  | 
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE | 
 
 
		
		
			 | 
			Právě je úte lis 04, 2025 1:23 am
  | 
		 
		 
	 
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
	
	
		
		   
		 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Příspěvků: 5 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
	
	
	
		
			| Autor | 
			Zpráva | 
		 
	
			| 
				
				bany.xf.cz
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Řízení Ph2 (variabilní)  Napsal: pát srp 03, 2018 9:31 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 1998
					
						 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
					
						 Výbava: asi RXE
					
						 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum  Samopřepínání světel podle světla venku
					
						 Auto snů: Už jsem měl :(
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Ahoj lidi. Nemáte někdo navíc funkční variabilní řízení?     Dneska mi začlo chcát...  
					
						 _________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Řízení Ph2 (variabilní)  Napsal: sob srp 04, 2018 8:54 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Něco by tu mělo bejt    
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Peťa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Řízení Ph2 (variabilní)  Napsal: ned zář 09, 2018 8:24 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Pokročilý | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pon led 12, 2015 12:57 pm Příspěvky: 46
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Dá se to nějak repasovat? Mám podobný problém... 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Řízení Ph2 (variabilní)  Napsal: pon zář 10, 2018 11:25 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						zalezi kde je problem spis    
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				bany.xf.cz
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Řízení Ph2 (variabilní)  Napsal: úte zář 11, 2018 4:45 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 1998
					
						 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
					
						 Výbava: asi RXE
					
						 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum  Samopřepínání světel podle světla venku
					
						 Auto snů: Už jsem měl :(
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Renault nabízí výměnou za repas. Doma bych to nedělal, jednou se nám to nepovedlo. Otázka je, jestli ten Renault je má ještě skladem.  Teď jsem se ptal na V6 24V nemaj chladič ani hadice k topení. Konec výroby. Chce to se zeptat. Jinak ten repas variabilního řízení podle dialogysu snad 10 tisíc. 
					
						 _________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
	
		
		   
		 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Příspěvků: 5 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	
	
	
		Kdo je online | 
	 
	
		Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků  | 
	 
	 
	 | 
	Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
  | 
 
 
 
 
 |