Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 10:22 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 15, 2008 2:33 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ok, takze vlastne jde jen o to dat tam motor a vse kolem toho a zjistit si kterej drat z ecu je na ktery cidlo a potom to pripojit? to neni zas tak spatne.... ale predpokladam ze zas tak jednoduchy to s tou elektrikou nebude a ze nebude fungovat pulka auta :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 15, 2008 2:37 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am
Příspěvky: 26
Bydliště: JBC
proč by nefungovala, konečně máš možnost to vyzkoušet, odpoj ecu motoru a uvidíš co z elektroniky ti po zapnutí zapalování nepujde a když to vezmeš na lano tak uvídíš že i tacho jde. Když seženeš schémata zapojení ecu (kabeláže) tak už to je opravdu brnkačka. Spíš budeš řešit problémy typu jak namontovat IC a kudy k němu vést hadice atd.

_________________
Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 15, 2008 3:02 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Fugo píše:
proč by nefungovala, konečně máš možnost to vyzkoušet, odpoj ecu motoru a uvidíš co z elektroniky ti po zapnutí zapalování nepujde a když to vezmeš na lano tak uvídíš že i tacho jde. Když seženeš schémata zapojení ecu (kabeláže) tak už to je opravdu brnkačka. Spíš budeš řešit problémy typu jak namontovat IC a kudy k němu vést hadice atd.
no tak praveze treba max ted ma problemy protoze menil motor a daval tam z ty mezifaze, takze tam je jina kabelaz a sviti mu servo, podvozek, nejsou mu ostrikovace svetel a podobne. tachac nevim jestli pujde, u staryho je nahon z prevodovky ale tady uz nekdo resil ze mu u phase 2 nesel a ze si to bere z cidel ABS nebo co

jak namontovat IC a kudy k nemu vest hadice tak spis TO mi prijde jako brnkacka :D u toho petivalce je mista docela dost

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 15, 2008 3:10 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am
Příspěvky: 26
Bydliště: JBC
tady pomůžou jen schémata, takže asi dialogys jestli to tam tedy je, a nebo jestli dělá něco pro vás vydavatelství Bentley, pro moje auto kniha o cca 5000 stránkách včetně podrobných schémat byla svého času za 5tis kč, tak se koupila zkopírovala a tak se zaplatila, jinak se taky dalo sehnat z němec dost informací či přímo firemní literatury. Dost často (v podstatě 2x denně) lezu na německý sedmičkový forum a čtu co se kde řeší a stahuju různý návody a schémata atd.. a konečně jsem se díky autu¨dostal minulý rok do bavorska k jednomu němčourovi se kterým jsem si jen psal, skejsli jsme tam celej tejden, byla to parádní dovolená a procvičení cizí řeči, naposled jsem tam byl letos viz stammtisch video na mých www.

Sorry za OT

_________________
Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 15, 2008 3:39 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ok no dialogys tu ma max, takze ten by mohl pomoci... jinak na tvoje videa jsou koukal :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 15, 2008 9:26 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
takze se meni situace, naskytla se mi nabidka na cely rozstreleny auto ale motor, prevodovka a proste predek je OK. je to Volvo S70 T5, má to 240 PS, s cimz jsem nepocital a je to docela napytel, potrebovalo by to ubrat :lol2:. muselo by se to prehodit i s prevodovkou a co s poloosama? brzdy by se vyresily ale jde mi o ty poloosy....

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 15, 2008 10:07 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak jsem to tak zjistoval a u toho volva je to ze:

T5 je objem 2.3l , tlak 1.2 bar, 176 kW - 239PS
2.5T je objem 2.5l / nizkotlakove turbo / tlak 0.5 bar, 147kW - 200PS

ta T5 je stejna jako ten motor v safranovi ale je zesilenej blok tim padem zmenseny valce takze to ma objem jenom tech 2,3...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 6:05 am 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am
Příspěvky: 26
Bydliště: JBC
ten výkon až tak neřeš ten jde vždy snížit snížením plnícího tlaku, co se týče poloos to uvidíš až na autě. Volvo má také EBC který ti nepustí max plnící tlak při nízké rychlosti a tím vlastně chrání převodovku a poloosy, pokud by ti to nestačilo tak není problém pomocí extrního EBC (třeba Apexi AVC-R) kde si nastavíš plnící tlaky jak chceš dle RPM a tuším že i dle rychlosti vozu. Pokud je dobrá cena toho volva tak bych do toho šel.

_________________
Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 9:03 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Fugo píše:
ten výkon až tak neřeš ten jde vždy snížit snížením plnícího tlaku, co se týče poloos to uvidíš až na autě. Volvo má také EBC který ti nepustí max plnící tlak při nízké rychlosti a tím vlastně chrání převodovku a poloosy, pokud by ti to nestačilo tak není problém pomocí extrního EBC (třeba Apexi AVC-R) kde si nastavíš plnící tlaky jak chceš dle RPM a tuším že i dle rychlosti vozu. Pokud je dobrá cena toho volva tak bych do toho šel.
jasan, ja myslel spis EBC nahradit MBC ale to by asi nebylo dobry kvuli tomu snizeni tlaku napriklad na jednicku atd. Myslel jsem ze by se teda nechala volvacka prevodovka s poloosama a poloosy by se upravily (nevim jakej je tam rozchod kol, drazkovani na poloose atd...)
to volvo je vic nez za dobrou cenu a je jeste k tomu cely, je to totalka ale jako motorovy veci prej ok, akorat tomu chybi par prkotin jako maska a neco co si z toho uz lidi vzali. napsal jsem tomu typkovi a prej uz je bohuzel zamluveny tak doufam ze to odrekne nebo mu aspon nejde o motor :(

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 1:46 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Podle mě výkon 200 PS nemá cenu řešit, protože to má sériový 3.0 24V. Sice je v automatu,ale furt lepší řešit zástavbu manuální převodovky než celého motoru. Zisk je stejný, motor bez přeplňování... A dneska Safrana s 3.0 24V koupíš "za pár šupů"... Něco jiného je to, co udělal Fugas, to je jiná liga. Ale hnát se za výkonem 200 koní u fáze 2, když to bylo vyráběné sériově, je podle mě o ničem.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 1:59 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am
Příspěvky: 26
Bydliště: JBC
ale ten přeplňovanej motor i když bude mít 200PS pojede ohodně líp jak 3.0 V6, tím přeplňováním mu totiž kromě výkonu stoupne taky podstatně krouťák. Porovnávám mojeho bývalého Espace 2.0T versus V6 a ten 2.0T jezdil skutečně lépe a se stejnou spotřebou jako V6

_________________
Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 2:04 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ale v aute ti zustane de facto ten samej motor a nemusela by se resit zastavba toho 24v a jeste vymena prevodovky to je myslim si rozumnejsi tam dat ten samej motor, jenom oturbenej z volva, kterej ma 240 koni a i kdyby se tam nakonec daval ten 200 konovej tak si tam das MBC a podle potreby si budes tocit kohoutkem...
jinak to volvo je predokolka takze zadnej problem, jenom doufam ze si to ten clovek nevezme...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 17, 2008 11:25 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Já to myslel tak, že by Roman vyměnil celé auto, ne přestavoval motor.

S tím krouťákem je to pravda, je to ale taky otázka rozdílu hmotnosti.

Podle mě výkon těch 240 koní je minimum, o které by se mělo usilovat, jinak ta přestavba nemá smysl.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 19, 2008 6:05 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Chlapi , myslel jsem , že safrane je o pohodlí a tichu v interieru , ne o výkonu.Od toho jsou tu jiný Renaulty - třeba Alpine A610... :wink:Co vy na to? :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 20, 2008 5:54 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Plzeňák píše:
Chlapi , myslel jsem , že safrane je o pohodlí a tichu v interieru , ne o výkonu.Od toho jsou tu jiný Renaulty - třeba Alpine A610... :wink:Co vy na to? :wink:
a co treba biturbo? :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz