Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 7:02 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Xenony Ph1
PříspěvekNapsal: pon pro 01, 2008 4:14 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 29, 2008 4:08 pm
Příspěvky: 20
Ahoj všichni, mám hloupou otázku. Nemá někdo xenony v lampách Ph1? Je mi jasný že to bude asi nejspíš oslňovat ostatní, jen že mám doma sadu tak jsem koketoval s myšlenkou že bych je tam pích....

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 01, 2008 4:27 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jo, bracha je mel na biturbu. svitilo to docela dobre, ale proste jestli chces xenony (bixenony) jako jsou v novejch autech tak ti nezbyde nic jinyho nez tam dat bixenon cocky a ciry kryty svetel... kdyz tam das jenom HIDky tak to bude sviti tak nejak stejne, jenom s rozdilem ze bíle....

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: To D.A.V.E
PříspěvekNapsal: pon pro 01, 2008 6:33 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Ahoj, mám tam HID sadu H1 12000k a svítí to dobře. To víš, bixenony to nejsou, ale svítí to o dost líp než klasická halogenka. Občas se stane, že na mě někdo blikne, že si myslí, že mám zaplý dálkový, ale to se stáva někdy i mě u aut, který to mají seriově.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: To D.A.V.E
PříspěvekNapsal: pon pro 01, 2008 7:21 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Amstafek píše:
Ahoj, mám tam HID sadu H1 12000k a svítí to dobře. To víš, bixenony to nejsou, ale svítí to o dost líp než klasická halogenka. Občas se stane, že na mě někdo blikne, že si myslí, že mám zaplý dálkový, ale to se stáva někdy i mě u aut, který to mají seriově.
jde o to, ze cim vyssi teplota (K) tim vic domodra az dofialova a v noci (a hlavne v šeru) je s tim hur videt, aspon co se tak rika (lidi co to maj) a je to vseobecne znamo... ale na efekt dobry :lol2:. proto mívaj sériový xenony teplotu 4300K. taky kdyz das xenony do tech seriovejch parabol tak to proste jenom zmeni barvu, kdezto originalni xenony nebo bixenony maj čočky a čirý skla (až na vyjímky, který nemaj čočky) a čočka obstarává ten tok světla místo těch vroubků na skle jako ma treba safran.... a sviti to samozrejme mnohem líp, čistějc a do všech míst než nečirý světla bez čoček... rozdil mezi xenonem a bixenonem (seriovym) je pouze ten, že v bixenon čočce se mení vzdálenost mezi výbojkou a sklem čočky elektromotorkem a tim se to mění z potkávacích na dálkový. většinou k dálkovejm ještě svítěj klasický halogenový. já budu zanedlouho dělat na safrane phase 1 bixenony, bixenony s čočkama z audi a čirý překryty světel buď z plexiskla nebo jestli seženu někoho kdo vybrousí seriovy skla dočira. dost se touhle problematikou zajimam... jinak kouknete na www.bixenony.com, tam typek dela prave takovyhle kompletni prestavby svetel, viz jeho práce

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 01, 2008 11:01 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 29, 2008 4:08 pm
Příspěvky: 20
Díky za info, je jasné že to nebude svítit tak jako s čočkama, koupil jsem si sadu do báwa ale jelikož bude procházet větší opravou tak jsem jen nechtěl aby mi to tu "smrdělo v krabici" :) Čirý světla by se mi tam líbily ale to řešit nejspíš jedině jak píše Bóďa ale to je asi jiná cenová dimenze... Díky jsem zas o něco moudřejší a možná to tam fláknu jen na efekt - když budu vidět samozřejmě :)
Jinak tu přestavbu by jsem rád viděl, časem...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 02, 2008 8:23 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
No, když už se tu bavíte o xenonech, když občas projedu toho otcovího Safroše, tak mi přijde, že ty xenony nesvítí o moc líp než normální světla (svítí skoro stejně jak na mým Šafránu). Přitom jsou před 4 rokama měněný výbojky, takže by to nemělo bejt vysvícený... Může tam bejt ještě nějaká jiná závada?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: To D.A.V.E
PříspěvekNapsal: úte pro 02, 2008 9:46 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
seženu někoho kdo vybrousí seriovy skla dočira

Doma mam v zalozkach firmu ktery dela chromovani vsech kovovejch dilu (napr jedno komplet kolo cca 1500,-) a mimo to delaj jeste lesteni skla/plastu..to ale nevim kolik stoji...nicmene vecer sem hodim link


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: To D.A.V.E
PříspěvekNapsal: úte pro 02, 2008 1:17 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
D.A.V.E píše:
Díky za info, je jasné že to nebude svítit tak jako s čočkama, koupil jsem si sadu do báwa ale jelikož bude procházet větší opravou tak jsem jen nechtěl aby mi to tu "smrdělo v krabici" :) Čirý světla by se mi tam líbily ale to řešit nejspíš jedině jak píše Bóďa ale to je asi jiná cenová dimenze... Díky jsem zas o něco moudřejší a možná to tam fláknu jen na efekt - když budu vidět samozřejmě :)
Jinak tu přestavbu by jsem rád viděl, časem...
do ty prestavby uz se budu pomalu poustet... samozrejme potom hodim fotos :wink:




hejlák píše:
No, když už se tu bavíte o xenonech, když občas projedu toho otcovího Safroše, tak mi přijde, že ty xenony nesvítí o moc líp než normální světla (svítí skoro stejně jak na mým Šafránu). Přitom jsou před 4 rokama měněný výbojky, takže by to nemělo bejt vysvícený... Může tam bejt ještě nějaká jiná závada?
tak jako zase 4 roky neni nic extra :D. nejsou špatne seštelovaný? protože na phase 1 většinou světla vubec nesvitěj, samozřejmě neco jinyho by byly asi nový světla, ale stejně... když přijede Roman s phase 2 kde ma xenony (a bez originalniho naklapeni) tak to sviti krasně...




MatesK píše:
Bóďa píše:
seženu někoho kdo vybrousí seriovy skla dočira

Doma mam v zalozkach firmu ktery dela chromovani vsech kovovejch dilu (napr jedno komplet kolo cca 1500,-) a mimo to delaj jeste lesteni skla/plastu..to ale nevim kolik stoji...nicmene vecer sem hodim link
tyjo to by se mi hodilo, ono to brouseni (lesteni) delaj asi dva lidi, ale ty prave delaj tyhle kompletni prestavby (samotny lesteni ze nedelaj) a za to si reknou ranec, to si udelam sam, toho jednoho jsem ukecal ze by teda udelal jenom to vylesteni skel, ale rekl by si 3000,- jenom za vybroušení čirejch koleček před čočky. to se mi zda docela dost. prave proto jsem zvolil variantu plexiskla, uvidim jak to pujde tvarovat, o vikendu si to chci vyzkoušet na krytu na blinkr, ten je tvarove nenarocnej, mam jeden blinkr bez toho skla...

chromovani by se mi do budoucna taky hodilo, az budu resit nejaky blbustky v interieru... jestli delaj i plasty.. cena za jedno kolo docela peckova.. jenze to kolo musi bejt predtim jako novy :?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: To D.A.V.E
PříspěvekNapsal: úte pro 02, 2008 1:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
hejlák píše:
No, když už se tu bavíte o xenonech, když občas projedu toho otcovího Safroše, tak mi přijde, že ty xenony nesvítí o moc líp než normální světla (svítí skoro stejně jak na mým Šafránu). Přitom jsou před 4 rokama měněný výbojky, takže by to nemělo bejt vysvícený... Může tam bejt ještě nějaká jiná závada?
tak jako zase 4 roky neni nic extra :D. nejsou špatne seštelovaný? protože na phase 1 většinou světla vubec nesvitěj, samozřejmě neco jinyho by byly asi nový světla, ale stejně... když přijede Roman s phase 2 kde ma xenony (a bez originalniho naklapeni) tak to sviti krasně...
Jo ono by se to mělo vyměnovat takhle často? Heh, v tom případě jsou xenony hodně drahá záležitost.:) Možná to má blbě seštelovaný, co já vím. Upozorním ho na to...
Jinak Bóďo, nemůžu z Tvejch "multicitací". To je nářez!:D

//opravena citace, Bóďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: To D.A.V.E
PříspěvekNapsal: úte pro 02, 2008 1:26 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
No, když už se tu bavíte o xenonech, když občas projedu toho otcovího Safroše, tak mi přijde, že ty xenony nesvítí o moc líp než normální světla (svítí skoro stejně jak na mým Šafránu). Přitom jsou před 4 rokama měněný výbojky, takže by to nemělo bejt vysvícený... Může tam bejt ještě nějaká jiná závada?
tak jako zase 4 roky neni nic extra :D. nejsou špatne seštelovaný? protože na phase 1 většinou světla vubec nesvitěj, samozřejmě neco jinyho by byly asi nový světla, ale stejně... když přijede Roman s phase 2 kde ma xenony (a bez originalniho naklapeni) tak to sviti krasně...
Jo ono by se to mělo vyměnovat takhle často? Heh, v tom případě jsou xenony hodně drahá záležitost.:) Možná to má blbě seštelovaný, co já vím. Upozorním ho na to...
Jinak Bóďo, nemůžu z Tvejch "multicitací". To je nářez!:D

//opravena citace, Bóďa
Já si s těma citacema fakt nerozumim...:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: To D.A.V.E
PříspěvekNapsal: úte pro 02, 2008 1:28 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
No, když už se tu bavíte o xenonech, když občas projedu toho otcovího Safroše, tak mi přijde, že ty xenony nesvítí o moc líp než normální světla (svítí skoro stejně jak na mým Šafránu). Přitom jsou před 4 rokama měněný výbojky, takže by to nemělo bejt vysvícený... Může tam bejt ještě nějaká jiná závada?
tak jako zase 4 roky neni nic extra :D. nejsou špatne seštelovaný? protože na phase 1 většinou světla vubec nesvitěj, samozřejmě neco jinyho by byly asi nový světla, ale stejně... když přijede Roman s phase 2 kde ma xenony (a bez originalniho naklapeni) tak to sviti krasně...
Jo ono by se to mělo vyměnovat takhle často? Heh, v tom případě jsou xenony hodně drahá záležitost.:) Možná to má blbě seštelovaný, co já vím. Upozorním ho na to...
Jinak Bóďo, nemůžu z Tvejch "multicitací". To je nářez!:D
no nevim, ale 4 roky je docela dlouho, nevim jestli to to na to muze mit vliv, ale podle mě jo... drahý to zas tak neni, dneska ty výbojky koupíš za 350,- jednu, otázka je, jestli se potom právě za kratkou dobu takhle nevysvítěj :D

no multicitace, tak co, nez odesilat tri prispevky tak si dam "quote", dalsi "quote" do novy zalozky a dalsi taky, odpivim na to, potom to vsechno hodim do jednoho prispevku a je to :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: To D.A.V.E
PříspěvekNapsal: úte pro 02, 2008 1:33 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
No, když už se tu bavíte o xenonech, když občas projedu toho otcovího Safroše, tak mi přijde, že ty xenony nesvítí o moc líp než normální světla (svítí skoro stejně jak na mým Šafránu). Přitom jsou před 4 rokama měněný výbojky, takže by to nemělo bejt vysvícený... Může tam bejt ještě nějaká jiná závada?
tak jako zase 4 roky neni nic extra :D. nejsou špatne seštelovaný? protože na phase 1 většinou světla vubec nesvitěj, samozřejmě neco jinyho by byly asi nový světla, ale stejně... když přijede Roman s phase 2 kde ma xenony (a bez originalniho naklapeni) tak to sviti krasně...
Jo ono by se to mělo vyměnovat takhle často? Heh, v tom případě jsou xenony hodně drahá záležitost.:) Možná to má blbě seštelovaný, co já vím. Upozorním ho na to...
Jinak Bóďo, nemůžu z Tvejch "multicitací". To je nářez!:D
no nevim, ale 4 roky je docela dlouho, nevim jestli to to na to muze mit vliv, ale podle mě jo... drahý to zas tak neni, dneska ty výbojky koupíš za 350,- jednu, otázka je, jestli se potom právě za kratkou dobu takhle nevysvítěj :D

no multicitace, tak co, nez odesilat tri prispevky tak si dam "quote", dalsi "quote" do novy zalozky a dalsi taky, odpivim na to, potom to vsechno hodim do jednoho prispevku a je to :D
Za 350? Otcovi řekli v náhradních dílech minimálně litr, vyděrači. ...se teda dozvídám věci!:)
Ještě k těm citacím - s "quote" a "quote", to je na mě prostě moc. Asi si tady někde založím nějakou sekci, kde se budu učit psát příspěvky metodou "pokus - omyl"...:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: To D.A.V.E
PříspěvekNapsal: úte pro 02, 2008 1:40 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
No, když už se tu bavíte o xenonech, když občas projedu toho otcovího Safroše, tak mi přijde, že ty xenony nesvítí o moc líp než normální světla (svítí skoro stejně jak na mým Šafránu). Přitom jsou před 4 rokama měněný výbojky, takže by to nemělo bejt vysvícený... Může tam bejt ještě nějaká jiná závada?
tak jako zase 4 roky neni nic extra :D. nejsou špatne seštelovaný? protože na phase 1 většinou světla vubec nesvitěj, samozřejmě neco jinyho by byly asi nový světla, ale stejně... když přijede Roman s phase 2 kde ma xenony (a bez originalniho naklapeni) tak to sviti krasně...
Jo ono by se to mělo vyměnovat takhle často? Heh, v tom případě jsou xenony hodně drahá záležitost.:) Možná to má blbě seštelovaný, co já vím. Upozorním ho na to...
Jinak Bóďo, nemůžu z Tvejch "multicitací". To je nářez!:D
no nevim, ale 4 roky je docela dlouho, nevim jestli to to na to muze mit vliv, ale podle mě jo... drahý to zas tak neni, dneska ty výbojky koupíš za 350,- jednu, otázka je, jestli se potom právě za kratkou dobu takhle nevysvítěj :D

no multicitace, tak co, nez odesilat tri prispevky tak si dam "quote", dalsi "quote" do novy zalozky a dalsi taky, odpivim na to, potom to vsechno hodim do jednoho prispevku a je to :D
Za 350? Otcovi řekli v náhradních dílech minimálně litr, vyděrači. ...se teda dozvídám věci!:)
Ještě k těm citacím - s "quote" a "quote", to je na mě prostě moc. Asi si tady někde založím nějakou sekci, kde se budu učit psát příspěvky metodou "pokus - omyl"...:)
no v nahradnich dilech to asi drahy bude, to je jasny... a litra to se mi zda nejak prilis malo :D. "mm100" mi rikal ze za vymenu vybojky si v renaultu reknou ja uz ani nevim kolik, no proste nehoraznou dardu, jestli se sem podiva tak to sem napise... no nechci kecat, ale myslim ze rikal asi 15 nebo 20 tisic... jestli chces, tak ti klidne zalozim novou sekci (jako je napriklad diskuze a pokec) na pokusy :lol2: na jednom foru (myslim ze na volvo foru) jsem to videl.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: To D.A.V.E
PříspěvekNapsal: úte pro 02, 2008 1:45 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
No, když už se tu bavíte o xenonech, když občas projedu toho otcovího Safroše, tak mi přijde, že ty xenony nesvítí o moc líp než normální světla (svítí skoro stejně jak na mým Šafránu). Přitom jsou před 4 rokama měněný výbojky, takže by to nemělo bejt vysvícený... Může tam bejt ještě nějaká jiná závada?
tak jako zase 4 roky neni nic extra :D. nejsou špatne seštelovaný? protože na phase 1 většinou světla vubec nesvitěj, samozřejmě neco jinyho by byly asi nový světla, ale stejně... když přijede Roman s phase 2 kde ma xenony (a bez originalniho naklapeni) tak to sviti krasně...
Jo ono by se to mělo vyměnovat takhle často? Heh, v tom případě jsou xenony hodně drahá záležitost.:) Možná to má blbě seštelovaný, co já vím. Upozorním ho na to...
Jinak Bóďo, nemůžu z Tvejch "multicitací". To je nářez!:D
no nevim, ale 4 roky je docela dlouho, nevim jestli to to na to muze mit vliv, ale podle mě jo... drahý to zas tak neni, dneska ty výbojky koupíš za 350,- jednu, otázka je, jestli se potom právě za kratkou dobu takhle nevysvítěj :D

no multicitace, tak co, nez odesilat tri prispevky tak si dam "quote", dalsi "quote" do novy zalozky a dalsi taky, odpivim na to, potom to vsechno hodim do jednoho prispevku a je to :D
Za 350? Otcovi řekli v náhradních dílech minimálně litr, vyděrači. ...se teda dozvídám věci!:)
Ještě k těm citacím - s "quote" a "quote", to je na mě prostě moc. Asi si tady někde založím nějakou sekci, kde se budu učit psát příspěvky metodou "pokus - omyl"...:)
no v nahradnich dilech to asi drahy bude, to je jasny... a litra to se mi zda nejak prilis malo :D. "mm100" mi rikal ze za vymenu vybojky si v renaultu reknou ja uz ani nevim kolik, no proste nehoraznou dardu, jestli se sem podiva tak to sem napise... no nechci kecat, ale myslim ze rikal asi 15 nebo 20 tisic... jestli chces, tak ti klidne zalozim novou sekci (jako je napriklad diskuze a pokec) na pokusy :lol2: na jednom foru (myslim ze na volvo foru) jsem to videl.
15-20 tisíc? No ty vole... O Renaultu se ví, že není nejlevnější, ale toto...
Na sekci se vyprdni, vždyť me naprosto znemožníš.:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: To D.A.V.E
PříspěvekNapsal: úte pro 02, 2008 1:57 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
No, když už se tu bavíte o xenonech, když občas projedu toho otcovího Safroše, tak mi přijde, že ty xenony nesvítí o moc líp než normální světla (svítí skoro stejně jak na mým Šafránu). Přitom jsou před 4 rokama měněný výbojky, takže by to nemělo bejt vysvícený... Může tam bejt ještě nějaká jiná závada?
tak jako zase 4 roky neni nic extra :D. nejsou špatne seštelovaný? protože na phase 1 většinou světla vubec nesvitěj, samozřejmě neco jinyho by byly asi nový světla, ale stejně... když přijede Roman s phase 2 kde ma xenony (a bez originalniho naklapeni) tak to sviti krasně...
Jo ono by se to mělo vyměnovat takhle často? Heh, v tom případě jsou xenony hodně drahá záležitost.:) Možná to má blbě seštelovaný, co já vím. Upozorním ho na to...
Jinak Bóďo, nemůžu z Tvejch "multicitací". To je nářez!:D
no nevim, ale 4 roky je docela dlouho, nevim jestli to to na to muze mit vliv, ale podle mě jo... drahý to zas tak neni, dneska ty výbojky koupíš za 350,- jednu, otázka je, jestli se potom právě za kratkou dobu takhle nevysvítěj :D

no multicitace, tak co, nez odesilat tri prispevky tak si dam "quote", dalsi "quote" do novy zalozky a dalsi taky, odpivim na to, potom to vsechno hodim do jednoho prispevku a je to :D
Za 350? Otcovi řekli v náhradních dílech minimálně litr, vyděrači. ...se teda dozvídám věci!:)
Ještě k těm citacím - s "quote" a "quote", to je na mě prostě moc. Asi si tady někde založím nějakou sekci, kde se budu učit psát příspěvky metodou "pokus - omyl"...:)
no v nahradnich dilech to asi drahy bude, to je jasny... a litra to se mi zda nejak prilis malo :D. "mm100" mi rikal ze za vymenu vybojky si v renaultu reknou ja uz ani nevim kolik, no proste nehoraznou dardu, jestli se sem podiva tak to sem napise... no nechci kecat, ale myslim ze rikal asi 15 nebo 20 tisic... jestli chces, tak ti klidne zalozim novou sekci (jako je napriklad diskuze a pokec) na pokusy :lol2: na jednom foru (myslim ze na volvo foru) jsem to videl.
15-20 tisíc? No ty vole... O Renaultu se ví, že není nejlevnější, ale toto...
Na sekci se vyprdni, vždyť me naprosto znemožníš.:D
no nejsem si jistej, ale myslim ze neco takovyho rikal, radsi at rekne on sam...

ze bych tu sekci pojmenoval "Pro Hejláka" :twisted:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz