|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř kvě 15, 2024 4:38 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte črc 15, 2008 2:33 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ok, takze vlastne jde jen o to dat tam motor a vse kolem toho a zjistit si kterej drat z ecu je na ktery cidlo a potom to pripojit? to neni zas tak spatne.... ale predpokladam ze zas tak jednoduchy to s tou elektrikou nebude a ze nebude fungovat pulka auta
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Fugo
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte črc 15, 2008 2:37 pm |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am Příspěvky: 26 Bydliště: JBC
|
proč by nefungovala, konečně máš možnost to vyzkoušet, odpoj ecu motoru a uvidíš co z elektroniky ti po zapnutí zapalování nepujde a když to vezmeš na lano tak uvídíš že i tacho jde. Když seženeš schémata zapojení ecu (kabeláže) tak už to je opravdu brnkačka. Spíš budeš řešit problémy typu jak namontovat IC a kudy k němu vést hadice atd.
_________________ Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte črc 15, 2008 3:02 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Fugo píše: proč by nefungovala, konečně máš možnost to vyzkoušet, odpoj ecu motoru a uvidíš co z elektroniky ti po zapnutí zapalování nepujde a když to vezmeš na lano tak uvídíš že i tacho jde. Když seženeš schémata zapojení ecu (kabeláže) tak už to je opravdu brnkačka. Spíš budeš řešit problémy typu jak namontovat IC a kudy k němu vést hadice atd. no tak praveze treba max ted ma problemy protoze menil motor a daval tam z ty mezifaze, takze tam je jina kabelaz a sviti mu servo, podvozek, nejsou mu ostrikovace svetel a podobne. tachac nevim jestli pujde, u staryho je nahon z prevodovky ale tady uz nekdo resil ze mu u phase 2 nesel a ze si to bere z cidel ABS nebo co
jak namontovat IC a kudy k nemu vest hadice tak spis TO mi prijde jako brnkacka u toho petivalce je mista docela dost
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Fugo
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte črc 15, 2008 3:10 pm |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am Příspěvky: 26 Bydliště: JBC
|
tady pomůžou jen schémata, takže asi dialogys jestli to tam tedy je, a nebo jestli dělá něco pro vás vydavatelství Bentley, pro moje auto kniha o cca 5000 stránkách včetně podrobných schémat byla svého času za 5tis kč, tak se koupila zkopírovala a tak se zaplatila, jinak se taky dalo sehnat z němec dost informací či přímo firemní literatury. Dost často (v podstatě 2x denně) lezu na německý sedmičkový forum a čtu co se kde řeší a stahuju různý návody a schémata atd.. a konečně jsem se díky autu¨dostal minulý rok do bavorska k jednomu němčourovi se kterým jsem si jen psal, skejsli jsme tam celej tejden, byla to parádní dovolená a procvičení cizí řeči, naposled jsem tam byl letos viz stammtisch video na mých www.
Sorry za OT
_________________ Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte črc 15, 2008 3:39 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ok no dialogys tu ma max, takze ten by mohl pomoci... jinak na tvoje videa jsou koukal
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte črc 15, 2008 9:26 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
takze se meni situace, naskytla se mi nabidka na cely rozstreleny auto ale motor, prevodovka a proste predek je OK. je to Volvo S70 T5, má to 240 PS, s cimz jsem nepocital a je to docela napytel, potrebovalo by to ubrat . muselo by se to prehodit i s prevodovkou a co s poloosama? brzdy by se vyresily ale jde mi o ty poloosy....
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte črc 15, 2008 10:07 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak jsem to tak zjistoval a u toho volva je to ze:
T5 je objem 2.3l , tlak 1.2 bar, 176 kW - 239PS
2.5T je objem 2.5l / nizkotlakove turbo / tlak 0.5 bar, 147kW - 200PS
ta T5 je stejna jako ten motor v safranovi ale je zesilenej blok tim padem zmenseny valce takze to ma objem jenom tech 2,3...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Fugo
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 16, 2008 6:05 am |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am Příspěvky: 26 Bydliště: JBC
|
ten výkon až tak neřeš ten jde vždy snížit snížením plnícího tlaku, co se týče poloos to uvidíš až na autě. Volvo má také EBC který ti nepustí max plnící tlak při nízké rychlosti a tím vlastně chrání převodovku a poloosy, pokud by ti to nestačilo tak není problém pomocí extrního EBC (třeba Apexi AVC-R) kde si nastavíš plnící tlaky jak chceš dle RPM a tuším že i dle rychlosti vozu. Pokud je dobrá cena toho volva tak bych do toho šel.
_________________ Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 16, 2008 9:03 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Fugo píše: ten výkon až tak neřeš ten jde vždy snížit snížením plnícího tlaku, co se týče poloos to uvidíš až na autě. Volvo má také EBC který ti nepustí max plnící tlak při nízké rychlosti a tím vlastně chrání převodovku a poloosy, pokud by ti to nestačilo tak není problém pomocí extrního EBC (třeba Apexi AVC-R) kde si nastavíš plnící tlaky jak chceš dle RPM a tuším že i dle rychlosti vozu. Pokud je dobrá cena toho volva tak bych do toho šel. jasan, ja myslel spis EBC nahradit MBC ale to by asi nebylo dobry kvuli tomu snizeni tlaku napriklad na jednicku atd. Myslel jsem ze by se teda nechala volvacka prevodovka s poloosama a poloosy by se upravily (nevim jakej je tam rozchod kol, drazkovani na poloose atd...)
to volvo je vic nez za dobrou cenu a je jeste k tomu cely, je to totalka ale jako motorovy veci prej ok, akorat tomu chybi par prkotin jako maska a neco co si z toho uz lidi vzali. napsal jsem tomu typkovi a prej uz je bohuzel zamluveny tak doufam ze to odrekne nebo mu aspon nejde o motor
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 16, 2008 1:46 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Podle mě výkon 200 PS nemá cenu řešit, protože to má sériový 3.0 24V. Sice je v automatu,ale furt lepší řešit zástavbu manuální převodovky než celého motoru. Zisk je stejný, motor bez přeplňování... A dneska Safrana s 3.0 24V koupíš "za pár šupů"... Něco jiného je to, co udělal Fugas, to je jiná liga. Ale hnát se za výkonem 200 koní u fáze 2, když to bylo vyráběné sériově, je podle mě o ničem.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Fugo
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 16, 2008 1:59 pm |
|
|
Pokročilý |
|
Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am Příspěvky: 26 Bydliště: JBC
|
ale ten přeplňovanej motor i když bude mít 200PS pojede ohodně líp jak 3.0 V6, tím přeplňováním mu totiž kromě výkonu stoupne taky podstatně krouťák. Porovnávám mojeho bývalého Espace 2.0T versus V6 a ten 2.0T jezdil skutečně lépe a se stejnou spotřebou jako V6
_________________ Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 16, 2008 2:04 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ale v aute ti zustane de facto ten samej motor a nemusela by se resit zastavba toho 24v a jeste vymena prevodovky to je myslim si rozumnejsi tam dat ten samej motor, jenom oturbenej z volva, kterej ma 240 koni a i kdyby se tam nakonec daval ten 200 konovej tak si tam das MBC a podle potreby si budes tocit kohoutkem...
jinak to volvo je predokolka takze zadnej problem, jenom doufam ze si to ten clovek nevezme...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv črc 17, 2008 11:25 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Já to myslel tak, že by Roman vyměnil celé auto, ne přestavoval motor.
S tím krouťákem je to pravda, je to ale taky otázka rozdílu hmotnosti.
Podle mě výkon těch 240 koní je minimum, o které by se mělo usilovat, jinak ta přestavba nemá smysl.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob črc 19, 2008 6:05 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Chlapi , myslel jsem , že safrane je o pohodlí a tichu v interieru , ne o výkonu.Od toho jsou tu jiný Renaulty - třeba Alpine A610... Co vy na to?
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned črc 20, 2008 5:54 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Plzeňák píše: Chlapi , myslel jsem , že safrane je o pohodlí a tichu v interieru , ne o výkonu.Od toho jsou tu jiný Renaulty - třeba Alpine A610... Co vy na to? a co treba biturbo?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|