Safrane Club http://forum.safrane.org/ |
|
Škrtící klapka http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=6&t=559 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MatesK [ pon dub 06, 2009 10:35 am ] |
Předmět příspěvku: | Škrtící klapka |
Holahoj, při demontáži se mi povedlo urvat uchycení tempomatu na škrtící klapce tudíž musim sehnat jinou...no a jelikož V6tková má vstup cca 5,5cm a výstup cca 6,5 cm tak se chci zeptat jestli by nebylo k veci zkusit sehnat klapku se stejnými průměry, popřípadě jestli někdo nemá nějaký nápad co se škrtící klapky týče?! Když bych sundal tu horní část sacího potrubí na motoru - nevím jak se tomu říká - mezi hlavama ... chtěl bych si to vyleštit alespoň nějak amatérsky ... tak mohu očekávat nějaký problémy? například nějaký těsnění...prostě jsem amatér a nechci něco posrat Jo jinak když jsem sundal klapku tak sem se nestačil divit jak byla zasraná - vypadá to jako olej s bordelem - je to normální, nebo mi třeba nedosedaj ventili nebo nějaký těsnění? Předem dík za odpovědi |
Autor: | Bóďa [ pon dub 06, 2009 1:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škrtící klapka |
Kdybys sháněl klapku z třílitra, tak tu nějakou máme, se stav... Každopádně výměna klapky za větší nemá moc velkej význam, pokud tomu adekvátně nezvětšíš i zbytek sání, za klapkou, někdy je potřeba i úprava ECU. Klapka se zasírá na každym autě, to je jasný, normální věc. Do klapky už jde vzduch s olejem (přisávání oleje do filtrboxu) a ještě kousek za klapkou je vstřikování benzínu (sytič) a ještě další přisávání oleje. Ten olej se přisává z ventilovýho víka, tam, jak jsou na ventilovym víku dvě hadičky. Slouží to k odsávání olejové mlhy. Přemýšlím, že to zruším a dám tam Oil Catch Tank (zachytává olej, kterej může zůstat v nádobce a čas od času se vypouštět nebo se může vypouštění zavést do olejové vany), neboť směs oleje, benzínu a popřípadě vodních par tvoří karbon a motor se zbytečně zakarbonizovává (pokud je motor čistej, tak se karbon jen tak neuchytí, ale jak už je tam vrstvička, tak to jede, takže tomu chci zabránit než vyměnim motor) a tim olejem se zasírá klapka, parohy (to sání mezi hlavama), atd. Těsnění mezi parohama a hlavama je jen gumové (v hlavách zamáčklé O - kroužky), takže toho se neboj a klidně to sundej, popřípadě potom těsnění očisti a potři trochu vazelínou. s tím leštěním sacího potrubí, to chceš leštit zevnitř nebo zvenku? Ten oil catch tank stojí do 2000,-, podle toho, kolik má vstupů atd. Koukni například na firmu bidrin performance. |
Autor: | Plzeňák [ pon dub 06, 2009 1:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele to je dobrý s tím zachytáváním oleje . Ani jsem nevěděl,že se tím zabývá oficielně nějaký výrobek.Taky bych to nejradši zrušil . |
Autor: | Bóďa [ pon dub 06, 2009 3:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Plzeňák píše: Hele to je dobrý s tím zachytáváním oleje . Ani jsem nevěděl,že se tím zabývá oficielně nějaký výrobek.Taky bych to nejradši zrušil . dneska se tuning zabývá naprosto vším
každopádně Mates, ne, aby tě napadlo udělat tuning špuntem, že to odvětrávání jednoduše zašpuntuješ |
Autor: | viktoska [ pon dub 06, 2009 10:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | R25V6Turbo |
V 25tce V6 Turbo to bylo řešený s nádobkou do které se ta pára s olejem strhávala a vracelo se to do vany.Jednoduché řešení,pouze ta plastová nádobka je taková spejšl. |
Autor: | MatesK [ úte dub 07, 2009 10:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak nakonec jsem se nasral a oprel jsem se do toho...takže: parohy: kde seženu těsnění na fotce coz je mezi parohy a trubkou s volnoběhem - teda tipnul bych si ze v Renaultu ale aby za to nechteli treba 500,- další by mě dost zajímalo na co jsou ty "záslepky" další proč u některých vstřiků je vidět stopa po ?palivu? a na některých ne jenom jestli to není že některé vstřiky už dosluhují samozřejmě absolutně netuším jestli by mohli přibližně sednout ale co todle Dále těsnění gumové mezi parohy a válci kde sehnat, kolik stojí to mi netěsnilo viz fotka Dík za help |
Autor: | Plzeňák [ úte dub 07, 2009 10:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty brďo MatesK,ty ses do toho teda opřel .Třeba u nás v Plzni vyrábí těsnění kusovku na zakázku ručně fy. Styl,ale to ti asi nepomůže. Dělají to na základě doneseného mustru,a jsou celkem laciný. |
Autor: | MatesK [ úte dub 07, 2009 10:46 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Není to těsnění nad válci todle JOOO a ještě by mě zajímalo když bych chtěl ty parohy leštit zevnitř, jak na to? dá se to nějak ručně nebo bych to musel zadat? |
Autor: | Plzeňák [ úte dub 07, 2009 10:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak změř ty míry,jestli ti bude pasovat. |
Autor: | MatesK [ úte dub 07, 2009 11:03 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Plzeňák píše: Tak změř ty míry,jestli ti bude pasovat.
Jasný jenom garáž je teďka daleko jinak cena se mi líbí |
Autor: | Plzeňák [ úte dub 07, 2009 11:08 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak cena je fakt super . |
Autor: | Bóďa [ úte dub 07, 2009 2:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: R25V6Turbo |
viktoska píše: V 25tce V6 Turbo to bylo řešený s nádobkou do které se ta pára s olejem strhávala a vracelo se to do vany.Jednoduché řešení,pouze ta plastová nádobka je taková spejšl. to je přesně ten oil catch tank, i kdyz ten "tůningovej" je kovovej. a muzes to bud prubezne vypoustet nebo zavist do vany
|
Autor: | Bóďa [ úte dub 07, 2009 2:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
-těsnění co je na fotce (mezi klapkou a parohama) vyřízni z papíru, popřípadě mázni olejem -záslepky jsou jen věc výroby při odlejvání, jinak tam nemaj smysl. -protože některý vstřiky můžeš mít vadný a zanesený. pokud máš zájem, koukni sem, vstřiky servisujou (čistěj, kontorlujou, měřej rozstřik), všichni s nima maj dobrý zkušenosti, fungujou i přes poštu a vyjde to na pár set za kus. lepší, než kupovat za několik tisíc jeden vstřik. -to co jsi sem dal odkaz je blbost, existuje nepřeberný množství druhů a velikostí vstřiků a tim, že tam dáš "větší" tomu nepomůžeš, takový věci prostě nejdou dělat bez úpravy řídící jednotky, navíc u atmosféry zbytečnost, to se řeší až při nějakym brutálním zvýšení plnícího tlaku u turba, kdy stácající vstřiky nestačej. -pokud to, že máš parohy zvenku špinavý soudíš jako vadný těsnění mezi hlavama a parohama, tak to ti spíš chčije olej mezi víkem ventilů a hlavou, ne? jelikož parohy jsou napojený na hlavy těsně pod předělem kryt ventilů/hlava a často to tam protejká. to těsnění mezi hlavama a parohama se moc neopotřebovává. každopádně koupíš ho za pár kaček normálně někde v kelly atd, vdyť jsou to jen obyčený O - kroužky. |
Autor: | MatesK [ úte dub 07, 2009 3:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bóďa píše: -těsnění co je na fotce (mezi klapkou a parohama) vyřízni z papíru, popřípadě mázni olejem
-záslepky jsou jen věc výroby při odlejvání, jinak tam nemaj smysl. -protože některý vstřiky můžeš mít vadný a zanesený. pokud máš zájem, koukni sem, vstřiky servisujou (čistěj, kontorlujou, měřej rozstřik), všichni s nima maj dobrý zkušenosti, fungujou i přes poštu a vyjde to na pár set za kus. lepší, než kupovat za několik tisíc jeden vstřik. -to co jsi sem dal odkaz je blbost, existuje nepřeberný množství druhů a velikostí vstřiků a tim, že tam dáš "větší" tomu nepomůžeš, takový věci prostě nejdou dělat bez úpravy řídící jednotky, navíc u atmosféry zbytečnost, to se řeší až při nějakym brutálním zvýšení plnícího tlaku u turba, kdy stácající vstřiky nestačej. -pokud to, že máš parohy zvenku špinavý soudíš jako vadný těsnění mezi hlavama a parohama, tak to ti spíš chčije olej mezi víkem ventilů a hlavou, ne? jelikož parohy jsou napojený na hlavy těsně pod předělem kryt ventilů/hlava a často to tam protejká. to těsnění mezi hlavama a parohama se moc neopotřebovává. každopádně koupíš ho za pár kaček normálně někde v kelly atd, vdyť jsou to jen obyčený O - kroužky. jééé víš že se mnou musíš jako s volem vstřiky pecka to sem přesně nevěděl .... z papíru jako normálního jakýhokoliv těsnění soudim z toho že právě hlava atd absolutně OK a jediný zanesený místo je přesně na těch parozích a pár centimetrů okolo Dík za info |
Autor: | Bóďa [ úte dub 07, 2009 3:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
MatesK píše: Bóďa píše: -těsnění co je na fotce (mezi klapkou a parohama) vyřízni z papíru, popřípadě mázni olejem -záslepky jsou jen věc výroby při odlejvání, jinak tam nemaj smysl. -protože některý vstřiky můžeš mít vadný a zanesený. pokud máš zájem, koukni sem, vstřiky servisujou (čistěj, kontorlujou, měřej rozstřik), všichni s nima maj dobrý zkušenosti, fungujou i přes poštu a vyjde to na pár set za kus. lepší, než kupovat za několik tisíc jeden vstřik. -to co jsi sem dal odkaz je blbost, existuje nepřeberný množství druhů a velikostí vstřiků a tim, že tam dáš "větší" tomu nepomůžeš, takový věci prostě nejdou dělat bez úpravy řídící jednotky, navíc u atmosféry zbytečnost, to se řeší až při nějakym brutálním zvýšení plnícího tlaku u turba, kdy stácající vstřiky nestačej. -pokud to, že máš parohy zvenku špinavý soudíš jako vadný těsnění mezi hlavama a parohama, tak to ti spíš chčije olej mezi víkem ventilů a hlavou, ne? jelikož parohy jsou napojený na hlavy těsně pod předělem kryt ventilů/hlava a často to tam protejká. to těsnění mezi hlavama a parohama se moc neopotřebovává. každopádně koupíš ho za pár kaček normálně někde v kelly atd, vdyť jsou to jen obyčený O - kroužky. jééé víš že se mnou musíš jako s volem vstřiky pecka to sem přesně nevěděl .... z papíru jako normálního jakýhokoliv těsnění soudim z toho že právě hlava atd absolutně OK a jediný zanesený místo je přesně na těch parozích a pár centimetrů okolo Dík za info z papíru jako samozřejmě nějakýho trochu tlustšího (čtvrtka nebo tak) aby to mělo funkci těsnění aha, tak ok... jen ze se mi to zdalo nepravdepodoby. kazdopadne ty O - kroužky koupis kdekoli kde prodavaj nejaky tesneni (třeba i nejaky železářství atd) nebo v tom autokelly atd. neni zač |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |