Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Tuning motoru 2.2DT
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=6&t=111
Stránka 1 z 2

Autor:  wesly [ stř zář 12, 2007 8:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Tuning motoru 2.2DT

lidi nevite ja kse da bez vetsich zasahu nahodit par KW na motor 2.2dt diky

Autor:  Bóďa [ stř zář 19, 2007 11:00 am ]
Předmět příspěvku: 

vymenit motor :lol:

Autor:  Euřich [ sob bře 01, 2008 11:57 am ]
Předmět příspěvku: 

Wesly asi myslel poněkud jednodušší metodu. Mám ten samý motor, občas by nějaká kobylka navíc neškodila, ale obecně vzato na moje pinožení po Praze to úplně stačí. Na druhou stranu mám zadek v luxusu za lidovou spotřebu, takže co víc chtít? :D

Autor:  2DIX [ stř bře 05, 2008 1:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

No jo moje řeč, já mám sice 2.1 TD (88 poníků) ale když si vždycky vzpomenu že jezdim za 5 na 100 tak ten benzín oželim. Na to mám v garáži jiný vozítko (AR 33 1.7 e.i. 4x4). Ale musim říct že mám zas velkej krouták takže to má dobrej odpich, než tam z benzíňákem natočí ty 4tis na jedničku, tak už tam mám trětí rychlost, je zamnou sice trošku černo ale o to větší sranda. Na ty koníky jedině asi čipem, ale základ je mít dobře udělanej motor.

Autor:  Euřich [ stř bře 05, 2008 10:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pokud se toho číp(k)u týče, jeden můj kamarád tvrdí, že se dá čipnout všechno, co má turbo, ale zrovna u tohohle Žabožrouta bych si tím nebyl tak jistý. Mimochodem, s tím černým čmoudíkem jsi mi udělal radost neb občas také rád ukážu autobusákům a kamioňákům, jak má auto správně hulit... 8)

Autor:  nolimit [ úte zář 09, 2008 6:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

pre naftaky je tu poverbox. pripoji sa na kabelaz. funguje ako externe precipovanie. a je lacnejsi ako ciptuning.

Autor:  Bóďa [ úte zář 09, 2008 6:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

nolimit píše:
pre naftaky je tu poverbox. pripoji sa na kabelaz. funguje ako externe precipovanie. a je lacnejsi ako ciptuning.
jakej poverbox sakra? :lol2: to bude zas nakej supr tunynk performance vynalez typu odporu v hodnote 3,50,- v hezkym vobalu za 500,- co se pripoji misto MAP senzoru a keca to jednotce :lol2:

Autor:  nolimit [ úte zář 09, 2008 7:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

omyl. stoji cez 10 000, a skus si kuknut nejake recenzie. je to pre auta s naftou u ktorich nieje mozny chiptuning,alebo ho koli zaruke nemozu robit. pri stk sa da odpojit.

Autor:  NeviM [ pon zář 15, 2008 4:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

nolimit píše:
omyl. stoji cez 10 000, a skus si kuknut nejake recenzie. je to pre auta s naftou u ktorich nieje mozny chiptuning,alebo ho koli zaruke nemozu robit. pri stk sa da odpojit.

tak to je dobry, chiptuning neni moznej u aut, ktery nemaj ridici jednotku, takze to je jako dodatecna ridici jednotka jo? a co ridi, kdyz na motoru neni nic rizenyho elektronicky, to by me teda zajimalo :lol2: jen tak mimochodem uz klasickej chiptuning je husta zlodejina, asi je to podle miry solidnosti firem, ale nemuze jit o nic jinyho nez prachsprosty zvednitu plniciho tlaku turba, coz se da udelat asi 150 dalsima levnejsima zpusobama a to vetsinou tak, ze nmusim za kazdou jednu zmenu platit nehorazny penize, ale investuju do regulatoru (at uz manualniho za par stovek nebo do elektronickeho za tisice az desetitice) a pak si tlak muzu menit kdy chci jak chci a nikomu za to nic neplatim :lol2: pokud je firma apson trochu seriozni, ze treba i upravy palivovy mapy treba na maximalni potencial striku, tak budiz, ale to je taky docela obloz se seriovejma strikama, navic i to jde rsit mnohem levneji a efektivneji, takze chiptuning je vlatne podvod stoleti pro neznalky :lol2:

Autor:  Bóďa [ pon zář 15, 2008 5:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

házíš machry, to je celý :D

Autor:  MatesK [ úte zář 16, 2008 2:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

NeviM píše:
nolimit píše:
omyl. stoji cez 10 000, a skus si kuknut nejake recenzie. je to pre auta s naftou u ktorich nieje mozny chiptuning,alebo ho koli zaruke nemozu robit. pri stk sa da odpojit.

tak to je dobry, chiptuning neni moznej u aut, ktery nemaj ridici jednotku, takze to je jako dodatecna ridici jednotka jo? a co ridi, kdyz na motoru neni nic rizenyho elektronicky, to by me teda zajimalo :lol2: jen tak mimochodem uz klasickej chiptuning je husta zlodejina, asi je to podle miry solidnosti firem, ale nemuze jit o nic jinyho nez prachsprosty zvednitu plniciho tlaku turba, coz se da udelat asi 150 dalsima levnejsima zpusobama a to vetsinou tak, ze nmusim za kazdou jednu zmenu platit nehorazny penize, ale investuju do regulatoru (at uz manualniho za par stovek nebo do elektronickeho za tisice az desetitice) a pak si tlak muzu menit kdy chci jak chci a nikomu za to nic neplatim :lol2: pokud je firma apson trochu seriozni, ze treba i upravy palivovy mapy treba na maximalni potencial striku, tak budiz, ale to je taky docela obloz se seriovejma strikama, navic i to jde rsit mnohem levneji a efektivneji, takze chiptuning je vlatne podvod stoleti pro neznalky :lol2:


Myslis ze by si mohl nekdy se rozepsat o moznostech uprav motoru (konkretne V6i) v rozumnejch rozmerech (ne pridani turba ci kompresoru, ...) ....zajima me to ale nejak sem se tohodle okruhu informaci nedopatral.....z principu nikomu nedam 15000,- za upravu ŘJ :wink: ...

Autor:  nolimit [ úte zář 16, 2008 9:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

pri benzine je mozne akurat: hlava- zbrusit o par desatin (vyssi kompresny pomer, vylestit sacie a vyfukove kanali.
vymena komplet vyfuku aj so svodmi za sirsi, upravit sanie a dat sport filter.
vacky s inim casovanim
lahsie piesty a ojnice
vymenit trisky vstrekovania

ale po tom vsetkom ti rj nemusi stihat.


ja som s tymito upravami vytlacil zo skody 120 55 kw seria ma 37. horsie ze ta to vyde asi toko ako cele biturbo v super stave.

Autor:  Bóďa [ úte zář 16, 2008 10:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

nolimit píše:
pri benzine je mozne akurat: hlava- zbrusit o par desatin (vyssi kompresny pomer, vylestit sacie a vyfukove kanali.
vymena komplet vyfuku aj so svodmi za sirsi, upravit sanie a dat sport filter.
vacky s inim casovanim
lahsie piesty a ojnice
vymenit trisky vstrekovania

ale po tom vsetkom ti rj nemusi stihat.


ja som s tymito upravami vytlacil zo skody 120 55 kw seria ma 37. horsie ze ta to vyde asi toko ako cele biturbo v super stave.
při benzíne? to jsi asi trošku nevychytal ne? myslel jsi asi při atmosféře, že? jinak nevim za jaký by jsi chtěl trysky měnit když by jsi nedělal nic se směsí (netlačil jí víc, čehož se u atmosféry dosahuje špatně).... jako že bys dával větší? k čemu?? upravy typu sportovní vložka sání ti daj dohromady 00 prd :D

Autor:  nolimit [ stř zář 17, 2008 9:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

mam to odskusane na benzine,a bez cipu vela neurobi. hram sa s autami asi 15 rokov,a odskusal som vsetko mozne. kapanek viem co pisem. apropo prestavba sania urobi dost (cim chladnejsi vzduch motor dostane,tym vyssia je kompresia a vykon. ale kazdou upravou ide zivotnost motora dost dole. lenze u aut v tomto veku to velmi neoplati lewbo povacsine maju uz dost najazdene. este nieco : pozor potom na spotrebu.

ako som hore pisal,moje prve auto bola s 120 mala spotrebu 12 litrov,a zivotnost motora okolo 40 tis/km.

Autor:  Bóďa [ stř zář 17, 2008 10:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

nolimit píše:
mam to odskusane na benzine,a bez cipu vela neurobi. hram sa s autami asi 15 rokov,a odskusal som vsetko mozne. kapanek viem co pisem. apropo prestavba sania urobi dost (cim chladnejsi vzduch motor dostane,tym vyssia je kompresia a vykon. ale kazdou upravou ide zivotnost motora dost dole. lenze u aut v tomto veku to velmi neoplati lewbo povacsine maju uz dost najazdene. este nieco : pozor potom na spotrebu.

ako som hore pisal,moje prve auto bola s 120 mala spotrebu 12 litrov,a zivotnost motora okolo 40 tis/km.
ano, cim chladnejsi vzduch je, tim je jeho molekul na urcity objem vic (proste se ho vejde vic, je hustsi), tudiz vic směsi dostaneš do válců... ale toho opravdu nedocílíš tím, že vyměníš filtr za bavlněnej... ten má mít větší propustnost, což má, ale je to opravdu zanedbatelné. ano, neřeknu, když uděláš kompletní sací potrubí s pořádnym filtrem, popřípadě s náporovým sáním a uděláš vnitřek co nejhladší, tudíž co nejmíň spojů, leštěné kanály (po vstřiky) atd, tak to nějaký výkon samozřejmě přidá, ale je to také zanedbatelné. nicméně když se to sejde třeba s tím výfukem, tak se to začne hezky sečítat... nicméně vzhledem k vynaloženým investicím mi těch pár koníků navíc při výkonu 170 koní nepřijde moc zázračných... to bych radši udělal generálku motoru, posbíral všechny pochcípaný koně a až potom se pouštěl do menších úprav

každou úpravou životnost motoru dole jít nemusí...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/