Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Zástavba turba do 2,5 R5i?
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=6&t=255
Stránka 2 z 3

Autor:  Bóďa [ úte črc 15, 2008 2:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

ok, takze vlastne jde jen o to dat tam motor a vse kolem toho a zjistit si kterej drat z ecu je na ktery cidlo a potom to pripojit? to neni zas tak spatne.... ale predpokladam ze zas tak jednoduchy to s tou elektrikou nebude a ze nebude fungovat pulka auta :D

Autor:  Fugo [ úte črc 15, 2008 2:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

proč by nefungovala, konečně máš možnost to vyzkoušet, odpoj ecu motoru a uvidíš co z elektroniky ti po zapnutí zapalování nepujde a když to vezmeš na lano tak uvídíš že i tacho jde. Když seženeš schémata zapojení ecu (kabeláže) tak už to je opravdu brnkačka. Spíš budeš řešit problémy typu jak namontovat IC a kudy k němu vést hadice atd.

Autor:  Bóďa [ úte črc 15, 2008 3:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Fugo píše:
proč by nefungovala, konečně máš možnost to vyzkoušet, odpoj ecu motoru a uvidíš co z elektroniky ti po zapnutí zapalování nepujde a když to vezmeš na lano tak uvídíš že i tacho jde. Když seženeš schémata zapojení ecu (kabeláže) tak už to je opravdu brnkačka. Spíš budeš řešit problémy typu jak namontovat IC a kudy k němu vést hadice atd.
no tak praveze treba max ted ma problemy protoze menil motor a daval tam z ty mezifaze, takze tam je jina kabelaz a sviti mu servo, podvozek, nejsou mu ostrikovace svetel a podobne. tachac nevim jestli pujde, u staryho je nahon z prevodovky ale tady uz nekdo resil ze mu u phase 2 nesel a ze si to bere z cidel ABS nebo co

jak namontovat IC a kudy k nemu vest hadice tak spis TO mi prijde jako brnkacka :D u toho petivalce je mista docela dost

Autor:  Fugo [ úte črc 15, 2008 3:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

tady pomůžou jen schémata, takže asi dialogys jestli to tam tedy je, a nebo jestli dělá něco pro vás vydavatelství Bentley, pro moje auto kniha o cca 5000 stránkách včetně podrobných schémat byla svého času za 5tis kč, tak se koupila zkopírovala a tak se zaplatila, jinak se taky dalo sehnat z němec dost informací či přímo firemní literatury. Dost často (v podstatě 2x denně) lezu na německý sedmičkový forum a čtu co se kde řeší a stahuju různý návody a schémata atd.. a konečně jsem se díky autu¨dostal minulý rok do bavorska k jednomu němčourovi se kterým jsem si jen psal, skejsli jsme tam celej tejden, byla to parádní dovolená a procvičení cizí řeči, naposled jsem tam byl letos viz stammtisch video na mých www.

Sorry za OT

Autor:  Bóďa [ úte črc 15, 2008 3:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

ok no dialogys tu ma max, takze ten by mohl pomoci... jinak na tvoje videa jsou koukal :D

Autor:  Bóďa [ úte črc 15, 2008 9:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

takze se meni situace, naskytla se mi nabidka na cely rozstreleny auto ale motor, prevodovka a proste predek je OK. je to Volvo S70 T5, má to 240 PS, s cimz jsem nepocital a je to docela napytel, potrebovalo by to ubrat :lol2:. muselo by se to prehodit i s prevodovkou a co s poloosama? brzdy by se vyresily ale jde mi o ty poloosy....

Autor:  Bóďa [ úte črc 15, 2008 10:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem to tak zjistoval a u toho volva je to ze:

T5 je objem 2.3l , tlak 1.2 bar, 176 kW - 239PS
2.5T je objem 2.5l / nizkotlakove turbo / tlak 0.5 bar, 147kW - 200PS

ta T5 je stejna jako ten motor v safranovi ale je zesilenej blok tim padem zmenseny valce takze to ma objem jenom tech 2,3...

Autor:  Fugo [ stř črc 16, 2008 6:05 am ]
Předmět příspěvku: 

ten výkon až tak neřeš ten jde vždy snížit snížením plnícího tlaku, co se týče poloos to uvidíš až na autě. Volvo má také EBC který ti nepustí max plnící tlak při nízké rychlosti a tím vlastně chrání převodovku a poloosy, pokud by ti to nestačilo tak není problém pomocí extrního EBC (třeba Apexi AVC-R) kde si nastavíš plnící tlaky jak chceš dle RPM a tuším že i dle rychlosti vozu. Pokud je dobrá cena toho volva tak bych do toho šel.

Autor:  Bóďa [ stř črc 16, 2008 9:03 am ]
Předmět příspěvku: 

Fugo píše:
ten výkon až tak neřeš ten jde vždy snížit snížením plnícího tlaku, co se týče poloos to uvidíš až na autě. Volvo má také EBC který ti nepustí max plnící tlak při nízké rychlosti a tím vlastně chrání převodovku a poloosy, pokud by ti to nestačilo tak není problém pomocí extrního EBC (třeba Apexi AVC-R) kde si nastavíš plnící tlaky jak chceš dle RPM a tuším že i dle rychlosti vozu. Pokud je dobrá cena toho volva tak bych do toho šel.
jasan, ja myslel spis EBC nahradit MBC ale to by asi nebylo dobry kvuli tomu snizeni tlaku napriklad na jednicku atd. Myslel jsem ze by se teda nechala volvacka prevodovka s poloosama a poloosy by se upravily (nevim jakej je tam rozchod kol, drazkovani na poloose atd...)
to volvo je vic nez za dobrou cenu a je jeste k tomu cely, je to totalka ale jako motorovy veci prej ok, akorat tomu chybi par prkotin jako maska a neco co si z toho uz lidi vzali. napsal jsem tomu typkovi a prej uz je bohuzel zamluveny tak doufam ze to odrekne nebo mu aspon nejde o motor :(

Autor:  Max900R [ stř črc 16, 2008 1:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Podle mě výkon 200 PS nemá cenu řešit, protože to má sériový 3.0 24V. Sice je v automatu,ale furt lepší řešit zástavbu manuální převodovky než celého motoru. Zisk je stejný, motor bez přeplňování... A dneska Safrana s 3.0 24V koupíš "za pár šupů"... Něco jiného je to, co udělal Fugas, to je jiná liga. Ale hnát se za výkonem 200 koní u fáze 2, když to bylo vyráběné sériově, je podle mě o ničem.

Autor:  Fugo [ stř črc 16, 2008 1:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

ale ten přeplňovanej motor i když bude mít 200PS pojede ohodně líp jak 3.0 V6, tím přeplňováním mu totiž kromě výkonu stoupne taky podstatně krouťák. Porovnávám mojeho bývalého Espace 2.0T versus V6 a ten 2.0T jezdil skutečně lépe a se stejnou spotřebou jako V6

Autor:  Bóďa [ stř črc 16, 2008 2:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

ale v aute ti zustane de facto ten samej motor a nemusela by se resit zastavba toho 24v a jeste vymena prevodovky to je myslim si rozumnejsi tam dat ten samej motor, jenom oturbenej z volva, kterej ma 240 koni a i kdyby se tam nakonec daval ten 200 konovej tak si tam das MBC a podle potreby si budes tocit kohoutkem...
jinak to volvo je predokolka takze zadnej problem, jenom doufam ze si to ten clovek nevezme...

Autor:  Max900R [ čtv črc 17, 2008 11:25 am ]
Předmět příspěvku: 

Já to myslel tak, že by Roman vyměnil celé auto, ne přestavoval motor.

S tím krouťákem je to pravda, je to ale taky otázka rozdílu hmotnosti.

Podle mě výkon těch 240 koní je minimum, o které by se mělo usilovat, jinak ta přestavba nemá smysl.

Autor:  Plzeňák [ sob črc 19, 2008 6:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi , myslel jsem , že safrane je o pohodlí a tichu v interieru , ne o výkonu.Od toho jsou tu jiný Renaulty - třeba Alpine A610... :wink:Co vy na to? :wink:

Autor:  Bóďa [ ned črc 20, 2008 5:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Plzeňák píše:
Chlapi , myslel jsem , že safrane je o pohodlí a tichu v interieru , ne o výkonu.Od toho jsou tu jiný Renaulty - třeba Alpine A610... :wink:Co vy na to? :wink:
a co treba biturbo? :)

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/