Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 8:34 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 10:39 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
2DIX píše:
Tak sem to trochu studoval ve volném čase (kterýho je pořád míň.) a zasekl sem se u toho že nevim jestli se vůbec dělaly zadní kotouče 4děrový? Jestli jo, nemáte to doma někdo? Co Bóďo? Potřeboval bych těhlice, celej náboj, kotouče - už klidně dodělaný a nějaký slušný třmeny, desky koupim nový a pak i ty kotouče. Sem ochotnej za to dát tak dvojku, ale musí to 4díra. Fakt skoro v jakýmkoliv stavu. Jo jěště detail, nesmí to bejt s ABS.

neshanej nic, ja ti je dam (za neco malo) ja na svym 2.1 dt budu tak do 14 dnu menit cely napravy za trilitrovy, ty 4 diry proste nerozdejcham, vyresim tim i predni brzdy, tohle jsou myslim 260mm ne? Ony ani ty trilitrovy 280 nejsou nic extra, ale vzhledem k vaze myho traktora myslim ze to bude stacit, hlavne mi jde teda o ty diry, pac mame vsechny safrany petidirovy samozrejme, takze uz jen kvuli kompatibilite kol, kdyz jsou potreba delat nejaky cachry :lol2: ... jen tak mimochodem, kdybyste nekdo vedel o nejakejch 4pistkovejch brembech trmenech za hezkej peniz tak dejte vedet, na biturbu se zase naopak potrebuju zbavit tech trilitrovejch 280tek a pujdou tam bud jako origo 320mm kotouce nebo neco podobnyho (nejspis 324mm ze Satise, nebo na co jsem to koukal), trmeny ale origo nechci pac se za a blbe shanej a za b jsou jednopistkovy a nechutne drahy, takze chci proste bremba 4pistky a basta fidli :lol2:

Edit: z toho co jsem napsal neni asi uplne jasny ze na traktoru mam vzadu 4dirovy kotouce, takze odpoved nma tvoji otazku je ano... ty moje koutouce budu stat nejspis za vyliz... jo ted mi tak dochazi, ze vlastne mam v pr jedno zadni lozisko, takze te svejma nabojema az zas tak nepotesim, kazdopadne budou k dispozici, trmeny jsou vzadu na vsech predokolkach safranbech stejny, takze ty ti taky muzu nabidnout, dokonce si muzes vybrat z asi trech sad... ale bejt tebou tak se s tim taky neseru a prehodim to na petidiry, hlavne kvuli tem prednim brzdam :P

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 30, 2008 12:10 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
NeviM píše:
2DIX píše:
Tak sem to trochu studoval ve volném čase (kterýho je pořád míň.) a zasekl sem se u toho že nevim jestli se vůbec dělaly zadní kotouče 4děrový? Jestli jo, nemáte to doma někdo? Co Bóďo? Potřeboval bych těhlice, celej náboj, kotouče - už klidně dodělaný a nějaký slušný třmeny, desky koupim nový a pak i ty kotouče. Sem ochotnej za to dát tak dvojku, ale musí to 4díra. Fakt skoro v jakýmkoliv stavu. Jo jěště detail, nesmí to bejt s ABS.

neshanej nic, ja ti je dam (za neco malo) ja na svym 2.1 dt budu tak do 14 dnu menit cely napravy za trilitrovy, ty 4 diry proste nerozdejcham, vyresim tim i predni brzdy, tohle jsou myslim 260mm ne? Ony ani ty trilitrovy 280 nejsou nic extra, ale vzhledem k vaze myho traktora myslim ze to bude stacit, hlavne mi jde teda o ty diry, pac mame vsechny safrany petidirovy samozrejme, takze uz jen kvuli kompatibilite kol, kdyz jsou potreba delat nejaky cachry :lol2: ... jen tak mimochodem, kdybyste nekdo vedel o nejakejch 4pistkovejch brembech trmenech za hezkej peniz tak dejte vedet, na biturbu se zase naopak potrebuju zbavit tech trilitrovejch 280tek a pujdou tam bud jako origo 320mm kotouce nebo neco podobnyho (nejspis 324mm ze Satise, nebo na co jsem to koukal), trmeny ale origo nechci pac se za a blbe shanej a za b jsou jednopistkovy a nechutne drahy, takze chci proste bremba 4pistky a basta fidli :lol2:

Edit: z toho co jsem napsal neni asi uplne jasny ze na traktoru mam vzadu 4dirovy kotouce, takze odpoved nma tvoji otazku je ano... ty moje koutouce budu stat nejspis za vyliz... jo ted mi tak dochazi, ze vlastne mam v pr jedno zadni lozisko, takze te svejma nabojema az zas tak nepotesim, kazdopadne budou k dispozici, trmeny jsou vzadu na vsech predokolkach safranbech stejny, takze ty ti taky muzu nabidnout, dokonce si muzes vybrat z asi trech sad... ale bejt tebou tak se s tim taky neseru a prehodim to na petidiry, hlavne kvuli tem prednim brzdam :P


Tak tos me potěšil. Domluvime se nějak na srazu a když tak zajedem k vám do KH když to bude za humny. :) Ty ložiska, teda zadní by meli bejt stejný v bubnu jako v kotouči, co sem nastudoval, teda na tý mý 4díře. já bohužel musim udržovat 4 díry, mám na to taky tři různý sady, takže v tomhle sme na tom stejně. Budu to předělávat až po zimě, hned co to opět projde STKáčkem a pak bych tam dal ty kotouče. protože to je psaný ve velkým techničáku. Minule mě jebali i za ty moje 16ky origo Renault. :roll:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 30, 2008 12:12 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
To NeviM: Mimochodem, jak si spokojenej s 2,1TD? :wink:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 30, 2008 8:56 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
2DIX píše:
To NeviM: Mimochodem, jak si spokojenej s 2,1TD? :wink:
rikal ze na biturbo kasle ze biturbo je voproti tomu mrdka.. :lol2:

edit: nema to vzit nevím na sraz? ze bysme udelali soutez o nejrychlejší zástavbu kotoučovek místo bubnů :lol2:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 31, 2008 4:48 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
2DIX: tak ok, ja ti dam vedet az to budu mit z auta sundany, jinak to ze jsou stejny loziska na kotouci jako bubnu se mi zda trochu divny, na bubnu bych cekal valeckovy konicky loziska, ale kdyz to rikas, tak snad jo, ja to nikde neskoumal... jinak s 2.1dT jsem spokojenej celkem, az na ten motor :lol2: ne kecam, jako je to slabotina, to je jasny, kdyz doted nejslabsi safran s kterym jsem jezdil byla 2,5 beno.. kazdopadne je pravda, ze oproti tomu jak to jelo kdyz jsem to dostal do ruky je to tedka drak, kdyz uz jsem vyhnal vsechny pavouky :) jinak ted ho ucim jezdit na trafoolej, mel bych se dostat k par sudum, predopkladam, ze ted vyvalujes oci na ten trafoolej, on na to jezdil driv muj sefik s asi 5 autama vcetne treba octavky tdi, takze to je celkem vyzkouseny, clovek se musi akorat rozloucit s katalyzatorem, pokud tam neco takovyho ma a pocitat s tim ze bude menit kazdejch par mesicu palivovej filtr, jde o to ze ma ten olej vetsi teplotu horeni, takze vypali katik, ale taky vypali veskery sracky v motoru, kdyz na to ten znamej jezdil, tak kdyz mu jednou menili tesneni pod palici, tak si mysleli ze je ten mnotor po generalce, pisty a vsechno se prej lesklo jak novy, zaujalo je to tak, ze si nechali udelat rozbor toho oleje, jen tak cvicne si rozebrali naftovy cerpadlo a nestacili se divit jak je to vsechno v pohode... takze uvidime co to udela se safranem, nalil sem tam teda zatim jenom 10 litru do deseti litru nafty na zkousku a v poho, jeste jeden minus je teda ze to na to hur startuje a ze v zime je to dost tuhy takze to chce michat s naftou, ale zas to docela lip jede a vycisti motor :) jo a volnobezny otacky jsou trochu zvedly orpoti nafte, tak o 100-200 rpm... jinak uz sem se svym nalital 13tkm za ty asi dva mesice co ho mam a vsechno zatim ok, on ten motor bude fakt asi drzak, jinak az ho dam dokupy komplet, tak tam chci pak hodit vetsi IC a bud jenom zvednout trochu tlak, nebo dat jiny turbo aby to jelo trosicku lip, jestli je ten motor fakt tak odolnej, tak se toho nebojim... ale je fakt ze o tom motoru toho zatim moc nevim, nevim co zvladnou striky a tak dale, ale do zadnyho extremu stejne nepujdu, ten tlak jestli budu zvedat tak asi maximalne do ty urovne co zvladnou striky, nic vic na tom upravovat nehodlam. jinak co se tyce ostatnich veci, tak myslim ze uz safranek vypada o dost lip nez predtim, uz sem ho celkem i nabouchal vybavou, svihadla vzadu uz nejsou, cudliky jsou na stahovani zadnich oken lepsi :lol2: pak jsem tam dal sedacky seda kuze z baccary ( konkretne z myho biturba kde uz mam o dost lepsi, co se stavu tyce) takze uz to mam krome volantu vsechno v elektrice vcetne zadnich sedacek, ten volant bude taky, musim stejne vymenit tyc riceni pac je v prdeli ten kloub u rizeni a mam v nem vuli jako prase, tak pri tom vymenim celej sloupek za elektrickej.. jinak zvenku jsem dal zatim dohromady celkem pekne predek, takze jeste ten pomackanej a orezlej zadek, prevarit zadni lemy a pak dat trochu dokupy lak a bude uz vypadat celkem k svetu :wink:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz