|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned dub 28, 2024 12:40 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
taxman
|
Předmět příspěvku: motor 2.2i 12V Napsal: ned čer 07, 2009 9:58 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
Caute, chcem sa len spytat ci niekomu nelezi v garazi opustena 2.2ka s celou motorovou elektrikou? Mam totiz jedno fuego bez motora navyse, ze by som to vyskusal s 12ventilom.
admin@a-m-a.sk
+421 904 683 679
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned čer 07, 2009 12:34 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
a kdyz uz se s tim chces tak jebat, tak nechces tam dat rovnou trilitr? dva by se u nas nasli... a jeden 5ti valec, ale ten bych tam nedaval
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned čer 07, 2009 6:36 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
taxman sa zblaznil.hodte nanho siet.
ale fakt.daj tam radcej 3-liter.
|
|
Nahoru |
|
|
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon čer 08, 2009 10:31 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
2.2 12V by mal byt rovnaky blok ako 2.0 8V co sa origo do fuega daval (tzv. Douvrin). Cize predpokladam ze mi bude pasovat na prevodovku, nasrobujem na neho bezproblemov fuegacke uchyty, blablabla. Mam na vyber 2.0 8V striekacka 120k, 2.2 12V a 3.0V6 . 3liter je z toho najvacsia stylovka, bolo by to super, ale je to dost neprakticke riesenie. Je o hodne tazsi ako najtazsi original, cim totalne rozhasi jazdne vlastnosti auta a ma 1,5nasobok krutaku najsilnejsieho originalneho motoru co moze robit problemy s prevodovkou, poloosami, uchytmi prednej napravy (kto ich niekedy na fuegu videl, vie o com hovorim) a aj samotnou kasnou. Poznam cloveka co mal 2.8micku z R25 vo fuegu, styl neskutocny, ale malo to kopec much. K tej 2.2 12V, ja som ten motor nikdy vonku z auta nevidel, cize netusim ci su moje predpoklady spravne, ale dajako treba zacat a ak by ho mal niekto z Vas doma hodeny, rad by som sa na to kukol. S 8V 2.2kou som bol vo fuegu velmi spokojny (najlepsi motor na beznu premavku aky sa do fuega daval) a predpokladam ze zdvojene sacie ventily pomohli tomu motoru v tockach, co bola jeho jedina slabost.
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
|
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon čer 08, 2009 10:37 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
...a s inplantaciou (ak sedi na prevodovku a sedia uchyty do kasne ako predpokladam) by bolo presne rovnako roboty ako s originalnym 2.0 8V a urcite menej ako napr. s orginalnym 1.6T, ktore mam doma 3 a neviem sa ich zbavit.
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 90 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|