| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je sob lis 01, 2025 12:46 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 15 ] |  |  
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Škrtící klapka  Napsal:  pon dub 06, 2009 10:35 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Holahoj,
 při demontáži se mi povedlo urvat uchycení tempomatu na škrtící klapce tudíž musim sehnat jinou...no a jelikož V6tková má vstup cca 5,5cm a výstup cca 6,5 cm tak se chci zeptat jestli by nebylo k veci zkusit sehnat klapku se stejnými průměry, popřípadě jestli někdo nemá nějaký nápad co se škrtící klapky týče?!
 Když bych sundal tu horní část sacího potrubí na motoru - nevím jak se tomu říká - mezi hlavama ... chtěl bych si to vyleštit alespoň nějak amatérsky    ... tak mohu očekávat nějaký problémy? například nějaký těsnění...prostě jsem amatér a nechci něco posrat    Jo jinak když jsem sundal klapku tak sem se nestačil divit jak byla zasraná - vypadá to jako olej s bordelem    - je to normální, nebo mi třeba nedosedaj ventili nebo nějaký těsnění?
 Předem dík za odpovědi  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Škrtící klapka  Napsal:  pon dub 06, 2009 1:02 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| Kdybys sháněl klapku z třílitra, tak tu nějakou máme, se stav... Každopádně výměna klapky za větší nemá moc velkej význam, pokud tomu adekvátně nezvětšíš i zbytek sání, za klapkou, někdy je potřeba i úprava ECU. Klapka se zasírá na každym autě, to je jasný, normální věc. Do klapky už jde vzduch s olejem (přisávání oleje do filtrboxu) a ještě kousek za klapkou je vstřikování benzínu (sytič) a ještě další přisávání oleje. Ten olej se přisává z ventilovýho víka, tam, jak jsou na ventilovym víku dvě hadičky. Slouží to k odsávání olejové mlhy. Přemýšlím, že to zruším a dám tam Oil Catch Tank (zachytává olej, kterej může zůstat v nádobce a čas od času se vypouštět nebo se může vypouštění zavést do olejové vany), neboť směs oleje, benzínu a popřípadě vodních par tvoří karbon a motor se zbytečně zakarbonizovává (pokud je motor čistej, tak se karbon jen tak neuchytí, ale jak už je tam vrstvička, tak to jede, takže tomu chci zabránit než vyměnim motor) a tim olejem se zasírá klapka, parohy (to sání mezi hlavama), atd. 
 Těsnění mezi parohama a hlavama je jen gumové (v hlavách zamáčklé O - kroužky), takže toho se neboj a klidně to sundej, popřípadě potom těsnění očisti a potři trochu vazelínou. s tím leštěním sacího potrubí, to chceš leštit zevnitř nebo zvenku?    Ten oil catch tank stojí do 2000,-, podle toho, kolik má vstupů atd. Koukni například na firmu bidrin performance._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pon dub 06, 2009 1:15 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Hele to je dobrý s tím zachytáváním oleje      . Ani jsem nevěděl,že se tím zabývá oficielně nějaký výrobek.Taky bych to nejradši zrušil    ._________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pon dub 06, 2009 3:51 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| Plzeňák píše: Hele to je dobrý s tím zachytáváním oleje      . Ani jsem nevěděl,že se tím zabývá oficielně nějaký výrobek.Taky bych to nejradši zrušil    .dneska se tuning zabývá naprosto vším     každopádně Mates, ne, aby tě napadlo udělat tuning špuntem, že to odvětrávání jednoduše zašpuntuješ   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| viktoska | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: R25V6Turbo  Napsal:  pon dub 06, 2009 10:33 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
 Příspěvky: 270
 Bydliště: Nový Bor
 | 
				
					| V 25tce V6 Turbo to bylo řešený s nádobkou do které se ta pára s olejem strhávala a vracelo se to do vany.Jednoduché řešení,pouze ta plastová nádobka je taková spejšl. _________________
 Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
 Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
 Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
 Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte dub 07, 2009 10:02 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Tak nakonec jsem se nasral a oprel jsem se do toho...takže:
 parohy:
 kde seženu těsnění na fotce coz je mezi parohy a trubkou s volnoběhem - teda tipnul bych si ze v Renaultu ale aby za to nechteli treba 500,-      další by mě dost zajímalo na co jsou ty "záslepky"        další proč u některých vstřiků je vidět stopa po ?palivu? a na některých ne    jenom jestli to není že některé vstřiky už dosluhují        samozřejmě absolutně netuším jestli by mohli přibližně sednout ale co todle Dále těsnění gumové mezi parohy a válci    kde sehnat, kolik stojí    to mi netěsnilo viz fotka 
   Dík za help   _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte dub 07, 2009 10:19 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Ty brďo MatesK,ty ses do toho teda opřel    .Třeba u nás v Plzni vyrábí těsnění kusovku na zakázku ručně fy. Styl,ale to ti asi nepomůže. Dělají to na základě doneseného mustru,a jsou celkem laciný.  _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte dub 07, 2009 10:46 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Není to těsnění nad válci todle       JOOO a ještě by mě zajímalo když bych chtěl ty parohy leštit zevnitř, jak na to? dá se to nějak ručně nebo bych to musel zadat?_________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte dub 07, 2009 10:53 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Tak změř ty míry,jestli ti bude pasovat. _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte dub 07, 2009 11:03 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Plzeňák píše: Tak změř ty míry,jestli ti bude pasovat. Jasný jenom garáž je teďka daleko    jinak cena se mi líbí  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte dub 07, 2009 11:08 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Tak cena je fakt super    ._________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: R25V6Turbo  Napsal:  úte dub 07, 2009 2:35 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| viktoska píše: V 25tce V6 Turbo to bylo řešený s nádobkou do které se ta pára s olejem strhávala a vracelo se to do vany.Jednoduché řešení,pouze ta plastová nádobka je taková spejšl. to je přesně ten oil catch tank, i kdyz ten "tůningovej" je kovovej. a muzes to bud prubezne vypoustet nebo zavist do vany_________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte dub 07, 2009 2:51 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| -těsnění co je na fotce (mezi klapkou a parohama) vyřízni z papíru, popřípadě mázni olejem
 -záslepky jsou jen věc výroby při odlejvání, jinak tam nemaj smysl.
 -protože některý vstřiky můžeš mít vadný a zanesený. pokud máš zájem, koukni sem , vstřiky servisujou (čistěj, kontorlujou, měřej rozstřik), všichni s nima maj dobrý zkušenosti, fungujou i přes poštu a vyjde to na pár set za kus. lepší, než kupovat za několik tisíc jeden vstřik.
 -to co jsi sem dal odkaz je blbost, existuje nepřeberný množství druhů a velikostí vstřiků a tim, že tam dáš "větší" tomu nepomůžeš, takový věci prostě nejdou dělat bez úpravy řídící jednotky, navíc u atmosféry zbytečnost, to se řeší až při nějakym brutálním zvýšení plnícího tlaku u turba, kdy stácající vstřiky nestačej.
 -pokud to, že máš parohy zvenku špinavý soudíš jako vadný těsnění mezi hlavama a parohama, tak to ti spíš chčije olej mezi víkem ventilů a hlavou, ne? jelikož parohy jsou napojený na hlavy těsně pod předělem kryt ventilů/hlava a často to tam protejká. to těsnění mezi hlavama a parohama se moc neopotřebovává. každopádně koupíš ho za pár kaček normálně někde v kelly atd, vdyť jsou to jen obyčený O - kroužky._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte dub 07, 2009 3:07 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Bóďa píše: -těsnění co je na fotce (mezi klapkou a parohama) vyřízni z papíru, popřípadě mázni olejem -záslepky jsou jen věc výroby při odlejvání, jinak tam nemaj smysl. -protože některý vstřiky můžeš mít vadný a zanesený. pokud máš zájem, koukni sem , vstřiky servisujou (čistěj, kontorlujou, měřej rozstřik), všichni s nima maj dobrý zkušenosti, fungujou i přes poštu a vyjde to na pár set za kus. lepší, než kupovat za několik tisíc jeden vstřik. -to co jsi sem dal odkaz je blbost, existuje nepřeberný množství druhů a velikostí vstřiků a tim, že tam dáš "větší" tomu nepomůžeš, takový věci prostě nejdou dělat bez úpravy řídící jednotky, navíc u atmosféry zbytečnost, to se řeší až při nějakym brutálním zvýšení plnícího tlaku u turba, kdy stácající vstřiky nestačej. -pokud to, že máš parohy zvenku špinavý soudíš jako vadný těsnění mezi hlavama a parohama, tak to ti spíš chčije olej mezi víkem ventilů a hlavou, ne? jelikož parohy jsou napojený na hlavy těsně pod předělem kryt ventilů/hlava a často to tam protejká. to těsnění mezi hlavama a parohama se moc neopotřebovává. každopádně koupíš ho za pár kaček normálně někde v kelly atd, vdyť jsou to jen obyčený O - kroužky.jééé víš že se mnou musíš jako s volem    vstřiky pecka to sem přesně nevěděl    ....
 z papíru jako normálního jakýhokoliv      těsnění soudim z toho že právě hlava atd absolutně OK a jediný zanesený místo je přesně na těch parozích a pár centimetrů okolo    Dík za info      _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte dub 07, 2009 3:18 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| MatesK píše: Bóďa píše: -těsnění co je na fotce (mezi klapkou a parohama) vyřízni z papíru, popřípadě mázni olejem -záslepky jsou jen věc výroby při odlejvání, jinak tam nemaj smysl. -protože některý vstřiky můžeš mít vadný a zanesený. pokud máš zájem, koukni sem , vstřiky servisujou (čistěj, kontorlujou, měřej rozstřik), všichni s nima maj dobrý zkušenosti, fungujou i přes poštu a vyjde to na pár set za kus. lepší, než kupovat za několik tisíc jeden vstřik. -to co jsi sem dal odkaz je blbost, existuje nepřeberný množství druhů a velikostí vstřiků a tim, že tam dáš "větší" tomu nepomůžeš, takový věci prostě nejdou dělat bez úpravy řídící jednotky, navíc u atmosféry zbytečnost, to se řeší až při nějakym brutálním zvýšení plnícího tlaku u turba, kdy stácající vstřiky nestačej. -pokud to, že máš parohy zvenku špinavý soudíš jako vadný těsnění mezi hlavama a parohama, tak to ti spíš chčije olej mezi víkem ventilů a hlavou, ne? jelikož parohy jsou napojený na hlavy těsně pod předělem kryt ventilů/hlava a často to tam protejká. to těsnění mezi hlavama a parohama se moc neopotřebovává. každopádně koupíš ho za pár kaček normálně někde v kelly atd, vdyť jsou to jen obyčený O - kroužky.jééé víš že se mnou musíš jako s volem    vstřiky pecka to sem přesně nevěděl    .... z papíru jako normálního jakýhokoliv      těsnění soudim z toho že právě hlava atd absolutně OK a jediný zanesený místo je přesně na těch parozích a pár centimetrů okolo    Dík za info      vdyt v pohode, neco nevim, tak se na to zeptam, ne?    z papíru jako samozřejmě nějakýho trochu tlustšího (čtvrtka nebo tak) aby to mělo funkci těsnění     aha, tak ok... jen ze se mi to zdalo nepravdepodoby. kazdopadne ty O - kroužky koupis kdekoli kde prodavaj nejaky tesneni (třeba i nejaky železářství atd) nebo v tom autokelly atd.
 neni zač   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 15 ] |  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |