Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 8:49 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tlumiče
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 5:25 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Líbily by se mi el.tlumiče,kdyby je někdo prodával.
Jinak budu měnit přední každopádně,takže jestli se někomu v garáži dva přední válí,tak sem s nimi.Musí být ale nové anebo skoro nové.Z nějaké káry,co má nalítáno háfo km to je bezvýznamný.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 5:40 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
dnes v noci se mi taky něco zdálo... :) (promin, ale musel jsem :))

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 8:18 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
dnes v noci se mi taky něco zdálo... :) (promin, ale musel jsem :))

:lol: :lol: :lol: moje řeč

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 8:34 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jinak pokud bys daval predni pryc tak bych je vzal a koupil bych i zadni, protoze ty ti pak stejne nebudou fungovat.... respektive bude fungovat tak nejak jen zvedani

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 9:34 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Bóďa píše:
jinak pokud bys daval predni pryc tak bych je vzal a koupil bych i zadni, protoze ty ti pak stejne nebudou fungovat.... respektive bude fungovat tak nejak jen zvedani


Omyl Bóďo,vola ze mě neuděláš.El.tlumiče byly myšleny zásadně všechny čtyři.Tam snad ani neni potřeba moc myslet,protože je to naprosto logický.A to,že budu přední měnit každopádně,pak bylo myšleno,že když nebudou všechny čtyři el.,tak alespoň dva kapalinový anebo vzduchokapalinový či plynový.O těch jsem se bavil jako o nějakých válejících se v garáži.Apropó,Tobě se snad válí něco el.v garáži?Jestli je to komplet,tak sem s tím.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 10:21 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
viktoska píše:
Bóďa píše:
jinak pokud bys daval predni pryc tak bych je vzal a koupil bych i zadni, protoze ty ti pak stejne nebudou fungovat.... respektive bude fungovat tak nejak jen zvedani


Omyl Bóďo,vola ze mě neuděláš.El.tlumiče byly myšleny zásadně všechny čtyři.Tam snad ani neni potřeba moc myslet,protože je to naprosto logický.A to,že budu přední měnit každopádně,pak bylo myšleno,že když nebudou všechny čtyři el.,tak alespoň dva kapalinový anebo vzduchokapalinový či plynový.O těch jsem se bavil jako o nějakých válejících se v garáži.Apropó,Tobě se snad válí něco el.v garáži?Jestli je to komplet,tak sem s tím.
:?: já z tebe nechci dělat vola.. :?: nevím, proč bych to dělal. nějak nechápu. já myslel, že tam máš ještě pneu tlumiče, ale na předku že je máš prdlý a budeš je dávat pryč ze předku, tak jsem projevil zájem i o ty prdlý i o ty zdravý ze zadku.

pokud bych se měl za něco omluvit, tak to byl možná ten první příspěvek, kterým bylo myšleno, že nový nebo málo jetý pneumatický neseženeš.. myslel jsem, ze mas smysl pro humor. omlouvam se.

aha, teď teda koukám, že jsi tim myslel klasicky, coz vyplynulo az z dalsich prispevku. ale pokud se podivas na tvuj prvni prispevek, tak teda ja jsem z toho pochopil, ze shanis pneumaticky a ze bys rad novy nebo malo pouzivany, proto jsem ti napsal to, co jsem ti napsal.

a jo, válí, ale ne na prodej. dělám si soukromou sbírku :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 10:28 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Hele ja do toho nechci moc kecat, ale nemáš nahodou výbavu RN jak máš v podpisu? protože to bych se moc o el. podvozek nezajimal :lol:

Jinak abych tě uvedl do obrazu s el. tlumiči - tak je to tak extremě nedostatkový že to vyvolalo ůsměvy :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2009 8:32 am 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Bóďa píše:
viktoska píše:
Bóďa píše:
jinak pokud bys daval predni pryc tak bych je vzal a koupil bych i zadni, protoze ty ti pak stejne nebudou fungovat.... respektive bude fungovat tak nejak jen zvedani


Omyl Bóďo,vola ze mě neuděláš.El.tlumiče byly myšleny zásadně všechny čtyři.Tam snad ani neni potřeba moc myslet,protože je to naprosto logický.A to,že budu přední měnit každopádně,pak bylo myšleno,že když nebudou všechny čtyři el.,tak alespoň dva kapalinový anebo vzduchokapalinový či plynový.O těch jsem se bavil jako o nějakých válejících se v garáži.Apropó,Tobě se snad válí něco el.v garáži?Jestli je to komplet,tak sem s tím.
:?: já z tebe nechci dělat vola.. :?: nevím, proč bych to dělal. nějak nechápu. já myslel, že tam máš ještě pneu tlumiče, ale na předku že je máš prdlý a budeš je dávat pryč ze předku, tak jsem projevil zájem i o ty prdlý i o ty zdravý ze zadku.

pokud bych se měl za něco omluvit, tak to byl možná ten první příspěvek, kterým bylo myšleno, že nový nebo málo jetý pneumatický neseženeš.. myslel jsem, ze mas smysl pro humor. omlouvam se.

aha, teď teda koukám, že jsi tim myslel klasicky, coz vyplynulo az z dalsich prispevku. ale pokud se podivas na tvuj prvni prispevek, tak teda ja jsem z toho pochopil, ze shanis pneumaticky a ze bys rad novy nebo malo pouzivany, proto jsem ti napsal to, co jsem ti napsal.

a jo, válí, ale ne na prodej. dělám si soukromou sbírku :lol_


Jj,jsi to pochopil správně.Informace o tom,že je to nedostatkový zboží mě ani moc nepřekvapuje.....trochu jsem si to i myslel.Jinak co říkáš na tyhle tlumiče? http://www.rajautodilu.cz/zbozi/5909/Tl ... -Sachs.htm Ty by mohly být gut,ne?


Jo a pro MatesK:já mám sice RN ale není to žádný "holátko".Kromě kůže,zadních el.sedaček,variabilky a šíbru to má všechno.El.podvozek neuvádím,těch bude jako šafránu.Snad akorát,že je to uvnitř taková šedá myš bez dřevěnýho obložení.To ale není nějakou vadou.Vcelku mě to docela inspiruje k nějakému originálnímu řešení.Chce to jenom cit pro vkus a finance.(to druhý je horší).
Jo a pokud jde o doinstalaci el.podvozku...neviděl bych v tom problém.Jakuba z Liberce znám už pár let(co jsem měl 18 Turbo)a občas za ním zajedu.Dost často jsem se tam ve Vratislavicích objevoval v době,kdy si zušlechťoval R25 V6 Turbo.Měl jsem ho taky.Jo a vím,že se mu podařilo tlumiče sehnat z Bacary a že si je tam domontoval.Pouze je přepínal ručně.Viděl by jsi v tom nějaký problém i tomto případě?Já teda ne.A moje autíčko si to na plyn valí 200 jako prd.Určitě bych to užil.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2009 9:00 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
viktoska píše:


Jo a pro MatesK:já mám sice RN ale není to žádný "holátko".Kromě kůže,zadních el.sedaček,variabilky a šíbru to má všechno.El.podvozek neuvádím,těch bude jako šafránu.Snad akorát,že je to uvnitř taková šedá myš bez dřevěnýho obložení.To ale není nějakou vadou.Vcelku mě to docela inspiruje k nějakému originálnímu řešení.Chce to jenom cit pro vkus a finance.(to druhý je horší).
Jo a pokud jde o doinstalaci el.podvozku...neviděl bych v tom problém.Jakuba z Liberce znám už pár let(co jsem měl 18 Turbo)a občas za ním zajedu.Dost často jsem se tam ve Vratislavicích objevoval v době,kdy si zušlechťoval R25 V6 Turbo.Měl jsem ho taky.Jo a vím,že se mu podařilo tlumiče sehnat z Bacary a že si je tam domontoval.Pouze je přepínal ručně.Viděl by jsi v tom nějaký problém i tomto případě?Já teda ne.A moje autíčko si to na plyn valí 200 jako prd.Určitě bych to užil.


:lol: tak to neni moc RN...o doinstalaci el tlumení moc nevim, dá se řict prakticky nic, ale přijde mi to nejen prací ale finanče hodně náročný..protože jestli se nemýlim tak budes potrebovat kompresor a samozrejme nejaky ty hadicky atd, plus ty vsechny tlumice(nehlede na to v jakym budou stavu) a jak moc se da rucne ovladat ten kompresor opravdu netusim...ALE jestli to pro tebe neni problem tohle vsechno tak samozrejme se ukláním a budu se těšit až to uvidim :wink: jinak jeden safrane s pneu podvozkem se tu prodaval ale majitel nejak prestal reagovat :evil:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2009 12:50 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 05, 2008 9:48 pm
Příspěvky: 157
...me se valej 2 tlumice na predek na v6(..klasicke), stav dobry.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2009 1:24 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no myslim, ze ovladat to manualne nema moc vyznam, to kouzlo je podle me prave v tom, ze se to ovlada plne automaticky a tezko budes v zatacce pritvrzovat pravy predni tlumic a az vyjedes ze zatacky tak to zase srovnavat... :). samozrejme ta dve tlacitka (na extremni pritvrzeni a zvednuti podvozku) jsou tam taky dobra, kdyz chces vylozene "závodit" nebo projet nějakou polní cestu.
nezapomen na to, ze ty tlumice maji dvě funkce. tvrdost, ktera se meni elektromagnety na tlumiči a výška, která se mění dofukováním měchu.

jinak chystám se vytáhnout dva kompletní systémy aktivního podvozku z dvou aut (jeden z klasickeho safrane, druhy z quadry) a pokud příští rok něco udělám s karoserií, tak tam ten systém chci dát spolu s repasovanýma tlumičema. každopádně do RN to nedáš (ale podle toho, co píšeš, tak máš RT), protože tam není připravená kabeláž vůbec. u mě "stačí" domontovat kabeláž od řídící jednotky v kufru k čidlům, dát tam jednotku s kompresorem, natahat hadičky, zapojit čidlo na volantu, zapojit čidlo pod sedačkou, zapojit čidlo v kufru a jedno čidlo na přední a dvě čidla na zadní nápravě, dát tlumiče a jet.

jenže v RN není příprava ani na to čidlo pod sedačkou, ani pod volantem, snad tam nejsou ani konektory na ty tlačítka, kde si podvozek ještě přitvrzuješ nebo zvedáš.

nevim, pokud to auto nemas vylozene vymazleny a nehodlas si ho nechavat opravdu delsi dobu, tak bych se do toho asi nepouštěl.

mimochodem, jak jsou ty tlumice resene u R25, nevis? uz driv me napadlo, jestli nebudou nahodou levnejsi a nedalo by se z nich neco (hlavně měchy) pouzit na safrana

máš přední sedačky v elektrice? já si myslím, že máš minimálně RT

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 25, 2009 3:25 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Bóďa píše:
no myslim, ze ovladat to manualne nema moc vyznam, to kouzlo je podle me prave v tom, ze se to ovlada plne automaticky a tezko budes v zatacce pritvrzovat pravy predni tlumic a az vyjedes ze zatacky tak to zase srovnavat... :). samozrejme ta dve tlacitka (na extremni pritvrzeni a zvednuti podvozku) jsou tam taky dobra, kdyz chces vylozene "závodit" nebo projet nějakou polní cestu.
nezapomen na to, ze ty tlumice maji dvě funkce. tvrdost, ktera se meni elektromagnety na tlumiči a výška, která se mění dofukováním měchu.

jinak chystám se vytáhnout dva kompletní systémy aktivního podvozku z dvou aut (jeden z klasickeho safrane, druhy z quadry) a pokud příští rok něco udělám s karoserií, tak tam ten systém chci dát spolu s repasovanýma tlumičema. každopádně do RN to nedáš (ale podle toho, co píšeš, tak máš RT), protože tam není připravená kabeláž vůbec. u mě "stačí" domontovat kabeláž od řídící jednotky v kufru k čidlům, dát tam jednotku s kompresorem, natahat hadičky, zapojit čidlo na volantu, zapojit čidlo pod sedačkou, zapojit čidlo v kufru a jedno čidlo na přední a dvě čidla na zadní nápravě, dát tlumiče a jet.

jenže v RN není příprava ani na to čidlo pod sedačkou, ani pod volantem, snad tam nejsou ani konektory na ty tlačítka, kde si podvozek ještě přitvrzuješ nebo zvedáš.

nevim, pokud to auto nemas vylozene vymazleny a nehodlas si ho nechavat opravdu delsi dobu, tak bych se do toho asi nepouštěl.

mimochodem, jak jsou ty tlumice resene u R25, nevis? uz driv me napadlo, jestli nebudou nahodou levnejsi a nedalo by se z nich neco (hlavně měchy) pouzit na safrana

máš přední sedačky v elektrice? já si myslím, že máš minimálně RT


Jj,mám RT,ne RN.Jak to MatesK napsal,tak jsem se schválně podíval a je to RT.Spoustu konektorů tam je předpřipraveno navíc,to jo.
Určitě je jasný,že to je lepší mít zapojený v plným režimu.
Byla to jenom moje úvaha.No a pokud jde o 25-tku,tak nevím nevím.Určitě by k tomu věděl Jakub co říci.Mám ale neblahý pocit,že by to tam moc nepáslo.25tky měly jinak řešenou př. nápravu.Nebyly tam klasické McPhersonny.Výměna tlumičů tam byla bez spec.verku docela mrdka.Stahování pér na autě,prd místo.Zase je pravda,že s tím správným verkcojkem to byla hračka(jenom nesměly být shnilý podběhy tam,kde se to zavěšovalo).Jo a v Renaultu v servisu ten werk taky ani neměli.Nehledě ale na to,že tenhle podvozek byl u 25 tek ještě vzácnější,než u Safránů.Pravděpodobnost,že bys ho sehnal je podobná tomu,že v lese kopneš do hlíny a vyletí půlkilovej lanýž. :D

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 25, 2009 3:31 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
francouzack píše:
...me se valej 2 tlumice na predek na v6(..klasicke), stav dobry.


A válí se Ti tam celý McPhersony anebo jenom sam.tlumiče?A za kolik bys je nechal?
Stav dobrý,říkáš?Kolik asi tak měly nalítáno?Já mám nalítáno okolo 250000km.Abych se s tím nemrcasil a pak to nebylo to samý :-?

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 29, 2009 8:57 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 05, 2008 9:48 pm
Příspěvky: 157
tlumice vcetne pruzin, "stav dobry" znamena ze jejich stav je dobry, nejsou novy jsou z vrakace a najel sem jen par tisic, ale kolik najeli pred tim, to uz se nikdy nikdo nedozvi.., necham je za 2500,-(..stali me 4000,-), jo a ten regulator mam, kola sem jeste nemel cas zkoumat a fotit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 30, 2009 1:29 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
francouzack píše:
tlumice vcetne pruzin, "stav dobry" znamena ze jejich stav je dobry, nejsou novy jsou z vrakace a najel sem jen par tisic, ale kolik najeli pred tim, to uz se nikdy nikdo nedozvi.., necham je za 2500,-(..stali me 4000,-), jo a ten regulator mam, kola sem jeste nemel cas zkoumat a fotit.


Takže tlumiče jsou pasé.Byl jsem na otestování a divili se,proč jsem si je jezdil otestovat.Mám je prý určitě měněné,protože ani jeden tlumič nešel pod 100.Zjistili mi ale asi něco v uložení tlumičů.To pocvakávání,o kterém jsem si myslel,že to dělají právě tlumiče.Zved jsem auto a zjistil jsem,že mám roztrhaný doraz na tlumiči.Takže začnu tímhle...Oba dorazy i s ochrannými manžetami za 1.100,-peněz z Feroda.To je slušný.

Jo ale ten zátěžový regulátor...o ten zájem trvá.Písni za kolik,já se mrknu do portmanky a dám vědět :)

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz