|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř kvě 15, 2024 2:58 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
wesly
|
Předmět příspěvku: Tuning motoru 2.2DT Napsal: stř zář 12, 2007 8:15 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: stř zář 12, 2007 8:05 pm Příspěvky: 30
|
lidi nevite ja kse da bez vetsich zasahu nahodit par KW na motor 2.2dt diky
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř zář 19, 2007 11:00 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
vymenit motor
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Euřich
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob bře 01, 2008 11:57 am |
|
|
Mírně pokročilý |
Registrován: pát úno 22, 2008 6:32 pm Příspěvky: 18 Bydliště: Praha, Kladno
|
Wesly asi myslel poněkud jednodušší metodu. Mám ten samý motor, občas by nějaká kobylka navíc neškodila, ale obecně vzato na moje pinožení po Praze to úplně stačí. Na druhou stranu mám zadek v luxusu za lidovou spotřebu, takže co víc chtít?
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř bře 05, 2008 1:22 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
No jo moje řeč, já mám sice 2.1 TD (88 poníků) ale když si vždycky vzpomenu že jezdim za 5 na 100 tak ten benzín oželim. Na to mám v garáži jiný vozítko (AR 33 1.7 e.i. 4x4). Ale musim říct že mám zas velkej krouták takže to má dobrej odpich, než tam z benzíňákem natočí ty 4tis na jedničku, tak už tam mám trětí rychlost, je zamnou sice trošku černo ale o to větší sranda. Na ty koníky jedině asi čipem, ale základ je mít dobře udělanej motor.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Euřich
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř bře 05, 2008 10:02 pm |
|
|
Mírně pokročilý |
Registrován: pát úno 22, 2008 6:32 pm Příspěvky: 18 Bydliště: Praha, Kladno
|
Pokud se toho číp(k)u týče, jeden můj kamarád tvrdí, že se dá čipnout všechno, co má turbo, ale zrovna u tohohle Žabožrouta bych si tím nebyl tak jistý. Mimochodem, s tím černým čmoudíkem jsi mi udělal radost neb občas také rád ukážu autobusákům a kamioňákům, jak má auto správně hulit...
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte zář 09, 2008 6:11 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
pre naftaky je tu poverbox. pripoji sa na kabelaz. funguje ako externe precipovanie. a je lacnejsi ako ciptuning.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte zář 09, 2008 6:34 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nolimit píše: pre naftaky je tu poverbox. pripoji sa na kabelaz. funguje ako externe precipovanie. a je lacnejsi ako ciptuning. jakej poverbox sakra? to bude zas nakej supr tunynk performance vynalez typu odporu v hodnote 3,50,- v hezkym vobalu za 500,- co se pripoji misto MAP senzoru a keca to jednotce
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte zář 09, 2008 7:34 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
omyl. stoji cez 10 000, a skus si kuknut nejake recenzie. je to pre auta s naftou u ktorich nieje mozny chiptuning,alebo ho koli zaruke nemozu robit. pri stk sa da odpojit.
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon zář 15, 2008 4:11 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
nolimit píše: omyl. stoji cez 10 000, a skus si kuknut nejake recenzie. je to pre auta s naftou u ktorich nieje mozny chiptuning,alebo ho koli zaruke nemozu robit. pri stk sa da odpojit.
tak to je dobry, chiptuning neni moznej u aut, ktery nemaj ridici jednotku, takze to je jako dodatecna ridici jednotka jo? a co ridi, kdyz na motoru neni nic rizenyho elektronicky, to by me teda zajimalo jen tak mimochodem uz klasickej chiptuning je husta zlodejina, asi je to podle miry solidnosti firem, ale nemuze jit o nic jinyho nez prachsprosty zvednitu plniciho tlaku turba, coz se da udelat asi 150 dalsima levnejsima zpusobama a to vetsinou tak, ze nmusim za kazdou jednu zmenu platit nehorazny penize, ale investuju do regulatoru (at uz manualniho za par stovek nebo do elektronickeho za tisice az desetitice) a pak si tlak muzu menit kdy chci jak chci a nikomu za to nic neplatim pokud je firma apson trochu seriozni, ze treba i upravy palivovy mapy treba na maximalni potencial striku, tak budiz, ale to je taky docela obloz se seriovejma strikama, navic i to jde rsit mnohem levneji a efektivneji, takze chiptuning je vlatne podvod stoleti pro neznalky
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon zář 15, 2008 5:01 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
házíš machry, to je celý
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte zář 16, 2008 2:32 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
NeviM píše: nolimit píše: omyl. stoji cez 10 000, a skus si kuknut nejake recenzie. je to pre auta s naftou u ktorich nieje mozny chiptuning,alebo ho koli zaruke nemozu robit. pri stk sa da odpojit. tak to je dobry, chiptuning neni moznej u aut, ktery nemaj ridici jednotku, takze to je jako dodatecna ridici jednotka jo? a co ridi, kdyz na motoru neni nic rizenyho elektronicky, to by me teda zajimalo jen tak mimochodem uz klasickej chiptuning je husta zlodejina, asi je to podle miry solidnosti firem, ale nemuze jit o nic jinyho nez prachsprosty zvednitu plniciho tlaku turba, coz se da udelat asi 150 dalsima levnejsima zpusobama a to vetsinou tak, ze nmusim za kazdou jednu zmenu platit nehorazny penize, ale investuju do regulatoru (at uz manualniho za par stovek nebo do elektronickeho za tisice az desetitice) a pak si tlak muzu menit kdy chci jak chci a nikomu za to nic neplatim pokud je firma apson trochu seriozni, ze treba i upravy palivovy mapy treba na maximalni potencial striku, tak budiz, ale to je taky docela obloz se seriovejma strikama, navic i to jde rsit mnohem levneji a efektivneji, takze chiptuning je vlatne podvod stoleti pro neznalky
Myslis ze by si mohl nekdy se rozepsat o moznostech uprav motoru (konkretne V6i) v rozumnejch rozmerech (ne pridani turba ci kompresoru, ...) ....zajima me to ale nejak sem se tohodle okruhu informaci nedopatral.....z principu nikomu nedam 15000,- za upravu ŘJ ...
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte zář 16, 2008 9:43 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
pri benzine je mozne akurat: hlava- zbrusit o par desatin (vyssi kompresny pomer, vylestit sacie a vyfukove kanali.
vymena komplet vyfuku aj so svodmi za sirsi, upravit sanie a dat sport filter.
vacky s inim casovanim
lahsie piesty a ojnice
vymenit trisky vstrekovania
ale po tom vsetkom ti rj nemusi stihat.
ja som s tymito upravami vytlacil zo skody 120 55 kw seria ma 37. horsie ze ta to vyde asi toko ako cele biturbo v super stave.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte zář 16, 2008 10:09 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nolimit píše: pri benzine je mozne akurat: hlava- zbrusit o par desatin (vyssi kompresny pomer, vylestit sacie a vyfukove kanali. vymena komplet vyfuku aj so svodmi za sirsi, upravit sanie a dat sport filter. vacky s inim casovanim lahsie piesty a ojnice vymenit trisky vstrekovania ale po tom vsetkom ti rj nemusi stihat.
ja som s tymito upravami vytlacil zo skody 120 55 kw seria ma 37. horsie ze ta to vyde asi toko ako cele biturbo v super stave. při benzíne? to jsi asi trošku nevychytal ne? myslel jsi asi při atmosféře, že? jinak nevim za jaký by jsi chtěl trysky měnit když by jsi nedělal nic se směsí (netlačil jí víc, čehož se u atmosféry dosahuje špatně).... jako že bys dával větší? k čemu?? upravy typu sportovní vložka sání ti daj dohromady 00 prd
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř zář 17, 2008 9:11 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
mam to odskusane na benzine,a bez cipu vela neurobi. hram sa s autami asi 15 rokov,a odskusal som vsetko mozne. kapanek viem co pisem. apropo prestavba sania urobi dost (cim chladnejsi vzduch motor dostane,tym vyssia je kompresia a vykon. ale kazdou upravou ide zivotnost motora dost dole. lenze u aut v tomto veku to velmi neoplati lewbo povacsine maju uz dost najazdene. este nieco : pozor potom na spotrebu.
ako som hore pisal,moje prve auto bola s 120 mala spotrebu 12 litrov,a zivotnost motora okolo 40 tis/km.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř zář 17, 2008 10:22 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nolimit píše: mam to odskusane na benzine,a bez cipu vela neurobi. hram sa s autami asi 15 rokov,a odskusal som vsetko mozne. kapanek viem co pisem. apropo prestavba sania urobi dost (cim chladnejsi vzduch motor dostane,tym vyssia je kompresia a vykon. ale kazdou upravou ide zivotnost motora dost dole. lenze u aut v tomto veku to velmi neoplati lewbo povacsine maju uz dost najazdene. este nieco : pozor potom na spotrebu.
ako som hore pisal,moje prve auto bola s 120 mala spotrebu 12 litrov,a zivotnost motora okolo 40 tis/km. ano, cim chladnejsi vzduch je, tim je jeho molekul na urcity objem vic (proste se ho vejde vic, je hustsi), tudiz vic směsi dostaneš do válců... ale toho opravdu nedocílíš tím, že vyměníš filtr za bavlněnej... ten má mít větší propustnost, což má, ale je to opravdu zanedbatelné. ano, neřeknu, když uděláš kompletní sací potrubí s pořádnym filtrem, popřípadě s náporovým sáním a uděláš vnitřek co nejhladší, tudíž co nejmíň spojů, leštěné kanály (po vstřiky) atd, tak to nějaký výkon samozřejmě přidá, ale je to také zanedbatelné. nicméně když se to sejde třeba s tím výfukem, tak se to začne hezky sečítat... nicméně vzhledem k vynaloženým investicím mi těch pár koníků navíc při výkonu 170 koní nepřijde moc zázračných... to bych radši udělal generálku motoru, posbíral všechny pochcípaný koně a až potom se pouštěl do menších úprav
každou úpravou životnost motoru dole jít nemusí...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|