Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 3:52 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Podsvícení přístrojovky
PříspěvekNapsal: pon bře 12, 2007 10:31 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Nazdárek všichni.
Máte někdo zkušenosti se změnou podsvícení přísrojovky, hodin a ovladačů topení (nemám klima)? Chtěl bych to u tý svý šunky trochu obměnit.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 12, 2007 1:45 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
normálně asi kup ty samý žárovčičky akorát nějak barevný a vyměň. jinak zkušenosti nemam, mam akorát s jinejma světýlkama (diodama) u osvícení vnitřního prostoru. je to sice hezky modrý, ale skoro nic neni vidět:) (akorát tma)jinak na stránkách to můžeš vidět na pár fotkách (třeba Tuningová baccara myslim)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Naposledy upravil Bóďa dne pon dub 21, 2008 7:06 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2007 2:51 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
to bude pekna pakarna, pac vetsina zarovek je normalne bila a jsou tam oranzovy filtry..

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 11, 2009 1:46 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: stř zář 09, 2009 11:41 pm
Příspěvky: 10
Nevite prosim nekdo, zda lze koupit jine filtry, tak aby palubovka nesvitila klasickou oranzovou, ale treba bilou jako je to v pripade laguny?

_________________
Renault clio 1.4 RT (1998)
Renault Megane Combi 1.9 DCI (2005)
Renault Laguna Combi 2.0T (2004)
Renault Safrane 2.5 (1998) (laska na prvni pohled)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 11, 2009 3:00 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Nejde koupit, ale já si budu asi předělávat budíky atd tak bych ti to možná mohl taky udělat, ale jako už teď vim že to nebude pár korun :lol_ a hlavně hodně ručního sraní s tim bude....ale to mluvim jen o tacháči, ostatní nevim - asi jedině vyleptat to původní oranžové a dát tam transluscentní fólii...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 11, 2009 10:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
mates potrebujes folie?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 12, 2009 12:15 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
delám v grafickym studiu takze s foliema problem nemam. Ale porad nemam garaz takze se mi nechce delat na ulici.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 12, 2009 2:49 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
takze ich mas dost mozne od nas (spandex-orafol).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 12, 2009 10:10 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
ty jezdis pro spandex? tak to nam asi vozis Komatex desky ze slovenska :?: :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 13, 2009 11:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
nie tam vozim nove zariadenie tesca. rozvoz spandexu mam tu u nas. (z komatexu,plexi,a folii robim doma hromadu veci :jop: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podsvícení přístrojovky
PříspěvekNapsal: pát říj 29, 2010 3:22 pm 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 04, 2009 2:58 pm
Příspěvky: 9
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 100kW / 136 PS 2,0 i
Výbava: klima,aerbeg
E tu zaimava info,ale musite prelozit v chromu do cestiny.Eto analog safrane.org z beloruska.
http://autoby.biz/forum/viewtopic.php?t=14062


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podsvícení přístrojovky
PříspěvekNapsal: stř pro 29, 2010 1:40 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Parádní články jsou tady, - http://www.renault-safrane.com/ ale chce to bejt registrovanej.
Jinak ja zkoušel zatim jen klimu a hodiny. Chce to si pohrát, ale jde to. Na přístrojovku se chystám v létě, ale budu to dělat způsobem zatavování LEDek do plexa budíků.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podsvícení přístrojovky
PříspěvekNapsal: ned led 16, 2011 6:10 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Dneska jsem narazil na fotky a postup zmeny podsviceni pristrojovky.

http://www.renaultsafrane.pl/podswietle ... tlenie.htm

Musím říct, že se mi tam modrá dost líbí. Navíc ta poslední fotka vypadá jak scéna ze Star Wars (světelný meče). :)

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 6:58 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm
Příspěvky: 122
Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
darkangel píše:
Nevite prosim nekdo, zda lze koupit jine filtry, tak aby palubovka nesvitila klasickou oranzovou, ale treba bilou jako je to v pripade laguny?


Tak dneska jsem se do toho pustil, spíš jsem vlastně nejprve rozebral budíky a zkoumal jak je to s tim filtrem. Nakonec jsem přišel na tohle, když sloupnete ten štítek (drží tam lepidlem, ale jde snadno dolu), tak ten filtr je jen oranžovej nástřik, takže odstranit lepidlo a jemným šmirglem vybrousit to oranžový, až zbyde jen bílý průhledný podklad
Příloha:
Poznámka: to býlý je vybroušenej kus
SNC00142.jpg
SNC00142.jpg [ 109.36 KiB | Zobrazeno 16445 krát ]

Takhle je třeba to udělat na všech viditelných částech (klidně i ty oranžové kroužky kolem rafik, tím se docílí bílých ručiček), nedá se tim nic pokazit, protože než by člověk probrousil to černý, tak by mu asi dřív upadla ruka.. Zkoušel jsem analog ph1 a digi ph2, u ph2 to je bez problémů, ale u ph1 je potřeba dávat bacha na kontrolky, jsou stříkaný zespoda, takže přes ně šmirglem nejezdit.
Příloha:
Poznámka: vybroušená část otáčkoměru
SNC00143.jpg
SNC00143.jpg [ 75.2 KiB | Zobrazeno 16445 krát ]

Takhle to vypadá proti obyč žárovce v lustru, takže nic moc, ale znatelně bělejší..
Pak už jenom umejt šmirglovanou plochu třeba benzínem a je hotovo.
Příloha:
SNC00138.jpg
SNC00138.jpg [ 74.43 KiB | Zobrazeno 16445 krát ]

Příloha:
SNC00141.jpg
SNC00141.jpg [ 58.77 KiB | Zobrazeno 16445 krát ]

Jsou to origo žárovky (pro ještě bělejší světlo jsou jasnou volbou LEDky), takže jsem ještě objednal LEDky s tou samou paticí (jenom se vymění, jako klasická žárovka) v bílý a červený barvě, tak uvidíme, co ve finále bude vypadat líp. Každopádně, teď už lze změnit podsvícení pouze výměnou žárovek za jakoukoliv barvu.. A to všechno stálo 90,- za LED žárovky..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podsvícení přístrojovky
PříspěvekNapsal: stř led 19, 2011 5:37 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 29, 2009 10:05 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Štětí - Roudnice nad Labem
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
Úpravy: Teď aktuálně upraveno od vandala :-(
Plány: Znovu zprovoznit a dát nějak do kupy
Hmmm vypadá to zajímavě a jednoduše, mrknu se na Trafica jestli je to tam stejně, taky by mu prospěla jiná barva než ta oranžová


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz