Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 8:16 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 20, 2008 7:07 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Biturbo považuju za pokus Renaulta o super rychlou limuzínu,která byla z obchodního hlediska ne-moc ůspěšná stejně jako Avantime. Hlavně pro svou extrémě vysokou cenu a tím i malý zájem zákazníků. :cry:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 20, 2008 7:43 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Plzeňák píše:
Biturbo považuju za pokus Renaulta o super rychlou limuzínu,která byla z obchodního hlediska ne-moc ůspěšná stejně jako Avantime. Hlavně pro svou extrémě vysokou cenu a tím i malý zájem zákazníků. :cry:
no nevim, nebral bych to jen ako pokus.... :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 11:38 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Kdyby bylo Biturbo levne a tuctove, tak by se z něj nikdy nestal kult a individualita, což byl od začátku záměr. Neřekl bych, že to je pokus. Je to prostě malosériová limitovaná verze, která si nikdy nekladla za cíl uspokojit davy. Od toho byla Laguna a ostatní verze Safrana. Baccara taky nestojí na každém rohu a to byla o dost levnější....
Ale souhlasím, že na čistě sportovní jízdu jsou určitě lepší auta.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 11, 2008 10:45 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 3:35 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Ohrazenice 200 51101 Turnov
:D ja hlasuju pro T5 a nemusite ji hned hnát tu nejnovějši 176kW, skuste mrknout na verzi z někdejší 850tky.. tj T5 2.0 155kW :) připadně 2.3 166kW :) samozřejmně eletriku sakum prdum ukrast z volva třeba i s palubakem :) a cely vtip ktery zadupava V6tky do země je hmotnost :) sT5tkou by se mělo dát vejit vzhledem k pohotovostni hmotnosti 5tivalcovejch safranu ani ne 1.5 tuny do podobneho čísla.. domyslete si potencialni živost takoveho exempláře :) navic T5 ma o proti tahounské V6 (ať s turbama nebo bez nich) charakteristiku motorové pily.. heureka.. a mame safrana ktery umí toto:
http://www.youtube.com/watch?v=mDEoIQLV9qg
stejnak mam strach že jednou změnim ono pohlaví na masce a skončim ve volvu :twisted:

_________________
R21 Nevada 1.8 GTS
(ale tu a tam se svezu v tatikove Safranu 2.0 16V RT Ph2)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 12, 2008 6:22 am 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am
Příspěvky: 26
Bydliště: JBC
Já si dovolím jen poznatek, a to že volvo je v interieru na zablití s prominutím, dále se mě nelíbí zadní velice krátké dveře, a obložení interiéru vrzajícím plastem.

_________________
Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 12, 2008 12:00 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Kdyby bylo Biturbo levne a tuctove, tak by se z něj nikdy nestal kult a individualita, což byl od začátku záměr. Neřekl bych, že to je pokus. Je to prostě malosériová limitovaná verze, která si nikdy nekladla za cíl uspokojit davy. Od toho byla Laguna a ostatní verze Safrana. Baccara taky nestojí na každém rohu a to byla o dost levnější....
Ale souhlasím, že na čistě sportovní jízdu jsou určitě lepší auta.
viděl bych to podobně, jenom bych ještě doplnil, že největší cenovej rozdíl byl mezi klasickym 3,0 V6 ve vybavach RXE a Baccara.
rawik píše:
:D ja hlasuju pro T5 a nemusite ji hned hnát tu nejnovějši 176kW, skuste mrknout na verzi z někdejší 850tky.. tj T5 2.0 155kW :) připadně 2.3 166kW :) samozřejmně eletriku sakum prdum ukrast z volva třeba i s palubakem :) a cely vtip ktery zadupava V6tky do země je hmotnost :) sT5tkou by se mělo dát vejit vzhledem k pohotovostni hmotnosti 5tivalcovejch safranu ani ne 1.5 tuny do podobneho čísla.. domyslete si potencialni živost takoveho exempláře :) navic T5 ma o proti tahounské V6 (ať s turbama nebo bez nich) charakteristiku motorové pily.. heureka.. a mame safrana ktery umí toto:
http://www.youtube.com/watch?v=mDEoIQLV9qg
stejnak mam strach že jednou změnim ono pohlaví na masce a skončim ve volvu :twisted:
no tak kdyz v tom safranovi do kteryho to chcem implantovat bude interier z initiale tak nevim jestli se vejde do 1,5 tuny bo je to docela rozdil jenom na tom interieru. jo, sice to ma charakteristiku motorovy pily, ale podle videa hlavne diky tomu, ze to ma vykon 240 koni na predku takze s tim furt hrabe, coz se mi moc nezamlouva... :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 13, 2008 2:56 am 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 3:35 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Ohrazenice 200 51101 Turnov
tj, 850tky měli uvitř design holobytu uplně nej jsou budiky.. jen tak namalovany bez rámečků bez ničeho na černy desce, prostě letajici krabice od bot :D tim interierem to zas tak šileně taky nenaroste :) bře no.. 1600kg? :) hrabání jen dle pilota, z předokolky de 4kolka prostě udělat blbě ale i tak by se to na sclasse předokolku mohlo sbirat moooc hezky :)

_________________
R21 Nevada 1.8 GTS
(ale tu a tam se svezu v tatikove Safranu 2.0 16V RT Ph2)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 6:11 am 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am
Příspěvky: 26
Bydliště: JBC
na renaultím srazu 13.9 bude V70 T5 tak když tak můžete kouknout jak to je udělaný.

_________________
Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 21, 2008 9:32 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Fugo píše:
na renaultím srazu 13.9 bude V70 T5 tak když tak můžete kouknout jak to je udělaný.
to je dobrý.... :D kdyby prijel na jinej sraz tak bych se prijel podivat... :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz