Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 9:39 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Denní svícení
PříspěvekNapsal: sob lis 19, 2011 3:41 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm
Příspěvky: 53
Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
Vzhledem k tomu, že vás zanedbávám, tak si to zkusím trochu vyžehlit.
Řešil jsem denní svícení na auto tak, aby vyhovělo předpisu a bylo adekvátní našim vozům.
Na netu jsem nenašel nic, co by mi vyhovovalo.
Zástavba je jednoduchá, s minimem zásahů do vozu a včetně automatiky.
LED jsou vestavěné do těch "ucpávek" vedle mlhovek, takže to tam vlastně patří.
Zatím sem hodím pár fotek pro představu.
Komplet dokumentaci s návodem pro téměř každého pošlu, nebo hodím sem, pokud bude zájem.
Pořizovací náklady jsou cca 100,- a trochu pomazlení se Safránkem.
Zkusím se nějak polepšit s časem pro klub.
Jinak málo zakázek a tvrdnu doma-takže mohu řešit nějaké elektrospecialitky.
Čus Edik


Přílohy:
HPIM4700.JPG
HPIM4700.JPG [ 85.92 KiB | Zobrazeno 15629 krát ]
HPIM4703.JPG
HPIM4703.JPG [ 58 KiB | Zobrazeno 15629 krát ]
HPIM4705.JPG
HPIM4705.JPG [ 59.02 KiB | Zobrazeno 15629 krát ]
HPIM4706.JPG
HPIM4706.JPG [ 55.36 KiB | Zobrazeno 15629 krát ]
(Denn_355 sv_355cen_355 Safrane.sch)_01.jpg
(Denn_355 sv_355cen_355 Safrane.sch)_01.jpg [ 42.8 KiB | Zobrazeno 15625 krát ]


Naposledy upravil edik dne sob lis 19, 2011 8:09 pm, celkově upraveno 7
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: sob lis 19, 2011 3:48 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm
Příspěvky: 53
Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
S tou stovkou jsem to podcenil.Mne to vyšlo na 2x60,kč-LED,relé z garáže a patice T10 ze staršího auta.
Čas tak půl hodiny parabolky a pak cca hodina v garáži.
Čus


Naposledy upravil edik dne sob lis 19, 2011 8:12 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: sob lis 19, 2011 5:40 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
paráda! A jak jsi vyřešil tu automatiku, moc mi to z toho schématu není jasné... Jak se to rozsvěcí a zhasíná?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: sob lis 19, 2011 5:56 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm
Příspěvky: 53
Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
Ted změním to schéma,jestě jsem tam dal ten popis-za chvíli vše vysvětlim
takže:LED se zapnou s otočením klíče-proud do těch relé jde až za klíčema
LED se vypnou po zapnutí světel-to relé neguje (+) z levé parkovačky(ta je blíž-kvůli drátu)
To zn. když je (+) na parkovačce,relé odpojí (+) z LED a opačně.
A náš CAN bus-datová sběrnice-nic nepozná(aby to nehlásilo závadu světel)
Je to docela jednoduchý a somoobslužný,jen zapřemejšlet.
Dala by se odstranit ta vada (svítí před nastartováním),ale komplikace s tím spojené za to nestojí.
Jakékoli dotazy klidně na mě-akorát kdyby to bylo složitější,tak po telefonu(moc psaní mne nebaví)
Parabolky jsem převrtal na průměr patice T10-akorát si dejte pozor na délku žárovky(mně se tam vešla jen tak tak)
a za parabolkou je tak 1,5cm místa,tak aby dozadu netrčela víc(já jsem musel ohnout vývody ze zadu do pravého úhle)
Vypadá to dobře, protože na autě není žádná opičárna navíc a nemusíte se o to vůbec starat(a šetříme xenony,žárovky vzadu,alternátor,benzin a neřešíme slabý podsvětlení- a spotřeba el. podstatně klesne!!!!!!!!!!!!!!)


Naposledy upravil edik dne sob lis 19, 2011 8:07 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: sob lis 19, 2011 7:43 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm
Příspěvky: 53
Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
Ještě dva obrázky-takže v součtu:LED paralerně na sebe a 2 dráty od levé LED kolem levého světlometu,tam přidat 1 drát a do té krabice-zapojit relé a pojistky podle schématu.Hotovo.
Ten drát od parkovačky je modrý(obr.2)!
Žárovky třeba na obr.3
Já tam ty pojistky nemám,ale vřele doporučuji.Je to jistota!
Nápad lze po úpravě použít v podstatě na jakékoli auto.
Kdyby si z toho někdo chtěl udělat business,tak myslete na mne(autorská práva). :wink:


Přílohy:
HPIM4705.JPG
HPIM4705.JPG [ 69.39 KiB | Zobrazeno 15618 krát ]
HPIM4716.JPG
HPIM4716.JPG [ 50.98 KiB | Zobrazeno 15618 krát ]
1935062847.jpg
1935062847.jpg [ 20.66 KiB | Zobrazeno 15618 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: čtv zář 27, 2012 9:21 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
http://www.cybertronic-labs.cz/denni-sv ... it-i131c52

Tohle jsem objevil a přijde mi to jako docela šikovný řešení! Co vy na to?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: čtv zář 27, 2012 9:56 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jj, to mám v plánu už tak dva roky :lol_ ale do mlhovek na biturbím nárazníku..

jinak na tom webu maj vůbec docela dobrý udělátka

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: čtv zář 27, 2012 11:43 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Taky mě to napadlo dát do mlhovek, ale tam to bude provokovat cajty. V těch dálkáčích myslím tolik ne, když to nebude oslňovat. Navíc se mi líbí to pohasínání při blinkru a ten trojblik. Je to fakt promáklá krabička.
Akorát stejně musím nějak pořešit ty moje mlhovky, protože jsou úplně KO, jinak bych neváhal a šel do toho...
Dobrá je i ta vyfikundace na ovládání rádia z volantu, potažmo z origo ovladače pod volantem. Akorát jak zavřeš deklík rádia,tak máš smůlu :-( Ale dalo by se to asi řešit mrsknutím té infradiody někde k rádiu nebo tak.

Ale toho týpka znát líp by se hodilo ;-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: čtv zář 27, 2012 1:13 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
Příspěvky: 268
Bydliště: Považská Bystrica
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: prerábka na Baccaru
Plány: dokončiť novolak
Auto snů: už ho mám
Ja zvažujem takéto denné svietenie...


Přílohy:
ledky-Safrane.jpg
ledky-Safrane.jpg [ 165.3 KiB | Zobrazeno 15119 krát ]
ledky-Safrane (1).jpg
ledky-Safrane (1).jpg [ 187.91 KiB | Zobrazeno 15119 krát ]
ledky-Safrane (2).jpg
ledky-Safrane (2).jpg [ 122.13 KiB | Zobrazeno 15119 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: pát zář 28, 2012 10:43 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
tak ja osobne, kdyz uz bych resil denni sviceni, tak maximalne do mlhovek, rozhodne jsem v zivote nevidel u safrana zadny pridavny svetla/diody, ktery by to auto jednoznacne nehyzdily, ale berte to jen jako nazor meho vkusu, nikomu ho nevnucuju.
Dada: sice bych do toho nešel, ale tahle varianta přídavnýho svícení mě kromě mlhovek taky napadla, akorat by ten proužek musel bejt pres celou tu horni linii svetel a musel by bejt ve svetle ne v 1,5 cm spáře mezi světlem a kapotou, která má mít několik milimetrů, aby ten předek seděl jak má. Sice by mi to porad prislo trochu poutovy, protože mi diody prostě kor k Ph1 vůbec neseděj, ale aspon precizně udělaný :)

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Naposledy upravil NeviM dne sob zář 29, 2012 10:49 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: pát zář 28, 2012 12:03 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
kdyžtak to nad světlama je kapota a ne nárazník, i když někdo tim naráží viď :lol_ mezi kapotou a světlem má bejt z výroby 5mm, což mi přijde docela dost :-?

já nevim no, kámoš to takhle má (ve světle nahoře proužek diod) a že by se mi to nějak líbilo, to se mi teda moc nelíbí (ještě to teda nemá na autě)... já tak nějak rovnou diody nemusim, protože mi to ke staršímu autu moc nesedí, prostě je na první pohled vidět, že je to dodělaný. jediný co bych použil jako denní jsou ty mlhovky.. a když už teda mermomocí proužek diod do světla, tak maximálně tak instalovat hodně hodně hodně diod do té spodní lišty ve světle a přes ně ohnout třeba ještě přebroušené (matné) plexi, které by to světlo rozptylovalo a mohla by tím vzniknout docela zajímavá svítící lišta.

ale v každym případě je to všechno strašně nelegální :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2012 7:00 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Já bych taky byl pro mlhovky se sníženým jasem nebo druhou parabolkou á la Mitsubishi ASX. Jenže mám strach, že to bude akorát lákadlo na polísmeny. :( Diody mi neva, ale vymyslet to tak, aby to vypadalo, že to na to auto patří, prakticky nejde snad kromě PhII světýlek vedle mlhovek. Na biturbu mě to fakt zatím nenapadlo. A nějaké LED proužky nebo světýlka do mřížky fakt neee.
Jediný, co pořád zvažuju kromě toho modulu Cybertronic jsou mlhovky s Angel eyes kroužky a to proto, že mám rozflákané origo mlhovky a vyřešil bych tak dvě věci jednou ranou a za super prachy. Ale mám strach, že ty kroužky budou na denní svícení slabé a že to nebude vidět. Ale je tam možnost je myslím do měsíce vrátit, takže asi žádne riziko to moc není no...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2012 9:03 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
ale v každym případě je to všechno strašně nelegální :lol_


Tady je to samej pirát :lol:

Jinak sem teda měl na autě standard pouťový denní svícení a nijak mi to koule nervalo :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2012 10:54 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Bóďa: no dyk co asi rikam, nauc se cist ne :lol_
Mates: tak jako jeste jsem si nevsim, ze by ti cokoliv, co se týče designu, rvalo koule :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2012 7:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Jinak sem teda měl na autě standard pouťový denní svícení a nijak mi to koule nervalo :lol_
jak jsem tě vždycky vítal se smíchem, tak to bylo kvůli těm světýlkům kdyžtak :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz