Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned lis 19, 2017 11:11 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 17, 2008 10:52 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
len som nacrtol koko roboty bude s upravov , ze sa to nemusi oplatit. lepsie,a lacnejsie bude predat a kupit biturbo. inac ja som aj myslel cele nove zvody sania,a nielen filter. to predtym bol len mensi sucet veci co by bolo treba. mne po meste staci 2,2 , a na lietanie je je lepsie nieco mensie ako safi :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 18, 2008 11:28 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
MatesK píše:

Myslis ze by si mohl nekdy se rozepsat o moznostech uprav motoru (konkretne V6i) v rozumnejch rozmerech (ne pridani turba ci kompresoru, ...) ....zajima me to ale nejak sem se tohodle okruhu informaci nedopatral.....z principu nikomu nedam 15000,- za upravu ŘJ :wink: ...

no ono opravdu preplnovani je jedina rozumna moznost :lol2: jinak jak psal nolimit (zaklad samozrejme sani + vyfuk, pak uz to zacne bejt drahy - snizeni hlav, "ostra" vacka, pripadne kovany vnitrnosti a na zaver poradne odladit ECU u nekoho kdo tomu rozumi) ale temahle upravama se s cenou dostanes velmi rychle na cenu preplnovani, ale s konema se dostanes tak mozna na desetinu :lol2:

ja bych to odhadoval ze za cenu za kterou se da ten motor oturbit (=minimalne 300ps ) z atmosfery dostanes tak maximalne 30ps navic a to uz se bavime samozrejme o hodne desitkach tisic

ja bych se asi zabyval teda jenom tim sanim a vejfuckem, jen tak mimochodem ten vejfuck taky nebude jednoduchej, u turba to je jednoduchy, cim min prekazek tim lip, nejlip od turba cista trubka, ale u atmosfery je to na dlouhy laborovani a u kazdyho aute s kazda uprava projevi jinak, takze napriklad odstraneni katu nemusi automaticky znamenat zvyseni vykonu atd. ...jo a vylesteni saciho traktu je uprava ktera urcite neco malinko prida a muzes si to udelat sam :lol:

no a uplne nejlevnejsi varianta je samozrejme koupit si biturbo :wink:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 17, 2008 4:04 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3606
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jeste me napadly odlehcena (duralova) remenice a rozvodovy kola

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo, espace 2,0 dci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 18, 2008 12:08 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1611
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
jeste me napadly odlehcena (duralova) remenice a rozvodovy kola

A nenapadlo te na kolik to tak vyjde? :lol2:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 18, 2008 1:21 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3606
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Bóďa píše:
jeste me napadly odlehcena (duralova) remenice a rozvodovy kola

A nenapadlo te na kolik to tak vyjde? :lol2:
ahoj, koukni na www.b3tuning.com . ty to delaj taky, prej jsou kvalitni, ale zase jsou docela drahy, myslim ze by se to nechalo udelat i levnejc, jde o to, ze od nich to mas vyvezene atd. napriklad za sadu remenic (nikoli rozvodovych kol) na 406 coupe (3,0 24v jako v safranovi) chtej 3300,- , na feldu 1400,- atd...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo, espace 2,0 dci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning motoru 2.2DT
PříspěvekNapsal: úte bře 10, 2015 7:34 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pon led 19, 2015 8:50 pm
Příspěvky: 2
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: rtx
Zdar borci ono je to vlastne jednoduchy.. mam taky 2,2 dt.. a chtel sem lepsi zrychleni.. to naftovy cerpadlo je skoro stejny jako u staryho safrana 2,1 dt a tam to slo pridat palivo na takovym sroubku.. tak sem se pustil do upravy.. mam odpojenej omezovac turba sportovni filtr a nasavani studenyho vzduchu.. a pustil sem se do cerpadla .. na konci cerpadla je litinova kostka takova pozlacena tu sem sundal a v ni je imobilizer a vedle toho je srub pro pridani paliva trochu sem pridal. a tet to krasne zakouri a auto leti jak sutr..a spotrebu mam okolo 6l na 100.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz