Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 12:17 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tuning motoru 2.2DT
PříspěvekNapsal: stř zář 12, 2007 8:15 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř zář 12, 2007 8:05 pm
Příspěvky: 30
lidi nevite ja kse da bez vetsich zasahu nahodit par KW na motor 2.2dt diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 19, 2007 11:00 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
vymenit motor :lol:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 01, 2008 11:57 am 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát úno 22, 2008 6:32 pm
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha, Kladno
Wesly asi myslel poněkud jednodušší metodu. Mám ten samý motor, občas by nějaká kobylka navíc neškodila, ale obecně vzato na moje pinožení po Praze to úplně stačí. Na druhou stranu mám zadek v luxusu za lidovou spotřebu, takže co víc chtít? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 05, 2008 1:22 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
No jo moje řeč, já mám sice 2.1 TD (88 poníků) ale když si vždycky vzpomenu že jezdim za 5 na 100 tak ten benzín oželim. Na to mám v garáži jiný vozítko (AR 33 1.7 e.i. 4x4). Ale musim říct že mám zas velkej krouták takže to má dobrej odpich, než tam z benzíňákem natočí ty 4tis na jedničku, tak už tam mám trětí rychlost, je zamnou sice trošku černo ale o to větší sranda. Na ty koníky jedině asi čipem, ale základ je mít dobře udělanej motor.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 05, 2008 10:02 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát úno 22, 2008 6:32 pm
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha, Kladno
Pokud se toho číp(k)u týče, jeden můj kamarád tvrdí, že se dá čipnout všechno, co má turbo, ale zrovna u tohohle Žabožrouta bych si tím nebyl tak jistý. Mimochodem, s tím černým čmoudíkem jsi mi udělal radost neb občas také rád ukážu autobusákům a kamioňákům, jak má auto správně hulit... 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 6:11 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
pre naftaky je tu poverbox. pripoji sa na kabelaz. funguje ako externe precipovanie. a je lacnejsi ako ciptuning.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 6:34 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nolimit píše:
pre naftaky je tu poverbox. pripoji sa na kabelaz. funguje ako externe precipovanie. a je lacnejsi ako ciptuning.
jakej poverbox sakra? :lol2: to bude zas nakej supr tunynk performance vynalez typu odporu v hodnote 3,50,- v hezkym vobalu za 500,- co se pripoji misto MAP senzoru a keca to jednotce :lol2:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 7:34 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
omyl. stoji cez 10 000, a skus si kuknut nejake recenzie. je to pre auta s naftou u ktorich nieje mozny chiptuning,alebo ho koli zaruke nemozu robit. pri stk sa da odpojit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 15, 2008 4:11 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
nolimit píše:
omyl. stoji cez 10 000, a skus si kuknut nejake recenzie. je to pre auta s naftou u ktorich nieje mozny chiptuning,alebo ho koli zaruke nemozu robit. pri stk sa da odpojit.

tak to je dobry, chiptuning neni moznej u aut, ktery nemaj ridici jednotku, takze to je jako dodatecna ridici jednotka jo? a co ridi, kdyz na motoru neni nic rizenyho elektronicky, to by me teda zajimalo :lol2: jen tak mimochodem uz klasickej chiptuning je husta zlodejina, asi je to podle miry solidnosti firem, ale nemuze jit o nic jinyho nez prachsprosty zvednitu plniciho tlaku turba, coz se da udelat asi 150 dalsima levnejsima zpusobama a to vetsinou tak, ze nmusim za kazdou jednu zmenu platit nehorazny penize, ale investuju do regulatoru (at uz manualniho za par stovek nebo do elektronickeho za tisice az desetitice) a pak si tlak muzu menit kdy chci jak chci a nikomu za to nic neplatim :lol2: pokud je firma apson trochu seriozni, ze treba i upravy palivovy mapy treba na maximalni potencial striku, tak budiz, ale to je taky docela obloz se seriovejma strikama, navic i to jde rsit mnohem levneji a efektivneji, takze chiptuning je vlatne podvod stoleti pro neznalky :lol2:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 15, 2008 5:01 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
házíš machry, to je celý :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 16, 2008 2:32 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
NeviM píše:
nolimit píše:
omyl. stoji cez 10 000, a skus si kuknut nejake recenzie. je to pre auta s naftou u ktorich nieje mozny chiptuning,alebo ho koli zaruke nemozu robit. pri stk sa da odpojit.

tak to je dobry, chiptuning neni moznej u aut, ktery nemaj ridici jednotku, takze to je jako dodatecna ridici jednotka jo? a co ridi, kdyz na motoru neni nic rizenyho elektronicky, to by me teda zajimalo :lol2: jen tak mimochodem uz klasickej chiptuning je husta zlodejina, asi je to podle miry solidnosti firem, ale nemuze jit o nic jinyho nez prachsprosty zvednitu plniciho tlaku turba, coz se da udelat asi 150 dalsima levnejsima zpusobama a to vetsinou tak, ze nmusim za kazdou jednu zmenu platit nehorazny penize, ale investuju do regulatoru (at uz manualniho za par stovek nebo do elektronickeho za tisice az desetitice) a pak si tlak muzu menit kdy chci jak chci a nikomu za to nic neplatim :lol2: pokud je firma apson trochu seriozni, ze treba i upravy palivovy mapy treba na maximalni potencial striku, tak budiz, ale to je taky docela obloz se seriovejma strikama, navic i to jde rsit mnohem levneji a efektivneji, takze chiptuning je vlatne podvod stoleti pro neznalky :lol2:


Myslis ze by si mohl nekdy se rozepsat o moznostech uprav motoru (konkretne V6i) v rozumnejch rozmerech (ne pridani turba ci kompresoru, ...) ....zajima me to ale nejak sem se tohodle okruhu informaci nedopatral.....z principu nikomu nedam 15000,- za upravu ŘJ :wink: ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 16, 2008 9:43 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
pri benzine je mozne akurat: hlava- zbrusit o par desatin (vyssi kompresny pomer, vylestit sacie a vyfukove kanali.
vymena komplet vyfuku aj so svodmi za sirsi, upravit sanie a dat sport filter.
vacky s inim casovanim
lahsie piesty a ojnice
vymenit trisky vstrekovania

ale po tom vsetkom ti rj nemusi stihat.


ja som s tymito upravami vytlacil zo skody 120 55 kw seria ma 37. horsie ze ta to vyde asi toko ako cele biturbo v super stave.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 16, 2008 10:09 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nolimit píše:
pri benzine je mozne akurat: hlava- zbrusit o par desatin (vyssi kompresny pomer, vylestit sacie a vyfukove kanali.
vymena komplet vyfuku aj so svodmi za sirsi, upravit sanie a dat sport filter.
vacky s inim casovanim
lahsie piesty a ojnice
vymenit trisky vstrekovania

ale po tom vsetkom ti rj nemusi stihat.


ja som s tymito upravami vytlacil zo skody 120 55 kw seria ma 37. horsie ze ta to vyde asi toko ako cele biturbo v super stave.
při benzíne? to jsi asi trošku nevychytal ne? myslel jsi asi při atmosféře, že? jinak nevim za jaký by jsi chtěl trysky měnit když by jsi nedělal nic se směsí (netlačil jí víc, čehož se u atmosféry dosahuje špatně).... jako že bys dával větší? k čemu?? upravy typu sportovní vložka sání ti daj dohromady 00 prd :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 17, 2008 9:11 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
mam to odskusane na benzine,a bez cipu vela neurobi. hram sa s autami asi 15 rokov,a odskusal som vsetko mozne. kapanek viem co pisem. apropo prestavba sania urobi dost (cim chladnejsi vzduch motor dostane,tym vyssia je kompresia a vykon. ale kazdou upravou ide zivotnost motora dost dole. lenze u aut v tomto veku to velmi neoplati lewbo povacsine maju uz dost najazdene. este nieco : pozor potom na spotrebu.

ako som hore pisal,moje prve auto bola s 120 mala spotrebu 12 litrov,a zivotnost motora okolo 40 tis/km.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 17, 2008 10:22 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nolimit píše:
mam to odskusane na benzine,a bez cipu vela neurobi. hram sa s autami asi 15 rokov,a odskusal som vsetko mozne. kapanek viem co pisem. apropo prestavba sania urobi dost (cim chladnejsi vzduch motor dostane,tym vyssia je kompresia a vykon. ale kazdou upravou ide zivotnost motora dost dole. lenze u aut v tomto veku to velmi neoplati lewbo povacsine maju uz dost najazdene. este nieco : pozor potom na spotrebu.

ako som hore pisal,moje prve auto bola s 120 mala spotrebu 12 litrov,a zivotnost motora okolo 40 tis/km.
ano, cim chladnejsi vzduch je, tim je jeho molekul na urcity objem vic (proste se ho vejde vic, je hustsi), tudiz vic směsi dostaneš do válců... ale toho opravdu nedocílíš tím, že vyměníš filtr za bavlněnej... ten má mít větší propustnost, což má, ale je to opravdu zanedbatelné. ano, neřeknu, když uděláš kompletní sací potrubí s pořádnym filtrem, popřípadě s náporovým sáním a uděláš vnitřek co nejhladší, tudíž co nejmíň spojů, leštěné kanály (po vstřiky) atd, tak to nějaký výkon samozřejmě přidá, ale je to také zanedbatelné. nicméně když se to sejde třeba s tím výfukem, tak se to začne hezky sečítat... nicméně vzhledem k vynaloženým investicím mi těch pár koníků navíc při výkonu 170 koní nepřijde moc zázračných... to bych radši udělal generálku motoru, posbíral všechny pochcípaný koně a až potom se pouštěl do menších úprav

každou úpravou životnost motoru dole jít nemusí...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz