Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 7:23 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 08, 2009 4:46 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
jasny. no novy vyjdou fakt na nekolik tisic za kus, minimalne 2 - 3000 za kus, spis vice. z parohu to taky normalne vytahni.

a jo, vezmi je normalne ocelovym kartacem na vrtacku a potom cimkoli... nemusi to bejt ani teplotne odolny, spis zevnitr jestli to chces tou barvou vyhladit tak aby se ta barva nerozspoustela benzinem nebo olejem, to by byl pruser. ja budu davat na ten novej motor viko ventilu a parohy na komaxit.


Komaxit :?: :oops:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 08, 2009 8:03 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Bóďa píše:
jasny. no novy vyjdou fakt na nekolik tisic za kus, minimalne 2 - 3000 za kus, spis vice. z parohu to taky normalne vytahni.

a jo, vezmi je normalne ocelovym kartacem na vrtacku a potom cimkoli... nemusi to bejt ani teplotne odolny, spis zevnitr jestli to chces tou barvou vyhladit tak aby se ta barva nerozspoustela benzinem nebo olejem, to by byl pruser. ja budu davat na ten novej motor viko ventilu a parohy na komaxit.


Komaxit :?: :oops:
Komaxit :!: :idea:

prášková barva, která se nanáší za vysoký teploty a přitom se slejvá. je velmi tvrdá a odolná

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24V z Citronu?
PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 12:13 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jen tak mimochodem, nezkoušel to někdo nějak řešit? poslední dobou se celkem zajímám o Alpine a zjistil jsem, že asi tak nejrozšířenější zvýšení výkonu u A310, která má ještě karburátovou V6, je výměna motoru buď ze Safrane/Laguny/Espace (12v) nebo z P605/XM (24v) (to samý DeLorean, kterej má dokonce jen 136PS a určitě u dalších aut, co používaj PRV, ale to už jsem nezjišťova), tak jsem si zase vzpomněl na otázku, proč to vlastně nedát do safrána. Nemít novej motor, tak neváhám, seženu motor z XM/605 za pár peněz a šoupnu ho tam. Jako největší problém při výměně toho motoru bych viděl nutnost výroby výfukových svodů, popřípadě kdyby se tam náhodou vešly, tak by stačilo jen upravit Y co spojuje svody v jednu trubku, jinak v tom problém nevidím, takže proč to vlastně ještě nikdo neudělal? A nabízí se další otázka a to, proč se ten motor vlastně nedával do safrane, když do XM se dával ještě před zahájením výroby Safrane (pokud mám pravdivé info)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24V z Citronu?
PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 12:21 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
No myslí že vyměna motoru neni idealni za jiny vykonější zas budou odchazet poloosy a radši necham puvodni motor udelam mu komplet generalku a je klid a zas dosahnete nějake ty zabite koniky zpět,ale pokud chcete větší vykon bude to vždy na ukor motoru ikdyz použijete tak zvane kovane doplnky ktere jsou celkem drahe tak vždy to neco odesere a pokud chcete výkon tak bitturbo tu je ,jinak kovane pisty s větší kompressí a lestene onice lepsí ložiska atd.. a programovatelna ecu tak steho vytahnete na chvilku o mnoho vetší vykon i bez turba ale proč abych ze sveho spolehliveho stroje udeěal nespolehlivej a čekal až se někde něco ... ????Original je original a kdyz motor jedine zas od te same značky což je renault :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24V z Citronu?
PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 2:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
primarne se mi ho nedarilo sehnat tak sem se na to vyprd ...

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24V z Citronu?
PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 4:45 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Turista píše:
No myslí že vyměna motoru neni idealni za jiny vykonější zas budou odchazet poloosy a radši necham puvodni motor udelam mu komplet generalku a je klid a zas dosahnete nějake ty zabite koniky zpět,ale pokud chcete větší vykon bude to vždy na ukor motoru ikdyz použijete tak zvane kovane doplnky ktere jsou celkem drahe tak vždy to neco odesere a pokud chcete výkon tak bitturbo tu je ,jinak kovane pisty s větší kompressí a lestene onice lepsí ložiska atd.. a programovatelna ecu tak steho vytahnete na chvilku o mnoho vetší vykon i bez turba ale proč abych ze sveho spolehliveho stroje udeěal nespolehlivej a čekal až se někde něco ... ????Original je original a kdyz motor jedine zas od te same značky což je renault :lol_

co k tomu říct, snad jen "taky názor" :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz