|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv kvě 16, 2024 6:25 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Denní svícení Napsal: stř říj 17, 2012 1:05 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
nějak sem si nevšiml, že by rozumbradové to přes ty relátka měli zapojený nejdál sem zatim viděl tak mě, když mi to fungovalo rozložený na stole, ale už sem se nedostal k tomu to dát do auta. takže tak jediný co, že se vám nelíběj diody na Safranu a díky tomu hledáte důvody, proč je tam nedávat...jenom sem psal o mojich praktických zkušenostech a důvodech narozdíl od teoretizování o milionu nepodstatnejch věcí...což například pokládám podsvícení tlačítek a displeje, na kterých při slunci nevidíte tak maximálně kolik je hodin nebo jaký homorádio hraje....s čitelností přímo na tachometru jsem nikdy problém neměl. a to se bavim jen o páčce a né o tom podstatnějšim, že když hraješ pořádný watty, tak seš rád za každej elektron....jen ty žárovky v uplný serii žerou přes 100W, nepočítám zadní....a to se nebavim o xenonech, který určitě při desítkách tisíc Voltů nebudou zrovna spořivky. když to jednou opravíš nikdy v tom nemáš ani ťuk jistoty, že to bude držet, protože vždycky se rozteče ta umělohmotná pičovina, co tam drží ten jezdec a tam to nijak nemůžeš ošetřit. Jednak aby se to nestalo znova a druhak hlavně že to v tom polorozpadlym plastu bude držet.....jako že tahle opravovaná sračka se mi už 3 krát "doroztekla". Jinak si rád samozřejmě nechám poradit, jak ten rozteklej plast "spravit" Chápu, že jste starý celolakový estéti, ale co je moc......taky třeba nechápu, proč tam všichni máte antény, křídla, zadní stěrač atd. a nedělám z vás homouše, že jo přitom je to daloko víc neestetický než deset denních svícení najednou a jedno na čele nebudu zmiňovat radlice na sníh bez IC jinak s tim svícením povinně je to smutný, chápu že to spoustu lidí sere, ale je to přínos každopádně, jelikož viditelnost vozu se tím násobně zvyšuje...to je prostě nediskutovatelnej fakt...pokud si někdo myslí že ne, tak je mimo...ať si třeba stoupne kolmo k západu slunce a řekne mi že vidí auto na horizontu, který nesvítí a jede proti němu.....fakt né no....zdroj světla má mnohonásobně větší "svítivost" než jen samotný pasivní odraz světla o auto, to snad chápe každej, když už to teda asi nikdy nazažil. Nijak tím neobhajuju výmáhání zákonem samozřejmě
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: Denní svícení Napsal: stř říj 17, 2012 1:36 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
no ja sem si taky nevsim, ze bych to nekdy zapojil pres relatko, ale vsim sem si, ze sem psal, ze mi prijde jednodussi to jednou za par let vymenit/opravit, nez vymejslet relatka atd. se steracema a antenama s tebou souhlasim, jestli sis nevsim vole, ale tak krom toho, ze jsem si z kazdyho safrana zatim zadni sterac sundal, tak mi prijde porad lepsi aspon nepridavat tam dalsi hyzdidla, kdyz uz jich tam je par z vyroby. S origo zadnim kridlem nesouhlasim, to se mi proste libilo dycky a dycky bude, vim ze tobe ne, takze tuhle diskusi bych vic neresil to samy bi narazniky. Jasny, urcite je mnohem lepsi mit bi naraznik s funkcnim IC, ale tak porad mi prijde lepsi binaraznik bez IC nez normalni naraznik bez ic co se tech displeju tyce, tak obcas slunicko dokaze zasvitit i pod ksilt, takze i na tech displejich na palubce uz se mi stalo, ze jsem si chtel neco precist, ale neprecet sem to driv nez jsem na chvili zhasnul svetla. Pak jsou taky lidi, co pouzivaj origo radio a changer a obcas se jim hodi vedet jakej track aktualne hraje, nebo aspon treba ktery cd atd. Nebo obcas chci proste vedet kolik je hodin, nebo jaka je venkovni teplota, asi sem divnej no No ale kazdopadne me tyhle veci neserou tak moc, abych na tom cokoliv resil. Jinak potrebu hledat duvody, proc nedavat diody na auto urcite nebudu mit driv, nez budu mit tu cest potakt se s aspon jednim duvodem, proc jo
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Denní svícení Napsal: stř říj 17, 2012 1:46 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
no tak určitě... tak já si zase všiml, že si psal, že je lepší to zapojit přes relátka no počkej až budu mít neBInárazník s 2xIC pak si asi budu muset udělat samolepku..."Biturbo nemám jenom nárazníky"
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: Denní svícení Napsal: stř říj 17, 2012 2:08 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
no tak shodou okolností jsem si zrovna všim, ze jsem psal, ze by bylo lepsi to zapojit pres relatka nez tam cpat hnusny diody a to jeste jen v pripade, ze by se mi zdal tento problem hoden toho, abych se jim zabyval btw. kdyz nad tim tak premejslim, vlastne bych docela chtel mit takovy problemy jinak samozrejme se jedna jen o muj soukromý názor (i když na rozdíl od všech ostatních samozřejmě objektivní ) ale nikomu ho nevnucuju. Aspoň né moc výrazně, podle mého objektivního nazoru
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Denní svícení Napsal: stř říj 17, 2012 5:18 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Denní svícení Napsal: stř říj 17, 2012 7:39 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: a to se nebavim o xenonech, který určitě při desítkách tisíc Voltů nebudou zrovna spořivky tak ostatní snad radši komentovat ani nebudu, snad jenom tohle... xenony maj odběr 35W, což je přesně o 20W míň něž tvoje zdechlý halogeny, což znamená o 20W míň proudu protejkajícího přes tu nešťastnou páčku, plus to máme o 7 let mladší auto i s páčkou než máš ty, tak mi pořád vychází, že moje páčka přežije ještě několik dalších tvejch (jetejch) . další věc, že my, co máme phase II, tak nám displeje po rozsvícení světel nezhasnou tolik jako u phase I, takže displeje jsou krásně čitelný i ve dne. no a až si tam dám ty tuzingový nárazníky bez intercooleru z biturba, tak si jako denní svícení zapojim mlhovky na nějaký procenta. mít tak phase I bez tuzingovejch biturbích nárazníků, tak tam maximálně tak za dvě hodiny nabastlím to relátko, ale protože nemám, tak zatím ani nemám potřebu to řešit
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: Denní svícení Napsal: stř říj 17, 2012 8:29 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
áháá, takže pan Mates by měl asi přehodnotit přístup ke ksenonům, každej elektron do zesíku dobrej jinak to jsem si ani nevsim ze u phase zwei svitej displeje vic
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Denní svícení Napsal: stř říj 17, 2012 9:04 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: taky třeba nechápu, proč tam všichni máte antény aby nám hrálo rádio MatesK píše: křídla protože je to hezký MatesK píše: zadní stěrač protože jsem se ještě nedostal k tomu dát tam zadek se zavařenym stěračem, jako jsem měl na předchozím autě. A než díru zavařit samolepkou, tak to tam radši nechám stěrač tak coooo? zabijem se?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Denní svícení Napsal: čtv říj 18, 2012 6:05 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
chááá lamky Právě no s XichtII se mluví o páčkách, že jo rád bych xenony, ale né ten ten Xicht...jasne muzu tam vymyslet neco jako Robin...........kdybych nemel co dělat Křídla protože je to hezký.....och jak moc tuzingově to zní rádijo a gramofon tam nemáš Jestli chceš tak ti pomůžu to zavařit samolepkou, jestli to nedáváš Vole a teď mi řekněte, že nejsem objektivní btw asi tak za dva tejdny mi končí ten flastr
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: Denní svícení Napsal: čtv říj 18, 2012 7:28 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
tak jako phase II s packou a halogenama je to samy jako phase jedna s packou a halogenama, co se zivotnosti packy tyce. Ale je pravda, ze si nepamatuju, ze by nam odesla nekdy nejaka packa na aute s xenonama. Z tech s xenonama, s kterejma jsem neco najezdil, zelenak po Cendovi, strakatej modrak romanuv, biturbo, stribrnak, ani na jednom. Vzhledem ke svý stoprocentní objektivitě o robinovej zlatakach nemluvim, tam to nemohla stihnout Me odesla na tom hnedym hnusu automatovym jaxte ho kdysi pak rozebirali v plzni (s tim jsem zazil ty chvilky bez svetel) a pak jeste na traktorovi. A tatovi jednou odesla co si pamatuju. Vsechno fejs jedna bez xenonu tim nerikam, ze to s xenonama nemuze odejit, ale ja to jeste nevidel, tak na tom asi neco bude (ne ze bych se chtel nejak vyrazne ztotoznovat s robinem ) k tomu ostatnímu se uz vyjadrovat nebudu, nechci tu zakladat nejaky flamewars btw. to mi chces rict ze hnusnej xicht jedna (když nemluvim o bi) se ti libi vic než přenádhernej xicht dva? Jako ze je prdel dva mnohem hnusnejsi nez prdel jedna, to chapu, ale ten xicht? u tebe se clovek objektivity koukam fakt nedocka
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Denní svícení Napsal: čtv říj 18, 2012 7:57 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
už držte hubu vy dva, nebo-li dobrý den, jsem administrátor moderátor buzerátor, zdržte se prosím OT a objektivně můžu říct, že pravdu mám jedině já
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Denní svícení Napsal: pát říj 19, 2012 6:58 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|