Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Tuning motoru 2.2DT
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=6&t=111
Stránka 2 z 2

Autor:  nolimit [ stř zář 17, 2008 10:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

len som nacrtol koko roboty bude s upravov , ze sa to nemusi oplatit. lepsie,a lacnejsie bude predat a kupit biturbo. inac ja som aj myslel cele nove zvody sania,a nielen filter. to predtym bol len mensi sucet veci co by bolo treba. mne po meste staci 2,2 , a na lietanie je je lepsie nieco mensie ako safi :D

Autor:  NeviM [ čtv zář 18, 2008 11:28 am ]
Předmět příspěvku: 

MatesK píše:

Myslis ze by si mohl nekdy se rozepsat o moznostech uprav motoru (konkretne V6i) v rozumnejch rozmerech (ne pridani turba ci kompresoru, ...) ....zajima me to ale nejak sem se tohodle okruhu informaci nedopatral.....z principu nikomu nedam 15000,- za upravu ŘJ :wink: ...

no ono opravdu preplnovani je jedina rozumna moznost :lol2: jinak jak psal nolimit (zaklad samozrejme sani + vyfuk, pak uz to zacne bejt drahy - snizeni hlav, "ostra" vacka, pripadne kovany vnitrnosti a na zaver poradne odladit ECU u nekoho kdo tomu rozumi) ale temahle upravama se s cenou dostanes velmi rychle na cenu preplnovani, ale s konema se dostanes tak mozna na desetinu :lol2:

ja bych to odhadoval ze za cenu za kterou se da ten motor oturbit (=minimalne 300ps ) z atmosfery dostanes tak maximalne 30ps navic a to uz se bavime samozrejme o hodne desitkach tisic

ja bych se asi zabyval teda jenom tim sanim a vejfuckem, jen tak mimochodem ten vejfuck taky nebude jednoduchej, u turba to je jednoduchy, cim min prekazek tim lip, nejlip od turba cista trubka, ale u atmosfery je to na dlouhy laborovani a u kazdyho aute s kazda uprava projevi jinak, takze napriklad odstraneni katu nemusi automaticky znamenat zvyseni vykonu atd. ...jo a vylesteni saciho traktu je uprava ktera urcite neco malinko prida a muzes si to udelat sam :lol:

no a uplne nejlevnejsi varianta je samozrejme koupit si biturbo :wink:

Autor:  Bóďa [ pát říj 17, 2008 4:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

jeste me napadly odlehcena (duralova) remenice a rozvodovy kola

Autor:  MatesK [ sob říj 18, 2008 12:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bóďa píše:
jeste me napadly odlehcena (duralova) remenice a rozvodovy kola

A nenapadlo te na kolik to tak vyjde? :lol2:

Autor:  Bóďa [ sob říj 18, 2008 1:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

MatesK píše:
Bóďa píše:
jeste me napadly odlehcena (duralova) remenice a rozvodovy kola

A nenapadlo te na kolik to tak vyjde? :lol2:
ahoj, koukni na www.b3tuning.com . ty to delaj taky, prej jsou kvalitni, ale zase jsou docela drahy, myslim ze by se to nechalo udelat i levnejc, jde o to, ze od nich to mas vyvezene atd. napriklad za sadu remenic (nikoli rozvodovych kol) na 406 coupe (3,0 24v jako v safranovi) chtej 3300,- , na feldu 1400,- atd...

Autor:  ondrejheinrich [ úte bře 10, 2015 7:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Tuning motoru 2.2DT

Zdar borci ono je to vlastne jednoduchy.. mam taky 2,2 dt.. a chtel sem lepsi zrychleni.. to naftovy cerpadlo je skoro stejny jako u staryho safrana 2,1 dt a tam to slo pridat palivo na takovym sroubku.. tak sem se pustil do upravy.. mam odpojenej omezovac turba sportovni filtr a nasavani studenyho vzduchu.. a pustil sem se do cerpadla .. na konci cerpadla je litinova kostka takova pozlacena tu sem sundal a v ni je imobilizer a vedle toho je srub pro pridani paliva trochu sem pridal. a tet to krasne zakouri a auto leti jak sutr..a spotrebu mam okolo 6l na 100.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/