Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Zástavba turba do 2,5 R5i?
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=6&t=255
Stránka 3 z 3

Autor:  Plzeňák [ ned črc 20, 2008 7:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Biturbo považuju za pokus Renaulta o super rychlou limuzínu,která byla z obchodního hlediska ne-moc ůspěšná stejně jako Avantime. Hlavně pro svou extrémě vysokou cenu a tím i malý zájem zákazníků. :cry:

Autor:  Bóďa [ ned črc 20, 2008 7:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Plzeňák píše:
Biturbo považuju za pokus Renaulta o super rychlou limuzínu,která byla z obchodního hlediska ne-moc ůspěšná stejně jako Avantime. Hlavně pro svou extrémě vysokou cenu a tím i malý zájem zákazníků. :cry:
no nevim, nebral bych to jen ako pokus.... :)

Autor:  Max900R [ pon črc 21, 2008 11:38 am ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby bylo Biturbo levne a tuctove, tak by se z něj nikdy nestal kult a individualita, což byl od začátku záměr. Neřekl bych, že to je pokus. Je to prostě malosériová limitovaná verze, která si nikdy nekladla za cíl uspokojit davy. Od toho byla Laguna a ostatní verze Safrana. Baccara taky nestojí na každém rohu a to byla o dost levnější....
Ale souhlasím, že na čistě sportovní jízdu jsou určitě lepší auta.

Autor:  rawik [ pon srp 11, 2008 10:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

:D ja hlasuju pro T5 a nemusite ji hned hnát tu nejnovějši 176kW, skuste mrknout na verzi z někdejší 850tky.. tj T5 2.0 155kW :) připadně 2.3 166kW :) samozřejmně eletriku sakum prdum ukrast z volva třeba i s palubakem :) a cely vtip ktery zadupava V6tky do země je hmotnost :) sT5tkou by se mělo dát vejit vzhledem k pohotovostni hmotnosti 5tivalcovejch safranu ani ne 1.5 tuny do podobneho čísla.. domyslete si potencialni živost takoveho exempláře :) navic T5 ma o proti tahounské V6 (ať s turbama nebo bez nich) charakteristiku motorové pily.. heureka.. a mame safrana ktery umí toto:
http://www.youtube.com/watch?v=mDEoIQLV9qg
stejnak mam strach že jednou změnim ono pohlaví na masce a skončim ve volvu :twisted:

Autor:  Fugo [ úte srp 12, 2008 6:22 am ]
Předmět příspěvku: 

Já si dovolím jen poznatek, a to že volvo je v interieru na zablití s prominutím, dále se mě nelíbí zadní velice krátké dveře, a obložení interiéru vrzajícím plastem.

Autor:  Bóďa [ úte srp 12, 2008 12:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Max900R píše:
Kdyby bylo Biturbo levne a tuctove, tak by se z něj nikdy nestal kult a individualita, což byl od začátku záměr. Neřekl bych, že to je pokus. Je to prostě malosériová limitovaná verze, která si nikdy nekladla za cíl uspokojit davy. Od toho byla Laguna a ostatní verze Safrana. Baccara taky nestojí na každém rohu a to byla o dost levnější....
Ale souhlasím, že na čistě sportovní jízdu jsou určitě lepší auta.
viděl bych to podobně, jenom bych ještě doplnil, že největší cenovej rozdíl byl mezi klasickym 3,0 V6 ve vybavach RXE a Baccara.
rawik píše:
:D ja hlasuju pro T5 a nemusite ji hned hnát tu nejnovějši 176kW, skuste mrknout na verzi z někdejší 850tky.. tj T5 2.0 155kW :) připadně 2.3 166kW :) samozřejmně eletriku sakum prdum ukrast z volva třeba i s palubakem :) a cely vtip ktery zadupava V6tky do země je hmotnost :) sT5tkou by se mělo dát vejit vzhledem k pohotovostni hmotnosti 5tivalcovejch safranu ani ne 1.5 tuny do podobneho čísla.. domyslete si potencialni živost takoveho exempláře :) navic T5 ma o proti tahounské V6 (ať s turbama nebo bez nich) charakteristiku motorové pily.. heureka.. a mame safrana ktery umí toto:
http://www.youtube.com/watch?v=mDEoIQLV9qg
stejnak mam strach že jednou změnim ono pohlaví na masce a skončim ve volvu :twisted:
no tak kdyz v tom safranovi do kteryho to chcem implantovat bude interier z initiale tak nevim jestli se vejde do 1,5 tuny bo je to docela rozdil jenom na tom interieru. jo, sice to ma charakteristiku motorovy pily, ale podle videa hlavne diky tomu, ze to ma vykon 240 koni na predku takze s tim furt hrabe, coz se mi moc nezamlouva... :)

Autor:  rawik [ stř srp 13, 2008 2:56 am ]
Předmět příspěvku: 

tj, 850tky měli uvitř design holobytu uplně nej jsou budiky.. jen tak namalovany bez rámečků bez ničeho na černy desce, prostě letajici krabice od bot :D tim interierem to zas tak šileně taky nenaroste :) bře no.. 1600kg? :) hrabání jen dle pilota, z předokolky de 4kolka prostě udělat blbě ale i tak by se to na sclasse předokolku mohlo sbirat moooc hezky :)

Autor:  Fugo [ čtv srp 21, 2008 6:11 am ]
Předmět příspěvku: 

na renaultím srazu 13.9 bude V70 T5 tak když tak můžete kouknout jak to je udělaný.

Autor:  Bóďa [ čtv srp 21, 2008 9:32 am ]
Předmět příspěvku: 

Fugo píše:
na renaultím srazu 13.9 bude V70 T5 tak když tak můžete kouknout jak to je udělaný.
to je dobrý.... :D kdyby prijel na jinej sraz tak bych se prijel podivat... :)

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/