 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát kvě 09, 2025 4:30 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Stránky o tuning Napsal: stř dub 22, 2009 9:57 am |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Hoj,
pomozte mi prosím. Chtěl bych rozvíjet znalosti okolo tuningu, ale ne žádný neony a křídla a různý pičoviny. Hledám nějaké stránky nebo fórum, kde se zajímají hlavně o motory atd. Nějaký street racing atd. už asi tři hodiny googlim slova jako tuning atd ale neustále nacházím pouze stránky s vytuněnejma Felíciema apodobnýma nesmyslama. Nevíte někdo???
Dík
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 22, 2009 2:30 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
www.tuningforum.cz (dříve www.tuning-forum.org)
já tam chodim, ty lidi, co tam choděj pravidelně a pravidelně tam píšou, tak tomu většinou dost rozuměj, samozřejmě, v sekci tuning se probíraj zajímavý věci a v sekci pokec až takový věci, který si ani neumíš představit  . ale zase je tam fakt sranda  . ale dost lidí tam tomu rozumí, jezděj rallye atd. jeden týpek, co tam chodí, tak je američan, jen má český rodiče, v čechách v životě nebyl, mluvi doma anglicky, ale česky umí dokonale (pry z internetu) a autům taky dokonale rozumí. jezdí ilegalni zavody o prachy a tak, nekde psal, ze to nejsou takovy ty srazy na benzince kdo ma vetsi spojler, ale ze ty auta maj vypadat co nejserioveji, nesmi se tam natacet, nikdo nesmi rict, jak to auto jede atd. ze tam jde proste o prachy. ale na foru dokaze dost poradit a vi takovy veci, o kterejch se me ani nezda. napriklad nedavno me velmi prekvapil, jak se ma vlastne zabihat motor. jednoduse receno presne naopak, nez doporucuji automobilky a to tak, ze s tim mas jet jak prase. psal tam o tom vice, muzes se podivat, nicmene taky psal, ze sanci na zabeh noveho motoru mas asi dve hodiny po jeho prvnim nastartovani. takhle se to zda jako kravina, ale fakt to tak asi funguje, jestli te to zajima, tak se tam podivej.
ze svý vlastní zkušenosti můžu říct, že mi to fórum za pár let hodně rozšířilo znalosti, takže doporučuju. samozřejmě máš na výběr mezi stovkama dalšíma, ale to jsou většinou jen takový výkřiky a napodoběniny, kdy je tam dvacet členů, nemaj moc velký znalosti, takže ti moc nedokážou poradit a tyhle fóra většinou po chvíli zaniknou.
když se tam zaregistruješ, tak mi napiš. jak jinak, mam tam nick jako všude jinde...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 22, 2009 7:18 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
|
Nahoru |
|
 |
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob dub 25, 2009 2:23 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
 |
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
mates: neviem ci si relevantne rozsiris obzory hladanim slova tuning v googli. Ako sa vravi, vsetko je na webe, neviem ako si na tom s anglictinou, ale ak ti nerobi problem, da sa dostat k takemu kvantu informacii o upravach motorov ze by si to cital 2 zivoty. Zaklad je chapat ako to cele funguje. Ak by si chcel, tu je taky dlhsi clanok na pokracovanie kde je vysvetlene presne ako motory funguju.
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=387
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=388
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=397
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=413
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=433
boda: je pomala a rychla forma zabehu. Ty si popisal tu rychlu. Samozrejme doby 1000mb a prvych 2000km maximalne 50kmh su davno za nami, ale vo vseobecnosti plati, cim pomalsi zabeh, tym dlhsia zivotnost motoru. Na postupnom zabiehani a nezatazovani motora v dobe zabehu nieje nic zle. Da sa to ale aj ako si pisal, no nejakych par hodin by som ho ajtak nechal najprv na volnobeh vrcat. Zavodne motory sa nezabiehaju takmer vobec.
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned dub 26, 2009 10:08 am |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
tax:
Tak to ze je vsechno na netu mi je jasny ale jestlikoz nejsem mechanik ani s tim nemam nic spolecnyho, o ruzny upravy se zajimam tak rok, tak proste nevim co presne hledat...treba jsem si chtel najit kompresor atd. a piču, jenom všichni klasicky žvatlaj jak se to vyplati nebo ne  ...Tudiz jsem usoudil ze Google mi v tehle situaci nepomuze...s anglinou sem na tom celkem v pohode akorat ne technickou takze taky naprd...
Taky vsechno nejde hned takze prozatim je pro me tuningforum dostatecny zdroj informaci 
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon dub 27, 2009 1:31 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
 |
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
vseobecne o chargeroch http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger , ked to precitas cele, urcite budes o kusok mudrejsi. Mas tam o kazdom type chargeru vseobecny pokec aby si vedel ako funguje a na co sa pouziva. Ak chces prakticke skusenosti s montazou, kludne sa pytaj, mam kamosa co uz ich zopar namontoval (vacsinou na ameriky), on o tom vie vela.
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
 |
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon dub 27, 2009 9:22 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
to taxman:nieje ten kamos nahodou z ivanky?
|
|
Nahoru |
|
 |
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 28, 2009 12:36 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
 |
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
nolimit: z Ivanky myslis asi Ondra co ma impalu, ale nemyslel som jeho. Tento chalan je z Limbachu a robi v blave vo Ford servise 
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
 |
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 28, 2009 8:18 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
jj to som myslel. aha. inac s tym by nebolo odveci pokecat.
|
|
Nahoru |
|
 |
NeviM
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř kvě 13, 2009 6:58 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
taxman: zavodni motory pokud se nezajizdi, tak zbytecne ztraci vykon.... to "rychle zajeti" se provadi za ucelem dosazeni maximalniho vykonu morotu, pokud nehcas novy motor nekolik hodin bublat na volnobeh, pripravis ho o nekolik procent vykonu oproti tomu jaky muze mit pri spravnem zajeti  to ostre zajizdeni se provadi hlavne kvuli tomu aby si co nejlepe "sedly" pistni krouzky, aby mel motor co nejvetsi kompresi..
mates: jo chod na tuningforum a procitej si hlavne prispevky od clena Taboo, az dokazes pochopit vsechno co ta to forum zatim napsal, tak nas tu se svyma vedomostma strcis do kapsy vsechny najednou 
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv kvě 14, 2009 7:13 am |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
NeviM píše: taxman: zavodni motory pokud se nezajizdi, tak zbytecne ztraci vykon.... to "rychle zajeti" se provadi za ucelem dosazeni maximalniho vykonu morotu, pokud nehcas novy motor nekolik hodin bublat na volnobeh, pripravis ho o nekolik procent vykonu oproti tomu jaky muze mit pri spravnem zajeti  to ostre zajizdeni se provadi hlavne kvuli tomu aby si co nejlepe "sedly" pistni krouzky, aby mel motor co nejvetsi kompresi.. mates: jo chod na tuningforum a procitej si hlavne prispevky od clena Taboo, az dokazes pochopit vsechno co ta to forum zatim napsal, tak nas tu se svyma vedomostma strcis do kapsy vsechny najednou 
HEHE jo jo Taboo, už jsem si všim no  pěkně si ho citoval 
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob kvě 16, 2009 9:23 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
 |
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
NeviM: dovetok o zavodnych motoroch som dal iba ako bonus. Rec bola o zabehu klasickeho motora, kde by som sa mozno priklonil k pomalsiemu zabehu. Pises "pri spravnom zabehu", pricom "spravne" su obydve varianty, len kazda ma svoje pre aj proti.
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned kvě 17, 2009 6:51 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
taxman píše: NeviM: dovetok o zavodnych motoroch som dal iba ako bonus. Rec bola o zabehu klasickeho motora, kde by som sa mozno priklonil k pomalsiemu zabehu. Pises "pri spravnom zabehu", pricom "spravne" su obydve varianty, len kazda ma svoje pre aj proti. pro motor je spravna ta "ostra", ktera ale neni dobra u noveho auta, protoze tam se nezajizdi jen motor. takze ta ostra se aplikuje hlavne u zavodnich aut, kde zbytek auta je uz zajety ale motor je zgeneralkovany.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|