Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 10:47 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 10:59 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
nj, prave preto som pisal ze neviem ci sa to oplati, lebo ten vyfuk fakt lacny neni. Ja si ho dam vybudovat tak ci tak, ale pre mna to bude pooooodstatne lacnejsie a nerobil by som to keby ten vyfuk co mam na aute nestal za p... prd. Aby som to uviedol na spravnu mieru, ja sa vo firme AMA zaoberam spravou IT, web strankou a ekonomikou, na stavbu vyfukov su tu ine kapacity :roll: :lol: .


p.s.: pozeram ze vacsina ludi ma tie safrany v dajakej ludovej cene... to iba ja som dal za safrana 3000€ ??? Auto samotne stalo 2000 + veci co som musel hned vymenit a opravit + znacky a som na 3000€ :shock: . Ako ja sa nestazujem, len sa cudujem... ja mam svojeho safrana rad :jop:

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 11:19 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
neni tech 20 koní navrch nějak přehnanejch :?:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 8:58 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Nieje to prehnane, je to dokonca celkom normalna vec. Ale vravim, nieje vyfuk ako vyfuk :!: A cim je motor viac vykonovo poddimenzovany (co teda PRV je), tym viac mu to vacsinou pomoze. Priklad co mame odmerane: VW Polo 1,6 16V iba vyfukom isiel zo 100k na 125k (a to je maly obsah), Peugeot 406Coupe 2,0 16V isiel s vyfukom a doladenou elektronikou k nemu na 200k ( :!: :!: ), Integra TypeR (o ktorej kazdy hovori ze sa neda ladit, lebo je uz od serie naladena na max) isla zo 190 na 210k co majitelovi skoro slzy tiekli od stastia, ... a podobne. Nemame merane vysledky zo tiadnej V6tky lebo tych sa vo vseobecnosti robi malo, a ked sa robi, tak vacsinou bez zvodov (kvoli ich cene a kvoli tomu ze vela majitelov V6 nejde po max vykone) ale teraz na buduci mesiac je objednana 406coupe V6 24 tak mozno nahovorime majstra aby sa dal zmerat pred (po vymene hradime meranie my).

p.s.: atmosfericke motory su ale stale nic proti turbo motorom, tam sa da ist este dalej z hladiska vykonu. A uplny bonus byvaju moderne turbodiesle. Napr. BMW 320d zo 150k vyfukom a doladenim elektroniky isiel na 205k :shock: :lol_ :twisted:

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 12:16 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
taxman píše:
PRV

Co to je? :oops: :lol:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 1:17 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
taxman píše:
PRV

Co to je? :oops: :lol:
peugeot renault volvo... jsou to ty nesmrtelny motory (2.9, 3,0), co se davaly do safrana, laguny, alpiny, espace, citroen XM, atd. ale jeste jejich predchudci v R25 apod. proste takove oznaceni toho zakladu motoru.

Wikipedia

presny seznam:

PRV powered automobiles

PRV engine in a DeLoreanThe dates following each entry denote the introduction of a PRV V6-equipped model

Alpine A310 (October 1976)
Alpine A610 (1991)
Alpine GT/GTA (1984)
Citroën XM (1989)
DeLorean DMC-12 (1981-1983)
Dodge Monaco (1990-1992)
Eagle Premier (1988-1992)
Helem V6
Lancia Thema (1984)
Peugeot 504 coupé/cabriolet (1974/1975)
Peugeot 505 (July 1986)
Peugeot 604 (March 1975)
Peugeot 605 (1990)
Renault 25 (1984)
Renault 30 (March 1975)
Renault Espace
Renault Laguna
Renault Safrane
Talbot Tagora (1980)
Venturi (all models)
Volvo 242GLT/6/244GLT/6/245GLT/6c/262/262C/264/265 (October 3, 1974)
Volvo 760 GLE (February 1982)
Volvo 780 (1985)

PRV engines in racing
Alpine A310 V6
Fouquet buggies
Peugeot 504 V6 Coupé
Schlesser Original
Venturi 400GTR and 600LM
UMM Alter II
WM Peugeot

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 1:21 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Supr Dík :wink:

taxman: Když by se povedlo zaznamenat u ty 406 před a po úpravě tak by to bylo BEST :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 6:14 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Taxman> No tomu už říkám jiná liga, to je parádička. Fakt by mě zajímalo, kolik by to vyšlo celé-svody,elektro,kat a výfuk na Safrane V6. Když si vezmu, že original výfuk na V6 vyjde celý zhruba na 16 tisíc, tak to třeba už není tak zcestné o tom uvažovat třeba v době, kdy je potřeba výfuk koupit. Ale já osobně bych chtěl pěkný sytý zvuk slyšet pouze ve vyšších otáčkách-tak jak tomu je u originálu, v cestovních otáčkách motor slyšet nechci.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 6:28 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
MAX: Moje řeč - ať to řve ale jen když to sešlápneš :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 11:42 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
mam stejnej názor, to je pak děsný jet trochu dýl s autem co má nějakej sport vejfuk a pořád poslouchat dunění...

jinak myslim si že ten nerezovej (na míru) vejfuk je dobrá investice i z tý stránky, že vydrží vlastně věčně, kdežto normální se mění dost často

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 10, 2009 9:24 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
No, ono to nieje take jednoduche s tym aby to revalo az ked to zoslapnes. Audi, Porsche, a niektore ine automobilky to riesia koncovkami s klapkou, ktora je otvarana podtlakom, cize pokial je podtlak v sani maly, ide to potichu (klapky zavrete) a ked zoslapnes, klapky sa otvoria a voi lá silnejsi zvuk. Na toto zial my nemame technologiu (nieje jednoduche vyrobit take nieco a uz vobec nie v podmienkach malej firmy ako sme my) a zatial s takym ani moc neexperimentujeme. Na vacsine aut u ktorych majitelia chcu zachovat co najnizsiu uroven hluku sa spravi vyfuk co najtichsi a ono to v otackach tak ci tak ma mohutnejsi a silnejsi zvuk ako seria, len to nieje taky markantny rozdiel. Experimentovali sme s klapkou priamo v potrubi, ovladanou servomotorcekom, ale vysledky neboli vobec dobre, lebo to tlmilo iba ked bol vyssi prietok, cize vo vyssich otackach. Pracovalo to teda uplne opacne ako sme chceli, v nizkych otackach to zvuk malo a ked si pridal, tak to stichlo. Ja si na svojho safrana urcite dam spravit uplne co najtichsiu variantu aka sa len bude dat, podla mna je to raz limuzina, tak to nema co hucat. Koncovku tiez nechcem, ked tam od vyroby bolo kolienko do zeme, budem tam mat aj ja kolienko do zeme. Ja nepotrebujem ani hluk ani to aby chodili 15rocny chalani okukovat ake mam popicituningove koncovky (na to mam koniec koncov Fuego :twisted: )

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 10, 2009 9:45 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Max: Neviem ti stale povedat ci sa vobec zvody daju na safrana vyrobit. Velmi tu zalezi na tom kolko je tam miesta, ak by sa tam nedali vyrobit zvody s rovnakou dlzkou (aspon priblizne idealnou), tak sa to robit nebude lebo by to nesplnalo ucel. Ked budem mat dakedy mojeho na zdvihaku tak sa na to mozeme pozret, ale dovtedy ti neviem povedat. Doprogramovavanie elektroniky nerobime my, mame na to partnerske spolocnosti. Povacsinou to robi firma MM Racing z blavy, alebo potom chalani z Motortechu, ale tam ti vobec cenu neviem povedat co za to beru, nemam ani ponatia.

Mates: bola ta 406tka u nas na obhliadku a zisitli sme ze sa tam zvody vyrobit nedaju (teda dali by sa, ale bolo by to narocne a drahsie ako sa predpokladalo, cize majitel povedal ze ich nechce), cize grafy nebudu :-? .

Boda: Zivotnost je takmer neobmedzena, davame dozivotnu zaruku na nase produkty. Reklamacii sme mali malo a to povacsinou tak, ze majster na 450k EVO VII nabehal dakde na okruhu 300km v kuse so zapnutym ALS (spalovanie na lopatkach turba) a vyfuk to nevydrzal a praskol a podobne... Ak by sa aj nahodou nieco stalo (vzdy sa moze vyskytnut, nepozornost, vada materialu, vsetko je mozne) opravy su u nas vzdy zadarmo (teda ak si skodu samozrejme nesposobil sam majitel).

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 03, 2009 10:45 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
to taxman: ani som necakal ze sa tu robia take veci. jak bude cas, tak sa stavim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 2:31 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
taxman píše:
...oprava... po diskusii s clovekom (Majo) co u nas tie vyfuky navrhuje sme dospeli k nazoru ze realny predpoklad je 190k cize trosku viac ako som predpokladal ja. Samozrejme jedine v pripade kompletneho systemu vratane zvodov. Majo vravel ze 200 by bolo mozno tiez realnych, ale 190 je taky triezvejsi pohlad. Otazka ale je, ci sa tam vobec daju taketo zvody vyrobit (z priestorovych dovodov), pretoze sme sice mali mojho safrana zdvihnuteho, ale Majo sa na to nepozeral ci sa tam zvody daju alebo nedaju spravit, cize to nieje iste.



tohle to zni zajimave, da se jen udelat odhad, kolik by byl narust vykonu na mem safranovi pri vymene komplet vyfuku vcetne svodu (2,2 101kw 12V - i kdyz ted je vykon srazen) a bez svodu (ty se mi aslespon zatim menit nechce, ale zbytek musim menit tak jako tak - aspon potrubi-prorezle a neco nehorazne rezonuje...)? nejde mi o kone ale spis o kw - nektere odhady co jsem slysel se mi zdaji hodne pretazene za vlasy a kdyz ty se v tom pohybujes... predpokladam ze pak je potreba jit na chiptuning jeste...

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 3:44 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Počkej,počkej,tak tomu nerozumim,:že ti nejde o koně,ale o kw :shock: :?:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 3:54 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
taky jsem z toho teď vykulenej :lol_... holt mu stačej kilowatty, koně se můžou nechat :lol_

daweo: nemyslel jsi Nm? i kdyz to taky moc nedava smysl...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz