Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 9:12 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Náporové Sání
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 1:56 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Holahoj,
udělal jsem si tak nějak humpolacky naporovy sani. Muzu rict ze spalovani u konkretne mojeho V6i je znatelne cistejsi a ma plynulejsi tah. Hraje v tom roli i to ze ten motor uz ma nalitano 210tkm a nikdy se o nej moc nestaral a ja zatim nemel prachy na vsechny cidla atd. No ale abych se dostal k veci...
Kdyz bych teda sani udelal poradne z obou dir mlhovek (coz uz je docela slusnej prumer dohromady) k motoru trubku 100mm, vsechno utesnil tak JAK TO ZKOUSNE ECU??? Mam za to ze kdyz atmosfericky motor v originalnim provedeni saje vzduch pouze podtlakem a tim padem asi ani neumi pocitat s tim kdyz je v sani pretlak.
Nevite nekdo???
Boda rikal ze takovej tlak aby to ECU nezvladla tam nedostanu, ale radsi bych se ujistil nez se s tim zacnu srat.....
Díííííííííky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 2:25 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nevim, podle me muzes delat se sanim co chces, krome teda treba oturbeni a ECU to zkousne.... upravovat by se asi musela, kdybys měnil například škrtící klapku za větší

jo a tu druhou stranu udělej nějak jinak, kup na to nerez trubky nebo aspon nejakej husi krk, takhle ti bude kazdej rikat ze ti k tomu chybi este hajzl :lol2: funkci to sice plni stejnou, ale vypada to fakt prinejmensim divne :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 3:01 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
HEHE ja vim ze to vypada jak reklama na hajzlpapir ale samozrejme je v planu to predelat na jiny roury...uz sem na ne koukal...ale chapes ze do toho nebudu investovat kdyz nevim jestli to k necemu bude....
Kazdopadne myslis si teda ze to nebude ECU škrtit kdyz pozna tlak vzduchu nad normal?! a jeste k tomu tam posle vic benzinu kdyz ma k tomu vic vzduchu?! to uz mi prijde divny...
Kazdopadne bys mel slyset ten zvuk motoru tedka!...jeste ale to chce to K&N-ko....vetsi skrtici klapka je asi zbytecna pro nepreplnovanej turbem ne?!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 3:18 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
HEHE ja vim ze to vypada jak reklama na hajzlpapir ale samozrejme je v planu to predelat na jiny roury...uz sem na ne koukal...ale chapes ze do toho nebudu investovat kdyz nevim jestli to k necemu bude....
Kazdopadne myslis si teda ze to nebude ECU škrtit kdyz pozna tlak vzduchu nad normal?! a jeste k tomu tam posle vic benzinu kdyz ma k tomu vic vzduchu?! to uz mi prijde divny...
Kazdopadne bys mel slyset ten zvuk motoru tedka!...jeste ale to chce to K&N-ko....vetsi skrtici klapka je asi zbytecna pro nepreplnovanej turbem ne?!
jasan, no pak bych to udelal proste normal z nerez hadic spojenejch silikonovejma trubkama.... teda vopacne kurva drat :lol2: z nerez trubek spojenejch silikon hadicema... ale ty hadice jsou drahy jako svina, kdybys to delal, tak mi rekni, vim kde se daj koupit za levno... no za levno, proste mnohem lip nez normalne. jinak ECU samozrejme vstrikuje smes podle toho kolik je tam vzduchu (jestli je to teda jako u turbomotoru, ale to bude, protoze i v atmosferickym mas pokazdy trochu jinej tlak, ne?) a proste kdyz bys tam toho vzduchu nahnal fakt moc tak uz to na to nema palivovy mapy (jak bohatou smes to ma udelat, proste kolik benzinu vstriknout na to mnozstvi vzduchu ktery proudi) a to by se musely doplnit, ale to se da asi udelat u nejaky firmy ktera se zabyva chiptuningem.... doufam teda ze ted neplacam, a ze je to stejny jako u turbomotoru :D . vetsi klapka se dava i u atmo. motoru, to taky pomuze, vejde se do ni vic vzduchu zejo :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 8:27 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
na tento typ auta pojde dost tazko naporove sanie,lebo v skutocnosti by malo nejaku funkciu len na dialnici. bude treba tahat trubky z oboch stran,a aspon priemer 15 cm. najskor bude potrebne namontovat aj vrtulu co bude tahat vzduch,a vytvarat tlak ai pri pomalsej jazde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 9:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nolimit píše:
na tento typ auta pojde dost tazko naporove sanie,lebo v skutocnosti by malo nejaku funkciu len na dialnici. bude treba tahat trubky z oboch stran,a aspon priemer 15 cm. najskor bude potrebne namontovat aj vrtulu co bude tahat vzduch,a vytvarat tlak ai pri pomalsej jazde.
to jako proc? jestli vis jak vypada origo sani tak snad vyvedeny na lepsi vzduch s mensima prekazkama bude urcite lepsi, nez to seriovy.... a vrtulka do sani je nejvetsi kravina... to uz jsem s matesem taky resil. sani to spis brzdi

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 10:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
vrtula je kravina? a z coho vzniklo turbo? mysli. pomoze to vtom ze nepojdedo sania horuci vzduch od motora. ale o nejakom vyssom tlaku vo valcoch sa vravet neda. a ak nechas vtrulku v sani bezat furt na rovnake otacky,tak je jasne ze bude brzdit privod vzduchu (potrebujes tam regulator). vsetko je to pokus omyl :lol2: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 10:50 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nolimit píše:
vrtula je kravina? a z coho vzniklo turbo? mysli. pomoze to vtom ze nepojdedo sania horuci vzduch od motora. ale o nejakom vyssom tlaku vo valcoch sa vravet neda. a ak nechas vtrulku v sani bezat furt na rovnake otacky,tak je jasne ze bude brzdit privod vzduchu (potrebujes tam regulator). vsetko je to pokus omyl :lol2: .
ano, ale turbo je trochu o necem jine, tu vrtulku sani prenesene pohani vyfukovy plyny, ale tady ti bude pohanet elektrika nejakej vetracek z kompa... navic neni potreba to zkouset, kdyz uz je to davno vyzkouseny i na nejakejch radoby turbo kitech (prave toto do sani) za 8 tisic a je vyzkouseny ze to proste nefunguje. jako jo, teoreticky by to fungovat melo, ale prakticky to proste nefunguje a pro kazdyho kdo se o to trochu zajima je to asi tak jako kdyz kdyz si da nekdo obrovsky laminatovy narazniky ktery jsou dnes uz out....

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 21, 2008 7:27 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Né tak jako taky sem myslel tu vrtulku a tak ale kdyz sem nad tim par hodin uvazoval a kdyz sem realizoval tu rouru tak sem zjistil ze je to fakt kravina....to by musela bejt vrtule jak kráva a to jeste kdyz si tu rouru utesnis tak ta vrtule ti udela tlak v ty trubce ktery se vyrovna tak 10kmh....dalsi vec je ze sem nemluvil o tom ze to ma zvysit vykon do 100kmh....to proste u naporovyho sani nejde...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 21, 2008 4:33 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Né tak jako taky sem myslel tu vrtulku a tak ale kdyz sem nad tim par hodin uvazoval a kdyz sem realizoval tu rouru tak sem zjistil ze je to fakt kravina....to by musela bejt vrtule jak kráva a to jeste kdyz si tu rouru utesnis tak ta vrtule ti udela tlak v ty trubce ktery se vyrovna tak 10kmh....dalsi vec je ze sem nemluvil o tom ze to ma zvysit vykon do 100kmh....to proste u naporovyho sani nejde...
asi tak nejak... nebo myslite nekdo ze nejaky radoby elektronicky turbo (lepe receno kompresor nebo vrtulka) bude mit nekolik set tisic otacek? turba dosahuji obycejne treba 220 000 ot. min

samozrejme takove otacky by ani potreba nebyly k dosazeni alespon nejakeho tlaku, ale stejne, zkuste uvazovat nad tim, jake otacky by musela ta vrtulka pri nejakem normalnim tvaru a velikosti dosahnout, aby sani nebrzdila, ale alespon minimalne stlacovala (resp. nasavala vzduch)

proste a jednoduse, JE TO BLBOST
a pokud toto nestaci, tak se zkuste zamyslet (no mates to vi) proc se to nepouziva jako jedna z nejzakladnejsich uprav motoru.. :wink:

proste jak rekl mates, pri nizsich rychlostech tam vzduch bez turba nebo kompresoru (nemyslim tim elektrickeho vetracku z pocitace :lol: ) proste nedostanes

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 28, 2008 10:27 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Zdar,
tak ježíšek denesl KN filtr tak uz lítám:)...
mám ale ještě otázku k sání...teďka když jsem koukal ke kámošovi do Sáába tak měl udělaný takový to klasický sport sání kónickej filtr přímo za světlem. Ale co mě zarazilo tak jak je v SAF ze vzduch. filtru jde hadice do parohů. No a na tom Sáábu to měl zašpuntovaný normálně korkem:) . No a mě zajímá k čemu tam vlastně je to spojený sání s výfukem :?: :?: Jestli to mám v zájmu vyššiho výkonu taky přerušit?
Dík

Napište mi někdo ten čas 0-100 PROSÍM ..... Ja sem to teďka zkoušel a asi ze tří pokusů byl nejmíň 8.9s


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 29, 2008 2:53 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Zdar,
tak ježíšek denesl KN filtr tak uz lítám:)...
mám ale ještě otázku k sání...teďka když jsem koukal ke kámošovi do Sáába tak měl udělaný takový to klasický sport sání kónickej filtr přímo za světlem. Ale co mě zarazilo tak jak je v SAF ze vzduch. filtru jde hadice do parohů. No a na tom Sáábu to měl zašpuntovaný normálně korkem:) . No a mě zajímá k čemu tam vlastně je to spojený sání s výfukem :?: :?: Jestli to mám v zájmu vyššiho výkonu taky přerušit?
Dík

Napište mi někdo ten čas 0-100 PROSÍM ..... Ja sem to teďka zkoušel a asi ze tří pokusů byl nejmíň 8.9s
to je na prisavani teplyho vzduchu, samozrejme v zahmu vyssiho vykonu, tudiz nizsi teploty nasavany smesi to taky zašpuntuj. je to tam pravdepodobne kvuli vetsi zivotnosti motoru, protoze zase studena smes zivotnosti moc neprospiva

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 01, 2009 10:50 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Nazdarek,
prosím popište mi někdo co vede z airboxu - co je co....
koukal jsem na to a vedou z toho vlastne tri trubky jedna velka to predpokladam je primo sání do škrtící klapky, pak na pravo od ty velky je jedna mala a ta saje vzduch taky mrte a kdyz ji priskrtim tak to chcipá takze me napadlo ze to je asi na volnobeh, no a te treti nalevo by teoreticky melo byt prisavani teplyho vzduchu?!....
Pomožte někdo znalí prosím....Dík mates

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 03, 2009 9:57 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No tak jsem si to dohledal sam....Prostřední největší trubka je sání do škrtící klapky, pravá trubka je volnoběh, levá je ovzdušnění motoru a vede na přední hlavu válců...

Protože chci pokračovat ve "vývoji" náporového sání, tak asi vyndám volnoběh a ovzdušnění z airboxu a dám to na nějaký lowend filtr z tržnice a tím lehce zvednu přetlak v airboxu a aspon mi to nebude ve 190kmh cpát do volnoběhu. - Nějaký nesouhlas?

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 10:21 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
skus sa kuknut na toto

Kód:
http://www.ramairbox.com/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz