|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned dub 28, 2024 9:13 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
mm100
|
Předmět příspěvku: Hmatník tlačítka dofuku a jiné díly (interiér/exteriér) Napsal: ned lis 02, 2008 11:20 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am Příspěvky: 45 Bydliště: Praha
|
Safránka mám krátce a po minulém majiteli leccos chybí. Snad nejrušivěji vypadá "díra" po prostředním hmatníku tlačítka dofuku sedadla (u spolujezdce). V Renaultu mají jen celý set tlačítek (za 7997Kč!) a jinak nemohu nikde sehnat. Neměl by někdo hmatník, nebo celý set (nebo nějaká druhovýroba, imitace, co by tam šlo nastrčit, aby to nebylo poznat a pevně drželo) ... vypadá to opravdu hrozně, ale kvůli jednomu hmatníku dát 8 tisíc...
Taky bych koupil trysku ostřikovače pravého světlometu, pak levou zadní chromovou lištu (rozděluje opticky tu černou lištu v polovině, délka cca 1m, vede od boční do zadní části vozu, snad to je k pochopení) a (potenciálně) mám zájem o přístrojovou desku (dva digi displeje, verze automat.převodovka se zimní/letní provoz+tempomat, r.1997, ukazatel paliva uprostřed nahoře, mluvící počítač). Asi v té přístrojovce je zdroj vady, proč nejde tempomat, jinak mi funguje, tj. přístrojovka musí být v perfektním stavu (vše musí fungovat).
A vzal bych za rozumnou cenu i plast, který vede od řadicí páky jakoby k palubce. Minulí majitelé tam vyvrtali několik děr, asi na mobil, takže to taky vypadá divně a řešit to nějakou překryvnou samolepkou ... opravdu až v nouzi.
|
|
Nahoru |
|
|
maharadza
|
Předmět příspěvku: Re: Hmatník tlačítka dofuku a jiné díly (interiér/exteriér) Napsal: pon lis 03, 2008 12:28 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon říj 06, 2008 10:43 pm Příspěvky: 153 Bydliště: Olomouc
|
mm100 píše: Safránka mám krátce a po minulém majiteli leccos chybí. Snad nejrušivěji vypadá "díra" po prostředním hmatníku tlačítka dofuku sedadla (u spolujezdce). V Renaultu mají jen celý set tlačítek (za 7997Kč!) a jinak nemohu nikde sehnat. Neměl by někdo hmatník, nebo celý set (nebo nějaká druhovýroba, imitace, co by tam šlo nastrčit, aby to nebylo poznat a pevně drželo) ... vypadá to opravdu hrozně, ale kvůli jednomu hmatníku dát 8 tisíc... Taky bych koupil trysku ostřikovače pravého světlometu, pak levou zadní chromovou lištu (rozděluje opticky tu černou lištu v polovině, délka cca 1m, vede od boční do zadní části vozu, snad to je k pochopení) a (potenciálně) mám zájem o přístrojovou desku (dva digi displeje, verze automat.převodovka se zimní/letní provoz+tempomat, r.1997, ukazatel paliva uprostřed nahoře, mluvící počítač). Asi v té přístrojovce je zdroj vady, proč nejde tempomat, jinak mi funguje, tj. přístrojovka musí být v perfektním stavu (vše musí fungovat). A vzal bych za rozumnou cenu i plast, který vede od řadicí páky jakoby k palubce. Minulí majitelé tam vyvrtali několik děr, asi na mobil, takže to taky vypadá divně a řešit to nějakou překryvnou samolepkou ... opravdu až v nouzi.
Tempomat ti nejde kvůli kroužku pod volantem.sundej pytel a mrkni tam na ten kroužek.
|
|
Nahoru |
|
|
mm100
|
Předmět příspěvku: Re: Hmatník tlačítka dofuku a jiné díly (interiér/exteriér) Napsal: pon lis 03, 2008 1:26 am |
|
|
Pokročilý |
Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am Příspěvky: 45 Bydliště: Praha
|
maharadza píše: mm100 píše: Safránka mám krátce a po minulém majiteli leccos chybí. Snad nejrušivěji vypadá "díra" po prostředním hmatníku tlačítka dofuku sedadla (u spolujezdce). V Renaultu mají jen celý set tlačítek (za 7997Kč!) a jinak nemohu nikde sehnat. Neměl by někdo hmatník, nebo celý set (nebo nějaká druhovýroba, imitace, co by tam šlo nastrčit, aby to nebylo poznat a pevně drželo) ... vypadá to opravdu hrozně, ale kvůli jednomu hmatníku dát 8 tisíc... Taky bych koupil trysku ostřikovače pravého světlometu, pak levou zadní chromovou lištu (rozděluje opticky tu černou lištu v polovině, délka cca 1m, vede od boční do zadní části vozu, snad to je k pochopení) a (potenciálně) mám zájem o přístrojovou desku (dva digi displeje, verze automat.převodovka se zimní/letní provoz+tempomat, r.1997, ukazatel paliva uprostřed nahoře, mluvící počítač). Asi v té přístrojovce je zdroj vady, proč nejde tempomat, jinak mi funguje, tj. přístrojovka musí být v perfektním stavu (vše musí fungovat). A vzal bych za rozumnou cenu i plast, který vede od řadicí páky jakoby k palubce. Minulí majitelé tam vyvrtali několik děr, asi na mobil, takže to taky vypadá divně a řešit to nějakou překryvnou samolepkou ... opravdu až v nouzi. Tempomat ti nejde kvůli kroužku pod volantem.sundej pytel a mrkni tam na ten kroužek.
Díky za typ, mohl bys to trochu upřesnit, jaký kroužek? Já už měl auto i ve (značkovém) servisu, tam si nevěděli rady, zaměnili (prohodili) řídicí jednotku tempomatu, vývěvu tempomatu, kontrolovali kabeláž, prý všechno vpořádku a pak řekli, že to budou asi budíky.
|
|
Nahoru |
|
|
maharadza
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon lis 03, 2008 3:50 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon říj 06, 2008 10:43 pm Příspěvky: 153 Bydliště: Olomouc
|
Musíš sundat Airback, potom volant a pod ním je kroužek co přenáší el do těch knoflíků na tempomat a do airbacku. Tak se podívej jestli je tam všechno jak má a jestli sou kontakty v pořádku. Když tak si vem na pomoc nějakyho auto elektrikáře. A co přesně potřebuješ za display ?? Něco bych našel.
|
|
Nahoru |
|
|
mm100
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon lis 03, 2008 7:51 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am Příspěvky: 45 Bydliště: Praha
|
Aha, já myslel že ten kroužek je součástí zpětné vazby nebo tak něco. Jestli jen propojuje ovládací tlačítka tempomatu na volantu s kabeláží potažmo elektronikou, asi to nebude příčina, protože to, že z tlačítek signál přichází zkoušeli (teda doufám, protože dělali komplet test kabeláže a ten dopadl O.K.). Říkaj, že signál o rychlosti jde do budíků (přístrojovky) a z ní že už nejde dál (do řídicí jednotky tempomatu asi). Dva ze 3 servisů mi nezávisle na sobě řekli, že vadná by mohla být ta přístrojovka (ale zdaleka to nemůžou říct na 100%, že by potřebovali na porovnání stejný auto).
Tak myslím, že ji budu muset stejně sehnat aspoň na to vyzkoušení. Nevím, jak víc specifikovat, než jsem uvedl výše (má 2x digi displej, nahoře uprostřed indikátor paliva, je to automat, tj. pravý displej ukazuje i zařazený rychlostní stupěň a hlavně musí být přístrojovka z verze s tempomatem - je to ročník 1997). Levý displej ukazuje celkem 7 věcí (dojezdová vzdálnost, průměrná rychlost a spotřeba, okamžitá spotřeba, servisní interval oleje, ...). Kdyby to nestačilo, můžu vyfotit.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned lis 09, 2008 1:01 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nejsi to ty, co jsi mel inzerat na annonci ze shanis tu jednotku tempomatu? jestli jo tak jsem s tebou uz mluvil
jinak ty budiky bych mel mit presne ty co jsi popsal, tak kdybys chtel...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
mm100
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned lis 09, 2008 4:17 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am Příspěvky: 45 Bydliště: Praha
|
Bóďa píše: nejsi to ty, co jsi mel inzerat na annonci ze shanis tu jednotku tempomatu? jestli jo tak jsem s tebou uz mluvil jinak ty budiky bych mel mit presne ty co jsi popsal, tak kdybys chtel...
Jo, měl jsem inzerát na jednotku tempomatu i v Annonci, takže to je možný (jestli jsi ten, co ji nabízel a já říkal něco ve smyslu, že se ještě uvidí, zda ji budu vůbec potřebovat). Měl jsem jednu v jednání a v Renaultu taky mezitím vyzkoušeli jinou (mou, co jsem sehnal i další jejich) a usoudili, že v tý jednotce to nebude, spíš deska budíků. Tak abych je prý zkusil sehnat.
Já bych pro ni i přijel k Tobě (někde Kutná Hora?), teda spíš o víkendu. Neblíž mi budíky nabízeli u Plzně za 1800Kč. Jenže nevím, jak Renaultu věřit s tím, že to opravdu je tímhle. Chápu, že některý elektronický vady jsou složitější, ale.... Nejdřív "tipli" vývěvu tempomatu (tu jsem jim ještě trochu neprozřetelně zaplatil a myslím, že ta původní vadná není), pak "tipli" řídicí jednotku (taky to v ní asi není, jak se ukazuje) a teď aktuálně říkaj budíky. Naštěstí vše mimo tu vývěvu už bylo pro mně zadarmo. No prostě ... potřeboval bych budíky nejdřív půjčit (asi za úplatu, co?) nebo dám 3500Kč tomu, kdo mi zprovozní tempomat "na klíč" a zároveň nic jinýho v autě neponičí a nepřestane fungovat něco jinýho (po zásahu servisu mi totiž začlo klepat v levý části palubky, kterou měli kvůli tempomatu sundanou a v pravý části vrže). Takže kdybys budíčky mohl poskytnout a šlo se nějak dohodnout, byl bych rád.
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned lis 09, 2008 6:03 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
mm100 píše: Bóďa píše: nejsi to ty, co jsi mel inzerat na annonci ze shanis tu jednotku tempomatu? jestli jo tak jsem s tebou uz mluvil jinak ty budiky bych mel mit presne ty co jsi popsal, tak kdybys chtel... Jo, měl jsem inzerát na jednotku tempomatu i v Annonci, takže to je možný (jestli jsi ten, co ji nabízel a já říkal něco ve smyslu, že se ještě uvidí, zda ji budu vůbec potřebovat). Měl jsem jednu v jednání a v Renaultu taky mezitím vyzkoušeli jinou (mou, co jsem sehnal i další jejich) a usoudili, že v tý jednotce to nebude, spíš deska budíků. Tak abych je prý zkusil sehnat. Já bych pro ni i přijel k Tobě (někde Kutná Hora?), teda spíš o víkendu. Neblíž mi budíky nabízeli u Plzně za 1800Kč. Jenže nevím, jak Renaultu věřit s tím, že to opravdu je tímhle. Chápu, že některý elektronický vady jsou složitější, ale.... Nejdřív "tipli" vývěvu tempomatu (tu jsem jim ještě trochu neprozřetelně zaplatil a myslím, že ta původní vadná není), pak "tipli" řídicí jednotku (taky to v ní asi není, jak se ukazuje) a teď aktuálně říkaj budíky. Naštěstí vše mimo tu vývěvu už bylo pro mně zadarmo. No prostě ... potřeboval bych budíky nejdřív půjčit (asi za úplatu, co?) nebo dám 3500Kč tomu, kdo mi zprovozní tempomat "na klíč" a zároveň nic jinýho v autě neponičí a nepřestane fungovat něco jinýho (po zásahu servisu mi totiž začlo klepat v levý části palubky, kterou měli kvůli tempomatu sundanou a v pravý části vrže). Takže kdybys budíčky mohl poskytnout a šlo se nějak dohodnout, byl bych rád.
Ja bych to resil predvyndanim tech budiku, dojet nekam na vrakac a jenom to tam zkusit pichnout jestli to pojede....to rozebrani je tak na pul hodinky pro nezkuseneho....
|
|
Nahoru |
|
|
mm100
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned lis 09, 2008 8:05 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am Příspěvky: 45 Bydliště: Praha
|
MatesK píše: mm100 píše: Bóďa píše: nejsi to ty, co jsi mel inzerat na annonci ze shanis tu jednotku tempomatu? jestli jo tak jsem s tebou uz mluvil jinak ty budiky bych mel mit presne ty co jsi popsal, tak kdybys chtel... Jo, měl jsem inzerát na jednotku tempomatu i v Annonci, takže to je možný (jestli jsi ten, co ji nabízel a já říkal něco ve smyslu, že se ještě uvidí, zda ji budu vůbec potřebovat). Měl jsem jednu v jednání a v Renaultu taky mezitím vyzkoušeli jinou (mou, co jsem sehnal i další jejich) a usoudili, že v tý jednotce to nebude, spíš deska budíků. Tak abych je prý zkusil sehnat. Já bych pro ni i přijel k Tobě (někde Kutná Hora?), teda spíš o víkendu. Neblíž mi budíky nabízeli u Plzně za 1800Kč. Jenže nevím, jak Renaultu věřit s tím, že to opravdu je tímhle. Chápu, že některý elektronický vady jsou složitější, ale.... Nejdřív "tipli" vývěvu tempomatu (tu jsem jim ještě trochu neprozřetelně zaplatil a myslím, že ta původní vadná není), pak "tipli" řídicí jednotku (taky to v ní asi není, jak se ukazuje) a teď aktuálně říkaj budíky. Naštěstí vše mimo tu vývěvu už bylo pro mně zadarmo. No prostě ... potřeboval bych budíky nejdřív půjčit (asi za úplatu, co?) nebo dám 3500Kč tomu, kdo mi zprovozní tempomat "na klíč" a zároveň nic jinýho v autě neponičí a nepřestane fungovat něco jinýho (po zásahu servisu mi totiž začlo klepat v levý části palubky, kterou měli kvůli tempomatu sundanou a v pravý části vrže). Takže kdybys budíčky mohl poskytnout a šlo se nějak dohodnout, byl bych rád. Ja bych to resil predvyndanim tech budiku, dojet nekam na vrakac a jenom to tam zkusit pichnout jestli to pojede....to rozebrani je tak na pul hodinky pro nezkuseneho....
Díky Matesi, ale to má minimálně ten problém, že tempomat se musí myslím "nakódovat", tj. aby počítač přijmul nový jednotky - ať tempomatu, možná i budíků(?) a další. Nevím sice jak je to tam dělaný konkrétně, ale i na vrakovištích mně z prosté výměny dílů zrazovali, že to prý většinou nejde, když je tam počítač (u tak prošpikovanýho auta elektronikou), že tyhle výměny musí udělat Renault, resp.kdo má diagnostiku. Nevím, jestli to je pravda. Ale jinými slovy, když to zamění na vrakovišti a ono to nepůjde, pořád nevím, jestli to v budíkách je nebo ne. Navíc tyhle budíky nejsou často vidět (verze s automatem a tempomatem), proto když někam dál pojedu, už bych chtěl mít zajištěný, že si je budu moci odvézt do servisu (teda když to nezačne fungovat pouhým jejich přepíchnutím). Na druhý straně dost spoléhám, že to je v desce těch budíků, protože ono už snad není moc věcí, co v servisu nezkoušeli. Takže když Boďa nebo kdokoliv jiný bude mít....
|
|
Nahoru |
|
|
mm100
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv pro 18, 2008 12:39 am |
|
|
Pokročilý |
Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am Příspěvky: 45 Bydliště: Praha
|
Díky všem za rady i pomoc kolem tempomatu. Po víc než třech týdnech pobytu auta v dalším servisu je konečně zprovozněný (v pořadí čtvrtém značkovém servisu, kde jsem tempomat nechal opravovat). Nakonec to prý bylo "jen" v kabeláži a konektorech (zřejmě někde mezi hlavním počítačem a automatickou převodovkou a snímači otáček). Museli kvůli tomu snad i posunout tu převodovku o několik cm a vyndat půl motorovýho prostoru (aspoň tak říkali), aby se k tomu dostali...
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv pro 18, 2008 5:46 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Co to stálo,ta rozborka a zborka.....?
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
mm100
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv pro 18, 2008 4:33 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am Příspěvky: 45 Bydliště: Praha
|
Plzeňák píše: Co to stálo,ta rozborka a zborka.....?
Snad raději neříkat - no budou chudší vánoce. Materiál nula, práce cca 11 tisíc. Ovšem proti ceně v jiném Renault servisu, kde mi řekli 84 tisíc jen materál, jsem vlastně ušetřil.
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát pro 19, 2008 5:48 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Takže se dá říct,že na značkovej servis byli ještě slušní.....
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
mm100
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned pro 21, 2008 2:00 am |
|
|
Pokročilý |
Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am Příspěvky: 45 Bydliště: Praha
|
Už sháním jen hmatník na dofukování sedačky (klidně ten celý tlačítkový set z rozbitého sedadla) a tunel od řadící páky.
Naposledy upravil mm100 dne pon dub 20, 2009 8:17 am, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
mm100
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 01, 2009 8:47 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am Příspěvky: 45 Bydliště: Praha
|
Stále platí - hlavně ten hmatník - jako motivaci, dám za něj už 1000Kč.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|