Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob pro 21, 2024 4:50 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: elekto defekt u safrane I
PříspěvekNapsal: úte kvě 19, 2015 10:33 am 
Offline
Začátečník

Registrován: úte kvě 19, 2015 10:10 am
Příspěvky: 1
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: elektro
Plány: drzet auto v puvodnem stavu
Zdravim mam dotaz mam problem a uz nevim jak to udejlat nekolik krat sem menil packu na svetla a blinkru kdis sem ji rozebral tak sem koukal jak blazen prepinac u tlumene se roztavil ted to mam uz zase nevite proc to je dekuji !!!!!


Přílohy:
135123806235696.jpg
135123806235696.jpg [ 23.11 KiB | Zobrazeno 17402 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elekto defekt u safrane I
PříspěvekNapsal: úte kvě 19, 2015 4:11 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
buď máš místo 55w žárovek 100w, což je moc...nebo máš špatně obvod, nejspíš ukostření a hřeje se to...jinak se to normálně neděje/za spoustu let

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elekto defekt u safrane I
PříspěvekNapsal: úte kvě 19, 2015 9:57 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
MatesK píše:
buď máš místo 55w žárovek 100w, což je moc...nebo máš špatně obvod, nejspíš ukostření a hřeje se to...jinak se to normálně neděje/za spoustu let

mates: kde myslíš to ukostření? jak jsou ty oka kousek od baterky? nebo jsou ještě někde takhle konektory na ukostření?

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elekto defekt u safrane I
PříspěvekNapsal: úte kvě 19, 2015 11:27 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Z hlavy nevim, čistim rovnou všechny, který jsou v dosahu - např na levym nosníku.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elekto defekt u safrane I
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2015 7:02 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Podle me je spolehlivy reseni na furt jedine dodatecna montaz spinaciho relatka, aby pres tu packu nesel proud do svetel. Taky jsem jich menil uz hafo na vsech moznejch safranech, je to poddimenzovany a i bez dalsich negativnich okolnosti typu spatna kostra to podle me nevydrzi vecne, kor pri dennim sviceni, s kterym se urcite pri dimenzaci taky nepocitalo. Ocisteny kostry zoxidujou stejne casem zase i kdyby to byl ten hlavni duvod, proc se to deje (coz se mi moc nezda, ale neoponuju, tak moc jsem to nikdy nezkoumal, vzdy jsem bud menil, nebo opravoval packy) a neuhlidas to hlavne, dozvis se to az kdyz se packa roztece tak, ze rozpoji obvod a mas v hajzlu dalsi packu. Hlavni pricina je podle me ze to je malo dimenzovany a ta by se mela resit, aby se problem vyresil uplne.

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elekto defekt u safrane I
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2015 8:50 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
S tim se dá souhlasit :lol_ Ale jako že by se to mělo roztejkat za normálního stavu? To se mi právě moc nezdá. Možná ten plastík časem změní vlastnosti a začne víc trpět na teplotu, to by asi jediný mě napadlo.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz