Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Výfuk
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=6&t=462
Stránka 4 z 4

Autor:  daweo [ úte dub 07, 2009 9:34 am ]
Předmět příspěvku: 

Plzeňák píše:
A podle čeho jsi poznal ,že je to 5ti válec.Ještě mi prosím tě osvětli,co je to IT specialista.Fakt to taky nevím :?:


IT specialista - hmm informace co je v pracovni smlouve:D no presneji sprava a konfigurace serveru nekde ruzne po svete...

add peti valec - nejak mam problem to najit - ze bych si blbe pamatoval znacku u ktere jsem to videl? fakt ted nevim:D

minimalne jeden z motoru co jsem byl rozhodnut nebrat;)
Nebrat

2,5 TD 12V (95 kW)
Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, dvanáctiventilový rozvod OHC, nepřímé vstřikování paliva do předkomůrky.

Důvody: Nejvýkonnější vznětový motor se suverénním zátahem láká ke koupi. Jako vrcholná dieselová pohonná jednotka byl montován do nejlépe vybavených vozů. Přesto vám jej nemůžeme doporučit. Praskají u něj hlavy válců, padají řemeny pohonu pomocných agregátů, selhává systém dvojice termostatů, motory se přehřívají. Ke všemu je na tomto motoru navíc tak špatný přístup, že vašeho automechanika možná trefí šlak i při banálních opravách.

Autor:  Bóďa [ úte dub 07, 2009 2:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

ájé, to zas je něco jako 2,5i Volvo petíválec co se dával do safrana, kterej by byl super, kdyby nemel tu hlavu Renault... :lol_ .... chystam se udelat na web takovy seznam omylu a mytu o safrane, mezi kterejma bude i to, ze 2,5i v safrane nemá renault hlavu (už mám ve foťáku i hlavu s těma nápisama VOLVO a SWEDEN) :lol_

Autor:  nolimit [ úte dub 07, 2009 8:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

kde kusok od ba? ked budes moct daj vediet,a splasime aj taxmana. ja sa daleko od ba nedostanem(zacinam rozoberat safka).

Autor:  daweo [ stř dub 08, 2009 11:21 am ]
Předmět příspěvku: 

Bóďa píše:
ájé, to zas je něco jako 2,5i Volvo petíválec co se dával do safrana, kterej by byl super, kdyby nemel tu hlavu Renault... :lol_ .... chystam se udelat na web takovy seznam omylu a mytu o safrane, mezi kterejma bude i to, ze 2,5i v safrane nemá renault hlavu (už mám ve foťáku i hlavu s těma nápisama VOLVO a SWEDEN) :lol_


sakra sakra... ze by jsem si spletl citroen xm a safrane? :P to se mi nezda ale neco takovehohle si o tom pamatuju ze hlava renault je "kvalitni" a rada praska ci tak neco;)

Autor:  jendys [ čtv dub 09, 2009 5:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Motor,který popisuješ,se nikdy do Safrane nemontoval.Jen do Citroena XM a Peugeota 605 po modernizaci.V Safrane běhal italský turbodiesel 2499 ccm z Iveco Daily,Fiatu Croma a Ducato.Měl 8 ventilů a 83 kw.

Autor:  nolimit [ čtv dub 09, 2009 10:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

inac trosku mimo temu,ale jediny poriadny 5-valec vyrabalo audi.dhlbeck z neho vytlacil 900 koni.asi tazko by to zvladol motor od renaultu alebo citronu.ak by som chcel implantovat motor,tak jedine ten ale asi je to nemozne(mozno).


pre daweo: skus si niekedy zapnut skype.

Autor:  daweo [ pát dub 10, 2009 4:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

nolimit píše:
inac trosku mimo temu,ale jediny poriadny 5-valec vyrabalo audi.dhlbeck z neho vytlacil 900 koni.asi tazko by to zvladol motor od renaultu alebo citronu.ak by som chcel implantovat motor,tak jedine ten ale asi je to nemozne(mozno).


pre daweo: skus si niekedy zapnut skype.



dnes nebo zitra na skype budu....

Stránka 4 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/