Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned říj 25, 2020 7:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Únik servo oleje z řízení
PříspěvekNapsal: čtv črc 23, 2020 7:36 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pon led 12, 2015 12:57 pm
Příspěvky: 39
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Zjistil jsem, že mi uniká olej v místech připojení tyče řízení. Na trubky to nevypadá. Chci se zeptat, jestli je řízení záměnné ph1 / ph2. Nebo jestli to nezkoušel někdo rozebrat a přetěsnit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Únik servo oleje z řízení
PříspěvekNapsal: ned črc 26, 2020 5:41 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
řízení je stejné, ale jsou dva typy - s variabilním a standardním posilovačem.
Repasovat se asi dá, ale nezkoušel jsem. Není to moc častá závada.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Únik servo oleje z řízení
PříspěvekNapsal: stř zář 02, 2020 7:32 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pon led 12, 2015 12:57 pm
Příspěvky: 39
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Chtěl jsem to řízení měnit, ale holendry byly proti. Trubky zatím netečou, ale už jsou dost porezlé. Jak řešíte vyměnu trubek? Dělá to nějaká firma na zakázku, nebo se to dá ještě někde koupit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Únik servo oleje z řízení
PříspěvekNapsal: čtv říj 01, 2020 7:47 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1704
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
spíš bych to vzal z něčeho starého, protože obecně nehnijou - nebude problem je obstarat.

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz