Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Výfuk
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=6&t=462
Stránka 2 z 4

Autor:  taxman [ stř úno 04, 2009 10:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

nj, prave preto som pisal ze neviem ci sa to oplati, lebo ten vyfuk fakt lacny neni. Ja si ho dam vybudovat tak ci tak, ale pre mna to bude pooooodstatne lacnejsie a nerobil by som to keby ten vyfuk co mam na aute nestal za p... prd. Aby som to uviedol na spravnu mieru, ja sa vo firme AMA zaoberam spravou IT, web strankou a ekonomikou, na stavbu vyfukov su tu ine kapacity :roll: :lol: .


p.s.: pozeram ze vacsina ludi ma tie safrany v dajakej ludovej cene... to iba ja som dal za safrana 3000€ ??? Auto samotne stalo 2000 + veci co som musel hned vymenit a opravit + znacky a som na 3000€ :shock: . Ako ja sa nestazujem, len sa cudujem... ja mam svojeho safrana rad :jop:

Autor:  Bóďa [ stř úno 04, 2009 11:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

neni tech 20 koní navrch nějak přehnanejch :?:

Autor:  taxman [ čtv úno 05, 2009 8:58 am ]
Předmět příspěvku: 

Nieje to prehnane, je to dokonca celkom normalna vec. Ale vravim, nieje vyfuk ako vyfuk :!: A cim je motor viac vykonovo poddimenzovany (co teda PRV je), tym viac mu to vacsinou pomoze. Priklad co mame odmerane: VW Polo 1,6 16V iba vyfukom isiel zo 100k na 125k (a to je maly obsah), Peugeot 406Coupe 2,0 16V isiel s vyfukom a doladenou elektronikou k nemu na 200k ( :!: :!: ), Integra TypeR (o ktorej kazdy hovori ze sa neda ladit, lebo je uz od serie naladena na max) isla zo 190 na 210k co majitelovi skoro slzy tiekli od stastia, ... a podobne. Nemame merane vysledky zo tiadnej V6tky lebo tych sa vo vseobecnosti robi malo, a ked sa robi, tak vacsinou bez zvodov (kvoli ich cene a kvoli tomu ze vela majitelov V6 nejde po max vykone) ale teraz na buduci mesiac je objednana 406coupe V6 24 tak mozno nahovorime majstra aby sa dal zmerat pred (po vymene hradime meranie my).

p.s.: atmosfericke motory su ale stale nic proti turbo motorom, tam sa da ist este dalej z hladiska vykonu. A uplny bonus byvaju moderne turbodiesle. Napr. BMW 320d zo 150k vyfukom a doladenim elektroniky isiel na 205k :shock: :lol_ :twisted:

Autor:  MatesK [ čtv úno 05, 2009 12:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

taxman píše:
PRV

Co to je? :oops: :lol:

Autor:  Bóďa [ čtv úno 05, 2009 1:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

MatesK píše:
taxman píše:
PRV

Co to je? :oops: :lol:
peugeot renault volvo... jsou to ty nesmrtelny motory (2.9, 3,0), co se davaly do safrana, laguny, alpiny, espace, citroen XM, atd. ale jeste jejich predchudci v R25 apod. proste takove oznaceni toho zakladu motoru.

Wikipedia

presny seznam:

PRV powered automobiles

PRV engine in a DeLoreanThe dates following each entry denote the introduction of a PRV V6-equipped model

Alpine A310 (October 1976)
Alpine A610 (1991)
Alpine GT/GTA (1984)
Citroën XM (1989)
DeLorean DMC-12 (1981-1983)
Dodge Monaco (1990-1992)
Eagle Premier (1988-1992)
Helem V6
Lancia Thema (1984)
Peugeot 504 coupé/cabriolet (1974/1975)
Peugeot 505 (July 1986)
Peugeot 604 (March 1975)
Peugeot 605 (1990)
Renault 25 (1984)
Renault 30 (March 1975)
Renault Espace
Renault Laguna
Renault Safrane
Talbot Tagora (1980)
Venturi (all models)
Volvo 242GLT/6/244GLT/6/245GLT/6c/262/262C/264/265 (October 3, 1974)
Volvo 760 GLE (February 1982)
Volvo 780 (1985)

PRV engines in racing
Alpine A310 V6
Fouquet buggies
Peugeot 504 V6 Coupé
Schlesser Original
Venturi 400GTR and 600LM
UMM Alter II
WM Peugeot

Autor:  MatesK [ čtv úno 05, 2009 1:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Supr Dík :wink:

taxman: Když by se povedlo zaznamenat u ty 406 před a po úpravě tak by to bylo BEST :jop:

Autor:  Max900R [ čtv úno 05, 2009 6:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Taxman> No tomu už říkám jiná liga, to je parádička. Fakt by mě zajímalo, kolik by to vyšlo celé-svody,elektro,kat a výfuk na Safrane V6. Když si vezmu, že original výfuk na V6 vyjde celý zhruba na 16 tisíc, tak to třeba už není tak zcestné o tom uvažovat třeba v době, kdy je potřeba výfuk koupit. Ale já osobně bych chtěl pěkný sytý zvuk slyšet pouze ve vyšších otáčkách-tak jak tomu je u originálu, v cestovních otáčkách motor slyšet nechci.

Autor:  MatesK [ čtv úno 05, 2009 6:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

MAX: Moje řeč - ať to řve ale jen když to sešlápneš :wink:

Autor:  Bóďa [ čtv úno 05, 2009 11:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

mam stejnej názor, to je pak děsný jet trochu dýl s autem co má nějakej sport vejfuk a pořád poslouchat dunění...

jinak myslim si že ten nerezovej (na míru) vejfuk je dobrá investice i z tý stránky, že vydrží vlastně věčně, kdežto normální se mění dost často

Autor:  taxman [ úte úno 10, 2009 9:24 am ]
Předmět příspěvku: 

No, ono to nieje take jednoduche s tym aby to revalo az ked to zoslapnes. Audi, Porsche, a niektore ine automobilky to riesia koncovkami s klapkou, ktora je otvarana podtlakom, cize pokial je podtlak v sani maly, ide to potichu (klapky zavrete) a ked zoslapnes, klapky sa otvoria a voi lá silnejsi zvuk. Na toto zial my nemame technologiu (nieje jednoduche vyrobit take nieco a uz vobec nie v podmienkach malej firmy ako sme my) a zatial s takym ani moc neexperimentujeme. Na vacsine aut u ktorych majitelia chcu zachovat co najnizsiu uroven hluku sa spravi vyfuk co najtichsi a ono to v otackach tak ci tak ma mohutnejsi a silnejsi zvuk ako seria, len to nieje taky markantny rozdiel. Experimentovali sme s klapkou priamo v potrubi, ovladanou servomotorcekom, ale vysledky neboli vobec dobre, lebo to tlmilo iba ked bol vyssi prietok, cize vo vyssich otackach. Pracovalo to teda uplne opacne ako sme chceli, v nizkych otackach to zvuk malo a ked si pridal, tak to stichlo. Ja si na svojho safrana urcite dam spravit uplne co najtichsiu variantu aka sa len bude dat, podla mna je to raz limuzina, tak to nema co hucat. Koncovku tiez nechcem, ked tam od vyroby bolo kolienko do zeme, budem tam mat aj ja kolienko do zeme. Ja nepotrebujem ani hluk ani to aby chodili 15rocny chalani okukovat ake mam popicituningove koncovky (na to mam koniec koncov Fuego :twisted: )

Autor:  taxman [ úte úno 10, 2009 9:45 am ]
Předmět příspěvku: 

Max: Neviem ti stale povedat ci sa vobec zvody daju na safrana vyrobit. Velmi tu zalezi na tom kolko je tam miesta, ak by sa tam nedali vyrobit zvody s rovnakou dlzkou (aspon priblizne idealnou), tak sa to robit nebude lebo by to nesplnalo ucel. Ked budem mat dakedy mojeho na zdvihaku tak sa na to mozeme pozret, ale dovtedy ti neviem povedat. Doprogramovavanie elektroniky nerobime my, mame na to partnerske spolocnosti. Povacsinou to robi firma MM Racing z blavy, alebo potom chalani z Motortechu, ale tam ti vobec cenu neviem povedat co za to beru, nemam ani ponatia.

Mates: bola ta 406tka u nas na obhliadku a zisitli sme ze sa tam zvody vyrobit nedaju (teda dali by sa, ale bolo by to narocne a drahsie ako sa predpokladalo, cize majitel povedal ze ich nechce), cize grafy nebudu :-? .

Boda: Zivotnost je takmer neobmedzena, davame dozivotnu zaruku na nase produkty. Reklamacii sme mali malo a to povacsinou tak, ze majster na 450k EVO VII nabehal dakde na okruhu 300km v kuse so zapnutym ALS (spalovanie na lopatkach turba) a vyfuk to nevydrzal a praskol a podobne... Ak by sa aj nahodou nieco stalo (vzdy sa moze vyskytnut, nepozornost, vada materialu, vsetko je mozne) opravy su u nas vzdy zadarmo (teda ak si skodu samozrejme nesposobil sam majitel).

Autor:  nolimit [ úte bře 03, 2009 10:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

to taxman: ani som necakal ze sa tu robia take veci. jak bude cas, tak sa stavim.

Autor:  daweo [ pon dub 06, 2009 2:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

taxman píše:
...oprava... po diskusii s clovekom (Majo) co u nas tie vyfuky navrhuje sme dospeli k nazoru ze realny predpoklad je 190k cize trosku viac ako som predpokladal ja. Samozrejme jedine v pripade kompletneho systemu vratane zvodov. Majo vravel ze 200 by bolo mozno tiez realnych, ale 190 je taky triezvejsi pohlad. Otazka ale je, ci sa tam vobec daju taketo zvody vyrobit (z priestorovych dovodov), pretoze sme sice mali mojho safrana zdvihnuteho, ale Majo sa na to nepozeral ci sa tam zvody daju alebo nedaju spravit, cize to nieje iste.



tohle to zni zajimave, da se jen udelat odhad, kolik by byl narust vykonu na mem safranovi pri vymene komplet vyfuku vcetne svodu (2,2 101kw 12V - i kdyz ted je vykon srazen) a bez svodu (ty se mi aslespon zatim menit nechce, ale zbytek musim menit tak jako tak - aspon potrubi-prorezle a neco nehorazne rezonuje...)? nejde mi o kone ale spis o kw - nektere odhady co jsem slysel se mi zdaji hodne pretazene za vlasy a kdyz ty se v tom pohybujes... predpokladam ze pak je potreba jit na chiptuning jeste...

Autor:  Plzeňák [ pon dub 06, 2009 3:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Počkej,počkej,tak tomu nerozumim,:že ti nejde o koně,ale o kw :shock: :?:

Autor:  Bóďa [ pon dub 06, 2009 3:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

taky jsem z toho teď vykulenej :lol_... holt mu stačej kilowatty, koně se můžou nechat :lol_

daweo: nemyslel jsi Nm? i kdyz to taky moc nedava smysl...

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/