Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 12:47 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rozpěra
PříspěvekNapsal: čtv říj 01, 2009 10:44 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Nevíte, co to stojí? Nepředpokládám, že by to tam mělo nějakej valnej význam, ale docela by mě to zajímalo :). Podle všeho je to originál (už to, že u phase II jsou na to origo drzaky a na ty vyztuze je samolepka "pieces d´origne")..

Obrázek

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 02, 2009 7:41 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Hmmm zajmavé...ale ještě zajmavější by bylo zkusit tam natáhnout něco čim bys poznal jestli se ta kastle opravdu pohne v extrému...ObrázekTady u toho věřim, že to potřeba je :lol_ Bóďo nevíš něco víc o todle projektíku :?:

_________________
One Life Custom


Naposledy upravil MatesK dne pát říj 02, 2009 10:41 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 02, 2009 10:09 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Ta rozpěrná tyč se do 2.5 nedávala,ve standardu ji měly 2.0 16V. :-?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 1:01 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 3:35 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Ohrazenice 200 51101 Turnov
tak to leda že by nam ji někdo stopil 8)

_________________
R21 Nevada 1.8 GTS
(ale tu a tam se svezu v tatikove Safranu 2.0 16V RT Ph2)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozpěra
PříspěvekNapsal: pát kvě 18, 2012 1:02 am 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 15, 2012 10:45 pm
Příspěvky: 24
Model: phase II
Rok výroby: 1996
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXE
Úpravy: Full stock
up !!!

I think is similar to renault 19 !

Anyone have DIALOGYS at home ???

_________________
CZ girls are very nice,and i want to live in CZ !!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozpěra
PříspěvekNapsal: pát kvě 18, 2012 10:00 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
spíš si myslim, že by se nechala vyrobit asi tak za prd. dyť je to jenom tyč na konci zbouchlá k sobě.

I think that this can be made from normal "stick" and hammered on a ends.

:?:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozpěra
PříspěvekNapsal: pát kvě 18, 2012 10:12 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
akorát bych řekl, že tohle nemá moc význam. chce to spíš přišroubovat k uložení tlumičů a tu trubku silnostěnou. co jsem viděl na megane, kde je stejná (akorát kratší samozřejmě), tak je to snad z papíru...

jsem docela zvědavej, jestli bude nějak poznat zpevnění když dám přední nápravnici natvrdo. protože teď se to kroutí jak paragraf, je to krásně vidět když zvednu auto na heveru, tak mi jdou špatně zavřít dveře.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozpěra
PříspěvekNapsal: pát kvě 18, 2012 10:23 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
jak k uložení? jako co tam jsou ty tři šrouby - takovym tim půlkruhem? Hele mám na V6 PhI taky ty díry co jsou na tý fotce?

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozpěra
PříspěvekNapsal: pát kvě 18, 2012 10:52 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no tak, jak se to dělá normálně. vyšroubuješ ty tři šrouby uložení, dáš tam rozpěru a přišroubuješ i s ní :wink:

jinak ty tam ty držáky nemáš, pač máš phase I :lol_ :lol_ :lol_

třeba
Obrázek
Obrázek

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozpěra
PříspěvekNapsal: pát kvě 18, 2012 11:08 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
jinak ty tam ty držáky nemáš, pač máš phase I :lol_ :lol_ :lol_

No dyť ty si řikal, že je to na hovno, jak je to na PhII :lol_ :lol_ :lol_ :smichypozemi: :smichypozemi: :smichypozemi:

Jinak tydle rozpěry jsem myslel no...ale jeste jsem nevidel ty s "kloubama"...videl jsem vzdycky jen napevno.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozpěra
PříspěvekNapsal: pát kvě 18, 2012 11:43 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
ja na mym 2.5 tu rozperku mam pac sem ji ziskal z nejakyho dvoulitra a jako je to poznat jako krava (ironie) :lol_

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozpěra
PříspěvekNapsal: stř kvě 23, 2012 5:20 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
Bodo co maš doma za zvedák nevim jestli je ph1 pevnějsí ale když mám na zvedáku auto zavira se jak má :) a rozpěrná tyč nevím možna na 3litr 24v ale spiše jen na biturbo.A jaké to má vyhody ? no to je prosté nabouraji ti jednu stranu a maš rozmrdanu i tu druhou pokud nezavodiš nějaký cross s autem tak myslim na bežné uživaní u těch měkkých tlumičů zbytečné. :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozpěra
PříspěvekNapsal: stř kvě 23, 2012 6:28 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Turista píše:
bežné uživaní u těch měkkých tlumičů zbytečné. :lol_
to bych právě ani moc neřek :wink:

jinak každá taková úprava je cesta k přesnějšímu řízení a celkovýmu ovládání auta :wink:

a myslim si že pokud se naboura auto tak ze se posune hrnec tlumiče tak už je asi celkem jedno jestli je KO i druhá strana :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz