Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 12:39 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Stránky o tuning
PříspěvekNapsal: stř dub 22, 2009 9:57 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Hoj,
pomozte mi prosím. Chtěl bych rozvíjet znalosti okolo tuningu, ale ne žádný neony a křídla a různý pičoviny. Hledám nějaké stránky nebo fórum, kde se zajímají hlavně o motory atd. Nějaký street racing atd. už asi tři hodiny googlim slova jako tuning atd ale neustále nacházím pouze stránky s vytuněnejma Felíciema apodobnýma nesmyslama. Nevíte někdo???
Dík

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 22, 2009 2:30 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
www.tuningforum.cz (dříve www.tuning-forum.org)

já tam chodim, ty lidi, co tam choděj pravidelně a pravidelně tam píšou, tak tomu většinou dost rozuměj, samozřejmě, v sekci tuning se probíraj zajímavý věci a v sekci pokec až takový věci, který si ani neumíš představit :lol_. ale zase je tam fakt sranda :D. ale dost lidí tam tomu rozumí, jezděj rallye atd. jeden týpek, co tam chodí, tak je američan, jen má český rodiče, v čechách v životě nebyl, mluvi doma anglicky, ale česky umí dokonale (pry z internetu) a autům taky dokonale rozumí. jezdí ilegalni zavody o prachy a tak, nekde psal, ze to nejsou takovy ty srazy na benzince kdo ma vetsi spojler, ale ze ty auta maj vypadat co nejserioveji, nesmi se tam natacet, nikdo nesmi rict, jak to auto jede atd. ze tam jde proste o prachy. ale na foru dokaze dost poradit a vi takovy veci, o kterejch se me ani nezda. napriklad nedavno me velmi prekvapil, jak se ma vlastne zabihat motor. jednoduse receno presne naopak, nez doporucuji automobilky a to tak, ze s tim mas jet jak prase. psal tam o tom vice, muzes se podivat, nicmene taky psal, ze sanci na zabeh noveho motoru mas asi dve hodiny po jeho prvnim nastartovani. takhle se to zda jako kravina, ale fakt to tak asi funguje, jestli te to zajima, tak se tam podivej.

ze svý vlastní zkušenosti můžu říct, že mi to fórum za pár let hodně rozšířilo znalosti, takže doporučuju. samozřejmě máš na výběr mezi stovkama dalšíma, ale to jsou většinou jen takový výkřiky a napodoběniny, kdy je tam dvacet členů, nemaj moc velký znalosti, takže ti moc nedokážou poradit a tyhle fóra většinou po chvíli zaniknou.

když se tam zaregistruješ, tak mi napiš. jak jinak, mam tam nick jako všude jinde...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 22, 2009 7:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
tiez pridam jednu slovensku.

http://forum.live4tuning.sk/index.php?s ... cde05fe48e

je dost dobra. su tam najlepsi tuneri zo slovenska,a asi vsetky teami.[/code]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 25, 2009 2:23 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
mates: neviem ci si relevantne rozsiris obzory hladanim slova tuning v googli. Ako sa vravi, vsetko je na webe, neviem ako si na tom s anglictinou, ale ak ti nerobi problem, da sa dostat k takemu kvantu informacii o upravach motorov ze by si to cital 2 zivoty. Zaklad je chapat ako to cele funguje. Ak by si chcel, tu je taky dlhsi clanok na pokracovanie kde je vysvetlene presne ako motory funguju.

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=387
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=388
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=397
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=413
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=433

boda: je pomala a rychla forma zabehu. Ty si popisal tu rychlu. Samozrejme doby 1000mb a prvych 2000km maximalne 50kmh su davno za nami, ale vo vseobecnosti plati, cim pomalsi zabeh, tym dlhsia zivotnost motoru. Na postupnom zabiehani a nezatazovani motora v dobe zabehu nieje nic zle. Da sa to ale aj ako si pisal, no nejakych par hodin by som ho ajtak nechal najprv na volnobeh vrcat. Zavodne motory sa nezabiehaju takmer vobec.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 26, 2009 10:08 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
tax:
Tak to ze je vsechno na netu mi je jasny ale jestlikoz nejsem mechanik ani s tim nemam nic spolecnyho, o ruzny upravy se zajimam tak rok, tak proste nevim co presne hledat...treba jsem si chtel najit kompresor atd. a piču, jenom všichni klasicky žvatlaj jak se to vyplati nebo ne :roll: ...Tudiz jsem usoudil ze Google mi v tehle situaci nepomuze...s anglinou sem na tom celkem v pohode akorat ne technickou takze taky naprd...
Taky vsechno nejde hned takze prozatim je pro me tuningforum dostatecny zdroj informaci :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 27, 2009 1:31 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
vseobecne o chargeroch http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger , ked to precitas cele, urcite budes o kusok mudrejsi. Mas tam o kazdom type chargeru vseobecny pokec aby si vedel ako funguje a na co sa pouziva. Ak chces prakticke skusenosti s montazou, kludne sa pytaj, mam kamosa co uz ich zopar namontoval (vacsinou na ameriky), on o tom vie vela.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 27, 2009 9:22 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
to taxman:nieje ten kamos nahodou z ivanky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 28, 2009 12:36 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
nolimit: z Ivanky myslis asi Ondra co ma impalu, ale nemyslel som jeho. Tento chalan je z Limbachu a robi v blave vo Ford servise 8)

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 28, 2009 8:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
jj to som myslel. aha. inac s tym by nebolo odveci pokecat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2009 6:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
taxman: zavodni motory pokud se nezajizdi, tak zbytecne ztraci vykon.... to "rychle zajeti" se provadi za ucelem dosazeni maximalniho vykonu morotu, pokud nehcas novy motor nekolik hodin bublat na volnobeh, pripravis ho o nekolik procent vykonu oproti tomu jaky muze mit pri spravnem zajeti :wink: to ostre zajizdeni se provadi hlavne kvuli tomu aby si co nejlepe "sedly" pistni krouzky, aby mel motor co nejvetsi kompresi..

mates: jo chod na tuningforum a procitej si hlavne prispevky od clena Taboo, az dokazes pochopit vsechno co ta to forum zatim napsal, tak nas tu se svyma vedomostma strcis do kapsy vsechny najednou 8)

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 14, 2009 7:13 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
NeviM píše:
taxman: zavodni motory pokud se nezajizdi, tak zbytecne ztraci vykon.... to "rychle zajeti" se provadi za ucelem dosazeni maximalniho vykonu morotu, pokud nehcas novy motor nekolik hodin bublat na volnobeh, pripravis ho o nekolik procent vykonu oproti tomu jaky muze mit pri spravnem zajeti :wink: to ostre zajizdeni se provadi hlavne kvuli tomu aby si co nejlepe "sedly" pistni krouzky, aby mel motor co nejvetsi kompresi..

mates: jo chod na tuningforum a procitej si hlavne prispevky od clena Taboo, az dokazes pochopit vsechno co ta to forum zatim napsal, tak nas tu se svyma vedomostma strcis do kapsy vsechny najednou 8)


HEHE jo jo Taboo, už jsem si všim no 8) pěkně si ho citoval :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 9:23 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
NeviM: dovetok o zavodnych motoroch som dal iba ako bonus. Rec bola o zabehu klasickeho motora, kde by som sa mozno priklonil k pomalsiemu zabehu. Pises "pri spravnom zabehu", pricom "spravne" su obydve varianty, len kazda ma svoje pre aj proti.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 6:51 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
taxman píše:
NeviM: dovetok o zavodnych motoroch som dal iba ako bonus. Rec bola o zabehu klasickeho motora, kde by som sa mozno priklonil k pomalsiemu zabehu. Pises "pri spravnom zabehu", pricom "spravne" su obydve varianty, len kazda ma svoje pre aj proti.
pro motor je spravna ta "ostra", ktera ale neni dobra u noveho auta, protoze tam se nezajizdi jen motor. takze ta ostra se aplikuje hlavne u zavodnich aut, kde zbytek auta je uz zajety ale motor je zgeneralkovany.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz