  | 
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE | 
 
 
		
		
			 | 
			Právě je úte lis 04, 2025 3:55 am
  | 
		 
		 
	 
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
	
	
		
		   
		 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Příspěvků: 15 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
	
	
	
		
			| Autor | 
			Zpráva | 
		 
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Škrtící klapka  Napsal: pon dub 06, 2009 10:35 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Holahoj,
 při demontáži se mi povedlo urvat uchycení tempomatu na škrtící klapce tudíž musim sehnat jinou...no a jelikož V6tková má vstup cca 5,5cm a výstup cca 6,5 cm tak se chci zeptat jestli by nebylo k veci zkusit sehnat klapku se stejnými průměry, popřípadě jestli někdo nemá nějaký nápad co se škrtící klapky týče?!
 Když bych sundal tu horní část sacího potrubí na motoru - nevím jak se tomu říká - mezi hlavama ... chtěl bych si to vyleštit alespoň nějak amatérsky    ... tak mohu očekávat nějaký problémy? například nějaký těsnění...prostě jsem amatér a nechci něco posrat    
Jo jinak když jsem sundal klapku tak sem se nestačil divit jak byla zasraná - vypadá to jako olej s bordelem    - je to normální, nebo mi třeba nedosedaj ventili nebo nějaký těsnění?
 Předem dík za odpovědi    
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Škrtící klapka  Napsal: pon dub 06, 2009 1:02 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Kdybys sháněl klapku z třílitra, tak tu nějakou máme, se stav... Každopádně výměna klapky za větší nemá moc velkej význam, pokud tomu adekvátně nezvětšíš i zbytek sání, za klapkou, někdy je potřeba i úprava ECU. Klapka se zasírá na každym autě, to je jasný, normální věc. Do klapky už jde vzduch s olejem (přisávání oleje do filtrboxu) a ještě kousek za klapkou je vstřikování benzínu (sytič) a ještě další přisávání oleje. Ten olej se přisává z ventilovýho víka, tam, jak jsou na ventilovym víku dvě hadičky. Slouží to k odsávání olejové mlhy. Přemýšlím, že to zruším a dám tam Oil Catch Tank (zachytává olej, kterej může zůstat v nádobce a čas od času se vypouštět nebo se může vypouštění zavést do olejové vany), neboť směs oleje, benzínu a popřípadě vodních par tvoří karbon a motor se zbytečně zakarbonizovává (pokud je motor čistej, tak se karbon jen tak neuchytí, ale jak už je tam vrstvička, tak to jede, takže tomu chci zabránit než vyměnim motor) a tim olejem se zasírá klapka, parohy (to sání mezi hlavama), atd. 
 Těsnění mezi parohama a hlavama je jen gumové (v hlavách zamáčklé O - kroužky), takže toho se neboj a klidně to sundej, popřípadě potom těsnění očisti a potři trochu vazelínou. s tím leštěním sacího potrubí, to chceš leštit zevnitř nebo zvenku?   
Ten oil catch tank stojí do 2000,-, podle toho, kolik má vstupů atd. Koukni například na firmu bidrin performance.  
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Plzeňák
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon dub 06, 2009 1:15 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
					
						 Výbava: Privileg
					
						 Auto snů: Renault Alpine A 110
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Hele to je dobrý s tím zachytáváním oleje      . Ani jsem nevěděl,že se tím zabývá oficielně nějaký výrobek.Taky bych to nejradši zrušil    .  
					
						 _________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG   ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo              R. Dauphine
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon dub 06, 2009 3:51 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Plzeňák píše: Hele to je dobrý s tím zachytáváním oleje      . Ani jsem nevěděl,že se tím zabývá oficielně nějaký výrobek.Taky bych to nejradši zrušil    . dneska se tuning zabývá naprosto vším    
každopádně Mates, ne, aby tě napadlo udělat tuning špuntem, že to odvětrávání jednoduše zašpuntuješ     
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				viktoska
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: R25V6Turbo  Napsal: pon dub 06, 2009 10:33 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 V 25tce V6 Turbo to bylo řešený s nádobkou do které se ta pára s olejem strhávala a vracelo se to do vany.Jednoduché řešení,pouze ta plastová nádobka je taková spejšl. 
					
						 _________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
 Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
 Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
 Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: úte dub 07, 2009 10:02 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Tak nakonec jsem se nasral a oprel jsem se do toho...takže:
 
parohy:
 kde seženu těsnění na fotce coz je mezi parohy a trubkou s volnoběhem - teda tipnul bych si ze v Renaultu ale aby za to nechteli treba 500,-    
 
další by mě dost zajímalo na co jsou ty "záslepky"    
 
 
další proč u některých vstřiků je vidět stopa po ?palivu? a na některých ne    jenom jestli to není že některé vstřiky už dosluhují    
 
 
samozřejmě absolutně netuším jestli by mohli přibližně sednout ale co  todle
Dále těsnění gumové mezi parohy a válci    kde sehnat, kolik stojí    to mi netěsnilo viz fotka 
  
Dík za help     
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Plzeňák
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: úte dub 07, 2009 10:19 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
					
						 Výbava: Privileg
					
						 Auto snů: Renault Alpine A 110
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Ty brďo MatesK,ty ses do toho teda opřel    .Třeba u nás v Plzni vyrábí těsnění kusovku na zakázku ručně fy. Styl,ale to ti asi nepomůže. Dělají to na základě doneseného mustru,a jsou celkem laciný.    
					
						 _________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG   ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo              R. Dauphine
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: úte dub 07, 2009 10:46 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Není to těsnění nad válci todle     
 
JOOO a ještě by mě zajímalo když bych chtěl ty parohy leštit zevnitř, jak na to? dá se to nějak ručně nebo bych to musel zadat?  
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Plzeňák
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: úte dub 07, 2009 10:53 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
					
						 Výbava: Privileg
					
						 Auto snů: Renault Alpine A 110
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Tak změř ty míry,jestli ti bude pasovat. 
					
						 _________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG   ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo              R. Dauphine
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: úte dub 07, 2009 11:03 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Plzeňák píše: Tak změř ty míry,jestli ti bude pasovat. 
Jasný jenom garáž je teďka daleko    jinak cena se mi líbí    
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Plzeňák
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: úte dub 07, 2009 11:08 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
					
						 Výbava: Privileg
					
						 Auto snů: Renault Alpine A 110
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Tak cena je fakt super    .  
					
						 _________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG   ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo              R. Dauphine
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: R25V6Turbo  Napsal: úte dub 07, 2009 2:35 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						viktoska píše: V 25tce V6 Turbo to bylo řešený s nádobkou do které se ta pára s olejem strhávala a vracelo se to do vany.Jednoduché řešení,pouze ta plastová nádobka je taková spejšl. to je přesně ten oil catch tank, i kdyz ten "tůningovej" je kovovej. a muzes to bud prubezne vypoustet nebo zavist do vany  
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: úte dub 07, 2009 2:51 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						-těsnění co je na fotce (mezi klapkou a parohama) vyřízni z papíru, popřípadě mázni olejem
 
-záslepky jsou jen věc výroby při odlejvání, jinak tam nemaj smysl.
 -protože některý vstřiky můžeš mít vadný a zanesený. pokud máš zájem, koukni  sem, vstřiky servisujou (čistěj, kontorlujou, měřej rozstřik), všichni s nima maj dobrý zkušenosti, fungujou i přes poštu a vyjde to na pár set za kus. lepší, než kupovat za několik tisíc jeden vstřik.
 -to co jsi sem dal odkaz je blbost, existuje nepřeberný množství druhů a velikostí vstřiků a tim, že tam dáš "větší" tomu nepomůžeš, takový věci prostě nejdou dělat bez úpravy řídící jednotky, navíc u atmosféry zbytečnost, to se řeší až při nějakym brutálním zvýšení plnícího tlaku u turba, kdy stácající vstřiky nestačej.
 -pokud to, že máš parohy zvenku špinavý soudíš jako vadný těsnění mezi hlavama a parohama, tak to ti spíš chčije olej mezi víkem ventilů a hlavou, ne? jelikož parohy jsou napojený na hlavy těsně pod předělem kryt ventilů/hlava a často to tam protejká. to těsnění mezi hlavama a parohama se moc neopotřebovává. každopádně koupíš ho za pár kaček normálně někde v kelly atd, vdyť jsou to jen obyčený O - kroužky.  
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: úte dub 07, 2009 3:07 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Bóďa píše: -těsnění co je na fotce (mezi klapkou a parohama) vyřízni z papíru, popřípadě mázni olejem -záslepky jsou jen věc výroby při odlejvání, jinak tam nemaj smysl. -protože některý vstřiky můžeš mít vadný a zanesený. pokud máš zájem, koukni  sem, vstřiky servisujou (čistěj, kontorlujou, měřej rozstřik), všichni s nima maj dobrý zkušenosti, fungujou i přes poštu a vyjde to na pár set za kus. lepší, než kupovat za několik tisíc jeden vstřik. -to co jsi sem dal odkaz je blbost, existuje nepřeberný množství druhů a velikostí vstřiků a tim, že tam dáš "větší" tomu nepomůžeš, takový věci prostě nejdou dělat bez úpravy řídící jednotky, navíc u atmosféry zbytečnost, to se řeší až při nějakym brutálním zvýšení plnícího tlaku u turba, kdy stácající vstřiky nestačej. -pokud to, že máš parohy zvenku špinavý soudíš jako vadný těsnění mezi hlavama a parohama, tak to ti spíš chčije olej mezi víkem ventilů a hlavou, ne? jelikož parohy jsou napojený na hlavy těsně pod předělem kryt ventilů/hlava a často to tam protejká. to těsnění mezi hlavama a parohama se moc neopotřebovává. každopádně koupíš ho za pár kaček normálně někde v kelly atd, vdyť jsou to jen obyčený O - kroužky.  
jééé víš že se mnou musíš jako s volem    
vstřiky pecka to sem přesně nevěděl    ....
 z papíru jako normálního jakýhokoliv       
těsnění soudim z toho že právě hlava atd absolutně OK a jediný zanesený místo je přesně na těch parozích a pár centimetrů okolo    
Dík za info          
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: úte dub 07, 2009 3:18 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						MatesK píše: Bóďa píše: -těsnění co je na fotce (mezi klapkou a parohama) vyřízni z papíru, popřípadě mázni olejem -záslepky jsou jen věc výroby při odlejvání, jinak tam nemaj smysl. -protože některý vstřiky můžeš mít vadný a zanesený. pokud máš zájem, koukni  sem, vstřiky servisujou (čistěj, kontorlujou, měřej rozstřik), všichni s nima maj dobrý zkušenosti, fungujou i přes poštu a vyjde to na pár set za kus. lepší, než kupovat za několik tisíc jeden vstřik. -to co jsi sem dal odkaz je blbost, existuje nepřeberný množství druhů a velikostí vstřiků a tim, že tam dáš "větší" tomu nepomůžeš, takový věci prostě nejdou dělat bez úpravy řídící jednotky, navíc u atmosféry zbytečnost, to se řeší až při nějakym brutálním zvýšení plnícího tlaku u turba, kdy stácající vstřiky nestačej. -pokud to, že máš parohy zvenku špinavý soudíš jako vadný těsnění mezi hlavama a parohama, tak to ti spíš chčije olej mezi víkem ventilů a hlavou, ne? jelikož parohy jsou napojený na hlavy těsně pod předělem kryt ventilů/hlava a často to tam protejká. to těsnění mezi hlavama a parohama se moc neopotřebovává. každopádně koupíš ho za pár kaček normálně někde v kelly atd, vdyť jsou to jen obyčený O - kroužky. jééé víš že se mnou musíš jako s volem    vstřiky pecka to sem přesně nevěděl    .... z papíru jako normálního jakýhokoliv       těsnění soudim z toho že právě hlava atd absolutně OK a jediný zanesený místo je přesně na těch parozích a pár centimetrů okolo    Dík za info         vdyt v pohode, neco nevim, tak se na to zeptam, ne?   
z papíru jako samozřejmě nějakýho trochu tlustšího (čtvrtka nebo tak) aby to mělo funkci těsnění     
aha, tak ok... jen ze se mi to zdalo nepravdepodoby. kazdopadne ty O - kroužky koupis kdekoli kde prodavaj nejaky tesneni (třeba i nejaky železářství atd) nebo v tom autokelly atd.
 neni zač     
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
	
		
		   
		 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Příspěvků: 15 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	
	
	
		Kdo je online | 
	 
	
		Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků  | 
	 
	 
	 | 
	Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
  | 
 
 
 
 
 |