Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 7:21 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 3,0 24v automat -> manual
PříspěvekNapsal: stř úno 29, 2012 10:52 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
souhlas se všim, jenom sem nemyslel špičkovej stav. Když na sraze jedou biturba stejnej čas i zrychlení jak NA V6 tak je někde NEMALEJ PROBLÉM a z mojí zkušenosti mi vyšlo, že většinou to není jedna závada, ale hromada polofunkčních dílů. Ono můžeš mít turb třeba pět, ale když máš odjetý svíčky, tak to pojede uplně na hovno - neni to diesel. Bez tlaku, když to musí přetlačovat turba, ani nemluvim. Ono stačí i super svíčky se třema pinďourama, ono se pak totiž samozřejmě proud v tý jiskře i dělí třema. Nebo třeba že může blbá vzdálenost elektrody udělat auto v podstatě nepojízdný, jste se mohli přesvědčit předloni - JENOM TAKOVÁ KRAVINA A CO UDĚLÁ. Z asi SEDMI SAD kabelů, co mám doma, ani jedna nebyla v pořádku - aspoň v řádu jednotek OHMů a to ty kabely nebyly zlámaný. Půlka kabelů měla 10násobnej odpor. Rozdělovač klasika, kdo ho koupí za 2 litry že jo, JENOM tam většinou chybí cca 1-2mm materiálu. Se špatnym ukostřenim ani nemusíš nastartovat, kolik věcí je na ukostření závislejch nemusim řikat. Tohle jsou tedy dejmetomu řády jednotek procent ztráty výkonu, ale ty desítky jsou v tom přeplňování. A to asi těžko někdo bude řešit bez tlakovejch budíků :D nebo aspoň staticky změřit, jestli to dává aspoň přibližně základ, protože míst kde to může utíkat je asitak milion. Nevim jak vy, ale já teda nepoznám, jestli má auto zdechlejch 220koní nebo seriovejch 270. To je jedno, nechtěl jsem to nijak rozpytvávat...sorry za SPAM

edit: lepší důkaz než Matňák na předloňskym sraze ve sprintech hned za Ivanovim biturbem? :D

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,0 24v automat -> manual
PříspěvekNapsal: stř úno 29, 2012 11:31 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
Příspěvky: 217
Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
Bóďa píše:
prostě ať je 24v jakejkoli mazel, tak je to pořád jen "obyčejná fejs dvojka" a ne jedno z 806 aut

V tom je nejvetší pravda o rozdíl proč je "extra liga" v prospech BITURBO
a proto je neni na denní používání

Bóďa píše:
jedno z 806 aut

proto je biturbo pro mne extra auto

_________________
Renault 25 - v provozu
Renault Safrane 2,2DT - v provozu
Renault Safrane 2,5 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,0 24v automat -> manual
PříspěvekNapsal: stř úno 29, 2012 6:50 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Já jsem ale taky netvrdil, že je Biturbo vhodný na denní ježdění. Jen jsem chtěl říct, že ta vymazlená phase II od Bódi není o moc vhodnější. A taky to, že ačkoliv mám takovéhle spešl auto, tak ho mám PŘEDEVŠÍM na ježdění, byť si vybírám, kdy a kam s ním pojedu. Ale OK, stačilo toho spamu tady... :-)

MatesK:
Já myslím, že sprint na 400 m v našem podání je spíš sranda, než regulérní porovnání. Netvrdím, že mám auto v super stavu, ale to, že jsem tě neporazil taky dost záviselo na přístupu k těm sprintům. Já to neumím a hlavně je mi vždycky líto spojky a převodovky, takže to na jedičku nepodržím v otáčkách a při řazení na dvojku čekám, až mi spadnou otáčky, abych to tam nerval na sílu. Obojí tohle znamená pokles plnícího tlaku a na dvojku sbírání se z nízkých otáček, kdy netlakujou turba, což je dost ztráta. Ivan i ty jste větší srdcaři :-) Zvlášť ty...
Jinak rozdíl sto koní je na sprintu houby, zvlášť, když u biturba taháš o tak 100 kg navíc (u mě tak 200 se vším tím nářadím, kočárem a sedačkama). Síla biturba je jinde... Viz. BMW 3 v Řásné, které nás pojelo všechny a nebo Pospichovo Áčko...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,0 24v automat -> manual
PříspěvekNapsal: stř zář 05, 2012 11:45 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
ten graf zavislosti vykonu na tlaku jsou podle me uplna kravina. 0,55 pretlaku oproti N/A udela sto koni navic, ale dvojnasobek, 1 bar uz udela jen dalsich tricet? to je proste blbost. Taky to bohuzel jeste nemam vyzkousene, ale podle me uz tech 0,8 baru udela takovejch 300 ps urcite. Nehlede na to, ze nejvic vypovidajici udaj je stejne kroutak, spis ten by me zajimal. Jinak nejdulezitejsi je stejne teplota nasavanyho vzduchu. Ta udela opravdu desitky procent. Na biturbu je to videt krasne, viz treba ty sprinty. Ma to NAPOROVEJ IC, kterej z principu funguje jen za jizdy, dejme tomu pres 50 km/h. Vy, co mate s bi zkusenosti, mi asi date za pravdu. Kdyz neni IC vychlazenej, napr nejake stani na semaforech, v kolone a pak se s tim clovek chce najednou rozjet, tak to zrychleni je skoro stejny jak u N/A, proste tragedie. V letnich parnejch dnech, muze mit podle me teplota nasavanyho vzduchu bez vychlazenyho IC treba klidne 80stupnu. (puvodni teplota atmo vzduchu dejme tomu 40, ale nez projde pres turba, kde je hodne teplo a hlavne kdyz se stlaci, pac vsichni z fyziky vime , ze se vzrustajicim tlakem roste teplota). Takze podle podminek muze bejt rozsah teplot klidne i 50 a vic stupnu. A to uz dela opravdu ne kone, ale desitky koni. Nechce se mi hledat, ale najdete si nekde ty koeficienty zavislosti vykonu na teplote vzduchu, ktere vzhledem k mnohem vetsimu mnozstvi vzduchu dopraveneho do valce pomoci preplnovani, jsou u turb opravdu necekane vysoke. Ono je to jednoduche, cim vetsi ma vzduch teplotu, tim ma mensi hustotu, tzn, ze pri stejnem objemu je toho studenyho vzduchu mnohem vic (proste vic molekul), nez toho teplyho. A pak ta expanze pri zazehu nema zdaleka takovej efekt, pac pri ni se objem toho "vzduchu" dale nasobi a to pak je velkej rozdil, ty nasobky dejme tomu desitek procent moznyho rozdilu. Jinak je fakt, ze netesnosti maj hodne velkej vliv. Coz mi ale uprimne nejde az tak moc do hlavy. Teroreticky by takovej vliv, jako maj v praxi podle me nemely mit. Tlak turb, se prece ridi podle tlaku tesne pred klapkou ne? a vsechny netesnosti musej bejt daleko pred ni. A vzhledem k tomu, ze dokud ten tlak pred klapkou nedosahne urcite hodnoty, tak se wastegate nezacnou otvirat, tak teoreticky pri uniku tlaku by to melo mit ten vliv, ze proste regulator necha turba vic roztocit, nez kdyz netesnosti nejsou, aby pred tou klapkou byl onen zadanej tlak a jednotka dala pokyn k otevreni boost kontrloleru a tim wastegates. Takze v praxi by netesnosti podle me logicky mely znamenat "jen" vetsi turbodiru a vetsi otacky turb, aby se i pres ty netesnosti dostal ke klapce ten spravnej tlak, kterej zpusobi otevreni obtokovejch ventilu a omezovani tlaku turb, ale pak celkovej zatah by mel bejt podle me proste stejnej, pac ty turba se proste musej tocit vic, aby dostaly pred klapku ten samej tlak jako bez netesnosti. Budu rad, kdyz mi tohle nekdo vysvetli :lol_ PS: nez e bych byl uchyl, ale dneska se mi zrovna o biturbu zdalo :smichypozemi:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz