|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon kvě 13, 2024 7:38 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 08, 2009 4:46 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: jasny. no novy vyjdou fakt na nekolik tisic za kus, minimalne 2 - 3000 za kus, spis vice. z parohu to taky normalne vytahni.
a jo, vezmi je normalne ocelovym kartacem na vrtacku a potom cimkoli... nemusi to bejt ani teplotne odolny, spis zevnitr jestli to chces tou barvou vyhladit tak aby se ta barva nerozspoustela benzinem nebo olejem, to by byl pruser. ja budu davat na ten novej motor viko ventilu a parohy na komaxit.
Komaxit
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 08, 2009 8:03 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: Bóďa píše: jasny. no novy vyjdou fakt na nekolik tisic za kus, minimalne 2 - 3000 za kus, spis vice. z parohu to taky normalne vytahni.
a jo, vezmi je normalne ocelovym kartacem na vrtacku a potom cimkoli... nemusi to bejt ani teplotne odolny, spis zevnitr jestli to chces tou barvou vyhladit tak aby se ta barva nerozspoustela benzinem nebo olejem, to by byl pruser. ja budu davat na ten novej motor viko ventilu a parohy na komaxit. Komaxit Komaxit
prášková barva, která se nanáší za vysoký teploty a přitom se slejvá. je velmi tvrdá a odolná
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24V z Citronu? Napsal: úte led 18, 2011 12:13 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jen tak mimochodem, nezkoušel to někdo nějak řešit? poslední dobou se celkem zajímám o Alpine a zjistil jsem, že asi tak nejrozšířenější zvýšení výkonu u A310, která má ještě karburátovou V6, je výměna motoru buď ze Safrane/Laguny/Espace (12v) nebo z P605/XM (24v) (to samý DeLorean, kterej má dokonce jen 136PS a určitě u dalších aut, co používaj PRV, ale to už jsem nezjišťova), tak jsem si zase vzpomněl na otázku, proč to vlastně nedát do safrána. Nemít novej motor, tak neváhám, seženu motor z XM/605 za pár peněz a šoupnu ho tam. Jako největší problém při výměně toho motoru bych viděl nutnost výroby výfukových svodů, popřípadě kdyby se tam náhodou vešly, tak by stačilo jen upravit Y co spojuje svody v jednu trubku, jinak v tom problém nevidím, takže proč to vlastně ještě nikdo neudělal? A nabízí se další otázka a to, proč se ten motor vlastně nedával do safrane, když do XM se dával ještě před zahájením výroby Safrane (pokud mám pravdivé info)
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Turista
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24V z Citronu? Napsal: úte led 18, 2011 12:21 pm |
|
|
Expert |
Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm Příspěvky: 198 Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
|
No myslí že vyměna motoru neni idealni za jiny vykonější zas budou odchazet poloosy a radši necham puvodni motor udelam mu komplet generalku a je klid a zas dosahnete nějake ty zabite koniky zpět,ale pokud chcete větší vykon bude to vždy na ukor motoru ikdyz použijete tak zvane kovane doplnky ktere jsou celkem drahe tak vždy to neco odesere a pokud chcete výkon tak bitturbo tu je ,jinak kovane pisty s větší kompressí a lestene onice lepsí ložiska atd.. a programovatelna ecu tak steho vytahnete na chvilku o mnoho vetší vykon i bez turba ale proč abych ze sveho spolehliveho stroje udeěal nespolehlivej a čekal až se někde něco ... ????Original je original a kdyz motor jedine zas od te same značky což je renault
|
|
Nahoru |
|
|
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24V z Citronu? Napsal: úte led 18, 2011 2:58 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
primarne se mi ho nedarilo sehnat tak sem se na to vyprd ...
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24V z Citronu? Napsal: úte led 18, 2011 4:45 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Turista píše: No myslí že vyměna motoru neni idealni za jiny vykonější zas budou odchazet poloosy a radši necham puvodni motor udelam mu komplet generalku a je klid a zas dosahnete nějake ty zabite koniky zpět,ale pokud chcete větší vykon bude to vždy na ukor motoru ikdyz použijete tak zvane kovane doplnky ktere jsou celkem drahe tak vždy to neco odesere a pokud chcete výkon tak bitturbo tu je ,jinak kovane pisty s větší kompressí a lestene onice lepsí ložiska atd.. a programovatelna ecu tak steho vytahnete na chvilku o mnoho vetší vykon i bez turba ale proč abych ze sveho spolehliveho stroje udeěal nespolehlivej a čekal až se někde něco ... ????Original je original a kdyz motor jedine zas od te same značky což je renault co k tomu říct, snad jen "taky názor"
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|