|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned pro 22, 2024 3:35 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
hejlák
|
Předmět příspěvku: elektrika 2.1 tD Napsal: úte črc 19, 2011 6:27 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
V ropuše mi nejde pravé světlo, ostřikovače, podsvětlení budíků na palubce (kontrolky však jedou) a pokud dám klíček do 1. polohy, tak se nerozsvítí věci v interiéru, který se rozsvítit maj. Včera jsme s kamarádem (kterej má mimochodem taky Safroše, ale bohužel není členem fóra) hledali příčinu toho pravýho světla. Proměřili jsme kontakty a kostru, vše OK, xenon taky OK, tak jsme šli po drátech. Závada je v konektoru, kterej je umístěn u spolujezdce napravo od noh (pod plastovým krytem, kterej vede jakoby vevnitř od prahu). Ten konektor je asi milion pinovej (stejnej, jako například u sedaček, musí se otevřít ty supr dvířka a až pak jde ven). Byl zkorodovanej, tak jsme ho prostříkali WDčkem a poté, když jsme s ním hejbali, tak se Xenon rozsvěcoval a fungoval i motor na ostřiky. Bohužel začala být tma, tak jsme to nechali rozdělaný a šli od toho. Budu to muset asi přepájet, protože ten konektor je KO. A otázka zní, neví někdo, co všechno je v tom popisovaným konektoru za elektriku? S tou palubkou to asi nic společnýho mít nebude, co? A nevíte někdo, který konektrory můžou být spojený s tou palubkou? Vypadá to totiž, že těch špatnejch konektorů bude v předu víc, experti předemnou totiž lepili sklo silikonem, takže tam v minulosti pravděpodobně někudy zatíkalo... Díky za odpovědi!
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD Napsal: úte črc 19, 2011 10:06 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ten konektor rozeber a preletuj jenom ty spatny kontakty. v tom bilym konektoru jsou zasunuty 4 úzký, který se z toho daj vytáhnout a z těch se daj vytáhnout jednotlivý dráty (jako u vsech konektoru). jinak je to svazek na pravou čtvrtku auta... nevim teď co tam tak všechno je, prostě ostřikovače, světla, malej konektor k motoru, takže u tebe pasé, klaxon a tak.. to samý v bledě modrym je samozřejmě na levý straně, akorát že tam jsou důležitější věci. popřemejšlej jestli by nebylo jednodužší vyměnit ten svazek z jinýho auta. pokud máš zkorodovanou tu část od motoru a ne z interiérový elektriky.
jinak to s tou palubkou by možná mohlo bejt i ono. nevim teda, kde to přesně bere + po rozsvícení světel, ale vypadá to, že ho prostě nemá. takže vyndat to relátko den/noc a změřit jestli jde + do toho pinu s info o zapnutejch světlech... zapojeni toho relatka je nekde v s. manualu. když nepůjde, tak řešit proč tam nejde popřípadě ho nátáhnout odjinud. myslím, že jsme tenkrát zkoušeli měnit relátko a to to nebylo, tak by to mělo bejt tohle
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD Napsal: úte črc 19, 2011 10:17 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
No, ono to vypadá, že špatný budou asi tak všechny... A myslím, že bude nejjednodušší je připájet natvrdo k sobě, ne? Stejně je tam ten konektor jen aby v továrně mohli spojit předek a zadek... A s tou palubkou... Co kdybychom se na to mrkli v Hoře? Lákavá nabídka, ne?
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD Napsal: úte črc 19, 2011 10:38 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
přesně tyhle věci si říkali předchozí majitelé, na který nadáváš prijde mi naprosto zbytečný, pracný a prasácký to tam nějak letovat natvrdo... klidne no
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD Napsal: úte črc 19, 2011 11:40 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Tak nevim, nadávám na lidi, kteří lakujou dveře a nezalepí ani konektor k ovládání zrdcátka (takže ho zalakujou a pak nejde stahovat okýnko), taky nadávám na lidi, kteří přilepí okno silikonem, takže ho nemusíš vyřezavat, stačí jen cuknout a je venku a taky nadávám na lidi, kteří pod lištou, kde to není vidět, nezbrousí původní lak, takže se loupe i nad lištou, ale že by byl problém zaletoval dráty, který nebudou vidět a hezky je stáhnu takovou tou smršťovací bužírkou...
Ten konektor je v prdeli, ty nožíky od drátku jsou zkorodovaný natolik, že jsou jak papír.
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD Napsal: úte črc 19, 2011 11:57 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no hele mě je to celkem jedno, udělej si to jak chceš ale... jednou toho bude někdo litovat... a třeba to budeš i ty
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD Napsal: úte črc 19, 2011 12:05 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Ty mě vždycky ukecáš do něčeho, do čeho nechci... Ok, udělám to po Tvým. Ať máme oba klid.
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD Napsal: čtv črc 21, 2011 7:50 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Tak pravá přední "čtvrtka" auta už jede bez problémů (xenony, dálky, mlhy, blinkry). A bez bastlení, Bóďo! Stačilo fakt jen ty 2 žiletky vyměnit a zbytek obrousit smirkem (hrubost 150). Jen ostřikovače jsem nezkusil, protože tam nemám složený nic kolem stěračů, ale snad pojedou taky... Teď už stačí najít problém v palubce.
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|