Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 2:38 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 4:11 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Bóďa píše:
taky jsem z toho teď vykulenej :lol_... holt mu stačej kilowatty, koně se můžou nechat :lol_

daweo: nemyslel jsi Nm? i kdyz to taky moc nedava smysl...


ne - jde o to ze mne se to z koni nechce prevadet na kw;) to je asi jedinej duvod proc jsem chtel kone...

samozrejme ocenim kdyz auto by melo pak vic nm (to myslim zajistuje zrychleni nebo jak to presne funguje) ale spis ve vyssich rychlostech aby to neumiralo...

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 4:43 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
daweo píše:
Bóďa píše:
taky jsem z toho teď vykulenej :lol_... holt mu stačej kilowatty, koně se můžou nechat :lol_

daweo: nemyslel jsi Nm? i kdyz to taky moc nedava smysl...


ne - jde o to ze mne se to z koni nechce prevadet na kw;) to je asi jedinej duvod proc jsem chtel kone...

samozrejme ocenim kdyz auto by melo pak vic nm (to myslim zajistuje zrychleni nebo jak to presne funguje) ale spis ve vyssich rychlostech aby to neumiralo...
no nevim, stale jsem z toho zmatenej, navic ted ti jde zase o kone, tak ta nevim... :D
Citace:
nejde mi o kone ale spis o kw

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 4:51 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Mě to voddělá :lol_ Hele,daweo ,ty přijeď na sraz,s tebou bude sranda :lol_ :lol_ !!!!!

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 5:03 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nojo, daweo, proc neprijedes? neboj, tam je to v pohode, zadny rejpani jako tady na foru :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 6:41 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
daweo: ano, da sa to spravit, pravdepodobne tam pojdu aj zvody spravit (ajked som este 2,2Si na vlastne oci nevidel, ale je to 4valec tak tam je hadam aj trochu miesta). Otazka koni je na takomto motore celkom zaludna vec, ale pri kombinacii zvody + zvysok by sme pri triezvom odhade mali min 150. Cipovat sa to nemusi, nieje to podmienka, ale samozrejme vrelo to doporucujeme, urcite sa aj tam docieli slusny narast. Ale zas a znova opakujem to iste: nieje to lacna zalezitost a tak si premysli ci ta lacnejsie nevyjde predaj 2,2Si a kupa V6i.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 6:51 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
taxman píše:
daweo: ano, da sa to spravit, pravdepodobne tam pojdu aj zvody spravit (ajked som este 2,2Si na vlastne oci nevidel, ale je to 4valec tak tam je hadam aj trochu miesta). Otazka koni je na takomto motore celkom zaludna vec, ale pri kombinacii zvody + zvysok by sme pri triezvom odhade mali min 150. Cipovat sa to nemusi, nieje to podmienka, ale samozrejme vrelo to doporucujeme, urcite sa aj tam docieli slusny narast. Ale zas a znova opakujem to iste: nieje to lacna zalezitost a tak si premysli ci ta lacnejsie nevyjde predaj 2,2Si a kupa V6i.


Na 2,2 Si by to podle mě šlo krásně, je tam motor napříč a vzadu taková obří komora, ze které ústí pak jeden svod. Ale co pamatuju, tak to zabíralo docela dost místa. Kdyby se to vyhodilo a nahradilo normál svody, bylo by to fajn. Ten čtyřválec je docela živý, divočejší než stará dobrá V6. A spotřeba je teda hoodně jinde. Já jezdil v létě průměr 7.9 normálním tempem.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 7:03 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Chlapi,obávám se,že daweo v tom trochu plave,protože podle mě vůbec není technický typ a nemá moc zkušeností z auty,jak fungují základní věci apod.Ale můžete mu to zkusit vysvětlit :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 7:16 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
max: moze byt, ako vravim, ja som 2,2Si na vlastne oci este nevidel. Kazdopadne, kone vzdy nieco stoja, a vzdy sa to prejavy na spotrebe. Mylsim ze pri samotnom vyfuku by asi nebol pozorovany ziaden dramaticky narast v spotrebe, ale v kombinacii s cipom by urcite sla spotreba hore (ale asi nie na uroven V6tky). Nuz, "proti gustu ziaden disputat", kazdemu sa paci ine, ja som ale 100% V6 pozitiv :wink: .

plzenak: co pises je mi uplne jasne, ale chalan dal otazku, tak si kladiem za povinnost mu odpovedat 8)

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 9:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
taxman píše:
max: moze byt, ako vravim, ja som 2,2Si na vlastne oci este nevidel. Kazdopadne, kone vzdy nieco stoja, a vzdy sa to prejavy na spotrebe. Mylsim ze pri samotnom vyfuku by asi nebol pozorovany ziaden dramaticky narast v spotrebe, ale v kombinacii s cipom by urcite sla spotreba hore (ale asi nie na uroven V6tky). Nuz, "proti gustu ziaden disputat", kazdemu sa paci ine, ja som ale 100% V6 pozitiv :wink: .


Já taky, proto jsem to taky vyměnil. Cokoliv pod dva litry a šest válců pro mě není auto. Nakazil jsem se virem V6 už dávno v době, kdy jsem drandil s Granadou. A odbírám Chrom a plameny už 2 roky, tak jen čekám, kdy u mě naplno propukne nákaza virem V8...

Citace:
plzenak: co pises je mi uplne jasne, ale chalan dal otazku, tak si kladiem za povinnost mu odpovedat 8)


To bych zas tak neřešil. Je dobré, že tu jsou lidi, kteří mu poradí, co má a nemá cenu. Což? 8)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 10:25 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
daweo: som cital tvoje bydliste. kedy si v ba? poslem ta k niekomu kto ti to vysvetli. (dotycny robil asi 20% tunenych aut v ba).

taxman:sak sa dojdi kuknut :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 10:52 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
max:skusal si ten 2.0 v6 co sa daval do cortiny?
pardon za oftopic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 07, 2009 8:56 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Plzenak: ano je to moje prvni auto, davam ho do kupy s kamosem.. obcas si pripadam jako sekretarka ktera prisla od tesnopisu k pc a nevi co je to ani psaci stroj a ma pouzivat najednou word, excel, tiskarnu, kopirku skener a divi se ze to nefunguje, kdyz zapne jen monitor :P. Vim ze kone jsou kw * 1.36, ale kdo to ma z hlavy pocitat :P a Nm jsou taky dulezity a jedno bez druheho je v podstate k nicemu;) a ano - druhym postem jsem tomu nasadil korunu:D
Co se tyce technickeho nadani.. no to bych nerekl ze nejsem technicky typ ale spis jsem v necem co jsem v zivote nevidel a ucim se jako ve skole;) jen zde nesmim dostavat petky:P


Boďa: prijedu, az bude safran tak nejak funkcni.... minimalne ted mne zrejme trapi lozisko predniho kola... tak snad to je jen zaneradeny a podari se vycistit.. v horsim pripade se pry bude menit a to jsou dalsi investovane penize:(... navic musim uz konecne zprovoznit ridicovo sedadlo ;) jeste porad nejak nom neni zapojene:D a overit zda funguje spinas na zvedani predni casti spolujezdcova sedadla nebo se musi opravit (spinac). Potom zakytovat par prasklin, par rezlych mist a postupne neco provezt s tim naraznikem;) jeste porad ho mam drzenej zip paskama;). jako jasne - nebude se rejpat do mne;) na srazu se bude rejpat do meho safranka... :P chudacek malinkej s torxem v odvzdusnovaku... kdo to asi vyvrta;) ten torx se ukroutil a byl z kvalitniho materialu O.o

Taxman: no to prave resim - na kolik mne vyjde motor vcetne instalace (predpokladam co motor to jine uchyceni a podobne). Skoro bych nemel problem uvazovat o nejakem novejsim motoru... s nizsim najezdem km a vyssim zakladnim vykonem a treba aby byl i lehci... jen nejak jsem nezjistil kolik stoji motor + montaz. treba motor z Clia sport by mohl (za predpokladu ze by tam pasoval) dodat nejaky vykon uz ve svem zakladu;) a navic bych pak mel nizsi spotrebu (mozna). ale tohle je uz na mne fakt moc... Koupe jineho auta... no pokud by byly penize tak jsem se rozhodl pro mitsubishi lancer evo spotrsback ;) ale narazim na problem konfortu:D Dalsi vec je ze fakt si nejsem jist, zda po soucasnych zkusenostech se servisovanim renaultu bych se odvazil i do noveho vozu... - skoro bych ocenil - dodejte mi auto, kde bude namontovano vse na mistech kde co ma byt, samostatne kabely a ja si to dozapojuju a budu vedet ze ten kdo to pokazil jsem ja...


Max900R - co je prosim normalni tempo s timhle autem ve tvem pojeti;)?

Nolimit: no jsem kousek od Bratislavy zhruba 1x-2x mesicne o vikendu. Ale to je takovy ten odpocinkovy vikend typu co na tom safranovi opravit (nebo pokazit)?? no a ted prodlouzeny vikend padne na shozeni palubovky a idealne i odvrtani sterace, nasazeni krytu motoru (spodniho) a zapojeni tech divnejch mlhovek co pry sviti nejak bezdratove:D


Popravde - V6 bych se nebranil, klidne V8, V12, ale nechci platit nehorazne vysoke povinne ruceni a pochybuju ze nekdo udela V12 ve 2.2L verzi s rozumnou spotrebou;). Na druhou stranu V6 zni rozhodne mnohem lepe nez 4valec ;)... pravdou je ze jsem mohl mit 5 valcoveho citroena xm a pote co jsem cetl o tom motoru tak jsem se trochu vydesil... a sel jsem od toho pryc... ani poradne nevim jak to zni. Na druhou stranu trochu lituju toho ze jsem vzal safrana... to xm se zdalo v lepsim technickem stavu nez je safran... ale hydropneumaticky podvozek se muze kdykoliv pokazit a asi nejen ten...

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 07, 2009 9:16 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Neboj my jsme trpělivý,klidně se ptej :wink: .Ani nevím,že citroen dělal 5ti válec. :shock:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 07, 2009 9:20 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Plzeňák píše:
Neboj my jsme trpělivý,klidně se ptej :wink: .Ani nevím,že citroen dělal 5ti válec. :shock:


mam ten blbej pocit ze to je tohle: http://auta.yauto.cz/citroen-xm-2-5-td-sx-354072.html - ale zkoumal jsem to pred 3/4 rokem;)


PS: kdyz na nej ted koukam tak si nemohu pomoci ale safran vypada lip... snad to neni podle toho jak jsem se zrovna vyspal;)

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 07, 2009 9:23 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
A podle čeho jsi poznal ,že je to 5ti válec.Ještě mi prosím tě osvětli,co je to IT specialista.Fakt to taky nevím :?:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz