 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon čer 23, 2025 10:42 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 12:58 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Na ten stávající si nech navařit matku a máš to zadarmo 
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
Naposledy upravil Plzeňák dne čtv dub 09, 2009 1:09 pm, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
 |
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 1:04 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
 |
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Plzeňák píše: Na ten stávající si nach navařit matku a máš to zadarmo 
no tento napad je z teoretickeho hlediska genialni.. jen z praktickeho bych nerad aby se stalo neco jako se stavalo u vsech kol, odvzusnovaku na pravem predku a podobne :> - urvana hlavicka  to fakt dokaye zkazit den...
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 1:14 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Když dáš nové těsnění,není to třeba tak zarvat.Neboj se toho. 
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 1:25 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
 |
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Plzeňák píše: Když dáš nové těsnění,není to třeba tak zarvat.Neboj se toho. 
ok ok:P zkusim udelat tenhle vikend {pokud bude cim}
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 2:53 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: No teda chlapi, nechci vás nějak zrazovat od vašeho názoru, ale to, že přibývá olej asi moc v pohodě nebude. Už jen z čistě fyzikálního hlediska to moc normální není. Řekl bych,že jde spíš do oleje benzín a nebo voda a obojí znamená dřív nebo později smrt motoru. no ten nazor nezastavam, ja myslel ze "v pohode" je kdyz je tam toho trochu vic. respektive ze to nevadi, kazdopadne jestli pribejva tak je to spatny. to muze bejt vice veci... vadny tesneni pod hlavou, podlozky pod vložkama válců (nevim jestli tenhle motor ma vlozky..?) atd
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 9:25 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
Bóďa píše: to že má místo oleje šlehačku by si snad všiml, ne? 
mozno nie. mal som prasknute tesnenie pod hlavou na r master,a ubudala voda. len olej sa nestracal. zaujimave ze tam nebola emulzia,a na oleji bolo vidno len ze trochu zredol. auto ma 300 000. nemusi tam mat zakazdym slahacku.
nenalial tam nejaky kamarat ten olej zo srandy?najmoznejsi pripad.
inac eurocargu mi ukazoval snimac presny objem oleja,a bolo tam dvojnasobok(este od vyrobcu).
|
|
Nahoru |
|
 |
Atilla
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 11:30 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm Příspěvky: 117 Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
|
daweo píše: olej je i po 20K skoro jako novy (to dela to lpg zrejme) ano bude se menit velmi brzy - nehodlam tam nechat olej 2 roky;)
je tam uzasna 15w40 a pujde tam 10w40 co tam byt ma;) - snad to nebude utikat.
U plynu by se měl olej měnit naopak častěji, i olejový a vzduchový filtr.
Výrobce nedoporučuje 10w40, ale 5w30, častěji 15w40.
Pročti si příspěvky zde.
|
|
Nahoru |
|
 |
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát dub 10, 2009 3:53 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
 |
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
nolimit píše: Bóďa píše: to že má místo oleje šlehačku by si snad všiml, ne?  mozno nie. mal som prasknute tesnenie pod hlavou na r master,a ubudala voda. len olej sa nestracal. zaujimave ze tam nebola emulzia,a na oleji bolo vidno len ze trochu zredol. auto ma 300 000. nemusi tam mat zakazdym slahacku. nenalial tam nejaky kamarat ten olej zo srandy?najmoznejsi pripad. inac eurocargu mi ukazoval snimac presny objem oleja,a bolo tam dvojnasobok(este od vyrobcu).
ano jak rikam - zrejme jsem byl tim joudou ja kdo to prelil... problem je proc se to neobjevilo pred odjezdem z prahy, ktery byl az dalsi den.... to je jedine co mne zarazi.. - merka byla ok - porad pod maximem a rucicka na palubovce ukazovala skoro plno.
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|