Safrane Club
http://forum.safrane.org/

V6 24V z Citronu?
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=6&t=524
Stránka 3 z 5

Autor:  Max900R [ úte bře 17, 2009 9:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

taxman píše:
Biturbo ma vsetky dodatkove drahe diely preto drahe, lebo je ich tam treba! Dajme tomu ze sa dostanes na 230k, ako ich chces ubrzdit? A co ti na to povie spojka? Co ti povedia napr. loziska na kluke? Si si isty ze to uchladis seriovym chladicom? To su prave tie veci co ma biturbo odserie vyriesene.


No to právě nemá... Biturbo je taky přestavba z N/A třílitra. A není fabrická, ale dělaná tunningovou firmou Hartge. Brzdy jsou kompromis, spojka a převodovka poddimenzované. O chlazení zadního turba by ti Bóďa a Nevím určitě taky povykládali svoje...

Citace:
Spravme si vypocet inplantu 24V celeho motora. Budes si musiet pockat na auto (co v dnesnej dobe srotovnych prispevkov ani nemusi byt zrovna dlho). Osobne by som za 24V XM nedal viac ako 500€ (za predpokladu dobry motor, dobra prevodovka). Za dalsich 500€ ho mas v Safrane (u hociakeho domaceho opravara). 1den autoelektrikara nech stoji cca 300€. A finito, nemas dalej co riesit! Ak bude pasovat XM spojka (co si myslim ze by mohla), pouzijes tu, ak nie, seriova safranacka bude mat nizsiu zivotnost. Viac neriesis, lebo nieje co dalej riesit... Si na cene 1300€ oproti 5000€ s 200k oproti 230k.


No to za předpokladu, že tam ten motor vleze bez úprav, čemuž nevěřím. Budeš muset překopat sání, uchycení motoru, řídící jednotky, filtru a milionu dalších jiných věcí jako hadic, atd. A to se nebavíme o všech čidlech, snímání rychlosti pro palubní počítač, podvozek, servo, klimu, atd. A to je jen to o čem momentálně tuším. Podle mě je to peklo a kvůli toho jsem už několikrát zavrhl i jen přestavbu na original Safrane 24 V. Stačilo mi, kolik problémů způsobilo jen přehození jiné řídící jednotky a horního kabelu (z přechodového typu mezi ph1 a ph2) na ten samý motor. A to pasovaly veškeré konektory a všechno na své místo... A polovina věcí mi nešla.

Autor:  nolimit [ úte bře 17, 2009 9:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

taxman: srotovne sa mi zda v cr neni.cize bu musiet zhanat na slovensku,a to sa do predrazi.
dalej treba dat pozor na chlpatych(prestavba motora).
max:tato prestavba sa oplati len v pripade ze auto komplet prekopes.a urobis z neho uplnu lestenku na vystavu.ale aj tak sa ti pri eventualnom predaji vrati len minimum. (myslim ten kompresor).

ale kto nic nerobi,nic nepokazi. treba skusit,a uvidi sa. ja som si prestavbu vyskusal na skodovkach,a isiel by som do toho zas. vytlacit zo 120-cky 90 koni bola dost fuska. :D

Autor:  taxman [ úte bře 17, 2009 9:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Max: som ochotny uznat, ze na to mozno pozeram moc ruzovo, ale tiez si myslim ze ty na to pozeras zase absolutne cierne. Davali sme uz do Audi 80 techniku z Audi S2, vnutorna elektrika ostavala povodna, motorva elektrika z S2 bola za den prerobena aby pasovala a ziaden stres. Podotykam ze ziadne "pasuje na zasuvky" sa nekonalo. Daval som na Fuegacky motor 1,6i Turbo kompletnu elektriku z VW G60 (digifant), dovody boli rozne - nechce sa mi ich tu rozoberat, prerobil som rozdelovac, niekolko cidiel, skrtiaca klapka pasovala z G60 ( :shock: :lol_ :twisted: z coho doteraz nechapem :!: :!: :!: ) a voila, auto vrcalo a fungovalo! Preto si myslim ze skoro sesterske automobilky pri rovnakych motoroch, nemoze byt ziaden velky problem. Treba sa na to pozret a mozno to bude vazne zalezitost vymenenia hlav, alebo to tam bude pasovat cakom prask cele. Boda to podla mna vystihol, mozeme tu teoretizovat, ale kym si niekto ten motor nekupi a nepokusi sa o to, tak tu budeme vypisovat donekonecna.

Autor:  taxman [ úte bře 17, 2009 9:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

nolimit: v zivote ziaden policajt nerozozna ci tam mam 12V alebo 24V motor a aj keby to bol akurat meganadsenec na renaulty tak mu to moze byt uriti jedno. Motor sa uz niekolko rokov povazuje za nahradny diel, cisla motoru boli v TP zrusene, cize sa s tym uz ziaden policajt nezatazuje.

Autor:  nolimit [ úte bře 17, 2009 10:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

par vrtakov som uz stretol :roll: . ja som chcel kedisi do skodovky implantovat motor z t613(3.5 L 8 v). ale to by bolo asi dost okate :lol:

Autor:  taxman [ úte bře 17, 2009 10:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

nolimit: tak to uz sme uplne offtopic, admin nas asi posle dopr... ale napriek tomu, k teme skodofka, aj toto je nasa praca http://www.youtube.com/watch?v=WAZGKDhM ... re=related :twisted:

Autor:  Bóďa [ úte bře 17, 2009 10:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

jako s tou elektrikou bych to taky nevidel tak cerne... vse je to "jen o dratkach" :D . staci zjistit co je na co a prepojit draty do jineho konektoru atd... kdyz davaj kluci uplne bezne jakykoli 1,8 T atd do kastle Š 120 tak proc by neslo tohle... a delaj si to vsechno doma na koleni

Autor:  taxman [ úte bře 17, 2009 10:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Boda: Full suhlas z mojej strany. Ak by si sa do toho dal, bol by som velmi rad. Ja osobne nemam zatial ziadnu motivaciu to robit, 170k mi v zasade vyhovuje, ale rad by som vedel ako obtiazne by to s tym citronovym motorom bolo a ake by si nim boli skusenosti. Na blaznenie mam Fuego a ako projekt mam dalsie fuego s 2litrovym turbom, cize pustat sa este do dalsieho projektu by som naozaj nezvladal (nezvladam poriadne ani tie fuega, nemam casu na to)

Autor:  Max900R [ úte bře 17, 2009 10:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

A tak já tu nechci působit jako odrazovač, každému, kdo by se o to pokusil samozřejmě fandím. Safrane si určitě pár koníků navíc zaslouží a je fakt, že i ten 190 konsky třilitr 24V s tím už cvičí solidně i v tom automatu.

Jsem zvědav, kdo se do toho nejdřív pustí? :twisted:

Autor:  Bóďa [ úte bře 17, 2009 11:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Max900R píše:
A tak já tu nechci působit jako odrazovač, každému, kdo by se o to pokusil samozřejmě fandím. Safrane si určitě pár koníků navíc zaslouží a je fakt, že i ten 190 konsky třilitr 24V s tím už cvičí solidně i v tom automatu.

Jsem zvědav, kdo se do toho nejdřív pustí? :twisted:
zejtra hodim tenam na tuning forum... kazdopadne rad bych ten motor videl nazivo

Autor:  Tygr [ stř bře 18, 2009 1:55 pm ]
Předmět příspěvku:  To Bóďa

Tohle není osobní souboj (stejně není o co). Je to jen názor. A vůbec nejsem proti přestavbám. Nápad na oturbení safrane se mi zamlouval. V návaznosti na ten francouzský inzerát, jsem navrhoval kontaktovat autora domělého oturbení se záměrem vyzjistit jak na to. Jen mám rád safíky tak jak jsou a psal jsem že tím nechci nikoho urazit ani to nikomu nenutím. Konstrukční chyba bejt nemusí aby se to nesralo. Podívej se na 2.5 benzín. Blok od volva, naprosto bezproblémovej. Hlava renault - sama o sobě na renaultím motoru žáden problém. Ale jak to šlo dohromady, tak už se to sere (hřeje). A to se na tom podílel vývoj renié. A stejnak se jim to nepovedlo. Tak si představ co udělá blok xm s hlavou safrane? Nebo to tam šoupnou celý a bude se srát elekrika. Nezrazuju ale nikoho kdo by do toho šel. Ani to nezavrhuju!!! Určitě by byla zajímavá kombinace kompresor (tah odspodu) a turbo (ve vyšších ot.).

Autor:  taxman [ čtv bře 19, 2009 9:11 am ]
Předmět příspěvku: 

Tygr: Ono to nieje az taka veda ako by sa mohlo zdat. Stale su to iba motory :wink: . Vymena hlav za 24V a pripadne prisposobovanie elektriky je proti inplatacii turieb alebo kompresora neporovnatelne jednoduchsie. Cele je to o tom zohnat lacno toho citrona celeho, mat cas a chut sa do toho pustit. Naklady by boli minimalne, skorej je to o tej robote ktoru ale vela Safranistov do svojich aut bezne investuje bez akehokolvek zavahania. A ak to nebude fungovat, alebo sa to bude hriat, alebo kazit, alebo hocico, je to kedykolvek navratitelne. Osadit si doma v garazi dve turba, alebo nebodaj kombinaciu kompresor-turbo, je takmer nerealne.

Inak kombinacia kompresor-turbo je z technologickeho aj elektronickeho hladiska asi najzlozitejsia varianta aka vobec existuje.

Autor:  Max900R [ čtv bře 19, 2009 11:50 am ]
Předmět příspěvku: 

Existuje nějaká šance, jak se na těch 200 koní dostat jinak? Např. úpravou řídící jednotky v kombinaci s otevřeným filtrem a novým výfukovým systémem? Vím, že už jsme to tu řešili ale pak se to nějak zamluvilo.

Na to navazuje otázka. UMÍ NĚKDO VŮBEC PŘEČIPOVAT SAFRANA?

říká se, že u benzínových neturbo motorů to nemá moc význam,ale kdyby se to řešilo v návaznosti na ten filtr (nebo třeba celé sání) a výfukový systém, tak by to třeba dohromady těch 200 koní taky dalo ne?

A když si vezmu, že s tím Citronem začnu investicí 30 000 do toho auta, tak u téhle úpravy bych skoro mohl na téhle částce končit ne?

Autor:  Bóďa [ čtv bře 19, 2009 11:55 am ]
Předmět příspěvku: 

ten citroen rozhodne nebude stat 30 000. myslim ze ho sezenes mnohem levneji...

a myslim ze upravama jako sani toho fakt moc nedostanes, tim vyfukem mozna, ale taky to neni nic zavratneho a stoji to hodne penez. uz se tu o tom mluvilo. Navic tyhle upravy muzes pouzit i potom na tom motoru predelanym na 24v a mas zase navic.... myslim ze to moc hrotite.

Autor:  Plzeňák [ čtv bře 19, 2009 12:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

A co hlučnost po úpravě výfuku a přímého sání.Jsem například rád,že to jezdí tak potichu a považuju to za klad,nebo spíš přednost. :wink:

Stránka 3 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/