|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob čer 01, 2024 4:42 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned črc 20, 2008 7:07 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Biturbo považuju za pokus Renaulta o super rychlou limuzínu,která byla z obchodního hlediska ne-moc ůspěšná stejně jako Avantime. Hlavně pro svou extrémě vysokou cenu a tím i malý zájem zákazníků.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned črc 20, 2008 7:43 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Plzeňák píše: Biturbo považuju za pokus Renaulta o super rychlou limuzínu,která byla z obchodního hlediska ne-moc ůspěšná stejně jako Avantime. Hlavně pro svou extrémě vysokou cenu a tím i malý zájem zákazníků. no nevim, nebral bych to jen ako pokus....
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon črc 21, 2008 11:38 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Kdyby bylo Biturbo levne a tuctove, tak by se z něj nikdy nestal kult a individualita, což byl od začátku záměr. Neřekl bych, že to je pokus. Je to prostě malosériová limitovaná verze, která si nikdy nekladla za cíl uspokojit davy. Od toho byla Laguna a ostatní verze Safrana. Baccara taky nestojí na každém rohu a to byla o dost levnější....
Ale souhlasím, že na čistě sportovní jízdu jsou určitě lepší auta.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
rawik
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon srp 11, 2008 10:45 pm |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: stř led 24, 2007 3:35 pm Příspěvky: 43 Bydliště: Ohrazenice 200 51101 Turnov
|
ja hlasuju pro T5 a nemusite ji hned hnát tu nejnovějši 176kW, skuste mrknout na verzi z někdejší 850tky.. tj T5 2.0 155kW připadně 2.3 166kW samozřejmně eletriku sakum prdum ukrast z volva třeba i s palubakem a cely vtip ktery zadupava V6tky do země je hmotnost sT5tkou by se mělo dát vejit vzhledem k pohotovostni hmotnosti 5tivalcovejch safranu ani ne 1.5 tuny do podobneho čísla.. domyslete si potencialni živost takoveho exempláře navic T5 ma o proti tahounské V6 (ať s turbama nebo bez nich) charakteristiku motorové pily.. heureka.. a mame safrana ktery umí toto:
http://www.youtube.com/watch?v=mDEoIQLV9qg
stejnak mam strach že jednou změnim ono pohlaví na masce a skončim ve volvu
_________________ R21 Nevada 1.8 GTS
(ale tu a tam se svezu v tatikove Safranu 2.0 16V RT Ph2)
|
|
Nahoru |
|
|
Fugo
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 12, 2008 6:22 am |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am Příspěvky: 26 Bydliště: JBC
|
Já si dovolím jen poznatek, a to že volvo je v interieru na zablití s prominutím, dále se mě nelíbí zadní velice krátké dveře, a obložení interiéru vrzajícím plastem.
_________________ Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 12, 2008 12:00 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: Kdyby bylo Biturbo levne a tuctove, tak by se z něj nikdy nestal kult a individualita, což byl od začátku záměr. Neřekl bych, že to je pokus. Je to prostě malosériová limitovaná verze, která si nikdy nekladla za cíl uspokojit davy. Od toho byla Laguna a ostatní verze Safrana. Baccara taky nestojí na každém rohu a to byla o dost levnější.... Ale souhlasím, že na čistě sportovní jízdu jsou určitě lepší auta. viděl bych to podobně, jenom bych ještě doplnil, že největší cenovej rozdíl byl mezi klasickym 3,0 V6 ve vybavach RXE a Baccara. rawik píše: :D ja hlasuju pro T5 a nemusite ji hned hnát tu nejnovějši 176kW, skuste mrknout na verzi z někdejší 850tky.. tj T5 2.0 155kW připadně 2.3 166kW samozřejmně eletriku sakum prdum ukrast z volva třeba i s palubakem a cely vtip ktery zadupava V6tky do země je hmotnost sT5tkou by se mělo dát vejit vzhledem k pohotovostni hmotnosti 5tivalcovejch safranu ani ne 1.5 tuny do podobneho čísla.. domyslete si potencialni živost takoveho exempláře navic T5 ma o proti tahounské V6 (ať s turbama nebo bez nich) charakteristiku motorové pily.. heureka.. a mame safrana ktery umí toto: http://www.youtube.com/watch?v=mDEoIQLV9qgstejnak mam strach že jednou změnim ono pohlaví na masce a skončim ve volvu no tak kdyz v tom safranovi do kteryho to chcem implantovat bude interier z initiale tak nevim jestli se vejde do 1,5 tuny bo je to docela rozdil jenom na tom interieru. jo, sice to ma charakteristiku motorovy pily, ale podle videa hlavne diky tomu, ze to ma vykon 240 koni na predku takze s tim furt hrabe, coz se mi moc nezamlouva...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
rawik
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř srp 13, 2008 2:56 am |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: stř led 24, 2007 3:35 pm Příspěvky: 43 Bydliště: Ohrazenice 200 51101 Turnov
|
tj, 850tky měli uvitř design holobytu uplně nej jsou budiky.. jen tak namalovany bez rámečků bez ničeho na černy desce, prostě letajici krabice od bot tim interierem to zas tak šileně taky nenaroste bře no.. 1600kg? hrabání jen dle pilota, z předokolky de 4kolka prostě udělat blbě ale i tak by se to na sclasse předokolku mohlo sbirat moooc hezky
_________________ R21 Nevada 1.8 GTS
(ale tu a tam se svezu v tatikove Safranu 2.0 16V RT Ph2)
|
|
Nahoru |
|
|
Fugo
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 21, 2008 6:11 am |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am Příspěvky: 26 Bydliště: JBC
|
na renaultím srazu 13.9 bude V70 T5 tak když tak můžete kouknout jak to je udělaný.
_________________ Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 21, 2008 9:32 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Fugo píše: na renaultím srazu 13.9 bude V70 T5 tak když tak můžete kouknout jak to je udělaný. to je dobrý.... kdyby prijel na jinej sraz tak bych se prijel podivat...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|