Safrane Club http://forum.safrane.org/ |
|
Tuning motoru 2.2DT http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=6&t=111 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | nolimit [ stř zář 17, 2008 10:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
len som nacrtol koko roboty bude s upravov , ze sa to nemusi oplatit. lepsie,a lacnejsie bude predat a kupit biturbo. inac ja som aj myslel cele nove zvody sania,a nielen filter. to predtym bol len mensi sucet veci co by bolo treba. mne po meste staci 2,2 , a na lietanie je je lepsie nieco mensie ako safi |
Autor: | NeviM [ čtv zář 18, 2008 11:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
MatesK píše: Myslis ze by si mohl nekdy se rozepsat o moznostech uprav motoru (konkretne V6i) v rozumnejch rozmerech (ne pridani turba ci kompresoru, ...) ....zajima me to ale nejak sem se tohodle okruhu informaci nedopatral.....z principu nikomu nedam 15000,- za upravu ŘJ ... no ono opravdu preplnovani je jedina rozumna moznost jinak jak psal nolimit (zaklad samozrejme sani + vyfuk, pak uz to zacne bejt drahy - snizeni hlav, "ostra" vacka, pripadne kovany vnitrnosti a na zaver poradne odladit ECU u nekoho kdo tomu rozumi) ale temahle upravama se s cenou dostanes velmi rychle na cenu preplnovani, ale s konema se dostanes tak mozna na desetinu ja bych to odhadoval ze za cenu za kterou se da ten motor oturbit (=minimalne 300ps ) z atmosfery dostanes tak maximalne 30ps navic a to uz se bavime samozrejme o hodne desitkach tisic ja bych se asi zabyval teda jenom tim sanim a vejfuckem, jen tak mimochodem ten vejfuck taky nebude jednoduchej, u turba to je jednoduchy, cim min prekazek tim lip, nejlip od turba cista trubka, ale u atmosfery je to na dlouhy laborovani a u kazdyho aute s kazda uprava projevi jinak, takze napriklad odstraneni katu nemusi automaticky znamenat zvyseni vykonu atd. ...jo a vylesteni saciho traktu je uprava ktera urcite neco malinko prida a muzes si to udelat sam no a uplne nejlevnejsi varianta je samozrejme koupit si biturbo |
Autor: | Bóďa [ pát říj 17, 2008 4:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jeste me napadly odlehcena (duralova) remenice a rozvodovy kola |
Autor: | MatesK [ sob říj 18, 2008 12:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bóďa píše: jeste me napadly odlehcena (duralova) remenice a rozvodovy kola
A nenapadlo te na kolik to tak vyjde? |
Autor: | Bóďa [ sob říj 18, 2008 1:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
MatesK píše: Bóďa píše: jeste me napadly odlehcena (duralova) remenice a rozvodovy kola A nenapadlo te na kolik to tak vyjde? |
Autor: | ondrejheinrich [ úte bře 10, 2015 7:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tuning motoru 2.2DT |
Zdar borci ono je to vlastne jednoduchy.. mam taky 2,2 dt.. a chtel sem lepsi zrychleni.. to naftovy cerpadlo je skoro stejny jako u staryho safrana 2,1 dt a tam to slo pridat palivo na takovym sroubku.. tak sem se pustil do upravy.. mam odpojenej omezovac turba sportovni filtr a nasavani studenyho vzduchu.. a pustil sem se do cerpadla .. na konci cerpadla je litinova kostka takova pozlacena tu sem sundal a v ni je imobilizer a vedle toho je srub pro pridani paliva trochu sem pridal. a tet to krasne zakouri a auto leti jak sutr..a spotrebu mam okolo 6l na 100. |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |