|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob zář 21, 2024 2:20 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
taxman
|
Předmět příspěvku: V6 24V z Citronu? Napsal: pon bře 16, 2009 8:25 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
Pri diskusii s Matesom o zvysovani vykonu PRV V6tky, nedavno ma napadlo ze vlastne Citroen pouzival 24V verziu PRV v XMkach. Blok je identicky, su tam ine hlavy, ma to dve skrtiace klapky, par inych malych zmien, inak vyzera rovnako. Je v tom nejaky signifikantny problem ktory som si nevsimol? Urcite to uz niekto skusal.
Pre porovnanie:
PRV 12V Safrane
PRV 24V Citroen XM
Ospravedlnujem sa za fotku toho 24V citrona, ale lepsiu som fakt na nete nevedel najst...
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 16, 2009 8:51 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tyjo to me ani nenapadlo, moc jsem ty citroeny neresil a kdyz jsem narazil na 24v tak jsem si myslel ze je to preklep... kouknete sem, tady jsou nejake fotky, i fotky hlav. http://www.safrane.org/dragster/index.html?
kazdopadne to by snad nemusel byt zas az takovy problem, dat tam ty hlavy z XM. jde o to, jak by se to muselo poladit elektronicky a co se vstriku a nasavany smesi tyce. kazdpadne to vubec neni spatnej napad, hned se nabizi otazka biturba (pri vyreseni elektroniky a odolnejsich materialu (a chlazenych) ventilu by to mohlo pridat slusnejch "par" koniku navic)...
navic pokud by do toho nekdo sel a zjistilo by se, co vsechno by se muselo upravit, tak kdyby to nebylo tak slozity, tak se to stane asi jednou z nejrozsirenejsich a nejefektnejsich uprav . zkusim to pozjistovat. kazdopadne by se mi to zamlouvalo vice, nez 24v, ktery se daval do safrane phase II
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 16, 2009 8:53 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
rovnake su asi len ten blok a obsah motora. vsetko ostatne ma ine ulozenie.
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 16, 2009 9:02 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
porovnajte tesnenia pod hlavu. ak su rovnake,tak nieje problem. ale radcej by som riesil vyrobu T piestov. dodaju lepsi vykon vdaka vahe,a mensiemu treniu. mam to odskusane na s120 90 koni(bola tam ostra vacka,a upravena hlava).
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 16, 2009 9:02 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nolimit píše: rovnake su asi len ten blok a obsah motora. vsetko ostatne ma ine ulozenie. jake ulozeni? rekl bych ze jedine rozdilne budou ty hlavy, popripade vstrikovani a elektrinika. pokud mas stejnej blok, tak potom jsou tam vsechny zavity i na ulozeni jako v safranu. jestli jsi myslel ulozeni motoru v aute (silentbloku)
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 16, 2009 9:12 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
Bóďa píše: nolimit píše: rovnake su asi len ten blok a obsah motora. vsetko ostatne ma ine ulozenie. jake ulozeni? rekl bych ze jedine rozdilne budou ty hlavy, popripade vstrikovani a elektrinika. pokud mas stejnej blok, tak potom jsou tam vsechny zavity i na ulozeni jako v safranu. jestli jsi myslel ulozeni motoru v aute (silentbloku)
ulozenie alternatoru,a vsetko mostatne. ale ak ostane blok safrana,snad nebude problem. lenze tymto velky narast cakat nemozes.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 16, 2009 9:51 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nolimit píše: porovnajte tesnenia pod hlavu. ak su rovnake,tak nieje problem. ale radcej by som riesil vyrobu T piestov. dodaju lepsi vykon vdaka vahe,a mensiemu treniu. mam to odskusane na s120 90 koni(bola tam ostra vacka,a upravena hlava). tesneni pod hlavy bude stejne. co to jsou T pisty? nolimit píše: Bóďa píše: nolimit píše: rovnake su asi len ten blok a obsah motora. vsetko ostatne ma ine ulozenie. jake ulozeni? rekl bych ze jedine rozdilne budou ty hlavy, popripade vstrikovani a elektrinika. pokud mas stejnej blok, tak potom jsou tam vsechny zavity i na ulozeni jako v safranu. jestli jsi myslel ulozeni motoru v aute (silentbloku) ulozenie alternatoru,a vsetko mostatne. ale ak ostane blok safrana,snad nebude problem. lenze tymto velky narast cakat nemozes. tak snad pokud je stejny blok, tak tam pujde normalne prisroubovat alternator ne?? kdyz je alternator prisroubovanej na blok. pokud je stejny blok tak to znamena ze je uplne stejny i se vsema uchytama.
a jaky narust bys cekal ty? nevim, narust na tech 200 PS se mi zda celkem dobrej, pokud by to nebylo moc slozity
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 16, 2009 11:42 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No tech 200 koni by bylo hodne zajimavych... teoreticky by to nemel byt tak hrozny problem vymenit.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 17, 2009 8:14 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
Neriesil by som iba hlavy, ked tak, tak komplet cely motor ako je. Aj s tym ulozenim altika a ostatnych veci ako je na citrone. Elektroniku taktiez celu z citroenu, proste odstrojit, vybrat motor, motorovu elektriku a dat motor s celou elektrikou z citroenu. Este je podla mna aj velmi pravdepodobne ze ta elektrika bude aj na zasuvky pasovat. Ak nie, 1den sa k tomu zavre elektrikar a mas tam elektriku z citroenu. Na XMku 24V som sa sice nevozil, ale kamarat hovoril ze ho mal jednu dobu a ze to chodilo dost slusne. Uz iba kupit XMko na banan za 100€ a moze sa zacat
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 17, 2009 8:18 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
No paráda tak snad dopadne aspon neco:) kazdopadne co ty škrtící klapky? jestli jsou dvě?! nějak si to nedokážu představit....jo a elektricky by mohl byt problem ne?! protoze asi nepujde pouzit ECU safrana ne? do ni jsou pichnuty vsechny mozny cidla ne?!
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 17, 2009 8:34 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
Mates: nestresuj kamo, ziadna dramaticka vec sa nedeje. 2 skrtiace klapky su spojene, ovladane jednym lankom, ziaden problem. ECU zo safrana asi pouzitelna nebude, ale preto treba kupit celeho citrona aby si mohol pouzit komplet elektriku XMovu a nevymyslat zbastlence. Ked to uz zacne niekto robit, odporucal by som to robit poriadne!
nolimit: kovane piesty by som neriesil... naco? motor je spolahlivy a relativne dost vykonny aj bez nich. Pozeral som zbezne Wossner a Wiseco a ani jeden na to samozrejme piesty neponuka. Takze zakazkova vyroba a potrebujes ich 6. Verim tomu ze samotne piesty by ta vysli tolko ako cela prerabka z 12V na 24V.
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 17, 2009 10:08 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
pokud temi T pisty byl mysleny kovane pisty, tak to je opravdu blbost. to se pouziva az pri zvyseni vykonu. samotna tato uprava je dost nakladna a vykon neprida, jen je material odolnejsi.
a proc porad resis ulozeni alternatoru??? POKUD JE STEJNY BLOK TAK BUDOU STEJNE ZAVITY NA ALTERNATOR!!! ALTERNATOR JE UCHYCENY NA BLOKU
chce to zjistit co je tam jeste jine, jestli jine palivove mapy nebo vstrikovaci lista nebo tak neco. zkusim to zjistit.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 17, 2009 10:25 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
taxman píše: Mates: nestresuj kamo, ziadna dramaticka vec sa nedeje. 2 skrtiace klapky su spojene, ovladane jednym lankom, ziaden problem. ECU zo safrana asi pouzitelna nebude, ale preto treba kupit celeho citrona aby si mohol pouzit komplet elektriku XMovu a nevymyslat zbastlence. Ked to uz zacne niekto robit, odporucal by som to robit poriadne!
No já myslel právě sehnat ty klapky...to znamená jestli budou pasovat na místo původní klapky...protože to bych pak konečně mohl udělat to náporový sání pořádně...budu dělat z dír na mlhovnky v nárazníku vstupy do sání - z obou, takze bude kazdá trubka mít svojí klapku tím pádem docílím většího množství vzduchu už mám takovou spatlaninu tak vím jakym směrem se ubírat
Jo a ještě nevíš kolik má ta citrónová duoklapka průměr?
V případě ostatních částí motoru to nevidím moc optimisticky ale tak třeba to půjde no
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 17, 2009 12:02 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No ja bych prebastleni elektriky z Citrona videl prave jako mnohem problematictejsi. Na tom aute nebude polovina veci fungovat. Podle me je schudnejsi cesta nechat co nejvice veci ze Safrana, vcetne vstriku a skrtici klapky. Jen upravit to sání z citrona tak, aby to na to pasovalo a nebo vyrobit nové sání. Přehrát palivové mapy a doladit. Ale to je fakt pro fandu. Navíc nechápu, proč dali potom do Citroena ten 24V motor co byl i v novém safranu kdyz tenhle mel dokonce o par koniku vic?
Takze kdyz si to tak preberu, tak si myslim,ze kompresor by byl mnohem jednodussi reseni a urcite efektivnejsi. A kdyz vezmu v potaz treba jeste ty ladene svody a vyfuky, popr. si pohrat s ridici jednotkou, tak se na tech 200 koní musí dát dostat mnohem jednodušeji.
A nebo koupit 24V Safrana
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 17, 2009 12:13 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Dle mě je za "C)" správně ! Konečně rozumný názor,než nějaký přendávání motorů a elektronických dílů apod.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|