| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 2:45 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 7 ] |  |  
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| jeffdj | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: help: relé ostřikovačů  Napsal:  čtv dub 14, 2011 8:54 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pokročilý |  
					|  |  Registrován: čtv kvě 01, 2008 8:55 am
 Příspěvky: 28
 Bydliště: Západní čechy- okres Domažlice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1999
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: Plná- vč. navi, xeno
 Úpravy: Výfuk- duplex, zatmavená koncová světla, bílé led osvícení interieru + pod dveřmi, 17” alu BSA Mt.sport- chrom nástřik, hudba Sony/Magnat
 Plány: Bíle podsvícení budíků a ovladačů, trochu předělat muziku (přestává být dostačující...) :-) , nová kola (možná i 18" s pneu 225/40) ale to je asi zatím ve hvězdách...
 Auto snů: Už jsem si ho koupil- Audi A8 4.2 V8 quattro
 | 
				
					| Zdravím kolegové Safranisti.Potřebuji poradit: Po cca. měsíčním odstavení mého Safrana (3.0l V6 24v - 140kw ph2) mi přestali fungovat ostřikovače (přední i zadní)- pojistky jsou O.K. a předpokládám, že jejich zapojení také- neboť dříve normálně fungovali. Takže typuji, že jsou to relátka protože ani není nikde slyšet, že by cvakli když chci spustit ostřikování... Nevíte někdo kde je mám hledat??? Ani netuším zda jsou v motorovém prostoru, nebo uvnitř pod pojistkami... Předem moc děkuji za pomoc.
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: help: relé ostřikovačů  Napsal:  čtv dub 14, 2011 9:57 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| v prostřední řadě relátek druhý z prava je "intervalové relé předního stírače" a na něm je jeden pin čerpadlo ostřikovačů. takže zkus vyměnit to asi. _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| jeffdj | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: help: relé ostřikovačů  Napsal:  čtv dub 14, 2011 12:40 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pokročilý |  
					|  |  Registrován: čtv kvě 01, 2008 8:55 am
 Příspěvky: 28
 Bydliště: Západní čechy- okres Domažlice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1999
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: Plná- vč. navi, xeno
 Úpravy: Výfuk- duplex, zatmavená koncová světla, bílé led osvícení interieru + pod dveřmi, 17” alu BSA Mt.sport- chrom nástřik, hudba Sony/Magnat
 Plány: Bíle podsvícení budíků a ovladačů, trochu předělat muziku (přestává být dostačující...) :-) , nová kola (možná i 18" s pneu 225/40) ale to je asi zatím ve hvězdách...
 Auto snů: Už jsem si ho koupil- Audi A8 4.2 V8 quattro
 | 
				
					| Tak to asi bohužel nebude ono- to jsem už také někde vyčetl, ale pokud se nekoukám špatně, tak tam víc řad s relátky nemám. Není to tak jen na ph1? Já mám u motoru v jedné ”krabičce” poze dvě společně s velkými pojistkami a v druhé menší ”krabičce” 4 relé. Další ještě jsou u řidiče ve ”schránce” s pojistkami- tam jsou 2 řady relé pod sebou - jelkem jich tam je (myslím) osm... 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: help: relé ostřikovačů  Napsal:  čtv dub 14, 2011 1:35 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| no jasný ja sem dement, uplně někdy zapomenu, že existuje i PhII  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: help: relé ostřikovačů  Napsal:  čtv dub 14, 2011 9:27 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| vim že je to blbá rada, ale asi před měsícem mi jeden nejmenovaný zdejší člen (viď Hejláku     ) říkal, že mu přestal jít zadní ostřikovač a zapomněl, že se tam leje voda     jinak přední ostřikovače maj kromě normálního relátka kvůli ostřikovačům světel ještě nějaký relé proti tvoření bublin nebo co (vůbec netušim, jak ten převaděč spojitosti funguje). obě ta relátka jsou v motorovym prostoru. jinak nevim no... pak už zbejvaj motorky. ale podle mě  by přední a zadní ostřikovače neměly bejt nijak propojený, takže je divný, že ti přestaly jít najednou...._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hejlák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: help: relé ostřikovačů  Napsal:  pát dub 15, 2011 7:33 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
 Příspěvky: 605
 Bydliště: Brno
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
 Výbava: Alizé +
 Auto snů: Biturbo, Clio V6
 | 
				
					| Bóďa píše: vim že je to blbá rada, ale asi před měsícem mi jeden nejmenovaný zdejší člen (viď Hejláku     ) říkal, že mu přestal jít zadní ostřikovač a zapomněl, že se tam leje voda    K tomu se nikdy nepřiznám!   _________________
 Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
 Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| jeffdj | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: help: relé ostřikovačů  Napsal:  pát dub 29, 2011 9:07 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pokročilý |  
					|  |  Registrován: čtv kvě 01, 2008 8:55 am
 Příspěvky: 28
 Bydliště: Západní čechy- okres Domažlice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1999
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: Plná- vč. navi, xeno
 Úpravy: Výfuk- duplex, zatmavená koncová světla, bílé led osvícení interieru + pod dveřmi, 17” alu BSA Mt.sport- chrom nástřik, hudba Sony/Magnat
 Plány: Bíle podsvícení budíků a ovladačů, trochu předělat muziku (přestává být dostačující...) :-) , nová kola (možná i 18" s pneu 225/40) ale to je asi zatím ve hvězdách...
 Auto snů: Už jsem si ho koupil- Audi A8 4.2 V8 quattro
 | 
				
					| Vody tam mám dost...    Už jsem i našel jaká relátka jsou na stěrače- rozebral jsem je, ale nevypadá to, že by měli být pryč- všechny spoje se zdají být ok. Tak nevím... Je možné, že jim pomůže prostříknout kontaktolem? Někde jsem to četl, ale radši se ještě jednou ptám.. (Vžycky je lepší zeptat se a být za blba, než se nezeptat, udělat to a dokázat že tím blbem opravdu jsem...)   Nezkusíte mi někdo u sebe na ph2 alespoň zjistit jaká relé mají spínat ty ostřikovače..? Prosím, prosím... V tomto počasí je to opravdu dost nepříjemné jet za někým a nemít možnost si opláchnout sklo... :-(
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 7 ] |  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |