Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 4:35 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výfuk
PříspěvekNapsal: úte úno 03, 2009 10:11 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Zkoušel jste někdo odebrat buď přední nebo zadní tlumič výfuku. Mám pocit že dva jsou zbytečné, ale ten přední tam nebude jen tak náhodou, že ano?! :) takže ten zadní. Máte s tím nějakou zkušenost? Chtěl bych tam něco hodně decentního - hlavní výkon pak ostatní...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk
PříspěvekNapsal: úte úno 03, 2009 10:31 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
MatesK píše:
Zkoušel jste někdo odebrat buď přední nebo zadní tlumič výfuku. Mám pocit že dva jsou zbytečné, ale ten přední tam nebude jen tak náhodou, že ano?! :) takže ten zadní. Máte s tím nějakou zkušenost? Chtěl bych tam něco hodně decentního - hlavní výkon pak ostatní...
No, zkušenost... Teďkonc jezdím bez zadního tlumiče. Sice tam je, ale trubka co k němu vede (nad kolem) je oddělená (zrezivěla, praskla a vychýlila se). Ale auto jede pořád docela dost potichu.:)
Na jaře začnu s opravama...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 03, 2009 11:49 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
S tim předním bych moc nelaboroval, je určitě od soudruhů z francie moc dobře spočítanej na zpětný rázy spalin a jejich odtah. Kdyžtak jen ho mít v dobrým stavu. S tim zadním už můžeš provádět cokoliv, jen tam nesmíš dát žádnýho pinďu, aby to stihlo jít všechno ven.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 03, 2009 11:58 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
HEHE jo žádnyho pinďu tam nedám neboj :twisted: chtěl bych něco stylu supra, EVO, Impreza takovej ten komín ale sportovní ne tůzo...právě se soudruhama počítám a přední lumič tam nechám....ale přijde mi že ten zadní tam opravdu jenom brání výfuku plynů a že to tlumení je přehnaný alepoň pro mě :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 03, 2009 1:46 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
MatesK píše:
HEHE jo žádnyho pinďu tam nedám neboj :twisted: chtěl bych něco stylu supra, EVO, Impreza takovej ten komín ale sportovní ne tůzo...právě se soudruhama počítám a přední lumič tam nechám....ale přijde mi že ten zadní tam opravdu jenom brání výfuku plynů a že to tlumení je přehnaný alepoň pro mě :wink:


Tak na tohle mám přesně opačný názor. U Safrane si právě cením to špičkové odhlučnění. Do tohohle bych absolutně nevrtal. Houby ti to přidá na výkonu a na tohle auto se to podle mě absolutně nehodí.
Na motorce je to něco jiného, ale v kastli auta to rezonuje a to je fakt opruz poslouchat třeba 800 km v kuse. Ale to je můj názor. 8)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 03, 2009 2:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Max900R píše:
MatesK píše:
HEHE jo žádnyho pinďu tam nedám neboj :twisted: chtěl bych něco stylu supra, EVO, Impreza takovej ten komín ale sportovní ne tůzo...právě se soudruhama počítám a přední lumič tam nechám....ale přijde mi že ten zadní tam opravdu jenom brání výfuku plynů a že to tlumení je přehnaný alepoň pro mě :wink:


Tak na tohle mám přesně opačný názor. U Safrane si právě cením to špičkové odhlučnění. Do tohohle bych absolutně nevrtal. Houby ti to přidá na výkonu a na tohle auto se to podle mě absolutně nehodí.
Na motorce je to něco jiného, ale v kastli auta to rezonuje a to je fakt opruz poslouchat třeba 800 km v kuse. Ale to je můj názor. 8)
Souhlasím s Maxem, bude to ztráta luxusu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 03, 2009 2:28 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Max900R píše:
MatesK píše:
HEHE jo žádnyho pinďu tam nedám neboj :twisted: chtěl bych něco stylu supra, EVO, Impreza takovej ten komín ale sportovní ne tůzo...právě se soudruhama počítám a přední lumič tam nechám....ale přijde mi že ten zadní tam opravdu jenom brání výfuku plynů a že to tlumení je přehnaný alepoň pro mě :wink:


Tak na tohle mám přesně opačný názor. U Safrane si právě cením to špičkové odhlučnění. Do tohohle bych absolutně nevrtal. Houby ti to přidá na výkonu a na tohle auto se to podle mě absolutně nehodí.
Na motorce je to něco jiného, ale v kastli auta to rezonuje a to je fakt opruz poslouchat třeba 800 km v kuse. Ale to je můj názor. 8)


Rozumím tvému pohledu na Safrane...nicméně můj cíl není muzejní kousek ale vim přesně kam chci směřovat...Nechci ubírat na luxusu Saf ale moje cesta vede přes poměr výkon/luxus...určitě se nemusíš bát že bych si tam chtěl dát pořándý "šlauf" ale chci něco pro chod motoru za přijatelného hluku - což určitě nejsou ty "sportovní" násady na feliciích apod...asi neco takovédleho mám na mysli....
Jinak to rezonovaní se obávám, že je buď špatným uchycením a nebo že je to vyloženě rezonátor alias "tvořič hluku"...
A to že to přídá prd se dá říct i vzduch filtru ale moje zkušenost je jiná...výměnou filtru za KN mi narostl krouťák, výkon nevim ale krouťák každopádně....mimojiný to bylo znát i akusticky když jsem tam měl tu hvízadající násadu na konci výfuku, místo pískání to vydávalo takovej už uši dráždící jekot :) jenom posranym air filtrem...
No každopádně uvidíte na srazu jak to jede :twisted: ale BI to neni no

BTW pěkně mě serou některý chlapci s chopperama a jejich výfukem alá "vyrobim větší bordel než letadlo" protože mě z toho kurevsky bolej uši když mi nějak takovej stroj projede okolo :evil: To se ani nedá přirovnat k jakýmukoliv vejfuku u tunerů

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 03, 2009 4:18 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Kamos ma sice na Lagune 3.0 24 odriznuty a zavareny jeden tlumic z tech dvou na strednim dilu(Tu slepou vetvi) a zvuk se zas tak nezmenil

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 12:40 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
sak vymen omplet vyfuk od zvodov az po zadny tlmic za rovnu10 cm trubku,a mas poreseno. :lol_ sak si kukni na discoveri ako to robia na tych choproch v occ :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 5:12 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Nooo, tak teda zacnime: robim uz nejaky ten cas pre jednu firmu ktora prave toto riesi, takze zacnem z ostra http://www.a-m-a.sk/ . Ak ti ide o vykon, tak jedinou altenativou je komplet system, cize zvody, stred aj koniec. Ak si tam das akykolvek koncovy "tuningovy" tlmic, vyrezes KAT alebo stred, alebo vlastne hocico, tak tomu viac ublizis ako pomozes. Na safrane nikto KIT nerobi (teda niesom si isty, ale je to moj tajny tip) a vacsina aftermarketovych "univerzalnych" vyrobkov su 1) smejdy a 2) s malym priemerom potrubia. Ked si myslis ze firmy ako napr. Remus si nemozu dovolit predavat smejdy, tak by som ta vyviedol z omylu. Ale nas5 k safranu... Cize jedinou tvojou moznostou je bud stavba na mieru alebo kit od naozaj renomovanych spolocnosti (typu supersprint, invidia, HKS) ktore samozrejme kit na safrana nevyrabaju. Vyroba takehoto vyfuku namieru je najschodnejsia varianta, kedy dosiahnes slusneho zvysenia vykonu (to ti garantujem), zachovania emisii (s pouzitim metalickeho KATu), slusneho zvuku (da sa vyrobit aj hlucny system, ako aj system na skoro seriovej urovni hluku, ale tam nieje taky narast vykonu) a v neposlednom rade bude celonerezovy s dozivotnou zarukou. Problem ale nastava ked si zratas, ze taketo zvody budu stat cca 700-1000€ a zvysok vyfuku tak cca 500-800€ (to bol hruby odhad). Kone z toho sice budu, krutak tiez, ale na inak seriovom motore (este aj takej koncepcie ako PRV) necakaj zazraky. Suma summarum, ja na tvojom mieste by som sa na to vykaslal, nechal seriu a vozil sa ako to je. Z tohto motora nikdy sportovec nebude a ked chces naozaj vykon a nie sa hrat o koniky tak si naspor na Biturbo. Alebo este lepsie, kup si druhe auto na blbnutie... 2kovy Golf GTi 16V za 40t korun bude 10x taky sportovec ako by kedy Safrane V6 mohol byt!

p.s.: na zvuk ako ma Supra uplne zabudni, Supra ma radovy 6valec, ty mas Vckovy. Taky zvuk z toho NIKDY nedostanes. Vcka maju vseobecne maksi a plynulejsi zvuk (zato tiez vedia byt riadne agresivne, hlavne v tockach :twisted: )

p.s.2: niekedy ked bude casu tak na mojho safrana urcite pojde nas kompletny vyfuk (okrem zvodov), ale skorej z praktickeho hladiska (nerez + ten co tam je je rosypany) a s co najnizsou moznou urovnou hluku. Keby sa konal cez leto dajaky Safrane.org zrazik, tak ho uvidis (a vypocujes) v plnej krase.[/url]

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 6:20 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Díky moc za rozebrání problému, nicméně s tebou nemůžu souhlasit v pohledu na Safrana. Asi takle: Dvě auta jsem měl a na to za prvé nemám peníze a za druhé mě to nebaví. Safrane prostě a jednoduše miluju - jiný auto už nechci! To jak moc sportovně se s ním dá jezdit je pouze individuální pohled. Pro mě je důležitý tah motoru, prostě ten pocit na pravý noze :) Nejezdim moc závodně/sportovně ale dá se říct že dost rychle a skoro každej rozjezd odpíchnu....proto pro mě neni důležitý projet zatáčku co nejrychleji ale aby když sešlápnu plyn aby sem slyšel ten nádhernej zvuk a abych byl zabořenej do sedačky...Prostě chci aby ten motor byl jak švýcarský hodinky....
No ja nevim čoveče jel jsi v V6i manuálu?! Aspoň po městě se dá říct, že to jede...když tam v 60kmh loupneš dvoječku tak to auto docela mohutně vystartuje na jeho váhu...
Nic tohle už sem tu rozebíral a už mě to nebaví...prostě je to jako když má A8 330 koní ale oproti ni ma Safrane o pul tuny míň a je to sakra znát to už chápu že se nedá spojovat se sportovní jízdou...Každopádně díky těmto pohledům(podobným tvému) sem o to víc motivovanej pokračovat...

Nicméně na výfuk se asi teda vykašlu :wink: i když mi to stejně přijde divný, že by to neudělalo vůbec nic...někdy zkusim dát pryč ten zadní tlumič a uvidim...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 6:53 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Vo V6 s manualom som sa popravde nikdy neviezol, ale viem co myslis, plne ta chapem a respektujem tvoje rozhodnutia. Zo skusenosti:
1) koncovy tlmic nespravi vobec nic (bude to hlucnejsie)
2) konec + stred s pouzitim prechodovych (absorbcnych) nie prepazkovych tlmicov a seriovym KATom pojdes o par ponikov navrch
3) 2 s pouzitim metalickeho KATu cca to iste
4) 3 + zvody, citelny narast, ale stale asi niekde pod uroven V6 24V

Ak chces naozaj rychlejsieho safrana nevyjde ti lepsie predat tvojho a kupit ph2 V6 24? Alebo pozhanat ten motor a implantovat do tvojej strojovne?

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 7:37 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
...oprava... po diskusii s clovekom (Majo) co u nas tie vyfuky navrhuje sme dospeli k nazoru ze realny predpoklad je 190k cize trosku viac ako som predpokladal ja. Samozrejme jedine v pripade kompletneho systemu vratane zvodov. Majo vravel ze 200 by bolo mozno tiez realnych, ale 190 je taky triezvejsi pohlad. Otazka ale je, ci sa tam vobec daju taketo zvody vyrobit (z priestorovych dovodov), pretoze sme sice mali mojho safrana zdvihnuteho, ale Majo sa na to nepozeral ci sa tam zvody daju alebo nedaju spravit, cize to nieje iste.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 7:54 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
este k teme sportove limuziny: jedina limuzina ktora ma naozaj prekvapila vykonom a sposobom ako cele auto funguje bolo nove 450 konove Audi S6 s motorom V10 Lamborghini. To auto naozaj funguje, a pekelne! Este podobny feeling (ajked teda podstatne slabsi) som mal pri starom Audi 4,2 V8 po uprave na Biturbo :lol_ :twisted: . Inak su to povacsinou vsetko velke chobotiny s kopcom koni, neskutocnou spotrebou a nic z toho. Uplne namatkovy priklad, Porsche Cayenne Turbo je UPLNY CAJ!!! To som bol fakt prekvapeny... aby sme sa spravne chapali, ono to ide, a velmi velmi slusne, ale na to ze to ma 500k by som cakal daleko vacsie divadlo. Proste pre mna zatial jasny vitaz S8 V10. A len tak uplne pomimo diskusie, pri beznej jazde to bere cca 20l/100km

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 10:24 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No tak 190 by byl uplne luxus protoze kdyz bys jeste pridal par dalsich uprav tak uz naky stádičko by bylo.....
Uplně tě chápu akorát ja se tady bavím o Safranu s cenou 30.000kc :lol: Když bych se třeba za rok dostal k penezum tak bych do toho vyfuku se vsim vsudy sel... :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz