Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 6:36 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zavírání kufru
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 4:33 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Na R25 jsem měl el.zavírání kufru.Lze ho namontovat i do Šafránka?

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 6:08 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Já to měl taky,to byla machrovinka,ale na safrany to podle mě nedělali. Taky by se mě to líbilo. :(

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 7:37 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
musim nastudovat u brachy jak to tam je,treba by to slo predelat...

Ja bych zas chtel elektricky stavitelne operky hlavy,ale to jsem jeste na zadnem safranu taky nevidel. Ale v manualu to je.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 8:28 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
To by bylo taky pěkné :jop:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 9:16 am 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Max900R píše:
musim nastudovat u brachy jak to tam je,treba by to slo predelat...

Ja bych zas chtel elektricky stavitelne operky hlavy,ale to jsem jeste na zadnem safranu taky nevidel. Ale v manualu to je.


Je fajn,že máš možnost to porovnat.Tak jestli budeš mít chuť,tak to udělej.Já to sice mám ještě v hlavě ale jde o míry.Jinak zařízení je jednoduché.Stačí samotný zámek a řídící jednotka.Ta je velká asi jako krabička od cigaret a u 25tek bývá hned někde okolo těch zámků.

Jinak takovou perličku.Když přišly na trh Avantimy,tak jsem potřeboval napíchnout na kufr v Renaultservisu a majitel servisu tam měl na dvorku svýho fungl nového Avana.Tak já hned,jestli ho můžu omrknout a celého jsem ho prolezl.No a ve finále mu říkám,ať mi otevře kufr.On ho otevřel,já poděkoval a chtěl jsem ho zavřít a jak jsem byl železně navyklej víko jenom lehce položit,tak jsem to taky udělal a ono nic.Hned mi to na to teda i došlo ale já naschvál....zase to otevřel a jenom položil.No a on to pochopil,protože ta moje R25V6Turbo nám stála hned za prdelí,tak mi říká.Nee,tady se to musí zaklapnout.Tak já tak opatrně a ono nic.A on...to musíš víc a vzal to a trochu víc s tím teda bouchnul aby to zavřel.A ze mě vyjelo.Teda,co je to za auto za tři mega,když to nemá v kufru ani motor na zavírání.To já mám skoro dědu a mám to tam.No myslel jsem to v legraci ale jak on byl nasxxxj,mě nakonec pobavilo ještě víc.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 9:40 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Zavírání by bylo pěkný, ale mě by se spíš líbilo otvírání...například el. magnetem lehce "povystřelit" a pak aby to uz odchytly vzpěry...jenže by to chtělo opravdu brutálně silný vzpěry - nemáte s tím někdo zkušenost?Ještě mě napadá, že by možná stačilo tam navařit ještě jedny uchyty těch vzpěr a prostě tam mít 4 :) ale to by se zase nevešlo do karoserie...popřípadě existují nějaké elektro vzpěry? ty by řešily i zavírání

Jak je to řešený v tý R25ce?

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 9:50 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
viktoska píše:
Je fajn,že máš možnost to porovnat.Tak jestli budeš mít chuť,tak to udělej.Já to sice mám ještě v hlavě ale jde o míry.Jinak zařízení je jednoduché.Stačí samotný zámek a řídící jednotka.Ta je velká asi jako krabička od cigaret a u 25tek bývá hned někde okolo těch zámků.

Jinak takovou perličku.Když přišly na trh Avantimy,tak jsem potřeboval napíchnout na kufr v Renaultservisu a majitel servisu tam měl na dvorku svýho fungl nového Avana.Tak já hned,jestli ho můžu omrknout a celého jsem ho prolezl.No a ve finále mu říkám,ať mi otevře kufr.On ho otevřel,já poděkoval a chtěl jsem ho zavřít a jak jsem byl železně navyklej víko jenom lehce položit,tak jsem to taky udělal a ono nic.Hned mi to na to teda i došlo ale já naschvál....zase to otevřel a jenom položil.No a on to pochopil,protože ta moje R25V6Turbo nám stála hned za prdelí,tak mi říká.Nee,tady se to musí zaklapnout.Tak já tak opatrně a ono nic.A on...to musíš víc a vzal to a trochu víc s tím teda bouchnul aby to zavřel.A ze mě vyjelo.Teda,co je to za auto za tři mega,když to nemá v kufru ani motor na zavírání.To já mám skoro dědu a mám to tam.No myslel jsem to v legraci ale jak on byl nasxxxj,mě nakonec pobavilo ještě víc.


Aha tak než jsem to dopsal tak uz je to tvuj prispevek :) ja myslel ze to ma jako Mergly ze zmacnes cudlik a celej kufr se zavre :) .... Jenom teda abych řekl pravdu tak na tom dovírání nevidim moc výhod :) já to víko pouštim stejně tak v půlce takže se to zavře...asi by mě nebavilo to vždycky položit až dolu :-?

No kdyby nahodou někdo věděl něco o tom co jsem psal tak budu rád když se o tom něco dozvim :wink:

Nicméně kdybych měl z nějaký 25tky vzít krabičku natáhnout pár kabelů a mít dovírání tak to bych se nebránil :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 9:53 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No brácha to elektro bohužel nemá, má sociálního dvoulitra, ale podívám se aspoň, jak jsou tam ty mechanismy zámků, jestli by to šlo předělat. Jinak ta R25 V6 turbo se mi vždycky strašně líbila, jeden chlapík u nás ji měl, ale tu starou verzi teda. Nikdy jsem to ale neviděl na prodej. Co se stalo s tou tvou?

NO ale třeba si splním sen a pořídím si aspoň to biturbo jednou.

Ty elektrovzpěry exitují, ale je to velké a těžké. Možná by šly pneumatické a hnát to z kompresoru podvozku, ale to nevím no. Ale jako to už mi přijde dost zbytečné no... I když se spoilerem by to silnější vzpěry sneslo, teda aspoň u mě... :-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 2:40 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Max900R píše:
No brácha to elektro bohužel nemá, má sociálního dvoulitra, ale podívám se aspoň, jak jsou tam ty mechanismy zámků, jestli by to šlo předělat. Jinak ta R25 V6 turbo se mi vždycky strašně líbila, jeden chlapík u nás ji měl, ale tu starou verzi teda. Nikdy jsem to ale neviděl na prodej. Co se stalo s tou tvou?

NO ale třeba si splním sen a pořídím si aspoň to biturbo jednou.

Ty elektrovzpěry exitují, ale je to velké a těžké. Možná by šly pneumatické a hnát to z kompresoru podvozku, ale to nevím no. Ale jako to už mi přijde dost zbytečné no... I když se spoilerem by to silnější vzpěry sneslo, teda aspoň u mě... :-)


Já měl taky starou verzi r.v.87.Mechanicky byla fakt dobrá.Staral jsem se o ní,aby tam všechno fachalo jak má.Na nějaký serepetičky já zase nejsem.Občas se mi něco líbí,mívám i nějaké nápady ohledně interiéru ale většinou to nakonec přehluší věci pro provoz důležitější.
Byla ale od původních majitelů trošku opomíjená údržba karosérie a jediné,co by snad pomohlo,by bylo kompletní rozebrání vozu, následná kompletní oprava karoserie+lak.No a na to jsem neměl ani peníze a ani hlavně vhodný prostor,kde by se to dalo nerušeně dělat ale hlavně taky nebyl čas.Takže jsem to rok co rok vždycky tu a tam poopravil,aby to trochu vypadalo.To moje auto snad bylo jediné(ze všech 25,co jsem viděl),co mělo ohnilé víko kufru.Stačilo,že to tam někdy někdo odřel,majitel se na to vybodnul a ono to pomalu a postupně rezlo a rezlo....To mě dost trápilo.No a pak jednou na podzim,kdy navíc jsem byl docela i švorc jsem se naprd a prodal to.Koupil to nějakej kluk z Jablonce.Pak jsem to viděl v Tip Servisu a pak už nevím.V Safránu by se mě ten motor fakt moc líbil.Akorát,že byl podél.Tady je napříč.Podél ale mi ta V6 stejně přijde trochu praktičtější.Byl tam lepší přístup.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 5:35 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
MatesK píše:
Zavírání by bylo pěkný, ale mě by se spíš líbilo otvírání...například el. magnetem lehce "povystřelit" a pak aby to uz odchytly vzpěry...jenže by to chtělo opravdu brutálně silný vzpěry - nemáte s tím někdo zkušenost?Ještě mě napadá, že by možná stačilo tam navařit ještě jedny uchyty těch vzpěr a prostě tam mít 4 :) ale to by se zase nevešlo do karoserie...popřípadě existují nějaké elektro vzpěry? ty by řešily i zavírání

Jak je to řešený v tý R25ce?


Na renaultclubu se někde objevila adresa s pánem z Ostravy,který vzpěry repasoval,údajně plnil dle přání-tedy zesílit jejich tah by asi u něj šlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 5:52 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
já myslim, že by to šlo předělat. vdyť tunééři to tak dělaj, ne? :) nebo ty dělaj vlastně jen "odskoky", co?

jako udělat to pneumaticky by byla machrovinka, ale za použití nějakej lepších, kvalitních vzpěr by to asi šlo :). normálně do každý vzpěry přivést jednu hadičku, dát tam kompresor, dvě tlačítka - zavřít/otevřít (nebo nějakej spínač jestli jsou dveře zavřený nebo otevřený a potom dát jen jeden čudlík) a vychytat čas, kterej má kompresor tlačit. ale se zavíráním by to bylo asi horší... to by se podtlakem asi nedalo :lol_. hlavně mít elektricky celý otvírání by bylo o hubu, já bych to neudělal. za 1) to dá někomu přes hubu a za 2) se to otevře někam do stropu nebo tak něco...

jendys: hele mohl bys sem dát kontakt? já bych toho asi využil, nechal bych si naplnit i vzpěry na kapotu...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 6:10 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Tady je ta adresa. Ivo Garčák
Antošovická 127
711 00 Ostrava-Koblov tel.603 107 135 ivosci@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 8:17 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Jinak nové ty vzpěry dodává třeba firma Bibus z Brna-od nich to berem do letadel. Mají tažné, tlačné i blokovací. Dají se pořídit i s dofukovacím ventilkem-mají na to takovou mašinku a dokážou nastavit sílu dle potřeby a kdykoliv změnit. Ale je to dražší, dělají je na míru.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz