Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 9:13 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hmatník tlačítka dofuku a jiné díly (interiér/exteriér)
PříspěvekNapsal: ned lis 02, 2008 11:20 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Safránka mám krátce a po minulém majiteli leccos chybí. Snad nejrušivěji vypadá "díra" po prostředním hmatníku tlačítka dofuku sedadla (u spolujezdce). V Renaultu mají jen celý set tlačítek (za 7997Kč!) a jinak nemohu nikde sehnat. Neměl by někdo hmatník, nebo celý set (nebo nějaká druhovýroba, imitace, co by tam šlo nastrčit, aby to nebylo poznat a pevně drželo) ... vypadá to opravdu hrozně, ale kvůli jednomu hmatníku dát 8 tisíc...
Taky bych koupil trysku ostřikovače pravého světlometu, pak levou zadní chromovou lištu (rozděluje opticky tu černou lištu v polovině, délka cca 1m, vede od boční do zadní části vozu, snad to je k pochopení) a (potenciálně) mám zájem o přístrojovou desku (dva digi displeje, verze automat.převodovka se zimní/letní provoz+tempomat, r.1997, ukazatel paliva uprostřed nahoře, mluvící počítač). Asi v té přístrojovce je zdroj vady, proč nejde tempomat, jinak mi funguje, tj. přístrojovka musí být v perfektním stavu (vše musí fungovat).
A vzal bych za rozumnou cenu i plast, který vede od řadicí páky jakoby k palubce. Minulí majitelé tam vyvrtali několik děr, asi na mobil, takže to taky vypadá divně a řešit to nějakou překryvnou samolepkou ... opravdu až v nouzi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hmatník tlačítka dofuku a jiné díly (interiér/exteriér)
PříspěvekNapsal: pon lis 03, 2008 12:28 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 06, 2008 10:43 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Olomouc
mm100 píše:
Safránka mám krátce a po minulém majiteli leccos chybí. Snad nejrušivěji vypadá "díra" po prostředním hmatníku tlačítka dofuku sedadla (u spolujezdce). V Renaultu mají jen celý set tlačítek (za 7997Kč!) a jinak nemohu nikde sehnat. Neměl by někdo hmatník, nebo celý set (nebo nějaká druhovýroba, imitace, co by tam šlo nastrčit, aby to nebylo poznat a pevně drželo) ... vypadá to opravdu hrozně, ale kvůli jednomu hmatníku dát 8 tisíc...
Taky bych koupil trysku ostřikovače pravého světlometu, pak levou zadní chromovou lištu (rozděluje opticky tu černou lištu v polovině, délka cca 1m, vede od boční do zadní části vozu, snad to je k pochopení) a (potenciálně) mám zájem o přístrojovou desku (dva digi displeje, verze automat.převodovka se zimní/letní provoz+tempomat, r.1997, ukazatel paliva uprostřed nahoře, mluvící počítač). Asi v té přístrojovce je zdroj vady, proč nejde tempomat, jinak mi funguje, tj. přístrojovka musí být v perfektním stavu (vše musí fungovat).
A vzal bych za rozumnou cenu i plast, který vede od řadicí páky jakoby k palubce. Minulí majitelé tam vyvrtali několik děr, asi na mobil, takže to taky vypadá divně a řešit to nějakou překryvnou samolepkou ... opravdu až v nouzi.


Tempomat ti nejde kvůli kroužku pod volantem.sundej pytel a mrkni tam na ten kroužek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hmatník tlačítka dofuku a jiné díly (interiér/exteriér)
PříspěvekNapsal: pon lis 03, 2008 1:26 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
maharadza píše:
mm100 píše:
Safránka mám krátce a po minulém majiteli leccos chybí. Snad nejrušivěji vypadá "díra" po prostředním hmatníku tlačítka dofuku sedadla (u spolujezdce). V Renaultu mají jen celý set tlačítek (za 7997Kč!) a jinak nemohu nikde sehnat. Neměl by někdo hmatník, nebo celý set (nebo nějaká druhovýroba, imitace, co by tam šlo nastrčit, aby to nebylo poznat a pevně drželo) ... vypadá to opravdu hrozně, ale kvůli jednomu hmatníku dát 8 tisíc...
Taky bych koupil trysku ostřikovače pravého světlometu, pak levou zadní chromovou lištu (rozděluje opticky tu černou lištu v polovině, délka cca 1m, vede od boční do zadní části vozu, snad to je k pochopení) a (potenciálně) mám zájem o přístrojovou desku (dva digi displeje, verze automat.převodovka se zimní/letní provoz+tempomat, r.1997, ukazatel paliva uprostřed nahoře, mluvící počítač). Asi v té přístrojovce je zdroj vady, proč nejde tempomat, jinak mi funguje, tj. přístrojovka musí být v perfektním stavu (vše musí fungovat).
A vzal bych za rozumnou cenu i plast, který vede od řadicí páky jakoby k palubce. Minulí majitelé tam vyvrtali několik děr, asi na mobil, takže to taky vypadá divně a řešit to nějakou překryvnou samolepkou ... opravdu až v nouzi.


Tempomat ti nejde kvůli kroužku pod volantem.sundej pytel a mrkni tam na ten kroužek.


Díky za typ, mohl bys to trochu upřesnit, jaký kroužek? Já už měl auto i ve (značkovém) servisu, tam si nevěděli rady, zaměnili (prohodili) řídicí jednotku tempomatu, vývěvu tempomatu, kontrolovali kabeláž, prý všechno vpořádku a pak řekli, že to budou asi budíky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 03, 2008 3:50 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 06, 2008 10:43 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Olomouc
Musíš sundat Airback, potom volant a pod ním je kroužek co přenáší el do těch knoflíků na tempomat a do airbacku. Tak se podívej jestli je tam všechno jak má a jestli sou kontakty v pořádku. Když tak si vem na pomoc nějakyho auto elektrikáře. A co přesně potřebuješ za display ?? Něco bych našel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 03, 2008 7:51 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Aha, já myslel že ten kroužek je součástí zpětné vazby nebo tak něco. Jestli jen propojuje ovládací tlačítka tempomatu na volantu s kabeláží potažmo elektronikou, asi to nebude příčina, protože to, že z tlačítek signál přichází zkoušeli (teda doufám, protože dělali komplet test kabeláže a ten dopadl O.K.). Říkaj, že signál o rychlosti jde do budíků (přístrojovky) a z ní že už nejde dál (do řídicí jednotky tempomatu asi). Dva ze 3 servisů mi nezávisle na sobě řekli, že vadná by mohla být ta přístrojovka (ale zdaleka to nemůžou říct na 100%, že by potřebovali na porovnání stejný auto).
Tak myslím, že ji budu muset stejně sehnat aspoň na to vyzkoušení. Nevím, jak víc specifikovat, než jsem uvedl výše (má 2x digi displej, nahoře uprostřed indikátor paliva, je to automat, tj. pravý displej ukazuje i zařazený rychlostní stupěň a hlavně musí být přístrojovka z verze s tempomatem - je to ročník 1997). Levý displej ukazuje celkem 7 věcí (dojezdová vzdálnost, průměrná rychlost a spotřeba, okamžitá spotřeba, servisní interval oleje, ...). Kdyby to nestačilo, můžu vyfotit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 09, 2008 1:01 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nejsi to ty, co jsi mel inzerat na annonci ze shanis tu jednotku tempomatu? jestli jo tak jsem s tebou uz mluvil :lol2:

jinak ty budiky bych mel mit presne ty co jsi popsal, tak kdybys chtel...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 09, 2008 4:17 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Bóďa píše:
nejsi to ty, co jsi mel inzerat na annonci ze shanis tu jednotku tempomatu? jestli jo tak jsem s tebou uz mluvil :lol2:

jinak ty budiky bych mel mit presne ty co jsi popsal, tak kdybys chtel...



Jo, měl jsem inzerát na jednotku tempomatu i v Annonci, takže to je možný (jestli jsi ten, co ji nabízel a já říkal něco ve smyslu, že se ještě uvidí, zda ji budu vůbec potřebovat). Měl jsem jednu v jednání a v Renaultu taky mezitím vyzkoušeli jinou (mou, co jsem sehnal i další jejich) a usoudili, že v tý jednotce to nebude, spíš deska budíků. Tak abych je prý zkusil sehnat.
Já bych pro ni i přijel k Tobě (někde Kutná Hora?), teda spíš o víkendu. Neblíž mi budíky nabízeli u Plzně za 1800Kč. Jenže nevím, jak Renaultu věřit s tím, že to opravdu je tímhle. Chápu, že některý elektronický vady jsou složitější, ale.... Nejdřív "tipli" vývěvu tempomatu (tu jsem jim ještě trochu neprozřetelně zaplatil a myslím, že ta původní vadná není), pak "tipli" řídicí jednotku (taky to v ní asi není, jak se ukazuje) a teď aktuálně říkaj budíky. Naštěstí vše mimo tu vývěvu už bylo pro mně zadarmo. No prostě ... potřeboval bych budíky nejdřív půjčit (asi za úplatu, co?) nebo dám 3500Kč tomu, kdo mi zprovozní tempomat "na klíč" a zároveň nic jinýho v autě neponičí a nepřestane fungovat něco jinýho (po zásahu servisu mi totiž začlo klepat v levý části palubky, kterou měli kvůli tempomatu sundanou a v pravý části vrže). Takže kdybys budíčky mohl poskytnout a šlo se nějak dohodnout, byl bych rád.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 09, 2008 6:03 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
mm100 píše:
Bóďa píše:
nejsi to ty, co jsi mel inzerat na annonci ze shanis tu jednotku tempomatu? jestli jo tak jsem s tebou uz mluvil :lol2:

jinak ty budiky bych mel mit presne ty co jsi popsal, tak kdybys chtel...



Jo, měl jsem inzerát na jednotku tempomatu i v Annonci, takže to je možný (jestli jsi ten, co ji nabízel a já říkal něco ve smyslu, že se ještě uvidí, zda ji budu vůbec potřebovat). Měl jsem jednu v jednání a v Renaultu taky mezitím vyzkoušeli jinou (mou, co jsem sehnal i další jejich) a usoudili, že v tý jednotce to nebude, spíš deska budíků. Tak abych je prý zkusil sehnat.
Já bych pro ni i přijel k Tobě (někde Kutná Hora?), teda spíš o víkendu. Neblíž mi budíky nabízeli u Plzně za 1800Kč. Jenže nevím, jak Renaultu věřit s tím, že to opravdu je tímhle. Chápu, že některý elektronický vady jsou složitější, ale.... Nejdřív "tipli" vývěvu tempomatu (tu jsem jim ještě trochu neprozřetelně zaplatil a myslím, že ta původní vadná není), pak "tipli" řídicí jednotku (taky to v ní asi není, jak se ukazuje) a teď aktuálně říkaj budíky. Naštěstí vše mimo tu vývěvu už bylo pro mně zadarmo. No prostě ... potřeboval bych budíky nejdřív půjčit (asi za úplatu, co?) nebo dám 3500Kč tomu, kdo mi zprovozní tempomat "na klíč" a zároveň nic jinýho v autě neponičí a nepřestane fungovat něco jinýho (po zásahu servisu mi totiž začlo klepat v levý části palubky, kterou měli kvůli tempomatu sundanou a v pravý části vrže). Takže kdybys budíčky mohl poskytnout a šlo se nějak dohodnout, byl bych rád.


Ja bych to resil predvyndanim tech budiku, dojet nekam na vrakac a jenom to tam zkusit pichnout jestli to pojede....to rozebrani je tak na pul hodinky pro nezkuseneho....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 09, 2008 8:05 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
MatesK píše:
mm100 píše:
Bóďa píše:
nejsi to ty, co jsi mel inzerat na annonci ze shanis tu jednotku tempomatu? jestli jo tak jsem s tebou uz mluvil :lol2:

jinak ty budiky bych mel mit presne ty co jsi popsal, tak kdybys chtel...



Jo, měl jsem inzerát na jednotku tempomatu i v Annonci, takže to je možný (jestli jsi ten, co ji nabízel a já říkal něco ve smyslu, že se ještě uvidí, zda ji budu vůbec potřebovat). Měl jsem jednu v jednání a v Renaultu taky mezitím vyzkoušeli jinou (mou, co jsem sehnal i další jejich) a usoudili, že v tý jednotce to nebude, spíš deska budíků. Tak abych je prý zkusil sehnat.
Já bych pro ni i přijel k Tobě (někde Kutná Hora?), teda spíš o víkendu. Neblíž mi budíky nabízeli u Plzně za 1800Kč. Jenže nevím, jak Renaultu věřit s tím, že to opravdu je tímhle. Chápu, že některý elektronický vady jsou složitější, ale.... Nejdřív "tipli" vývěvu tempomatu (tu jsem jim ještě trochu neprozřetelně zaplatil a myslím, že ta původní vadná není), pak "tipli" řídicí jednotku (taky to v ní asi není, jak se ukazuje) a teď aktuálně říkaj budíky. Naštěstí vše mimo tu vývěvu už bylo pro mně zadarmo. No prostě ... potřeboval bych budíky nejdřív půjčit (asi za úplatu, co?) nebo dám 3500Kč tomu, kdo mi zprovozní tempomat "na klíč" a zároveň nic jinýho v autě neponičí a nepřestane fungovat něco jinýho (po zásahu servisu mi totiž začlo klepat v levý části palubky, kterou měli kvůli tempomatu sundanou a v pravý části vrže). Takže kdybys budíčky mohl poskytnout a šlo se nějak dohodnout, byl bych rád.


Ja bych to resil predvyndanim tech budiku, dojet nekam na vrakac a jenom to tam zkusit pichnout jestli to pojede....to rozebrani je tak na pul hodinky pro nezkuseneho....


Díky Matesi, ale to má minimálně ten problém, že tempomat se musí myslím "nakódovat", tj. aby počítač přijmul nový jednotky - ať tempomatu, možná i budíků(?) a další. Nevím sice jak je to tam dělaný konkrétně, ale i na vrakovištích mně z prosté výměny dílů zrazovali, že to prý většinou nejde, když je tam počítač (u tak prošpikovanýho auta elektronikou), že tyhle výměny musí udělat Renault, resp.kdo má diagnostiku. Nevím, jestli to je pravda. Ale jinými slovy, když to zamění na vrakovišti a ono to nepůjde, pořád nevím, jestli to v budíkách je nebo ne. Navíc tyhle budíky nejsou často vidět (verze s automatem a tempomatem), proto když někam dál pojedu, už bych chtěl mít zajištěný, že si je budu moci odvézt do servisu (teda když to nezačne fungovat pouhým jejich přepíchnutím). Na druhý straně dost spoléhám, že to je v desce těch budíků, protože ono už snad není moc věcí, co v servisu nezkoušeli. Takže když Boďa nebo kdokoliv jiný bude mít....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 12:39 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Díky všem za rady i pomoc kolem tempomatu. Po víc než třech týdnech pobytu auta v dalším servisu je konečně zprovozněný (v pořadí čtvrtém značkovém servisu, kde jsem tempomat nechal opravovat). Nakonec to prý bylo "jen" v kabeláži a konektorech (zřejmě někde mezi hlavním počítačem a automatickou převodovkou a snímači otáček). Museli kvůli tomu snad i posunout tu převodovku o několik cm a vyndat půl motorovýho prostoru (aspoň tak říkali), aby se k tomu dostali...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 5:46 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Co to stálo,ta rozborka a zborka.....? :roll:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 4:33 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Plzeňák píše:
Co to stálo,ta rozborka a zborka.....? :roll:

Snad raději neříkat - no budou chudší vánoce. Materiál nula, práce cca 11 tisíc. Ovšem proti ceně v jiném Renault servisu, kde mi řekli 84 tisíc jen materál, jsem vlastně ušetřil. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 5:48 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Takže se dá říct,že na značkovej servis byli ještě slušní.....

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 21, 2008 2:00 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Už sháním jen hmatník na dofukování sedačky (klidně ten celý tlačítkový set z rozbitého sedadla) a tunel od řadící páky.


Naposledy upravil mm100 dne pon dub 20, 2009 8:17 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 8:47 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Stále platí - hlavně ten hmatník - jako motivaci, dám za něj už 1000Kč. :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz