Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 12:26 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 1:05 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
nějak sem si nevšiml, že by rozumbradové to přes ty relátka měli zapojený :?: :?: :?: :lol_
nejdál sem zatim viděl tak mě, když mi to fungovalo rozložený na stole, ale už sem se nedostal k tomu to dát do auta.
takže tak jediný co, že se vám nelíběj diody na Safranu a díky tomu hledáte důvody, proč je tam nedávat...jenom sem psal o mojich praktických zkušenostech a důvodech narozdíl od teoretizování o milionu nepodstatnejch věcí...což například pokládám podsvícení tlačítek a displeje, na kterých při slunci nevidíte tak maximálně kolik je hodin nebo jaký homorádio hraje....s čitelností přímo na tachometru jsem nikdy problém neměl.
a to se bavim jen o páčce a né o tom podstatnějšim, že když hraješ pořádný watty, tak seš rád za každej elektron....jen ty žárovky v uplný serii žerou přes 100W, nepočítám zadní....a to se nebavim o xenonech, který určitě při desítkách tisíc Voltů nebudou zrovna spořivky.

když to jednou opravíš nikdy v tom nemáš ani ťuk jistoty, že to bude držet, protože vždycky se rozteče ta umělohmotná pičovina, co tam drží ten jezdec a tam to nijak nemůžeš ošetřit. Jednak aby se to nestalo znova a druhak hlavně že to v tom polorozpadlym plastu bude držet.....jako že tahle opravovaná sračka se mi už 3 krát "doroztekla".
Jinak si rád samozřejmě nechám poradit, jak ten rozteklej plast "spravit" :jop:

Chápu, že jste starý celolakový estéti, ale co je moc......taky třeba nechápu, proč tam všichni máte antény, křídla, zadní stěrač atd. a nedělám z vás homouše, že jo :lol_ přitom je to daloko víc neestetický než deset denních svícení najednou a jedno na čele :lol_ :smichypozemi: nebudu zmiňovat radlice na sníh bez IC :good:

jinak s tim svícením povinně je to smutný, chápu že to spoustu lidí sere, ale je to přínos každopádně, jelikož viditelnost vozu se tím násobně zvyšuje...to je prostě nediskutovatelnej fakt...pokud si někdo myslí že ne, tak je mimo...ať si třeba stoupne kolmo k západu slunce a řekne mi že vidí auto na horizontu, který nesvítí a jede proti němu.....fakt né no....zdroj světla má mnohonásobně větší "svítivost" než jen samotný pasivní odraz světla o auto, to snad chápe každej, když už to teda asi nikdy nazažil. :-?
Nijak tím neobhajuju výmáhání zákonem samozřejmě :!:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 1:36 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
no ja sem si taky nevsim, ze bych to nekdy zapojil pres relatko, ale vsim sem si, ze sem psal, ze mi prijde jednodussi to jednou za par let vymenit/opravit, nez vymejslet relatka atd. :lol_ se steracema a antenama s tebou souhlasim, jestli sis nevsim vole, ale tak krom toho, ze jsem si z kazdyho safrana zatim zadni sterac sundal, tak mi prijde porad lepsi aspon nepridavat tam dalsi hyzdidla, kdyz uz jich tam je par z vyroby. S origo zadnim kridlem nesouhlasim, to se mi proste libilo dycky a dycky bude, vim ze tobe ne, takze tuhle diskusi bych vic neresil :lol_ to samy bi narazniky. Jasny, urcite je mnohem lepsi mit bi naraznik s funkcnim IC, ale tak porad mi prijde lepsi binaraznik bez IC nez normalni naraznik bez ic :lol_ co se tech displeju tyce, tak obcas slunicko dokaze zasvitit i pod ksilt, takze i na tech displejich na palubce uz se mi stalo, ze jsem si chtel neco precist, ale neprecet sem to driv nez jsem na chvili zhasnul svetla. Pak jsou taky lidi, co pouzivaj origo radio a changer a obcas se jim hodi vedet jakej track aktualne hraje, nebo aspon treba ktery cd atd. Nebo obcas chci proste vedet kolik je hodin, nebo jaka je venkovni teplota, asi sem divnej no :lol_ No ale kazdopadne me tyhle veci neserou tak moc, abych na tom cokoliv resil. Jinak potrebu hledat duvody, proc nedavat diody na auto urcite nebudu mit driv, nez budu mit tu cest potakt se s aspon jednim duvodem, proc jo :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 1:46 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
no tak určitě... :lol_
tak já si zase všiml, že si psal, že je lepší to zapojit přes relátka :lol_
no počkej až budu mít neBInárazník s 2xIC :jop: :smichypozemi: pak si asi budu muset udělat samolepku..."Biturbo nemám jenom nárazníky" :smichypozemi: :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 2:08 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
no tak shodou okolností jsem si zrovna všim, ze jsem psal, ze by bylo lepsi to zapojit pres relatka nez tam cpat hnusny diody a to jeste jen v pripade, ze by se mi zdal tento problem hoden toho, abych se jim zabyval :lol_ btw. kdyz nad tim tak premejslim, vlastne bych docela chtel mit takovy problemy :lol_ jinak samozrejme se jedna jen o muj soukromý názor (i když na rozdíl od všech ostatních samozřejmě objektivní :lol_ ) ale nikomu ho nevnucuju. Aspoň né moc výrazně, podle mého objektivního nazoru :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 5:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
:smichypozemi: :smichypozemi: :smichypozemi: ty vole, no konečně nějaká objektivní fundovaná diskuse :good:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 7:39 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
a to se nebavim o xenonech, který určitě při desítkách tisíc Voltů nebudou zrovna spořivky
tak ostatní snad radši komentovat ani nebudu, snad jenom tohle... xenony maj odběr 35W, což je přesně o 20W míň něž tvoje zdechlý halogeny, což znamená o 20W míň proudu protejkajícího přes tu nešťastnou páčku, plus to máme o 7 let mladší auto i s páčkou než máš ty, tak mi pořád vychází, že moje páčka přežije ještě několik dalších tvejch (jetejch) :wink:. další věc, že my, co máme phase II, tak nám displeje po rozsvícení světel nezhasnou tolik jako u phase I, takže displeje jsou krásně čitelný i ve dne. no a až si tam dám ty tuzingový nárazníky bez intercooleru z biturba, tak si jako denní svícení zapojim mlhovky na nějaký procenta. mít tak phase I bez tuzingovejch biturbích nárazníků, tak tam maximálně tak za dvě hodiny nabastlím to relátko, ale protože nemám, tak zatím ani nemám potřebu to řešit :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 8:29 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
áháá, takže pan Mates by měl asi přehodnotit přístup ke ksenonům, každej elektron do zesíku dobrej :lol_ jinak to jsem si ani nevsim ze u phase zwei svitej displeje vic :jop:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 9:04 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
taky třeba nechápu, proč tam všichni máte antény
aby nám hrálo rádio

MatesK píše:
křídla
protože je to hezký

MatesK píše:
zadní stěrač
protože jsem se ještě nedostal k tomu dát tam zadek se zavařenym stěračem, jako jsem měl na předchozím autě. A než díru zavařit samolepkou, tak to tam radši nechám stěrač

tak coooo? zabijem se? :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2012 6:05 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
chááá lamky :lol_ Právě no s XichtII se mluví o páčkách, že jo :smichypozemi:

rád bych xenony, ale né ten ten Xicht...jasne muzu tam vymyslet neco jako Robin...........kdybych nemel co dělat :lol_

Křídla protože je to hezký.....och jak moc tuzingově to zní :lol_

rádijo :lol: a gramofon tam nemáš :smichypozemi:

Jestli chceš tak ti pomůžu to zavařit samolepkou, jestli to nedáváš :lol_

Vole a teď mi řekněte, že nejsem objektivní :lol:

btw asi tak za dva tejdny mi končí ten flastr :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2012 7:28 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
tak jako phase II s packou a halogenama je to samy jako phase jedna s packou a halogenama, co se zivotnosti packy tyce. Ale je pravda, ze si nepamatuju, ze by nam odesla nekdy nejaka packa na aute s xenonama. Z tech s xenonama, s kterejma jsem neco najezdil, zelenak po Cendovi, strakatej modrak romanuv, biturbo, stribrnak, ani na jednom. Vzhledem ke svý stoprocentní objektivitě o robinovej zlatakach nemluvim, tam to nemohla stihnout :lol_ Me odesla na tom hnedym hnusu automatovym jaxte ho kdysi pak rozebirali v plzni (s tim jsem zazil ty chvilky bez svetel) a pak jeste na traktorovi. A tatovi jednou odesla co si pamatuju. Vsechno fejs jedna bez xenonu :lol_ tim nerikam, ze to s xenonama nemuze odejit, ale ja to jeste nevidel, tak na tom asi neco bude (ne ze bych se chtel nejak vyrazne ztotoznovat s robinem :lol_ ) k tomu ostatnímu se uz vyjadrovat nebudu, nechci tu zakladat nejaky flamewars :lol_
btw. to mi chces rict ze hnusnej xicht jedna (když nemluvim o bi) se ti libi vic než přenádhernej xicht dva? Jako ze je prdel dva mnohem hnusnejsi nez prdel jedna, to chapu, ale ten xicht? u tebe se clovek objektivity koukam fakt nedocka :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2012 7:57 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
už držte hubu vy dva, nebo-li dobrý den, jsem administrátor moderátor buzerátor, zdržte se prosím OT :wink:

a objektivně můžu říct, že pravdu mám jedině já :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Denní svícení
PříspěvekNapsal: pát říj 19, 2012 6:58 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
flamewars mozna mezi homosexualnima fotbalistama na foru sparty :lol_ :lol_ :lol_ Jinak u fo'táku mám dva objektivy, takže viditelně jsem nejobjektivnější :good: :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz