|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv kvě 16, 2024 6:55 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Kysfor
|
Předmět příspěvku: Přední nárazník z Biturba Napsal: pát led 29, 2016 12:45 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: pát led 29, 2016 12:42 pm Příspěvky: 5
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Initiale
|
Ahoj, sháním přední nárazník z Biturba, pokud by se někomu válel doma rád ho odkoupím.
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba Napsal: pát led 29, 2016 1:01 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
ten se asi ani ve francii nikomu jentak neválí
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Kysfor
|
Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba Napsal: pát led 29, 2016 1:04 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: pát led 29, 2016 12:42 pm Příspěvky: 5
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Initiale
|
S tím tak nějak trochu počítám, ale zkusit to musím. Líbí se mi víc než ten origo co mám.
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba Napsal: pát led 29, 2016 2:36 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Jenom te upozornim, ze ta mrizka do nej dost problem, kdyz uz bys nahodou nasel naraznik...to same ty krytky ostrikovacu - u renolta snad kolem 600 kus....no a samozrejme o prakticnosti toho narazniku ani nemluvim
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Kysfor
|
Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba Napsal: pát led 29, 2016 6:06 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: pát led 29, 2016 12:42 pm Příspěvky: 5
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Initiale
|
Tak ostřikovače neřeším, ty jsem zrušil protože se mi ztratila jedna krytka. Tak jsem je vymontoval a origo blatník v místě vystužil a zatmelil. Praktičnost? Na co konkrétně narážíš?
Naposledy upravil Kysfor dne sob led 30, 2016 11:53 am, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba Napsal: sob led 30, 2016 8:52 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
ostrikovace - v narazniku jsou na ne díry, takze ty budes muset asi nejak zadelat a tim teda asi predelat celou listu, aby to vypadalo nejak k svetu
prakticnost - ten naraznik je v nejnizsi casti asi o 25cm víc dopředu a je i nižší, takže často to nepřeleze obrubník(atd). U biturba je aspon moznost si zvednout podvozek pokud se potrebujes nekam dostat, coz u klasickyho podvozku neni. A samozrejme "tuhost" je taky mensi. pokud klasickej naraznik trochu zaboříš do země(obrubniku), tak jak je měkej tak toho skousne dost, ale ten BI pokud se nerozseka, tak aspon praskne nejaka cast ty mrizky, ktera je poskladana z asi 15 kusů.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Kysfor
|
Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba Napsal: sob led 30, 2016 4:32 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: pát led 29, 2016 12:42 pm Příspěvky: 5
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Initiale
|
To je dobré vědět. Možná si to ještě rozmyslím. Každopádně díky za info.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Přední nárazník z Biturba Napsal: sob led 30, 2016 11:36 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
bohužel nárazníky už se nikde moc neválí (kromě francie). cca 98% dílů na safrana už není k dispozici u Renaultu, takže ani zmíněné krytky ostřikovačů, které když byly, tak stály asi jen 150 kč. nicméně ty se dají koupit v replice za 46€. nový přední nárazník taky, ale jeho cena stoupla z dřívějších 200€ na 650€. k tomu je ještě potřeba mřížka, která se dá koupit v podle mě ne moc povedené replice za 200€ nebo se dá vyřezat na laseru dle výkresu a potom seskládat, jak to dělám já. k tomu mlhovky buď originál za 230€ nebo po úpravě čiré skosené např. z laguny facelift za cca 1500,- kč. a ještě bych zapomněl na jiný kryt pod motor, který mám ale k dispozici skladem . a to pořád nemáš plechovou výztuhu pod nárazník, která je taky jiná a nedá se koupit nikde a to nemluvím o tom, že ti bude chybět ještě zadní nárazník radši kup nárazník i s celym autem edit: a koukám, že to chceš dávat na phase II, takže tam je potřeba ještě odříznout masku a docela hodne upravit celou horní lištu, aby pasovala k phase II masce
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|