MatesK píše:
Myslis ze by si mohl nekdy se rozepsat o moznostech uprav motoru (konkretne V6i) v rozumnejch rozmerech (ne pridani turba ci kompresoru, ...) ....zajima me to ale nejak sem se tohodle okruhu informaci nedopatral.....z principu nikomu nedam 15000,- za upravu ŘJ
...
no ono opravdu preplnovani je jedina rozumna moznost
jinak jak psal nolimit (zaklad samozrejme sani + vyfuk, pak uz to zacne bejt drahy - snizeni hlav, "ostra" vacka, pripadne kovany vnitrnosti a na zaver poradne odladit ECU u nekoho kdo tomu rozumi) ale temahle upravama se s cenou dostanes velmi rychle na cenu preplnovani, ale s konema se dostanes tak mozna na desetinu
ja bych to odhadoval ze za cenu za kterou se da ten motor oturbit (=minimalne 300ps ) z atmosfery dostanes tak maximalne 30ps navic a to uz se bavime samozrejme o hodne desitkach tisic
ja bych se asi zabyval teda jenom tim sanim a vejfuckem, jen tak mimochodem ten vejfuck taky nebude jednoduchej, u turba to je jednoduchy, cim min prekazek tim lip, nejlip od turba cista trubka, ale u atmosfery je to na dlouhy laborovani a u kazdyho aute s kazda uprava projevi jinak, takze napriklad odstraneni katu nemusi automaticky znamenat zvyseni vykonu atd. ...jo a vylesteni saciho traktu je uprava ktera urcite neco malinko prida a muzes si to udelat sam
no a uplne nejlevnejsi varianta je samozrejme koupit si biturbo