Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 10:13 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: V6 24V z Citronu?
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 8:25 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Pri diskusii s Matesom o zvysovani vykonu PRV V6tky, nedavno ma napadlo ze vlastne Citroen pouzival 24V verziu PRV v XMkach. Blok je identicky, su tam ine hlavy, ma to dve skrtiace klapky, par inych malych zmien, inak vyzera rovnako. Je v tom nejaky signifikantny problem ktory som si nevsimol? Urcite to uz niekto skusal.
Pre porovnanie:

PRV 12V Safrane
Obrázek

PRV 24V Citroen XM
Obrázek

Ospravedlnujem sa za fotku toho 24V citrona, ale lepsiu som fakt na nete nevedel najst...

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 8:51 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tyjo to me ani nenapadlo, moc jsem ty citroeny neresil a kdyz jsem narazil na 24v tak jsem si myslel ze je to preklep... kouknete sem, tady jsou nejake fotky, i fotky hlav. http://www.safrane.org/dragster/index.html?

kazdopadne to by snad nemusel byt zas az takovy problem, dat tam ty hlavy z XM. jde o to, jak by se to muselo poladit elektronicky a co se vstriku a nasavany smesi tyce. kazdpadne to vubec neni spatnej napad, hned se nabizi otazka biturba (pri vyreseni elektroniky a odolnejsich materialu (a chlazenych) ventilu by to mohlo pridat slusnejch "par" koniku navic)... :D

navic pokud by do toho nekdo sel a zjistilo by se, co vsechno by se muselo upravit, tak kdyby to nebylo tak slozity, tak se to stane asi jednou z nejrozsirenejsich a nejefektnejsich uprav :D. zkusim to pozjistovat. kazdopadne by se mi to zamlouvalo vice, nez 24v, ktery se daval do safrane phase II

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 8:53 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
rovnake su asi len ten blok a obsah motora. vsetko ostatne ma ine ulozenie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 9:02 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
porovnajte tesnenia pod hlavu. ak su rovnake,tak nieje problem. ale radcej by som riesil vyrobu T piestov. dodaju lepsi vykon vdaka vahe,a mensiemu treniu. mam to odskusane na s120 90 koni(bola tam ostra vacka,a upravena hlava).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 9:02 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nolimit píše:
rovnake su asi len ten blok a obsah motora. vsetko ostatne ma ine ulozenie.
jake ulozeni? rekl bych ze jedine rozdilne budou ty hlavy, popripade vstrikovani a elektrinika. pokud mas stejnej blok, tak potom jsou tam vsechny zavity i na ulozeni jako v safranu. jestli jsi myslel ulozeni motoru v aute (silentbloku)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 9:12 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
Bóďa píše:
nolimit píše:
rovnake su asi len ten blok a obsah motora. vsetko ostatne ma ine ulozenie.
jake ulozeni? rekl bych ze jedine rozdilne budou ty hlavy, popripade vstrikovani a elektrinika. pokud mas stejnej blok, tak potom jsou tam vsechny zavity i na ulozeni jako v safranu. jestli jsi myslel ulozeni motoru v aute (silentbloku)


ulozenie alternatoru,a vsetko mostatne. ale ak ostane blok safrana,snad nebude problem. lenze tymto velky narast cakat nemozes.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 9:51 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nolimit píše:
porovnajte tesnenia pod hlavu. ak su rovnake,tak nieje problem. ale radcej by som riesil vyrobu T piestov. dodaju lepsi vykon vdaka vahe,a mensiemu treniu. mam to odskusane na s120 90 koni(bola tam ostra vacka,a upravena hlava).
tesneni pod hlavy bude stejne. co to jsou T pisty?

nolimit píše:
Bóďa píše:
nolimit píše:
rovnake su asi len ten blok a obsah motora. vsetko ostatne ma ine ulozenie.
jake ulozeni? rekl bych ze jedine rozdilne budou ty hlavy, popripade vstrikovani a elektrinika. pokud mas stejnej blok, tak potom jsou tam vsechny zavity i na ulozeni jako v safranu. jestli jsi myslel ulozeni motoru v aute (silentbloku)


ulozenie alternatoru,a vsetko mostatne. ale ak ostane blok safrana,snad nebude problem. lenze tymto velky narast cakat nemozes.
tak snad pokud je stejny blok, tak tam pujde normalne prisroubovat alternator ne?? kdyz je alternator prisroubovanej na blok. pokud je stejny blok tak to znamena ze je uplne stejny i se vsema uchytama.

a jaky narust bys cekal ty? nevim, narust na tech 200 PS se mi zda celkem dobrej, pokud by to nebylo moc slozity

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 11:42 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No tech 200 koni by bylo hodne zajimavych... teoreticky by to nemel byt tak hrozny problem vymenit.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 8:14 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Neriesil by som iba hlavy, ked tak, tak komplet cely motor ako je. Aj s tym ulozenim altika a ostatnych veci ako je na citrone. Elektroniku taktiez celu z citroenu, proste odstrojit, vybrat motor, motorovu elektriku a dat motor s celou elektrikou z citroenu. Este je podla mna aj velmi pravdepodobne ze ta elektrika bude aj na zasuvky pasovat. Ak nie, 1den sa k tomu zavre elektrikar a mas tam elektriku z citroenu. Na XMku 24V som sa sice nevozil, ale kamarat hovoril ze ho mal jednu dobu a ze to chodilo dost slusne. Uz iba kupit XMko na banan za 100€ a moze sa zacat :twisted:

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 8:18 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No paráda :jop: tak snad dopadne aspon neco:) kazdopadne co ty škrtící klapky? jestli jsou dvě?! nějak si to nedokážu představit....jo a elektricky by mohl byt problem ne?! protoze asi nepujde pouzit ECU safrana ne? do ni jsou pichnuty vsechny mozny cidla ne?!

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 8:34 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Mates: nestresuj kamo, ziadna dramaticka vec sa nedeje. 2 skrtiace klapky su spojene, ovladane jednym lankom, ziaden problem. ECU zo safrana asi pouzitelna nebude, ale preto treba kupit celeho citrona aby si mohol pouzit komplet elektriku XMovu a nevymyslat zbastlence. Ked to uz zacne niekto robit, odporucal by som to robit poriadne!

nolimit: kovane piesty by som neriesil... naco? motor je spolahlivy a relativne dost vykonny aj bez nich. Pozeral som zbezne Wossner a Wiseco a ani jeden na to samozrejme piesty neponuka. Takze zakazkova vyroba a potrebujes ich 6. Verim tomu ze samotne piesty by ta vysli tolko ako cela prerabka z 12V na 24V.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 10:08 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
pokud temi T pisty byl mysleny kovane pisty, tak to je opravdu blbost. to se pouziva az pri zvyseni vykonu. samotna tato uprava je dost nakladna a vykon neprida, jen je material odolnejsi.

a proc porad resis ulozeni alternatoru??? POKUD JE STEJNY BLOK TAK BUDOU STEJNE ZAVITY NA ALTERNATOR!!! ALTERNATOR JE UCHYCENY NA BLOKU

chce to zjistit co je tam jeste jine, jestli jine palivove mapy nebo vstrikovaci lista nebo tak neco. zkusim to zjistit.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 10:25 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
taxman píše:
Mates: nestresuj kamo, ziadna dramaticka vec sa nedeje. 2 skrtiace klapky su spojene, ovladane jednym lankom, ziaden problem. ECU zo safrana asi pouzitelna nebude, ale preto treba kupit celeho citrona aby si mohol pouzit komplet elektriku XMovu a nevymyslat zbastlence. Ked to uz zacne niekto robit, odporucal by som to robit poriadne!


No já myslel právě sehnat ty klapky...to znamená jestli budou pasovat na místo původní klapky...protože to bych pak konečně mohl udělat to náporový sání pořádně...budu dělat z dír na mlhovnky v nárazníku vstupy do sání - z obou, takze bude kazdá trubka mít svojí klapku tím pádem docílím většího množství vzduchu :wink: už mám takovou spatlaninu tak vím jakym směrem se ubírat :lol_
Jo a ještě nevíš kolik má ta citrónová duoklapka průměr?

V případě ostatních částí motoru to nevidím moc optimisticky :) ale tak třeba to půjde no 8)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 12:02 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No ja bych prebastleni elektriky z Citrona videl prave jako mnohem problematictejsi. Na tom aute nebude polovina veci fungovat. Podle me je schudnejsi cesta nechat co nejvice veci ze Safrana, vcetne vstriku a skrtici klapky. Jen upravit to sání z citrona tak, aby to na to pasovalo a nebo vyrobit nové sání. Přehrát palivové mapy a doladit. Ale to je fakt pro fandu. Navíc nechápu, proč dali potom do Citroena ten 24V motor co byl i v novém safranu kdyz tenhle mel dokonce o par koniku vic?

Takze kdyz si to tak preberu, tak si myslim,ze kompresor by byl mnohem jednodussi reseni a urcite efektivnejsi. A kdyz vezmu v potaz treba jeste ty ladene svody a vyfuky, popr. si pohrat s ridici jednotkou, tak se na tech 200 koní musí dát dostat mnohem jednodušeji.

A nebo koupit 24V Safrana :-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 12:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Dle mě je za "C)" správně :jop: ! Konečně rozumný názor,než nějaký přendávání motorů a elektronických dílů apod. :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz