Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon dub 29, 2024 4:27 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: pravá poloosa na 2,5i 20v
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 8:56 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned led 21, 2007 10:12 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: mladá vožice
ahoj ,
scháním vnitřní kloub na pravou poloosu, a nebo celou poloosu, na phII, 2,5i 20v rok 1998.
zatím se mi nikde nepodařilo sehnat ani novou manžetu,ani to ložisko za kloubem, ani vnitřek kloubu na repaso. a to sem oslovil víc jak polovinu dovozců dílů.
všude mají v katalogu menší manžety,menší ložiska,a vnitřek homo.kloubu složený z kuliček,želízek,planžet,a středu bez ložisek prý nikdo nezná ani neviděl.
no když se to na mě vysipalo,taky mi nebylo nejlíp,ale složili sme to,jenže jak to běhalo na sucho,tak se to přidřelo,a ted se to za jízdy hřeje,i když je to v nový vazelíně. Leda by tu poloosu tolik zahřívalo paroží od výfuku,ale to se mi nezdá.nemáte s tím někdo skušenost nebo radu?????
předem dík Martin.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pravá poloosa na 2,5i 20v
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 9:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
martinsmrcka píše:
ahoj ,
scháním vnitřní kloub na pravou poloosu, a nebo celou poloosu, na phII, 2,5i 20v rok 1998.
zatím se mi nikde nepodařilo sehnat ani novou manžetu,ani to ložisko za kloubem, ani vnitřek kloubu na repaso. a to sem oslovil víc jak polovinu dovozců dílů.
všude mají v katalogu menší manžety,menší ložiska,a vnitřek homo.kloubu složený z kuliček,želízek,planžet,a středu bez ložisek prý nikdo nezná ani neviděl.
no když se to na mě vysipalo,taky mi nebylo nejlíp,ale složili sme to,jenže jak to běhalo na sucho,tak se to přidřelo,a ted se to za jízdy hřeje,i když je to v nový vazelíně. Leda by tu poloosu tolik zahřívalo paroží od výfuku,ale to se mi nezdá.nemáte s tím někdo skušenost nebo radu?????
předem dík Martin.
zkus zavolat blondakum

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 27, 2008 2:40 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Možná by bylo dobré podívat se i po Lagunách,ty se také vyráběly s motorem 2.0 16 V což je ten Tvůj pětiválec jen oříznutý o jeden válec,jinak úplně stejný s vrtáním 83 a zdvihem 90 mm.Také šestiválec montovaný do Volva 960 byl zase jen s přidaným válcem.Chci tím říct,že tahle řada motorů je stavebnicová,tedy určitě se shodnou přírubou / frémou / na převodovku a velmi pravděpodobně i se stejnou převodovkou.Těch Lagun tady je daleko více zvrakovaných,tam by sis mohl pomoci.Ještě informaci - ten motor u Laguny musí mít objem 1948 ccm,to je ten,co Tě zajímá.Ostatní a novější 16 V už byly francouzské.Pokud si vzpomínám - Vlado na Renaultclubu má asi 2 tahle auta na díly.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 27, 2008 3:02 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jendys píše:
Možná by bylo dobré podívat se i po Lagunách,ty se také vyráběly s motorem 2.0 16 V což je ten Tvůj pětiválec jen oříznutý o jeden válec,jinak úplně stejný s vrtáním 83 a zdvihem 90 mm.Také šestiválec montovaný do Volva 960 byl zase jen s přidaným válcem.Chci tím říct,že tahle řada motorů je stavebnicová,tedy určitě se shodnou přírubou / frémou / na převodovku a velmi pravděpodobně i se stejnou převodovkou.Těch Lagun tady je daleko více zvrakovaných,tam by sis mohl pomoci.Ještě informaci - ten motor u Laguny musí mít objem 1948 ccm,to je ten,co Tě zajímá.Ostatní a novější 16 V už byly francouzské.Pokud si vzpomínám - Vlado na Renaultclubu má asi 2 tahle auta na díly.
ale poloosa nema s motorem moc spolecnyho... tam jde hlavne o prevodovku a rozchod. takze z laguny bude asi uplne jina kdyz ma jinej rozchod kol a to ze je ten ctyrvalec skoro stejne jako petivalec to vubec nic neznamena. jinej vykon, jina prevodovka... ale stejny to ze safrana bejt muze, je to dost pravdepodobny, ale rozhodne asi ne z laguny ani z volva, ktery bude mit jiny vroubkovani na naboji a jinej rozchod...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pravá poloosa na 2,5i 20v
PříspěvekNapsal: pon říj 13, 2008 5:23 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát úno 22, 2008 6:32 pm
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha, Kladno
martinsmrcka píše:
ahoj ,
scháním vnitřní kloub na pravou poloosu, a nebo celou poloosu, na phII, 2,5i 20v rok 1998.
zatím se mi nikde nepodařilo sehnat ani novou manžetu,ani to ložisko za kloubem, ani vnitřek kloubu na repaso. a to sem oslovil víc jak polovinu dovozců dílů.
všude mají v katalogu menší manžety,menší ložiska,a vnitřek homo.kloubu složený z kuliček,želízek,planžet,a středu bez ložisek prý nikdo nezná ani neviděl.
no když se to na mě vysipalo,taky mi nebylo nejlíp,ale složili sme to,jenže jak to běhalo na sucho,tak se to přidřelo,a ted se to za jízdy hřeje,i když je to v nový vazelíně. Leda by tu poloosu tolik zahřívalo paroží od výfuku,ale to se mi nezdá.nemáte s tím někdo skušenost nebo radu?????
předem dík Martin.
Mám sice ropáka, a když jsem vyrval motor z Laguny, abych ho vložil do Safránka, zbylo mi spousty věcí. Polovčely(osy) jsem měl při demontáži vedle sebe a Laguna i Safrán byly naprosto shodné. Potom jsem mluvil s jakýmsi majitelem Laguny, který tvrdil, že Laguny - benzíny i ropáci mají shodné převodovky. Z tohohle by mělo plynout, že by se ta poloosa z Laguny dala čistě hypoteticky použít. Mám i tu krátkou i tu se středovým kloubem. Kdyžtak mrkni na typ převodovky. Laguna i Safrán měly typ PK1. S tímto typem by to mělo hrát a případně se ozvi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pravá poloosa na 2,5i 20v
PříspěvekNapsal: pon říj 13, 2008 7:26 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Euřich píše:
martinsmrcka píše:
ahoj ,
scháním vnitřní kloub na pravou poloosu, a nebo celou poloosu, na phII, 2,5i 20v rok 1998.
zatím se mi nikde nepodařilo sehnat ani novou manžetu,ani to ložisko za kloubem, ani vnitřek kloubu na repaso. a to sem oslovil víc jak polovinu dovozců dílů.
všude mají v katalogu menší manžety,menší ložiska,a vnitřek homo.kloubu složený z kuliček,želízek,planžet,a středu bez ložisek prý nikdo nezná ani neviděl.
no když se to na mě vysipalo,taky mi nebylo nejlíp,ale složili sme to,jenže jak to běhalo na sucho,tak se to přidřelo,a ted se to za jízdy hřeje,i když je to v nový vazelíně. Leda by tu poloosu tolik zahřívalo paroží od výfuku,ale to se mi nezdá.nemáte s tím někdo skušenost nebo radu?????
předem dík Martin.
Mám sice ropáka, a když jsem vyrval motor z Laguny, abych ho vložil do Safránka, zbylo mi spousty věcí. Polovčely(osy) jsem měl při demontáži vedle sebe a Laguna i Safrán byly naprosto shodné. Potom jsem mluvil s jakýmsi majitelem Laguny, který tvrdil, že Laguny - benzíny i ropáci mají shodné převodovky. Z tohohle by mělo plynout, že by se ta poloosa z Laguny dala čistě hypoteticky použít. Mám i tu krátkou i tu se středovým kloubem. Kdyžtak mrkni na typ převodovky. Laguna i Safrán měly typ PK1. S tímto typem by to mělo hrát a případně se ozvi.
PK1 je převodovka třeba u safrana 3,0 12v manual, u novyho 2,5 20v ne. nicmene pokud mas tyhle poloosy a jsou opravdu shodny s tema na safrana, cemuz teda porad moc neverim (nezda se mi, ze by mela laguna i safran stejnej rozchod), tak je asi snadno udas (treba muj bracha ma docela velkou spotrebu, takze ti zanedlouho asi napisu :lol2:). ale tak zkusit se to může, nebo se to dá nakombinovat :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pravá poloosa na 2,5i 20v
PříspěvekNapsal: úte říj 14, 2008 8:46 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát úno 22, 2008 6:32 pm
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha, Kladno
Bóďa píše:
Euřich píše:
martinsmrcka píše:
ahoj ,
scháním vnitřní kloub na pravou poloosu, a nebo celou poloosu, na phII, 2,5i 20v rok 1998.
zatím se mi nikde nepodařilo sehnat ani novou manžetu,ani to ložisko za kloubem, ani vnitřek kloubu na repaso. a to sem oslovil víc jak polovinu dovozců dílů.
všude mají v katalogu menší manžety,menší ložiska,a vnitřek homo.kloubu složený z kuliček,želízek,planžet,a středu bez ložisek prý nikdo nezná ani neviděl.
no když se to na mě vysipalo,taky mi nebylo nejlíp,ale složili sme to,jenže jak to běhalo na sucho,tak se to přidřelo,a ted se to za jízdy hřeje,i když je to v nový vazelíně. Leda by tu poloosu tolik zahřívalo paroží od výfuku,ale to se mi nezdá.nemáte s tím někdo skušenost nebo radu?????
předem dík Martin.
Mám sice ropáka, a když jsem vyrval motor z Laguny, abych ho vložil do Safránka, zbylo mi spousty věcí. Polovčely(osy) jsem měl při demontáži vedle sebe a Laguna i Safrán byly naprosto shodné. Potom jsem mluvil s jakýmsi majitelem Laguny, který tvrdil, že Laguny - benzíny i ropáci mají shodné převodovky. Z tohohle by mělo plynout, že by se ta poloosa z Laguny dala čistě hypoteticky použít. Mám i tu krátkou i tu se středovým kloubem. Kdyžtak mrkni na typ převodovky. Laguna i Safrán měly typ PK1. S tímto typem by to mělo hrát a případně se ozvi.
PK1 je převodovka třeba u safrana 3,0 12v manual, u novyho 2,5 20v ne. nicmene pokud mas tyhle poloosy a jsou opravdu shodny s tema na safrana, cemuz teda porad moc neverim (nezda se mi, ze by mela laguna i safran stejnej rozchod), tak je asi snadno udas (treba muj bracha ma docela velkou spotrebu, takze ti zanedlouho asi napisu :lol2:). ale tak zkusit se to může, nebo se to dá nakombinovat :D
Pravda, jaksi jsem pozapomněl na jeden detail. Poměřoval jsem pravé poloosy, levé nikoli, takže drobným posunem motoru s almarou může vzniknout rozdílek v rozchodu. Moje úvaha byla skutečně toliko hypotetická, nicméně stojící za zamyšlení, jestli se něco z Laguny nešikne také na naše auta. Ještě je tam jeden drobný rozdíl, na který jsem nemyslel. Safrán má časování ABS na homokineťáku a Laguna v ložisku. Alespoň tak tomu bylo u vzorků, které mi prošly pod rukou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pravá poloosa na 2,5i 20v
PříspěvekNapsal: úte říj 14, 2008 9:46 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Euřich píše:
Bóďa píše:
Euřich píše:
martinsmrcka píše:
ahoj ,
scháním vnitřní kloub na pravou poloosu, a nebo celou poloosu, na phII, 2,5i 20v rok 1998.
zatím se mi nikde nepodařilo sehnat ani novou manžetu,ani to ložisko za kloubem, ani vnitřek kloubu na repaso. a to sem oslovil víc jak polovinu dovozců dílů.
všude mají v katalogu menší manžety,menší ložiska,a vnitřek homo.kloubu složený z kuliček,želízek,planžet,a středu bez ložisek prý nikdo nezná ani neviděl.
no když se to na mě vysipalo,taky mi nebylo nejlíp,ale složili sme to,jenže jak to běhalo na sucho,tak se to přidřelo,a ted se to za jízdy hřeje,i když je to v nový vazelíně. Leda by tu poloosu tolik zahřívalo paroží od výfuku,ale to se mi nezdá.nemáte s tím někdo skušenost nebo radu?????
předem dík Martin.
Mám sice ropáka, a když jsem vyrval motor z Laguny, abych ho vložil do Safránka, zbylo mi spousty věcí. Polovčely(osy) jsem měl při demontáži vedle sebe a Laguna i Safrán byly naprosto shodné. Potom jsem mluvil s jakýmsi majitelem Laguny, který tvrdil, že Laguny - benzíny i ropáci mají shodné převodovky. Z tohohle by mělo plynout, že by se ta poloosa z Laguny dala čistě hypoteticky použít. Mám i tu krátkou i tu se středovým kloubem. Kdyžtak mrkni na typ převodovky. Laguna i Safrán měly typ PK1. S tímto typem by to mělo hrát a případně se ozvi.
PK1 je převodovka třeba u safrana 3,0 12v manual, u novyho 2,5 20v ne. nicmene pokud mas tyhle poloosy a jsou opravdu shodny s tema na safrana, cemuz teda porad moc neverim (nezda se mi, ze by mela laguna i safran stejnej rozchod), tak je asi snadno udas (treba muj bracha ma docela velkou spotrebu, takze ti zanedlouho asi napisu :lol2:). ale tak zkusit se to může, nebo se to dá nakombinovat :D
Pravda, jaksi jsem pozapomněl na jeden detail. Poměřoval jsem pravé poloosy, levé nikoli, takže drobným posunem motoru s almarou může vzniknout rozdílek v rozchodu. Moje úvaha byla skutečně toliko hypotetická, nicméně stojící za zamyšlení, jestli se něco z Laguny nešikne také na naše auta. Ještě je tam jeden drobný rozdíl, na který jsem nemyslel. Safrán má časování ABS na homokineťáku a Laguna v ložisku. Alespoň tak tomu bylo u vzorků, které mi prošly pod rukou.
no v tom casovani asi takovej rozdil nebude, na poloose je jenom nalisovanej takovej ten ozubenej krouzek takze jestli jsou jinak poloosy stejny tak na ty poloose z laguny bude urcite obvod na to aby se tam dal dat ten krouzek... mi z toho jednou samovolne spadl a porad jsem nevedel co mi to tam cinka :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 15, 2008 4:55 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 06, 2008 10:43 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Olomouc
Mám obě, najeto cca 100 tkm ale sem mimo republiku a budu doma až koncem měsíce. Kolk dáš ?? Když tak napiš PM. zatím čus.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pravá poloosa na 2,5i 20v
PříspěvekNapsal: stř říj 15, 2008 8:39 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát úno 22, 2008 6:32 pm
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha, Kladno
Bóďa píše:
Euřich píše:
Bóďa píše:
Euřich píše:
martinsmrcka píše:
ahoj ,
scháním vnitřní kloub na pravou poloosu, a nebo celou poloosu, na phII, 2,5i 20v rok 1998.
zatím se mi nikde nepodařilo sehnat ani novou manžetu,ani to ložisko za kloubem, ani vnitřek kloubu na repaso. a to sem oslovil víc jak polovinu dovozců dílů.
všude mají v katalogu menší manžety,menší ložiska,a vnitřek homo.kloubu složený z kuliček,želízek,planžet,a středu bez ložisek prý nikdo nezná ani neviděl.
no když se to na mě vysipalo,taky mi nebylo nejlíp,ale složili sme to,jenže jak to běhalo na sucho,tak se to přidřelo,a ted se to za jízdy hřeje,i když je to v nový vazelíně. Leda by tu poloosu tolik zahřívalo paroží od výfuku,ale to se mi nezdá.nemáte s tím někdo skušenost nebo radu?????
předem dík Martin.
Mám sice ropáka, a když jsem vyrval motor z Laguny, abych ho vložil do Safránka, zbylo mi spousty věcí. Polovčely(osy) jsem měl při demontáži vedle sebe a Laguna i Safrán byly naprosto shodné. Potom jsem mluvil s jakýmsi majitelem Laguny, který tvrdil, že Laguny - benzíny i ropáci mají shodné převodovky. Z tohohle by mělo plynout, že by se ta poloosa z Laguny dala čistě hypoteticky použít. Mám i tu krátkou i tu se středovým kloubem. Kdyžtak mrkni na typ převodovky. Laguna i Safrán měly typ PK1. S tímto typem by to mělo hrát a případně se ozvi.
PK1 je převodovka třeba u safrana 3,0 12v manual, u novyho 2,5 20v ne. nicmene pokud mas tyhle poloosy a jsou opravdu shodny s tema na safrana, cemuz teda porad moc neverim (nezda se mi, ze by mela laguna i safran stejnej rozchod), tak je asi snadno udas (treba muj bracha ma docela velkou spotrebu, takze ti zanedlouho asi napisu :lol2:). ale tak zkusit se to může, nebo se to dá nakombinovat :D
Pravda, jaksi jsem pozapomněl na jeden detail. Poměřoval jsem pravé poloosy, levé nikoli, takže drobným posunem motoru s almarou může vzniknout rozdílek v rozchodu. Moje úvaha byla skutečně toliko hypotetická, nicméně stojící za zamyšlení, jestli se něco z Laguny nešikne také na naše auta. Ještě je tam jeden drobný rozdíl, na který jsem nemyslel. Safrán má časování ABS na homokineťáku a Laguna v ložisku. Alespoň tak tomu bylo u vzorků, které mi prošly pod rukou.
no v tom casovani asi takovej rozdil nebude, na poloose je jenom nalisovanej takovej ten ozubenej krouzek takze jestli jsou jinak poloosy stejny tak na ty poloose z laguny bude urcite obvod na to aby se tam dal dat ten krouzek... mi z toho jednou samovolne spadl a porad jsem nevedel co mi to tam cinka :D
Žabožrouti se ovšem neobtěžovali vysoustružit ten zápich, takže je to DODO. Totéž jsem musel udělat i na zadním ložisku, aby to ábéeskovalo :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pravá poloosa na 2,5i 20v
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 8:59 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
Boda:
Nahodne koukam, ze tady se citacemi hyrilo a Tobe to nijak nevadilo, naopak ses jich sam zucastnil az doslo i k petinasobnemu vnoreni. To jen, abych jasne naznacil, ze me jsi hned utnul, ze zbytecne cituji, kdyz ma reakce hned nalseduje na prispevek.

Takze jednotnost v pristupu vuci vsem vnasi rad do Fora, nikoliv manyr, ze kdyz nekdo se znelibil kritikou Safrana, tak je ho treba ruzne blokovat.
Vim, ze jsem zas mimo tema,ale tohle jinak neslo...

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pravá poloosa na 2,5i 20v
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 1:58 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ano, ale me to nikdo nerekl. a kdyz na to koukam s postupem casu tak je to fakt strasne.
tvoje OT všude, včetně inzerce je fakt super.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz