Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 9:44 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 10:33 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
No tak jsem si to dohledal sam....Prostřední největší trubka je sání do škrtící klapky, pravá trubka je volnoběh, levá je ovzdušnění motoru a vede na přední hlavu válců...

Protože chci pokračovat ve "vývoji" náporového sání, tak asi vyndám volnoběh a ovzdušnění z airboxu a dám to na nějaký lowend filtr z tržnice a tím lehce zvednu přetlak v airboxu a aspon mi to nebude ve 190kmh cpát do volnoběhu. - Nějaký nesouhlas?
nevim jestli uz jsem se te na to ptal jinde nebo jsem vubec nepsal, ale jak chces vyndat volnobeh? vdyt to jde do volnobezneho ventilu ne? to pak bude chcipat nebo tak neco ne??

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 10:38 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
alebo
Kód:
http://www.fordramair.com/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 10:41 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
Bóďa píše:
MatesK píše:
No tak jsem si to dohledal sam....Prostřední největší trubka je sání do škrtící klapky, pravá trubka je volnoběh, levá je ovzdušnění motoru a vede na přední hlavu válců...

Protože chci pokračovat ve "vývoji" náporového sání, tak asi vyndám volnoběh a ovzdušnění z airboxu a dám to na nějaký lowend filtr z tržnice a tím lehce zvednu přetlak v airboxu a aspon mi to nebude ve 190kmh cpát do volnoběhu. - Nějaký nesouhlas?
nevim jestli uz jsem se te na to ptal jinde nebo jsem vubec nepsal, ale jak chces vyndat volnobeh? vdyt to jde do volnobezneho ventilu ne? to pak bude chcipat nebo tak neco ne??


bud pojdu otacky do nebies,alebo to chcipne. ale urcite to nepojde. uz som to skusal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 05, 2009 9:24 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Kvůli váze vzduchu či co? nebo jste mě špatně pochopili - myslel jsem z boxu sání kde je vzduch. filtr vyndat tu hadici a na ní dát malej filtřík.
:?: :?: :?:

edit: Ještě mě napadá, že už jsem to zkoušel a nic váma popisovanýho se nedělo :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 05, 2009 8:42 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
som to nepochopil. :lol: ja ze chces demontovat volnobeh.
uz viem co si myslel. ak das na kazdu hadicu samostatny filter,tak to bude lepsie dychat.
a co ten ramair?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 05, 2009 8:51 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
aha, no rikal jsi, ze jedna hadicka je na volnobeh...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 6:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
mates, zlepsilo se to aspon trochu po tom, co jsi tam dal ten bavlněnej filtr? uvazuju o nem, vim o jednom za super prachy

respektive stoji to za tech par stovek?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 8:15 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
mates, zlepsilo se to aspon trochu po tom, co jsi tam dal ten bavlněnej filtr? uvazuju o nem, vim o jednom za super prachy

respektive stoji to za tech par stovek?


Ja sem fakt spokojenej ale nechal jsem ho otevrenej protoze pak ten zvuk je opravdu brutalni a kdyz jsem jeste jezdil bez kapoty tak tam sel fakt studenej vzduch a to byl znatelnej rozdil nez ted kdyz jsem tam dal kapotu. tendle tyden uz ale opravdu jdu vyriznout tu diru :roll: uz to nebude naporovy sání ale spis privod cerstvyho vzduchu takze neco jako je na EVO VIII - jenom takovej otvor. hele jestli chces mohli by jsme se potkat o vikendu a ja ti ten filtr pujcim at to zkusis, akorat uz je docela znecistenej takze nevim jestli to bude 100% funkčnost :)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 05, 2009 9:21 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Bóďa píše:
mates, zlepsilo se to aspon trochu po tom, co jsi tam dal ten bavlněnej filtr? uvazuju o nem, vim o jednom za super prachy

respektive stoji to za tech par stovek?


Ja sem fakt spokojenej ale nechal jsem ho otevrenej protoze pak ten zvuk je opravdu brutalni a kdyz jsem jeste jezdil bez kapoty tak tam sel fakt studenej vzduch a to byl znatelnej rozdil nez ted kdyz jsem tam dal kapotu. tendle tyden uz ale opravdu jdu vyriznout tu diru :roll: uz to nebude naporovy sání ale spis privod cerstvyho vzduchu takze neco jako je na EVO VIII - jenom takovej otvor. hele jestli chces mohli by jsme se potkat o vikendu a ja ti ten filtr pujcim at to zkusis, akorat uz je docela znecistenej takze nevim jestli to bude 100% funkčnost :)
tys jezdil bez kapoty jo? :-D

jak otevrenej? zes tam jako nedal horni dekl?

o vikendu se klido potkat muzem, sice mam dost prace, ale tak stav se... ale mel jsem tam pujcenej z biturba ten samej filtr (JR) jako mam moznost koupit a ani ja ani tata jsme to nepoznali. i kdyz byl asi dost jetej... sice jsem ho cistil a nekolikrat pral, ale byl černej (myslel jsem že tak ma bejt) a ten novej je na obrazku modrej tak nevim :lol_

jako sani jsem chtel udelat taky, ale nemam ted ani tech zbytecnejch par set na ten sport. filtr. v lete nebo kdyz budu menit motor tak tam chci udelat taky nejakej privod (jen zrusit to co tam je a dat husi krk od narazniku, nic nebude videt a poznat)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 05, 2009 9:26 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Bóďa píše:
mates, zlepsilo se to aspon trochu po tom, co jsi tam dal ten bavlněnej filtr? uvazuju o nem, vim o jednom za super prachy

respektive stoji to za tech par stovek?


Ja sem fakt spokojenej ale nechal jsem ho otevrenej protoze pak ten zvuk je opravdu brutalni a kdyz jsem jeste jezdil bez kapoty tak tam sel fakt studenej vzduch a to byl znatelnej rozdil nez ted kdyz jsem tam dal kapotu. tendle tyden uz ale opravdu jdu vyriznout tu diru :roll: uz to nebude naporovy sání ale spis privod cerstvyho vzduchu takze neco jako je na EVO VIII - jenom takovej otvor. hele jestli chces mohli by jsme se potkat o vikendu a ja ti ten filtr pujcim at to zkusis, akorat uz je docela znecistenej takze nevim jestli to bude 100% funkčnost :)
tys jezdil bez kapoty jo? :-D

jak otevrenej? zes tam jako nedal horni dekl?

o vikendu se klido potkat muzem, sice mam dost prace, ale tak stav se... ale mel jsem tam pujcenej z biturba ten samej filtr (JR) jako mam moznost koupit a ani ja ani tata jsme to nepoznali. i kdyz byl asi dost jetej... sice jsem ho cistil a nekolikrat pral, ale byl černej (myslel jsem že tak ma bejt) a ten novej je na obrazku modrej tak nevim :lol_

jako sani jsem chtel udelat taky, ale nemam ted ani tech zbytecnejch par set na ten sport. filtr. v lete nebo kdyz budu menit motor tak tam chci udelat taky nejakej privod (jen zrusit to co tam je a dat husi krk od narazniku, nic nebude videt a poznat)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz