Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 9:57 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 9:35 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
taxman píše:
Biturbo ma vsetky dodatkove drahe diely preto drahe, lebo je ich tam treba! Dajme tomu ze sa dostanes na 230k, ako ich chces ubrzdit? A co ti na to povie spojka? Co ti povedia napr. loziska na kluke? Si si isty ze to uchladis seriovym chladicom? To su prave tie veci co ma biturbo odserie vyriesene.


No to právě nemá... Biturbo je taky přestavba z N/A třílitra. A není fabrická, ale dělaná tunningovou firmou Hartge. Brzdy jsou kompromis, spojka a převodovka poddimenzované. O chlazení zadního turba by ti Bóďa a Nevím určitě taky povykládali svoje...

Citace:
Spravme si vypocet inplantu 24V celeho motora. Budes si musiet pockat na auto (co v dnesnej dobe srotovnych prispevkov ani nemusi byt zrovna dlho). Osobne by som za 24V XM nedal viac ako 500€ (za predpokladu dobry motor, dobra prevodovka). Za dalsich 500€ ho mas v Safrane (u hociakeho domaceho opravara). 1den autoelektrikara nech stoji cca 300€. A finito, nemas dalej co riesit! Ak bude pasovat XM spojka (co si myslim ze by mohla), pouzijes tu, ak nie, seriova safranacka bude mat nizsiu zivotnost. Viac neriesis, lebo nieje co dalej riesit... Si na cene 1300€ oproti 5000€ s 200k oproti 230k.


No to za předpokladu, že tam ten motor vleze bez úprav, čemuž nevěřím. Budeš muset překopat sání, uchycení motoru, řídící jednotky, filtru a milionu dalších jiných věcí jako hadic, atd. A to se nebavíme o všech čidlech, snímání rychlosti pro palubní počítač, podvozek, servo, klimu, atd. A to je jen to o čem momentálně tuším. Podle mě je to peklo a kvůli toho jsem už několikrát zavrhl i jen přestavbu na original Safrane 24 V. Stačilo mi, kolik problémů způsobilo jen přehození jiné řídící jednotky a horního kabelu (z přechodového typu mezi ph1 a ph2) na ten samý motor. A to pasovaly veškeré konektory a všechno na své místo... A polovina věcí mi nešla.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 9:35 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
taxman: srotovne sa mi zda v cr neni.cize bu musiet zhanat na slovensku,a to sa do predrazi.
dalej treba dat pozor na chlpatych(prestavba motora).
max:tato prestavba sa oplati len v pripade ze auto komplet prekopes.a urobis z neho uplnu lestenku na vystavu.ale aj tak sa ti pri eventualnom predaji vrati len minimum. (myslim ten kompresor).

ale kto nic nerobi,nic nepokazi. treba skusit,a uvidi sa. ja som si prestavbu vyskusal na skodovkach,a isiel by som do toho zas. vytlacit zo 120-cky 90 koni bola dost fuska. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 9:51 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Max: som ochotny uznat, ze na to mozno pozeram moc ruzovo, ale tiez si myslim ze ty na to pozeras zase absolutne cierne. Davali sme uz do Audi 80 techniku z Audi S2, vnutorna elektrika ostavala povodna, motorva elektrika z S2 bola za den prerobena aby pasovala a ziaden stres. Podotykam ze ziadne "pasuje na zasuvky" sa nekonalo. Daval som na Fuegacky motor 1,6i Turbo kompletnu elektriku z VW G60 (digifant), dovody boli rozne - nechce sa mi ich tu rozoberat, prerobil som rozdelovac, niekolko cidiel, skrtiaca klapka pasovala z G60 ( :shock: :lol_ :twisted: z coho doteraz nechapem :!: :!: :!: ) a voila, auto vrcalo a fungovalo! Preto si myslim ze skoro sesterske automobilky pri rovnakych motoroch, nemoze byt ziaden velky problem. Treba sa na to pozret a mozno to bude vazne zalezitost vymenenia hlav, alebo to tam bude pasovat cakom prask cele. Boda to podla mna vystihol, mozeme tu teoretizovat, ale kym si niekto ten motor nekupi a nepokusi sa o to, tak tu budeme vypisovat donekonecna.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 9:56 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
nolimit: v zivote ziaden policajt nerozozna ci tam mam 12V alebo 24V motor a aj keby to bol akurat meganadsenec na renaulty tak mu to moze byt uriti jedno. Motor sa uz niekolko rokov povazuje za nahradny diel, cisla motoru boli v TP zrusene, cize sa s tym uz ziaden policajt nezatazuje.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 10:10 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
par vrtakov som uz stretol :roll: . ja som chcel kedisi do skodovky implantovat motor z t613(3.5 L 8 v). ale to by bolo asi dost okate :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 10:19 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
nolimit: tak to uz sme uplne offtopic, admin nas asi posle dopr... ale napriek tomu, k teme skodofka, aj toto je nasa praca http://www.youtube.com/watch?v=WAZGKDhM ... re=related :twisted:

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 10:27 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jako s tou elektrikou bych to taky nevidel tak cerne... vse je to "jen o dratkach" :D . staci zjistit co je na co a prepojit draty do jineho konektoru atd... kdyz davaj kluci uplne bezne jakykoli 1,8 T atd do kastle Š 120 tak proc by neslo tohle... a delaj si to vsechno doma na koleni

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 10:45 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Boda: Full suhlas z mojej strany. Ak by si sa do toho dal, bol by som velmi rad. Ja osobne nemam zatial ziadnu motivaciu to robit, 170k mi v zasade vyhovuje, ale rad by som vedel ako obtiazne by to s tym citronovym motorom bolo a ake by si nim boli skusenosti. Na blaznenie mam Fuego a ako projekt mam dalsie fuego s 2litrovym turbom, cize pustat sa este do dalsieho projektu by som naozaj nezvladal (nezvladam poriadne ani tie fuega, nemam casu na to)

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 10:46 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
A tak já tu nechci působit jako odrazovač, každému, kdo by se o to pokusil samozřejmě fandím. Safrane si určitě pár koníků navíc zaslouží a je fakt, že i ten 190 konsky třilitr 24V s tím už cvičí solidně i v tom automatu.

Jsem zvědav, kdo se do toho nejdřív pustí? :twisted:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 11:12 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
A tak já tu nechci působit jako odrazovač, každému, kdo by se o to pokusil samozřejmě fandím. Safrane si určitě pár koníků navíc zaslouží a je fakt, že i ten 190 konsky třilitr 24V s tím už cvičí solidně i v tom automatu.

Jsem zvědav, kdo se do toho nejdřív pustí? :twisted:
zejtra hodim tenam na tuning forum... kazdopadne rad bych ten motor videl nazivo

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: To Bóďa
PříspěvekNapsal: stř bře 18, 2009 1:55 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pon říj 13, 2008 12:06 pm
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha 10
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Initiale
Tohle není osobní souboj (stejně není o co). Je to jen názor. A vůbec nejsem proti přestavbám. Nápad na oturbení safrane se mi zamlouval. V návaznosti na ten francouzský inzerát, jsem navrhoval kontaktovat autora domělého oturbení se záměrem vyzjistit jak na to. Jen mám rád safíky tak jak jsou a psal jsem že tím nechci nikoho urazit ani to nikomu nenutím. Konstrukční chyba bejt nemusí aby se to nesralo. Podívej se na 2.5 benzín. Blok od volva, naprosto bezproblémovej. Hlava renault - sama o sobě na renaultím motoru žáden problém. Ale jak to šlo dohromady, tak už se to sere (hřeje). A to se na tom podílel vývoj renié. A stejnak se jim to nepovedlo. Tak si představ co udělá blok xm s hlavou safrane? Nebo to tam šoupnou celý a bude se srát elekrika. Nezrazuju ale nikoho kdo by do toho šel. Ani to nezavrhuju!!! Určitě by byla zajímavá kombinace kompresor (tah odspodu) a turbo (ve vyšších ot.).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2009 9:11 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Tygr: Ono to nieje az taka veda ako by sa mohlo zdat. Stale su to iba motory :wink: . Vymena hlav za 24V a pripadne prisposobovanie elektriky je proti inplatacii turieb alebo kompresora neporovnatelne jednoduchsie. Cele je to o tom zohnat lacno toho citrona celeho, mat cas a chut sa do toho pustit. Naklady by boli minimalne, skorej je to o tej robote ktoru ale vela Safranistov do svojich aut bezne investuje bez akehokolvek zavahania. A ak to nebude fungovat, alebo sa to bude hriat, alebo kazit, alebo hocico, je to kedykolvek navratitelne. Osadit si doma v garazi dve turba, alebo nebodaj kombinaciu kompresor-turbo, je takmer nerealne.

Inak kombinacia kompresor-turbo je z technologickeho aj elektronickeho hladiska asi najzlozitejsia varianta aka vobec existuje.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2009 11:50 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Existuje nějaká šance, jak se na těch 200 koní dostat jinak? Např. úpravou řídící jednotky v kombinaci s otevřeným filtrem a novým výfukovým systémem? Vím, že už jsme to tu řešili ale pak se to nějak zamluvilo.

Na to navazuje otázka. UMÍ NĚKDO VŮBEC PŘEČIPOVAT SAFRANA?

říká se, že u benzínových neturbo motorů to nemá moc význam,ale kdyby se to řešilo v návaznosti na ten filtr (nebo třeba celé sání) a výfukový systém, tak by to třeba dohromady těch 200 koní taky dalo ne?

A když si vezmu, že s tím Citronem začnu investicí 30 000 do toho auta, tak u téhle úpravy bych skoro mohl na téhle částce končit ne?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2009 11:55 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ten citroen rozhodne nebude stat 30 000. myslim ze ho sezenes mnohem levneji...

a myslim ze upravama jako sani toho fakt moc nedostanes, tim vyfukem mozna, ale taky to neni nic zavratneho a stoji to hodne penez. uz se tu o tom mluvilo. Navic tyhle upravy muzes pouzit i potom na tom motoru predelanym na 24v a mas zase navic.... myslim ze to moc hrotite.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2009 12:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
A co hlučnost po úpravě výfuku a přímého sání.Jsem například rád,že to jezdí tak potichu a považuju to za klad,nebo spíš přednost. :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz